home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1066 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid mod nye tider.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid mod nye tider.  (Læst 10141 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #75: 20 Maj 2007, 19:08 »

må jeg set et ss af din trup?
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #76: 20 Maj 2007, 22:07 »

Jeg ved ikke hvordan man sætter et SS ind, men kan bare skrive truppen som den er.

Casillas
Gervasio
Adan
Cicinho
Ramos
Melli
Chivu
Pique
Jarque
Marcelo
Cannavaro

Valencia
Cerrajero (udlejet)
Ibon Gutierrez
Anderson
Diego
Jesus Navas
Edu
Hitzelsperger
Bueno
Barrientos

David Villa
R.V.N.
Podolski
Bojan
Baptista
Bojinov

Remelig syg trup sys jeg
Logged

Hala Madrid!

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #77: 20 Maj 2007, 22:12 »

fedt at se spillere som er tilkommet efter dig som: Chivu, Valencia, Cerrajero, Anderson, Diego,
David Villa, Podolski, Bojan, Baptista og sidst men nok ikke mindst Valeri Bojinov Opstemt


kan angrebet blive bedre?: det tvilver jeg på Opstemt


Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #78: 21 Maj 2007, 21:17 »

September 2010


Så er vi sørme så nået til september. Et spændende måned hvor der var en masse svære kampe forud. Den første kamp var sjovt nok den første dag i månedet. Her skulle jeg og teamet til Sevilla. En kamp der kunne blive helt enormt svær. Især når vi i sidste sæson havde tabt 3-0 (skal også siges at det var en hel elendig indsats)
og man stiller op med en reserve målmand som jeg ikke helt føler mig sikker på. På vejen der hen sad mig og gutterne og så Harry Potter 7. Hvilken fantastisk film hvor Voldemor dør. Men fuck nu det, for da vi var kommet derhen pakkede vi ud på hotellet og tog hen og trænede. Næste dag var vi så hundrede procent klar til kampen mod Sevilla.


Sevilla 0-0 Real Madrid

Kommentar: DET ER JO PINLIGT AT VI IKKE KAN SCORE PÅ NI HUNDREDE PROCENT CHANCER! Undskyld mig men det er skidt af Bojinov at brænde to straffespark og brænde tre hundrede procent chancer. Jeg er pisse ærgelig lige nu for vi var sgu så meget bedre end det her hold også må vi tage herfra med et sølle point. Vi kan slet ikke bruge det her til noget. LORT!



Efter den helt fantastisk store kæmpe lorte indsats var det tid til landsholdspause. Det var jeg meget glad for, for så var vi ikke så mange til træning og det var altid hyggeligt. Det meste af træningen gik med hygge, men når jeg sagde der skulle spilles til så gjorde drengene det sgu godt. Da spillerne var kommet tilbage fra landsholdslejr, var der nogle triste spanske ansigter. De havde nemlig på hjemmebane tabt 1-0 til Ukraine. Derfor lavede vi en masse sjovt den dag så vi lige kunne få deres spilleglæde tilbage. Som jeg mener det så skal man havde spilleglæde for at spille godt fodbold. Næste dag var det dog fuldt seriøst. Nu begyndte det hårde arbejde igen.






Nu skulle vi spille hjemme mod Espanyol. En kamp som jeg på forhånd var remelig sikker på vi ville vinde, så idag skulle Barrientos havde sin første kamp at starte inde på. Barrientos som havde været lidt småskadet da han kom fra Sevilla, men jeg mente han var fuldkommen klar til en kamp hvor kun sejr fandtes. Det skulle det så også vise sig at gøre:

Real Madrid 5-1 Espanyol
Baptista (2)
Barrientos (14, str 89)
Tamudo (39)
Bojinov (45, 74)

Kommentar: Idag viser vi både fantastisk fodbold også at vi kan udnytte vores chancer. Virkelig godt af Barrientos. Han viser virkelig alle pengene i ham. Bojinov kommer også tilbage efter hans skidte dag i Sevilla. Jeg syntes det ser rigtig fornuftig ud. Vi skal sgu bare forsætte drenge.




