home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1405 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 58548 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [New Shirts] Kanonerne
« Svar #135: 13 Jan 2007, 16:13 »

Hvad synes i om John Spurs trøjer? Wink

De er fede Opstemt
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: [New Shirts] Kanonerne
« Svar #136: 13 Jan 2007, 16:53 »

Kan i klare en Oktober update?
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [New Shirts] Kanonerne
« Svar #137: 13 Jan 2007, 16:55 »

ja for helvede

iøvrigt fede tøjer selvom jeg gerne havde set det var med NIKE og vildt gode handler
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [New Shirts] Kanonerne
« Svar #138: 13 Jan 2007, 17:01 »

fede kits
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [New Shirts] Kanonerne
« Svar #139: 13 Jan 2007, 19:08 »

Yoann brillerede
1 November 2007
Navn: Yoann Gourcuff.
Alder: 21 år.
Kontrakt til år: 2011

Den første kamp i Oktober var mod oprykkerne Coventry, som har imponeret alt og alle. De ligger nummer 4 i ligaen. Allerede efter 6 min. scorede Kyle fra Coventry til 0-1. Arsenal var bagud. Efter 36 min. fik Bæstet Baptista et rødt kort for af spænde ben. Efter 63 min. laver Akinfeev en lang bold til Eto'o. Coventry målmanden løber ud efter bolden, men Eto'o for spillet den tilbage til Riquelme som frækt lobber den over målmanden 1-1. Arsenal er tilbage med 10 mænd på banen. Kampens resultat blev 1-1, men Arsenal burde havde vundet uden problemer.

En uge efter skulle Arsenal spille mod Benfica i Champions League. Gruppens måske sværreste kamp. Det var den 10 oktober. Hele første halvleg gik sådan at Arsenal havde hele spillet og 1000 hvis af chancer. Men de formåede ikke af scorer især Yoann Gourcuff & Nicklas Bendtner spillede helt kanont og havde en masse målchancer. men Benfica målmanden Moreia stod helt kanon. Arsenal burde havde været foran ved pausen. I anden halvleg skete der ikke så meget før det 66 min. hvor Chiellini var gået med op i angrebet. Ribery løber op langs fløjen forbi alle modstanderne, laver et indlæg som Chiellini sætter hoved på 0-1 til gæsterne Arsenal! 3 min. efter var der gang i fødderne på en anden franskmand, nemlig Gourcuff. Han løber op i gennem venste side og laver et indlæg til den høje Nicklas Bendtner som scorer til 0-2. Arsenal er foran med 2 mod Benfica! I det 90 min. scorede Karadas fra Benfica til 1-2, men det ændrede ikke noget i kampen. Resultatet blev 1-2 til London holdet.
Gourcuff lagde op til 2 ud af 2 mål mod Crystal Palace.

Hele 10 dage efter skulle Arsenal møde Wigan. Efter en halvtimes spil scorer den gamle Arsenal spiller Nicolas Anelka til 1-0. Aiden McGredy var på læggeren. Der skete ikke yderligere i denne halvleg. Arsenal gik skuffene til pausen. Da de fortjente af fører. Wigan kom først ind til anden halvleg. I anden del af kampen skete der ikke noget næsten... Wigan lavede 3 defensive udskiftninger. Men Arsenal blev ved med af have en masse chancer. Men Chris Kirkland og stolperne tog det hele. Arsenal tabte 1-0 selvom de burde have vundet uden problemer.

Den 24 oktober. Skulle Arsenal spille FA cup trejde runde mod Crystal Palace. Birk Poulsen satsede på reserverne. Da de skulle spille 2 kampe mere på en uge. Efter 5 min. blev Eboue skadet og Alves måtte komme ind og tage hans plads. Der skete ikke meget før det 42 min. Hvor Yoann Gourcuff lavede et indlæg nede fra midten af banen. Amrikaneren Eddie Johnson hoppede højest og headde bolden i mål til 1-0. 1 min og 26 sek. inde i anden halvleg dribler Yoann Gourcuff hele Crystal Palace og foran målmanden lobber han den over til Walcott som helflugter bolden fladt i nettet. 2-0 til Arsenal. Arsenal styrerede spillet resten af kampen og kørte en sikker 2-0 sejr hjem mod Crystal Palace. Yoann Gourcuff blev Man Of The Match.

Denne dag skulle Arsenal spille mod Blackburn. Arsenal var favoritter, men skal også passe på da Blackburn har spillere som kan afgøre kampene på egen hånd. Thierry Henry var erklæret spilledygtig, 2 uger før han oprindelig skulle være klar. Der kom igen mål i første halvleg, men der var Arsenal spil når det er bedst. Yoann Gourcuff var med i alle angreb Arsenal havde i kampen. Han ramte selv overliggeren på en hug udefra. Han har klart været en spiller man skulle holde øje med. Thierry Henry så man ikke rigtig til i første halvleg. Men det skulle heller ikke blive anderledes i anden... Efter 62 min. bliver bolden som den plejer ud i venstre side til Gourcuff. Han laver en flad bold ind til Riquelme som hamre den ind i kassen. 1-0 på en pragtfuld skud af Riquelme. Det var Gourcuffs fantastiske aflevering som skabte målet. Der skete ikke mere i kampen udover Ribery som lavede et straffespark. Men Akinfeev fik sikkert bokset bolden over mål.
Måske samme vej som Eto'o & Iniesta?


