home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1064 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid mod nye tider.
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid mod nye tider.  (Læst 10210 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #45: 25 Dec 2006, 00:24 »



Så burde der være et billed af Ramos i venstre side ikk
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #46: 25 Dec 2006, 11:22 »

SEPTEMBER


Ja så er det tid til September måned. Et måned som jeg her på fårhånd ved bliver rigtig svær. Vi ved også at vi helst skal vinde mange af vores kampe i ligaen, og vi SKAL vinde i CL.
Vi startede allerede d. 31/8 at tage til Sevilla. Vi var total klar til kampen mod Sevilla. Der er altid gang i den på deres stadion, og det vidste vi jo godt. Vi kom i en lidt defensiv udgangsposition men vil komme længere frem på banen senere hen i kampen. Vi havde desværre heller ikke Villa og Baptista med, så idag var det R.V.N. og Bueno der dannede angrebspar:

Sevilla 1-1 Real Madrid
R.V.N. (25)
Renato (64)

Analyse af kampen Jeg syntes altså det er fint og få uagjort et så svært her sted. Bare ærgelig at vi brænder kæmpe chancer, men det går nok. Jeg syntes faktisk vi kan rejse hjem med godt humør. R.V.N. ser virkelig god ud idag og det er rigtig dejlig når man har Villa ude i tre måneder.

Bare dagen efter kampen skulle vi ud i lufthavnen. Vi skulle rejse til Ukraine for at møde Shaktar i Donetsk. De andre to hold i puljen var Rangers og Werder Bremen.
Flyveturen var rigtig lang og man kunne se Robinho ikke kunne lide og flyve da han sad og var lige ved at tude over at havde så ondt i ørene. Da vi endelig var kommmet hen til vores smukke hotel pakkede vi ud og drog hen til stadionet. Vi trænede hele aften også var det hjem at sove. Nu var vi klar til kampen næste dag.


Shaktar 0-1 Real Madrid
R.V.N. (19)

Kommentar fra Bjarne Goldbæk: Jamen jeg syntes vi spiller helt fantastisk i første helveg, og i anden giver vi dem ikke en chance. Det er bare rigtig stærkt. Virkelig flot af gutterne, mens der samtidig skal lyde en kæmpe ros til R.V.N. for han har virkelig fundet formen også sådan en har vi brug for.

Efter den flotte indsats var der nu lige en dag fri så de kunne slappe lidt af. Det var drengene rigtig glade for. Men så skullle de også være hundrede procent og lidt mere klar til kampen mod Espanyol som kun havde spillet en uagjort og havde ellers vundet resten. De så rigtig stærke ud. Især med Sedorff, Davids og ikke mindst Hernan Crespo. Et par gamle kendinger men de så stadig rigtig gode ud.


Real Madrid 2-1 Espanyol
Edu (75)
Chivu (str. 88)
Gil (90)

Analyse af kampen: Jeg syntes vi spiller godt og det vigtigste er altså jo også bare SEJREN. Jeg håber vi kan forsætte den her stabile defensiv får vi giver kun 2 chancer væk. Samtidig har vi en kanon offensiv selv uden Baptista og David Villa.

Nu gik turen d. 10 til Albacete. Vi havde på forhånd aftalt at når vi rejste hjem igen SKULLE der være tre point i bagagen. Det vidste alle madridistas og det var meget vigtig vi fik dem.

[img vidth=200 height=200]http://realmadrid.com/plantilla/img_esp/baptista.jpg[/img]

Albacete 0-2 Real Madrid
Bullica, selvmål (51)
Baptista (61)

Analyse af kampen: Igen spiller vi altså godt. I første helveg spiller vi den fint rundt og kommer til nogle små fattige chancer. Så var de lige en skidebalde i pausen og det får dem til at vække op. Vi spiller dobbelt så hurtig og vi lukker alt af. Rigtig godt af drengene.

Det var dejlig da vi var kommet hjem til Madrid. Nu havde vi en weekend hvor vi ikke skulle spille kamp og jeg gav spillerne fri for arbejde. Nogle tog til fest lørdag og slappede af søndag. Det syntes jeg var fint for det er alligevel så sjældent de kan tage til fest.
Da vi så mandag var samlet igen var de også helt friske og var klar til Werder Bremen kampen om onsdagen. Werder lå nr. 1 i ligaen og så lidt skræmmende ud, men vi vidste selv at vi var et bedre fodboldhold:

Real Madrid 2-1 Werder Bremen
Hitzelsperger (32)
Klasnic (48)
Baptista (52)
Alex rødt kort (75)

Kommentar:Man må sige det er fortjent. Vi spiller dem ud af banen til at starte med, og kommer også foran. Så går vi desværre ned og de får scoret, men så satser vi og får en klar fortjent sejr. Dejlig!

