|
Niko
Gæst
|
|
Lige fortiden er jeg mest til at starte en Liverpool blog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Lige fortiden er jeg mest til at starte en Liverpool blog  Forræder  ... Ej det vil jeg se frem til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Okay, men så håber jeg da du får det til at blive til noget  Det håber jeg også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Ærgeligt at du lukker bloggen, den var god at følge med i  Men når du starter en ny kan vi jo stadig følge med, så det skam helt i orden  Keep it up...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
jeg har læst blogen fordi at jeg ville bare lige tjekke hvordan den var også så hvor god den var
da jeg opdagde den var nok da den var på 3 sider
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg synes vi alle skal lige skal give:
John Spurs Lakxe Birkedahl
En kæmpe hånd for at have lavet noget grafik til min blog, jeg er utrolig glad for jeres hjælp og jeg kan ikke takke jer nok for det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Nu gælder det om at lave dine egne næste gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Nu gælder det om at lave dine egne næste gang  - Jeg kan ikke lave grafik  (At man ikke kan det er ved at være pinligt) Cesc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Det er meget arveligt at din blog lukker. Jeg var fast læser af den..... Vil selvfølgelig følge din nye blog..... Du er klart en af de bedste her på siden til at skrive blogs....
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg synes vi alle skal lige skal give:
John Spurs Lakxe Birkedahl
En kæmpe hånd for at have lavet noget grafik til min blog, jeg er utrolig glad for jeres hjælp og jeg kan ikke takke jer nok for det!
Ja, men så for di da en kæmpe hånd: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Det er meget arveligt at din blog lukker. Jeg var fast læser af den..... Vil selvfølgelig følge din nye blog..... Du er klart en af de bedste her på siden til at skrive blogs.... Tak skal du have 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg