home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Saint-Étienne - Historien gentager sig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken layoutstil skal jeg skrive i?  (Afstemning slut: 10 Jan 2007, 01:35)
Den traditionelle
- 2 (16,7%)
LesVerts.com - Fansiden
- 10 (83,3%)
En helt tredje
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Saint-Étienne - Historien gentager sig  (Læst 15711 gange)
Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #15: 01 Jan 2007, 22:22 »

Det ser jo godt ud men kan vi ikk få nogle billeder med?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #16: 01 Jan 2007, 22:22 »

Pyh, og det var så indledningen. Tak for alle kommentarerne, håber i vil kunne li' bloggen.

Har faktisk ikke lagt rigtig mære til dine blogs før Dau, men denne lader rent faktisk til at blive ganske udemærket.
KUTGW Thumbs Up

Det er også et stykke tid siden jeg har skrevet noget herinde, så egentlig ikke så mærkeligt.

Det ser jo godt ud men kan vi ikk få nogle billeder med?

Alt hvad jeg indtil videre har været indledningen, hvilket naturligvis er ren fiktion. Derfor er det forholdsvis svært at finde billeder til dette, men har prøvet så godt som muligt. Normalt, og denne vil nok ikke afvige, er mine blogs knap så fyldt med billeder, men skal da prøve at have det i baghovedet Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

United-styrer
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #17: 01 Jan 2007, 22:23 »

Det ser jo godt ud men kan vi ikk få nogle billeder med?

Øhm, der er billeder i hver post? Wink

Jeg elskede din Milan-blog, som desværre ikke holdt så længe. Derfor kan du også forvente en kommentar i det her indlæg, når jeg har fået læst det hele i morgen.
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #18: 01 Jan 2007, 22:25 »

ja ok det er os mere når du kommer igang så er det godt med nogle billeder fra spillet
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

DrJones
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #19: 01 Jan 2007, 22:33 »

ja ok det er os mere når du kommer igang så er det godt med nogle billeder fra spillet

Håber ik du mener SS. Fordi dem synes jeg det er synd at sætte ind i blog. Bare min personlige mening.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #20: 01 Jan 2007, 22:37 »

Mexikansk ungdomskaptajn skifter til Saint-Étienne
L’Equip – 02/07/2006
Efter en dag i trænersædet har Demichelis annonceret sit første indkøb - Patricio Araujo trækker i den grønne trøje.

Der skulle kun gå en dag, før Christián Demichelis atter kunne indkalde til pressemøde. Endnu et latinamerikansk talent har tilsluttet sig truppen, og denne gang er navnet Patricio Araujo. Araujo er nok ikke en verdenskendt fodboldpersonlighed, men i Mexico har han i snart to år været et medlem af "Den Gyldne Generation", hvor han, sammen med vidunderdrengen Carlos Vela fra Arsenal, er ledere for et af verdens bedste ungdomslandshold. Patricio spillede før for storholdet Chivas Guadalajara, hvor han i alt spillede 15 kampe. Den 18 årige fik debut som blot 17, i dét "De 6 store" alle måtte rejse forlade truppen sidst i den forgange sæson, hvor talenter som Araujo derfor fik muligheden for at spille sig på holdet - og dette må man sige han gjorde.

En henrykt Christián Demichelis sagde følgende til dagens pressemøde: "Jeg er meget glad for at have skrevet under med Patricio. Jeg har kender ham fra min tid i La Plata, hvor vi netop samarbejde med Chivas. Derudover har jeg naturligvis set Patricio i aktion for det mexikanske landshold, og jeg ser i den grad et potentiale i drengen. Jeg ser ham som Mexicos fremtidige anfører, en yderst værdig arvtager for Rafa Marquéz. Patricio vil blive en af de vigtigste brikker i denne sæson, da jeg agter at opbygge et nyt midterforsvar, hvor Patricio helt sikkert vil indgå. Jeg er sikker på at han med hans spil vil overbevise jer alle om hans evner, som han allerede har overbevist mig."

Hvis den åbenlyst euforiske Demichelis taler sandt, kunne det tyde på Saint-Étienne har fundet en noget af en perle. Men mon ikke man burde se tiden an, og give den unge Araujo tid til at blomstre, før man forventer alt for meget? Som det ser ud lige pt, agter Demichelis både at bruge Rosa og Araujo, og med mange nye spillere på vej, kan det vel forventes flere at stamspillerne på det nye hold vil være yderst urutinerede, og mon det netop er det, Demichelis bør søge efter nu?
« Seneste Redigering: 01 Jan 2007, 22:44 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #21: 01 Jan 2007, 22:41 »

Ser spændende ud med de to talenter du har fået til klubben

I øvrigt en fantastisk blog du har gang i.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #22: 01 Jan 2007, 23:56 »

Guarin hentes permanent, Mathieu Delpierre vender tilbage til Frankrig
L’Equip – 04/07/2006
Efter blot få dage i klubben, har Demichelis allerede valgt at bruge den købsklausul, som Freddy Guarin havde i sin et årige lånekontrakt. Derudover har Saint-Etienne købt den 25 årige Mathieu Delpierre, som vender tilbage til Frankrig efter et ophold hos tyske Stuttgart

Endnu en dag med nyheder fra Saint-Étienne. Mathieu Delpierre nyheden er umiddelbart den største og vigtigste, i det Guarin allerede var sikret en plads på holdet i denne sæson. Delpierre har tidligere spillet for Lille OSC, og var i sidste sæson noget nær fast mand hos Stuttgart. Dog har en blanding af hjemve og lyst til en stor udfodring gjort, at Delpierre returnerer til Frankrig for at være med i kampen om at rejse Saint-Étienne igen.

