home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1032 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid mod nye tider.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid mod nye tider.  (Læst 10142 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #60: 26 Dec 2006, 23:23 »

Ruud van Nistelrooy, du kan også bare kigge på billedet Thumbs Up

ahhh tak.. jeg er i øvrigt blind, så billeder er ikke min stærke side Opstemt
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #61: 26 Dec 2006, 23:34 »

Jeg kan godt skrive Ruud van Nistelrooy men det er bare sådan et langt navn og når han scorer så mege t har jeg bare valgt at kalde ham R.V.N.
Med hensyn til stavefejl så skal det siges at jeg er så dårlig til dansk. Matematik og engelsk er nok mere mig hvis man tænker på skole. Men skal nok gøre mit bedste.
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #62: 26 Dec 2006, 23:35 »

Men Molle hvad satan mener du, med at du er blind. Hvis du er blind kan du da heller ikke læse updaterne Smiley
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #63: 28 Dec 2006, 00:31 »

Er der overhovedet nogen der følger med i denne blog. Det er bare det tager ret lang tid at skrive en update og hvis der ikke er nogen der læser den behøver jeg jo ikk!
Logged

Hala Madrid!

DrJones
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #64: 28 Dec 2006, 00:38 »

Er der overhovedet nogen der følger med i denne blog. Det er bare det tager ret lang tid at skrive en update og hvis der ikke er nogen der læser den behøver jeg jo ikk!

Vil gerne indrømme at denne blog desværre endnu ikke har fanget min interesse. Nok pga. du er Real Madrid (har et had for dem). Bloggen er godt sat op, men du mangler lidt med billederne endnu.


Men bare fordi jeg ik kan lide din blog er det jo ikke ensbetydende med at andre ikke kan.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #65: 28 Dec 2006, 00:39 »

Oki skal jeg prøve at gøre noget ved. Men kan nok ikke gøre noget ved at jeg er Real Madrid lige nu. Smiley
Logged

Hala Madrid!

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #66: 28 Dec 2006, 00:39 »

Michaelk:

Rolig nu, bliver du ved med, at forbedre dig som hidtil, skal der nok komme endnu flere kommentarer. Jeg synes bloggen er flot sat op, og ganske godt skrevet også. Mit eneste råd er: Forsøg at holde motivationen oppe, selvom der måske ikke er så mange, som følger med. For skriver du en god blog, skal der også nok komme læsere. Det er helt sikkert.

Noget andet er så, at du faktisk har et ganske fint læsertal i forhold til, hvor mange blogs, der kører på sitet i skrivende stund. Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #67: 28 Dec 2006, 00:43 »

Oki tak ZhotLog. Jeg har skam også tænkt mig at skrive videre. Det er bare lidt hårdt hvis man har arbejdet i lang tid for at lave en update også lige være væk en time også komme tilbage uden nogle kommentarer.
Logged

Hala Madrid!

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #68: 28 Dec 2006, 00:46 »

Ved det. Har også selv haft det sådan med min blog "The Lilywhites".. Men efter noget tid og en smule tålmodighed, begyndte kommentarene også, at komme. Så bare klø på!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #69: 28 Dec 2006, 00:47 »

Oki tak ZhotLog. Jeg har skam også tænkt mig at skrive videre. Det er bare lidt hårdt hvis man har arbejdet i lang tid for at lave en update også lige være væk en time også komme tilbage uden nogle kommentarer.

Vi andre får jo heller ikke kommentarer hver gang, og nu er min blog efterhånden oppe på 30 sider, og den har været læst over 5200 gange, hvilket jeg er fint tilfreds med Smiley

Så bare klø på. Der skal sikkert noget tid til før folk for øjnene op for en blog Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #70: 28 Dec 2006, 00:50 »

Oki det gør jeg. Jeg regner med en update imorgen.
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #71: 13 Maj 2007, 16:09 »

Hej alle sammen ... Jeg kan meddelle at jeg har fundet mit spil og derfor begynder denne blog igen... jeg håber i vil følge med da jeg mener jeg har remelig tjek på det nu .. Måske kommer der opdatering i aften.. Hvem ved ?
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #72: 14 Maj 2007, 16:30 »

Opsummering


Jeg vil lige følge lidt op på det hele. Først vil jeg fortælle at jeg altså fandt mit spil nede i papirkurv også kunne det pludselig indlæse det, så det er jo perfekt. Men jeg er altså midt i december 2009 og vil her fortælle lidt om truppen og resultaterne.

Sidste sæson blev jeg nr 2. Atletico vandt med et point ned til mig fordi jeg i sidste runde tabte 3-1 hjemme til Villarreal. Jeg vandt Champions League og Copa del Rey...
I denne sæson ligger jeg nr 2, men har spillet tre kampe mindre end Barcelona fordi jeg var til klub VM. Jeg er kun 3 point efter Barcelona og er bedre indbyrdes. Jeg er videre som nr 2 i CL.. Tabte til Everton i sidste minut ellers var jeg gået videre på førstepladsen, men i CL skal jeg møde Inter. Jeg starter på Bernabeu... I Copa del Rey skal jeg til Real Zaragoza og spille. Jeg har vundet Euro Super Cup mod Werder Bremen og vandt Spanske Super Cup mod Atletico. Jeg vandt også VM for klubhold mod Chivas.. Så alt er godt!