Næste kamp var i England. Her skulle vi spille mod Middlesbrough i Champions League. De sidste fire år har vi været i CL finalen og jeg vil gerne i finalen igen i år. Men idag skulle vi virkelig møde et svært hold som var blevet nr 2 i den engelske liga. En spiller som jeg nærmest havde holdt et referat om i flyet var Bednar. Han var fantasisk under VM og var blevet topscorer i Premier League i sidste sæson så ham skulle der være mandsopdækning på. Samtidig har de et enormt godt forsvar så vi vidste at vi skulle satse på nogle hurtige kontraer og ikke styrer spillet så meget som vi plejer, for hvis vi ville spiller bolden tålmodigt op, tror jeg bare Yakubu vil løbe fra forsvaret og score. Så jeg mente vi havde ramt taktikken og vi var klar til en svær kamp.

Middlesbrough 2-0 Real Madrid
Bednar (48, 57)

Kommentar: Desværre jeg har ingen kommentar. Jeg vil hurtig hjem til Spanien. Så hurtig jeg kan. Farvel






Efter den dårlige kamp hvor jeg var meget sur da en mand prøvede at tale til mig hehe. Men jeg var nu klar igen for nu skulle vi til en af sæsonens sværeste udebane kampe og hvis vi fik point med hjem her fra så ville vi virkelig få æren op igen. Byen var balletbyen og holdet ja det hed Valencia Club football. Jeg havde virkelig givet holdet en skidebalde efter sidste kamp så nu skulle vi virkelig ud og give den gas mod et stærkt Valencia hold der havde hentet den sidste to års topscorer i La liga "Hugo Rodalega" fra Atletico Madrid. Vi spiste en god frokost og tog derefter ud til Mestella og varmede op samt taktikmøde. Jeg havde idag valgt at prøve Gervasio istedet for Adan for Adan lavede to kæmpe fejl mod Middlesbrough så der skulle ske noget nyt mellem stængerne. Så nu var vi klar til kamp mod Valencia:

Valencia 0-1 Real Madrid
Raul Albiol, selvmål (31)

Kommentar: FANTASTISK. Det var det virkelig. Vi er kommet fra en helt misserabel kamp også går vi herud og spiller som verdens bedste fodboldhold. Meget uheldig at vi gør kampen så spændende. Samtidig en kæmpe ros til den unge Gervasio. Han styrede virkelig sit forsvar, og hev lige et par klasseredninger frem. Fantastisk min lille gut.







Efter den flotte kamp mod Valencia, skulle vi nu møde Getafe. En kamp der skulle vindes. Idag ville jeg havde Bojan lidt inde. En anden god nyhed var at Villa og Casillas var kommet tilbage. Men jeg syntes Gervasio skulle havde endnu en kamp inden Casillas igen tog over. Og i angrebet har jeg jo luksusproblem, så her måtte Villa, Bojinov, R.V.N. og Bueno tage plads på bænken. Eller Bueno måtte sidde oppe på stadion da han var valgt helt fra truppen. Uha hvilket luksusproblem hva? Nå fuck nu det for nu skulle vi altså kun tænke på kampen mod nyoprykkede Getafe som skulle prøve og byde os til dans på det fantastiske og magiske ESTADIO SANTIAGO BERNABEU.

Real Madrid 3-0 Getafe
Pique (11)
Bojan (38)
Jesus Navas (str. 42)

Kommentar: Igen fantastisk bold fra gutterne. Flot indsats af Bojan som også lige får et mål her i kampen. Jeg syntes virkelig vores hold kan blande os mellem tilten. Nu ligger vi også nr 1. Barcelona er gået helt ned og jeg må også sige jeg heller ikke helt fatter deres indkøbspolitik når man køber en Søren Larsen for 100 mil. kr. Det er jo direkte skudt i hovedet men det må Laudrup selv ligge og kæmpe med.




Nu skulle vi så til Cadiz. Også et oprykkerhold vi skulle møde her. Lidt syndt for dem for de havde inden kampen her ikke vundet en eneste kamp. Eller de har faktisk slet ikke fået et point, men jeg protosterede til spillerne på at det ikke ville blive nogen let kamp, selvom jeg inderst inde mente at det var sådan en kamp her vi kunne vinde 5-0. Måske ikke lige på udebane men det kunne godt ske.

Cadiz 0-1 Real Madrid
Baptista (7)

Kommentar: Vi er tilfredse med de tre point. Det er jo ikke sådan vi vader os i chancer men der var klasseforskel, og når boldbesidelsen hedder 13-87 viste det vist lidt hvem der styrede den her kamp haha.