Nu efter den flotte kamp mod Werder skulle vi til Pamplona og spille månedens sidste kamp. En kamp mod Osasuna, hvor vi bare skulle vinde. Osasuna havde dog været rigtig gode i år og lå på en flot 6.plads. Vi kom dog med stærkeste og var helt klar til kampen.


Osasuna 0-2 Real Madrid
Marcelo (28)
Baptista udvist (59)
Edu (83)

Analyse af kampen: Igen spiller vi en god første helveg. Så laver Baptista det dummeste frispark og bliver udvist. Derefter er det dem der har spillet men de kan ikke komme forbi vores solide forsvar. Vi slår bare kontra til sidst og lukker ballet.

Opsummering: Jeg syntes det har været et rigtig godt måned. Vi ligger nr. 2 med et point efter barca men Barca har spillet en kamp mere end os.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2006, 11:27 af michaelk » Logged

Hala Madrid!

DrJones
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #47: 25 Dec 2006, 11:40 »

Dine billeder virker ik fordi du har brugte forkerte link.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #48: 25 Dec 2006, 12:08 »

Du skal tage det direkte link Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #49: 25 Dec 2006, 17:03 »

hvad er et direkte link??
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #50: 26 Dec 2006, 00:05 »

Oktober


Så er vi skam nået til Oktober måned. Jeg skal først lige inden vi begyder beklage at jeg glemte min landsholdsamling sidste måned. Jeg kan sige vi vandt begge kampe. Det her måned er der dog alligevel en ny landsholdssamling.
Første kamp i måneden var med mit Madrid hold hvor vi fik besøg af Bilbao som jo altid er en farlig modstander. Bilbao lå som sædvandelig og roede nede i bunden, så for os var det kun 3 point der talte. Det vidste vi godt og varmede hårdt op til kampen så vi var klar. Vi fik samtidig en dejlig frokost med spaghetti bolognese inden kampen, så spillerne var fuld af energi.


Real Madrid 4-0 Bilbao
Raul (2)
Orbaiz, selvmål (22)
R.V.N. (39)
Ronaldo (77)

Analyse af kampen: Jeg syntes vi spiller en verdensklasse første helveg mens vi i anden spiller lidt mere defensiv. Jeg syntes samtidig Raul gøre en god figur idag da han ikke har spillet særlig meget i denne sæson men kommer ind og scorer et flot mål.

Landsholdssamling


Så var det tid til landsholdet hvor jeg tog flyet fra Madrid til Prag. Jeg skulle til Tjekkiet for at møde med resten af truppen. Vi skulle spille to kampe. En mod Kasakhstan og en mod der hvor jeg kommer fra nemlig Danmark.
Vores første kamp skulle spilles i Liberec. Publikum forventede en klar sejr og det gjorde jeg også. Det var dog min opgave at lægge lidt af presset på spillerne væk da jeg vidste at det var svært at håndtere et kæmpe pres. Tjekkiet var jo lige blevet Europamestrer og derfor var der jo kæmpe forventninger til mig og holdet. Jeg var jo van til presset, for det bliver man hurtig når man er i Madrid.
Alle spillerne havde dyb respekt for mig og alle 23 spillere i truppen kom hen og gav mig hånden og sagde goddag da de kom. Vi trænede hårdt så spillerne lige lærte at spillle sammen igen. Så var vi ellers klar til en vigtig kamp:


Tjekkiet 3-0 Kasakhtan
Baros (35, 42)
Sverkos (68)

Analyse af kampen: God indsats af drengene. Vi spiller rigtig godt rundt og kommer frem til en masse chancer. Vi skal bare scorer på nogle flere af dem for ellers får vi det svært når vi skal møde nogle af de rigtig gode.

Efter kampen skulle vi med et fly fra Prag til København. Endelig hjem. Jeg havde ikke været hjemme siden sidste jul og jeg havde også lige aftalt med familien at de skulle komme og tage imod mig i lufthavnen. Det var dog ikke så vigtig. Det vigtigste var at vi kunne tage tilbage til Prag med 3 gode point. Sådan kan jeg godt sige det ikke gik:


Danmark 5-1 Tjekkiet
Bubschman, selvmål (10)
Larsen (25)
Tomasson (59)
Kahlenberg (45)
Poulsen (65)
Rosicky


Analyse af kampen: Det er jo pinlig. Her kommer vi som kæmpe stjerner og bliver total stjerne behandlet og så levere vi sådan noget LORT. Jeg gav alle en skideballe. Det var helt vildt ringe. Og Koller får 4 og spiller som bræk. Det er bare ikke til at holde ud. Jeg tænkte ikke på at sige op men jeg får et par søvnløse nætter.