Månedens sidste kamp var Arsenal mod Benfica. Kampen blev spillet på Emirates stadium. 0-0 var resultatet ved pausen. Men begge hold viste flot offensiv fodbold, fra Arsenal var Riquelme en sand fornøjelse hver gang han havde bolden. Henry spillede også en god første halvleg. I anden halvleg skete der ikke ret meget Gourcuff imponerere meget. Og i det 83 min. lagde han op til et mål. Han spillede bolden tilbage til venstrebacken Giorgio Chiellini og han "prøvede" at lave et indlæg men den blev rettet lidt af og den røg ind i Portogisernes mål. 1-0 til London klubben. Riquelme blev skadet lidt efter, hans skade er i 3-4 uger.


Månedens Dagbog:
Af Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Jeg mangler en venste kant spiller stadig og jeg har snakket med manden som måske kan være på vej til klubben. Han er nummer 10 i Barcelona og han har en lille intresse i at komme til London. Selvom måndens spiller Yoann Gourcuff har gjort det kanon, kan han også spille i højreside. Franck Ribery har spillet rent ud sagt af helvede til! Jeg kan mærke der skal noget erfaring ind på holdet og den 27 årige Ronaldinho vil være perfekt til opgaven. Men det er selvfølgelig ikke sikkert, FCB skal have omkring 680 Mio. Så i de næste par dage vil jeg prøve at spørge klubben om pengene til Verdens bedste.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #140: 13 Jan 2007, 19:10 »

Hedder han ikke Yohan?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

United-styrer
Gæst
 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #141: 13 Jan 2007, 19:13 »

Hedder han ikke Yohan?

Nopes, den skulle være god nok med Yoann ;o)
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #142: 13 Jan 2007, 19:28 »

Nopes, den skulle være god nok med Yoann ;o)

den er god nok det står der selv inde i FM 07   Peace
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #143: 13 Jan 2007, 19:30 »

jeg har helt klart stemt på Yoann
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #144: 13 Jan 2007, 20:42 »

Hvad siger i til Ronaldinho måske tager turen til det nordlige?
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #145: 13 Jan 2007, 20:50 »

Jo tak!! Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Yoann brillerede] Kanonerne
« Svar #146: 13 Jan 2007, 21:32 »

600 Mio. Direkte fra bestylsen.
2 November 2007
Ronaldinho kan være den 4 i køen.


Nikolaj Emil Birk Poulsen har fortalt bestyrelsen at han kræver penge til at købe verdens bedste fodbold spiller. I ved vel hvem vi snakker om, nemlig Ronaldinho. Arsenals bestyrelse er lidt skuffet over holdets placering i ligaen og er enig med Birk Poulsen i at holdet skal have erfarenhed ind. "Birk Poulsen er en vis mand, han har ret i at truppen mangler prikken over i'et. Men hvis han kan skaffe Ronaldinho til klubben, vil i give ham pengene til det." Fortæller formanden fra bestyrelsen. Mange fans håber på at Arsenal får Ronaldinho, da det allerede kører på Hjemmesider & Aviser at Ronaldinho er på vej til London klubben Arsenal. Arsenals manager Nikolaj Emil Birk Poulen har fortalt præcis hvorfor han vil have Ronaldinho. "Ronaldinho er verdens bedste, han er 27 år. Som gør han er lidt mere rutineret end både Ribery & Gourcuff. Jeg vil gerne sige åben at Ribery har spillet af helved til! Så hvis Ronaldinho kommer, bliver Gourcuff sat over i højreside og Ribery på bænken eller 2. holdet"  Der har været en masse kritik om at Birk Poulsen bruger for mange penge på såkaldte dårlige indkøb. En spiller som Franck Ribery har ikke slået igennem i det engelske endnu og han har kostet hele 260 mio.  Mexes, som er købt i Roma for 225 mio. har heller ikke slået igennem. Han har dog også kun spillet 1 helt kamp en gang. Men uden tvivl vil Ronaldinho være et kvalitetes indkøb for alle klubber.

Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #147: 13 Jan 2007, 21:52 »

Grin nu ikke af mig eller gå amok på mig Grin , men kan man spørge bestyrelsen direkte om penge til en spiller eller storspiller ? Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #148: 13 Jan 2007, 21:57 »

Hmm. Begynder at tvivle på hvor meget her i savegamet/bloggen, som er ærligt arbejde. Jeg synes simpelthen det lyder for langt ude, ked af det.

« Seneste Redigering: 05 Mar 2007, 23:48 af ZhotLog » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #149: 13 Jan 2007, 22:16 »

Hmm. Begynder at tvivle på hvor meget her i savegamet/bloggen, som er ærligt arbejde. Jeg synes simpelthen det lyder for langt ude, ked af det.

Skal man sige noget til bloggens opsætning osv., vil jeg sige, at jeg meget bedre kunne lide den gamle måde og ikke mindst den gamle skrifttype. Det kan dog også være, at det blot er her ved "rygtet", i så fald kan jeg vel kun sige KUTGW.



Der er igen snyd i bloggen, det kan jeg garantere dig for. Jeg spiller uden Patch. Da jeg ved der er et par handler i den. Som jeg ikek synes der skal være, da spillet ikke er "ægte" så mener jeg. Jeg har været udefor i et andet spil at hvis du vinder Champions League at der er mange store spillere som gerne vil til klubben.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010