Sidste kamp i et hårdt september måned var mod Steuna Bukarest. Et hold som så rigtig stærke ud på papiret og førte den rumænske lige(ikke fordi jeg har den med men opdigtet heh) så det ville ikke blive nogen let kamp. Men det kunne også godt være sådan en kamp hvor vi udradere modstanderen på Bernabeu. Hvem ved?

Real Madrid 5-1 Steuna Bukarest
Baptista (15,32)
Pique (19)
Melli, selvmål (33)
Bojinov (59)
Diego (80)

Kommentar: Ja det var da remelig godt haha. Ej det ser virkelig godt ud lige pt. Håber sgu det forsætter i samme stil.


Afslutning Det var altså september. Jeg syntes det har været et remelig godt måned. Nu er Podolski også klar så er skaderne ved at være kvit. Undtagen lige Sergio Ramos. Vi ligger nr 1 i ligaen. Gimnastic ligger nr 2 og det mener jeg er et hold vi godt kan slå både ude og hjemme. I CL gruppen ligger vi nr 3 men vi skal nok nå førstepladsen, det er jeg sikker på. Farvel!
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #79: 21 Maj 2007, 21:41 »

Kommenter gerne
Logged

Hala Madrid!

realM.F.
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #80: 22 Maj 2007, 14:10 »

Gode resultater..men kan jeg ikke få et ss af ligatabbelen??
Sygt hold...det er et helt fantastisk så godt dit hold er.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #81: 26 Maj 2007, 13:56 »

Forsæt det gode arbejde....... -Hvornår kommer der update
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #82: 28 Maj 2007, 19:03 »

Oktober 2010


Nu er vi så nået til Oktober. Et måned hvor der var en masse udebanekampe, så her kunne jeg virkelig få min udebanetaktik at mærke heh. D. 1. Oktober var der lodtrækning i Madrid. Vi tog Racing Santander op af hatten. Et hold som virkelig er røget ned i rækkerne de seneste år og ligger nr. 14 i 2. division B3. Slet ikke godt nok for et hold som for seks år siden var tæt på at komme i UEFA CUPPEN. Den første kamp ville blive spillet i dette måned.




Første kamp i månedet var i Baskerlandet, hvor vi skulle møde landets stolthed: Atletic Bilbao. Kampen var på San Mames, som altid er et svært sted at spille. Lige inden kampen sagde jeg til gutterne at de bare skullle give hvad de havde, også kunne vi så se hvad det kunne blive til. Athletic havde tidligere på sæsonen slået selveste F.C. Barcelona med hele 4-1, så på den måde var vi vist advaret. Nu blev vi kastet ind til løverne:

Athletic 1-1 Real Madrid
Llorente (27)
Jesus Navas (62)

Kommentar: Faktisk er jeg remelig godt tilfreds spillemæssigt. Vi brænder bare en hulens masse chancer, hvor vi klart skulle havde scoret. Men de brændte tilgængegæld også en del chancer så remi er vist fair nok.







Så var det tid til at møde Osasuna på Santiago Bernabeu. Her var der ikke andet end tre point der talte og det skulle bare forstås. På hotellet aften inden, sendte jeg spillerne i seng kl 21. Det er altså der man normalt spiser i Spanien, men drengene skulle være friske til kampen. Jeg kunne dog godt hører en masse spillere der sad og snakkede inde på hver i sær's værelser. Men holdet var hundrede procent klar til kampen da den skulle fløjtes igang.

Real Madrid 3-0 Osasuna
Baptista (20,24)
Barrientos (41)
Delporte udvist (63)

Kommentar: Dejlig indsats af gutterne og flot og poleret spil, samtidig får vi udnyttet vores chancer. Stærk mine drenge.






Næste kamp var en af de rigtig svære ude mod Celtic. En CL kamp vi helst skulle vinde, men det ville uden tvivl blive helt enormt svært. Spillerne var også lidt urolige, da der gik rygter ude i pressen om at jeg var på vej til Inter for at afløse Mancini. Næsten hele holdet havde været ude i pressen og sagt at de aldrig ville ønske jeg skulle forlade klubben. Faktisk havde Baptista været ude og sige at han aldrig har haft det så sjovt og så godt med en træner og at der virkelig er en god harmoni over holdet. Det er sådan noget der gør en manager glad, men også truppen så det kunne være det kunne hjælpe os mod et af de sværeste hold på udebane i Europa.