Mathieu Delpierre sagde følgende ved dagens pressemøde: "Jeg er glad for at komme tilbage til Frankrig, eftersom mit liv i det tyske ikke ligefrem har været nemt. I starten af min karriere i Stuttgart havde jeg problemer med at komme på holdet, men jeg var som sådan tilfreds med spilletiden i sidste sæson. Jeg savnede dog som sagt Frankrig, men også en decideret udfordring. Stuttgart havde alle mulighederne for at komme ud i Europa, hvilket jeg bestemt satte pris på - men kan utrolig godt lide attituden og de nye linier i Saint-Étienne, og derfor faldt valget netop på denne klub. Jeg glæder mig til at påbegynde arbejdet med Demichelis, og jeg synes bestemt at det hele virker meget lovende.

Udover Delpierre, var Guarin som sagt blevet tilføjet som fast mand. Demichelis sagde følgende ved pressemødet: "Guarin var faktisk den eneste spiller jeg kendte fra klubben, før jeg kom til Saint-Ettiene. Han gjorde det godt i sin tid for Boca Juniors, og har også spille lovende for Columbias ungdomslandshold. Derfor var jeg ikke i tvivl om at skrive under med Freddy."

Saint Etiennes midterforsvar ligner nu det eneste der er ved at være på plads, i den endnu meget smalle førsteholdstrup.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

DrJones
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #23: 02 Jan 2007, 00:04 »

Rigtig dejlig update. Og tror bestemt Delpierre bliver en gevinst.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #24: 02 Jan 2007, 00:11 »

F-A-N-S-T-A-S-T-I-S-K Thumbs Up Kanon indlednig og meget spændene med Platini, Ham der fætteren fra Argentina, De unge talenter og så er det Kanont skrevet! KUTGW Thumbs Up
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #25: 02 Jan 2007, 00:31 »

Fulham-duo trækker begge i den grønne trøje
L’Equip – 11/07/2006
4. og 5. indkøb er hemed lavet af Christian Demichelis, og endnu engang er det defensive folk der er tale om. Denne gang har klubben sikret sig Jerôme Bonnisel og Martin Djetou

Stik imod Christián Demichelis' hidtidige indkøbspolitik, har Saint-Étienne i dag skrevet under med to erfarne spillere. Jerôme Bonnissel og Martin Djetou, henholdsvis på 33 og 31 år, er begge meget omrejste, og har prøvet deres i fodboldregi. Bonnissel har kun spillet 7 U21 landsholdskampe for Frankrig, mens Djetou har opnået hele 6 A-landsholdskampe. Derudover har begge spillere tidligere spillet sammen, da de under Jean Tigana i Fulham var en del af den franske koloni på Craven Cottage. Bonnissel antages at skulle spille som startende venstreback, mens Djetous rolle er mere usikker. Med både Araujo og Delpierre at kæmpe med, menes Djetou i hvert fald at starte som backup, i det han har været uden for klub i et stykke tid, og er langt fra sin optimale kampform.

Jerôme Bonnissel sagde følgende ved pressemødet: "Det er mig en stor ære at trække i Saint-Etienne trøjen, og jeg kan ikke vente til at komme igang. Mig og Martin bliver blandt de mest erfarne i truppen, og det bliver en stor udfordring for mig. Jeg har aldrig prøvet at være en del af et projekt der bare lignedede det her, og kan sagtens se mig selv stoppe i Saint-Etienne."

Udover at have skrevet under på en spillekontrakt, menes begge spillere også at være en del af et trænerkursus, som senere vil føje dem til klubbens trænerstab, når de engang trækker sig tilbage.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #26: 02 Jan 2007, 00:54 »

Fransk/brasiliansk stortalent skifter til Saint-Étienne
L’Equip – 19/07/2006
Efter mange defensive forstærkninger har Saint-Étienne endelig gjort et offensivt indkøbt. Dagoberto Pelentier skifter med øjeblikkelig virkning fra Atletico Paranaense.

Dagoberto har længe været blandt Brasiliens mest lovende angribere, og på grund af situationen med hans dobbeltstatsborgers kab, i det hans far er fransk, har han også været et emne for det franske landshold. I foråret valgte han dog endelig side, og valgte at spille nationalt for Brasilien og ikke Frankrig, i det han følte sig mest som brasilianer, og kun havde været i Frankrig på ferie og familiebesøg.
På trods af hans valg af landshold, er det nu alligevel en fransk klub, som Dagoberto valgte at skifte til. Paranaense var interesserede i at forlænge kontrakt, mens Romario's Vasco gerne ville købe den unge målkonge, trak Saint-Étienne det længste strå.

Dagoberto sagde ved dagens pressemøde, at valget netop var faldt på Saint-Étienne, fordi han gerne ville til Europa og spille, og følte at netop Les Verts ville være en god klub at vokse yderligere i, og samtidig få sit navn gjort kendt i både Frankrig og resten af Europa.
Derudover nævnte han også, at han ikke havde hørt vanvittig meget om den netop overståede situation, udover at følte han delte samme værdier med den nye ledelse, og at han så frem til at komme igang med at spille for klubben.

Tilhængerne på Stade Geoffroy Guichard må dog vente lidt med at se Dagoberto i aktion, i det han forventes ude i mindst tre måneder.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #27: 02 Jan 2007, 00:59 »

Vil sige det med et ord, fantastisk blog Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #28: 02 Jan 2007, 01:00 »

Rigtig fed blog Wink Håber vi ser flere updates i nat! Er vild med dine indkøb - især Araujo Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #29: 02 Jan 2007, 01:05 »

Vil sige det med et ord, fantastisk blog Smiley

Hmm... den lader vi lige stå et øjeblik! Wink

Hvad angår bloggen, så er den nice som altid! Har du en forkærlighed for fransk fodbold - jeg kan også huske, at du har haft en blog med PSG.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010