home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  PL: Hvem vinder?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: PL: Hvem vinder?  (Læst 15458 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: PL: Hvem vinder?
« Svar #75: 11 Jan 2007, 19:41 »

ja det så vi i parken...  funny

Der har vi så en kamp ud af et utal. Desuden var det ikke et specielt reservepræget hold, vi stillede med i Parken. Alt i alt har reserverne leveret gode resultater, og kampen mod FCK blev i sidste ende ligegyldig, idet vi alligevel vandt gruppen.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 11 Jan 2007, 19:46 »

Der har vi så en kamp ud af et utal. Desuden var det ikke et specielt reservepræget hold, vi stillede med i Parken. Alt i alt har reserverne leveret gode resultater, og kampen mod FCK blev i sidste ende ligegyldig, idet vi alligevel vandt gruppen.

Kampen mellem FCK og Man U kommer til at ligge bund for hele Man U's sæson! SÅdan er det bare!!! Opstemt funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #77: 11 Jan 2007, 19:48 »

Jeg er bange for at Uniteds form ender i spillerunden efter denne.. Der skal de nemlig til Emirates Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #78: 11 Jan 2007, 19:52 »

Jeg er bange for at Uniteds form ender i spillerunden efter denne.. Der skal de nemlig til Emirates Smiley

man kan vel håbe!

er optimistisk, når man ser på vores to sidste kampe. Ja, Liverpool spillede dårligt, men det mandskab vi mødte i FA'en var altså et stærkt Liverpool, der havde formen med dem, og kun havde lukket 1 mål ind i 8 kampe eller deromkring. Go Gunners!
« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 19:54 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #79: 11 Jan 2007, 19:52 »

Det er nemlig der den begynder at stige igen Thumbs Up

Der er lige noget som skal hævnes Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #80: 11 Jan 2007, 19:53 »

det bliver helt klart Manchester United der vinder Barclays Premierschip  Thumbs Up

jeg vil helt klart udelukke Arsenal eller Liverpool de kan bare ikke vinde Premier League crazy

SmokinJoe
Gæst

« Svar #81: 11 Jan 2007, 19:53 »

Heh, kræver det ik at arsenal begynder at spille fodbold igen? Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #82: 11 Jan 2007, 19:55 »

som vi har gjort siden i lørdags mener du?

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #83: 11 Jan 2007, 19:57 »

Det er nemlig der den begynder at stige igen Thumbs Up

Der er lige noget som skal hævnes Smiley

Ja, men på Emirates har I ikke en chance Wink

Jeg tror ikke at du har set ret mange Arsenal kampe i denne sæson, med den udtalelse! På trods af alle vores dumme pointtab, så er der vist kun 3 kampe hvor jeg mener at vi har spillet decideret ringe: Mod Bolton, Fulham og Sheffield United. Resten af pointabene har været ufatteligt "uheldige" kampe, hvor vi simpelthen ikke har kunne få bolden over stregen. Selve spillet har ikke fejlet noget, og det tror jeg ikke at ret mange vil betvivle. Selv vores reservehold kunne score 9 mål over 2 kampe på Anfield, jeg tror vist ikke at vi "snart skal begynde at spille fodbold igen".

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #84: 11 Jan 2007, 19:58 »

Kampen mellem FCK og Man U kommer til at ligge bund for hele Man U's sæson! SÅdan er det bare!!! Opstemt funny

Den på Old Trafford? Vi vinder 3-0 hjemme og taber 1-0 ude. Hvad jubler København over?

Hvilken form? Det er ikke længe siden, de tabte til West Ham.

Spiller Chelsea (hvorfor nævner jeg mon ikke Arsenal og Liverpool her?), som de gør i øjeblikket, er der igen tvivl om, hvem der tager guldet, og hvem der lige gyldigt hvad, fortjener guldet. Chelseas kamp imod Wycombe var en skandale. De skabte stort set ingen ting, selvom Wycombe ikke pakkede sig. Deres andre kampe har heller ikke været for gode, men pludselig chancer giver dem point. United derimod skaber en helvedes masse, men har ikke nogen stor skarphed. Så længe vi vinder, er jeg dog glad, og det gør vi.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #85: 11 Jan 2007, 20:03 »

Hold da op hawk, ramte jeg et ømt punkt?
så du ikke mit  Wink?

Er da godt klar over at arsenal stadig kan spille en smule ball, men når man kigger på listen ser det anderledes ud...

Rowlig nu min ven:)

SmokinJoe
Gæst

« Svar #86: 11 Jan 2007, 20:05 »

Den på Old Trafford? Vi vinder 3-0 hjemme og taber 1-0 ude. Hvad jubler København over?

Ja, for det er da ikke flovt at tabe til "tuneringens klart dårligste hold".

Er selv fan af begge klubber, og damn jeg flover mig på United's vejne...

SirToby
Manager

« Svar #87: 11 Jan 2007, 20:09 »

Ja, for det er da ikke flovt at tabe til "tuneringens klart dårligste hold".

Er selv fan af begge klubber, og damn jeg flover mig på United's vejne...

Jeg er personligt lige glad, så længe vi gennem smadrede dem med chancer på Old Trafford. Vi havde i øvrigt også fortjent sejren i Parken, hvorfor nederlaget intet problem er.

Og jeg kan næsten ikke være koldere i røven over, at FC København er en dansk klub.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #88: 11 Jan 2007, 20:13 »

Hold da op hawk, ramte jeg et ømt punkt?
så du ikke mit  Wink?

Er da godt klar over at arsenal stadig kan spille en smule ball, men når man kigger på listen ser det anderledes ud...

Rowlig nu min ven:)

Jo, jeg så godt din smiley, men jeg ville lige mane det til jorden Wink
Listen = Tabellen? Det har jo ikke noget med godt fodbold at gøre, men derimod effektivitet. Både Arsenal og Man Utd gik videre i FA Cuppen, men om et par uger melder historien intet om at United gik videre på et drop, vel? Smiley Det er jo ligesom at sige at Man Utd ikke spillede lige så flot bold som Chelsea de sidste par år, blot fordi Chelsea vandt ligaen. Alle (andre end Chelsea fans) kunne jo se at de var møgheldige, og vandt på at score et enkelt mål, og så stille sig defensivt. Sejre er ikke ensbetydende med god bold Smiley Jeg kan nævne utallige kampe som Arsenal har spillet i år, hvor de har været klasseR bedre end modstanderne, men alligevel kun har fået 1, og til tider endda 0 point, på trods af at have spillet meget bedre fodbold, men heldet og effektiviteten manglede, mens modstanderne formåede at score på en enkelt chance.

Don AA
Manager

« Svar #89: 11 Jan 2007, 20:16 »

3 point og omkring 4 mio kr. for sejren

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010