Efter skuffelsen med Tjekkiet drog jeg direkte til Madrid. Til den næste træning blev jeg groft sagt mobbet af nogle af spillerne for den pinlighed vi havde leveret. Men det var bare med at komme videre for nu havde vi en af de sværeste kampe foran os. Vi skulle til La Coruna for at spille mod Deportive på Riazor. Jeg hader virkelig det stadion. I de tre gange jeg og gutterne har været der har vi altid taget tilbage med et nederlag i bagagen. Derfor skulle vi ud og bevise noget.

Deportivo 3-1 Real Madrid
R.V.N.(3)
Basturk (5)
Jimenez (str. 22)
Adrian (88)
Mom: Basturk (10)


Analyse af kampen: Held, held og held. Det er det eneste man kan bruge om deres sejr idag. Vi spiller dem ud af banen og komer foran lige til at starte med. Men deres Basturk er fantastisk og svarer igen med det sammen. Så bliver det lavet et straffe som aldrig skulle været dømt på Basturk. Efter det sætter vi et kæmpe pres men kan ikke få den ind. Til sidst slår de så kontra og lukker kampen.

Så skulle vi spille Copa del rey. Her vil jeg kun fortælle resultater og vi vandt sikkert 0-2 på udebane mod Terrassa. Vi styrede kampen og vandt fortjent.

Nu fik vi besøg af Mallorca. Her var der ikke andet end sejr der talte. Vi var helt klar til kampen. Især efter vi spillede uagjort i Coruna. Samtidig var det dejlig at se Villa var tilbage. Han var dog helt ude af form og startede dermed med to-tre andenholdskampe så han er fuldkommen klar når ham kommer op på førsteholdet igen.

Real Madrid 2-2 Mallorca
Sergio Ramos (45)
Pisculichi (56, 89)
R.V.N. (84)

Analyse af kampen: PIS OG LORT. Grunden til at vi ikke vinder er at der var telefon da vi lige havde scoret til 2-1. Derfor satsede vi stadig også er det jo klart at Mallorca scorede. Lorte telefon. Nå men nu må vi tage det som det er og være klar til Rangers kampen.

Ja så var det tid til Rangers. Her vil jeg ikke lige fortælle så meget. Så her får i resultatet:

Real Madrid 2-0 Rangers
R.V.N. (45)
Hitzelsperger (61)

Analyse af kampen: God kamp og vi vinder sikkert over Rangers. Vi kommer legende let gennem opgøret.

Det var altså Oktober måned. Vi ligger nr. 2 i ligaen. Et point efter Barca. I CL er vi tæt på at gå videre. Så alt i alt ser det rigtig fornuftig ud. Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Dec 2006, 00:08 af michaelk » Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #51: 26 Dec 2006, 10:07 »

Det er altså ikke ulovlig at komme med kommentarer hvis i læser bloggen. Jeg syntes altså den er blevet meget bedre end til at starte med. Det skyldes fordi i har kommet med ris og ros. Vil i ikke være søde og blive ved med at komme med ris og ros.
Logged

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #52: 26 Dec 2006, 10:18 »

Fint nok. Lidt svingende resultater, men godt at se, at du har fået billederne til at virke.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #53: 26 Dec 2006, 10:23 »

ja næste update er jeg sikker på bliver bedre. Ikke kun resultat mæsigt men også design mæsigt.
Logged

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #54: 26 Dec 2006, 10:23 »

ja næste update er jeg sikker på bliver bedre. Ikke kun resultat mæsigt men også design mæsigt.
Det lyder da godt.. Ser jeg frem til.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #55: 26 Dec 2006, 13:22 »

Prøv og få billederne ind i teksten ved at sætte det her rundt om: [float=right/left][/float] Smiley

EDIT: Det kan jeg se du har fået gjort ved nogle af billederne Smiley
« Seneste Redigering: 26 Dec 2006, 13:47 af Mikkellas » Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #56: 26 Dec 2006, 17:47 »

Ja jeg har gjort det ved at to af billederne. Jeg kan love der kommer en update snart.
Logged

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #57: 26 Dec 2006, 22:47 »

Gode resultater. Du er blevet meget bedre til det end i starten, nu mangler du bare at få fjernet nogle af de dumme stavefejl. Smiley
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #58: 26 Dec 2006, 23:06 »

måske spørger jeg dumt, men hvem er R.V.N?
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #59: 26 Dec 2006, 23:10 »

Ruud van Nistelrooy, du kan også bare kigge på billedet Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010