Celtic 0-3 Real Madrid
Anderson (5)
Ibon Gutierrez (str. 39)
Pique (45)

Kommentar: Hvor er det fantastisk gutter. Helt igennem en fantastisk kamp, hvor vi kører dem ud og ind. Især det første mål må være et af verdens bedste. Det minder om Cambiasso's mål mod Serbien i VM 2006 hvis nogle har set det. 26 tyve afleveringer også kommer det smukke skud fra Anderson.






Efter den fantastiske sejr, kom der en kamp som virkelig kunne blive en svær kamp. Eller det kunne ikke det ville blive. Inden kampen havde de kun lukket 4 mål ind og de havde ligaens topscorer. Holdet var sørme så vores egen skæbne nemlig lokalrivalerne Atletico Madrid. Mark Hughes (Atletico manager red.) har virkelig fået sit hold op og stå efter en fantastisk dårlig sæson sidste sæson. Sidste år blev kampen 2-2 her på Calderon, hvor Melli lavede et selvmål i det 95. minut. Jeg havde lagt taktikken på at de skulle styre spillet og vi skulle slå kontra med Bojinov og Bappe (Baptista red.) som virkelig er en farlig duo. Tilskuerne var på kogepunktet og de to hold er både rivaler på som ude på banen. Nede i omklædningsrummet kunne jeg også mærke hvor nervøse mine gutter var. Det her det er sgu stort. Nu var vi klar til kamp:

Atletico 2-4 Real Madrid
Bojinov (6, 37)
Gabi (9)
Farfan (13)
Diego (15)
Anderson (73)

Kommentar: FANTASTISK! Undskyld mig men jeg skal sgu lige ud og fejre det med mine gutter. JAH!!!!!!




Efter den flotte lokalsejr ventede der en "let" opgave hvis man kan kalde det. Vi skulle møde Racing Santander i Pokal turneringen. Sidste sæson mødte vi også Racing Santander i vores første runde i Pokalturneringen, og der gik vi hen og vandt hele turneringen og dette måtte gerne ske igen hehe. Jeg havde valgt at give et par nye spillere chancen heriblandt Raul, Beckham, R.V.N., Bueno osv. En kamp hvor de kunne vise hvad de duede til. Jeg syntes det var fortjent at Raul og Becks fik chancen for vores andethold ligger nr. 1 og har vundet alle kampen undtagen to, så det er jo fint nok. Så drog vi ellers afsted til Santander.

Racing Santander 2-2 Real Madrid
Chivu (37)
Navas (69)
Juanjo (73)
Bruno (90+4)

Kommentar: Uheldig de scorer til allersidst, men sådan er fodbold nu engang. Fantastisk flot Racing. Jeg syntes virkelig i spillede en god kamp. Til os selv har jeg bare at sige at vi jo nærmest er videre nu og det er jo fint nok.






Sidste kamp i dette måned var virkelig vigtig. Vi skulle møde førstepladsen i ligaen, nemlig overraskende Real Betis. De havde dog spillet en kamp mere end os, men de lå jo stadig nr 1. Dog kunne vi komme op på førstepladsen med en kamp mindre end dem, og det ville jo være fantastisk. Idag havde jeg tænkt mig vi skulle starte kanont offensivt, og slet ikke lukke dem ind i kampen, for hvis man lukker dem ind i kampen kan man blive straffet af spillere som Vela og Rafael Sobis. Vi skulle samtidig også stå stærk defensivt og håbe Casillas havde en af sine gode dage, så tror jeg vi kan vinde.

Real Madrid 3-1 Real Betis
Baptista (18)
Villa (21)
Chivu (30)
Rafael Sobis (42)

Kommentar: Det ser jo fornuftig ud og nu ser det jo perfekt ud i ligaen. Vi får virkelig udnyttet vores chancer. Det er dog ikke godt nok de sidste 15 min. Hvor vi giver dem en masse dumme chancer men ellers rigtig flot!





Afslutning: Rigtig godt måned og nu ligger vi nr. 1 i ligaen. Nr. 1 i Champions League og vi er tæt på at være videre i pokalen. Mere kan man vist ikke forlange. Skaderne er også ved at være kvit. Der er kun lige Ramos tilbage. Mere har jeg ikke at sige. Farvel og på gensyn!
Logged

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #83: 28 Maj 2007, 19:11 »

Gode resultater... Forsæt det gode arbejde
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #84: 28 Maj 2007, 19:20 »

Gode resultater... Forsæt det gode arbejde

Tusind tak for kommentaren.
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010