Truppen
Casillas
Adan
Cicinho
Ramos
Jarque
Melli
Cannavaro
Chivu
Marcelo

Beckham
Edu
Jesus Navas
Valencia
Emerson
Ibon Gutierrez
Guti
Raul
Diego
Anderson
Hitzelsperger

Baptista
Villa
Bojinov
Bueno
Robinho
Ruud van Nistelrooy


Jeg syntes det der er en fantastisk trup og jeg syntes vi ser ualmindelig stærke ud. Robinho vil måske ikke forlænge sin kontrakt så det kan være han smutter til sommer. Hvis han gør henter jeg Podolski som selv har været ude og sige i pressen at han forlader Bayern på bosman reglen til sommer...

Jeg regner med update i aften med resultater og sådan som det plejer
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #73: 20 Maj 2007, 18:40 »

NY SÆSON I MADRID


Jeg kan fortælle at jeg alligevel ikke lige ville skrive om sidste sæson da der vil blive alt for meget skriveri.. Men i stedet kan jeg fortælle at jeg tabte mesterskabet i sidste min ude på Levante.. Skide uheldigt.. Så barcelona blev mestre og jeg måtte igen se mig på en andenplads. Jeg tabte også til Chelsea i CL.. Eller havde først vundet finalen men det blev ikke gemt og da jeg spillede igen så tabte jeg finalen med 1-0 på en scoring af Arjen Robben.. Jeg vandt dog lidt ære ved at vinde Copa del rey, men en ufattelig skuffende sæson og igen uden liga titlen. Nu til den nye sæson.



I førsteholdstruppen er der sket et par ændringer. Trænerteamet og jeg har valgt at rygge David Beckham og Raul ned til Castilla holdet så de kunne hjælpe dem lidt. Vi håber på at det vil give Castilla-holdet en kæmpe rutine og måske vinde ligaen igen. Guti har valgt at stoppe sin fodboldkarriere.. Rigtig ærlig da vi også meget gerne havde set Guti på castillaholdet men han har altså valgt at stoppe karrieren.. Samtidig fik vi ikke forlænget Robinho's kontrakt så han smuttede til Chelsea.. Vi fik også udlejet Carrajero til Watford.. Så fem spillere ud af førsteholdstruppen så skal der også fem nye ind. Og det kom der skam også. Vi fik hentet Bojan på free transfer fra Barcelona. Et fantastisk køb for han er et af verdens bedste angribere eller bliver det i hvert fald. Bojan havde selv denne kommentar om skiftet: Jeg glæder mig sådan til at spille for Real Madrid. Jeg kunne godt mærke på Barcelonas fans at de var godt trætte af mig fordi jeg havde skældt dem sådan ud, men nu skal jeg bare vise dem hvor god jeg er. Nu er jeg en madridista! Vi fik også hentet den fantastiske forsvarsspiller Pique fra Lyon. Han kom på VM's drømmehold og kom også på Champions League's så en ganske enkelt klassespiller. Jeg havde selv denne kommentar til BT: Jeg glæder mig sådan til at se Pique i kamp. Jeg tror virkelig det er ham der kan få vores forsvar på rette spor igen. Fantastisk køb mener jeg. Vi måtte give 80 mil. for Pique for han var stærkt utilfreds i Lyon. Vi har også skrevet kontrakt med Lucas Podolski. Han er simpelthen fantastisk mener jeg og at få ham på fri transfer er ligesom at få 1 milliard uden at bestille noget. Ham tror jeg virkelig kan blive god. Sidst men ikke mindst har vi hentet Barrientos fra Sevilla for 125 mil. kr. Jeg havde denne kommentar: Nede i Sydafrika så jeg ham spille mod Danmark og han lavede hattrick så allerede der sagde jeg til Calderon at jeg lige skulle havde nogle penge til ham. Og nu en måned senere, ja så har vi ham jo her. SKØNT! Den femte spiller er Miguel Torres som er rykket op fra andetholdet.




Nu var det tid til træningskampene. De gik som følgende:

Real Madrid 2-1 Milan
Palathinaikos 0-4 Real Madrid
Rayo 1-4 Real Madrid
MVV 0-3 Real Madrid

kommentar: Er du sindsyg et stærkt hold. Vi kørte jo alle fire hold ud af banen. Jeg var især godt tilfreds med kampen i Grækenland på Palathinaikos. I skulle havde set kampen for der var ren drømmefodbold. Især fra Baptista og Podolski.




Nu skulle vi havde besøg af F.C. Barcelona. Jeg havde sådan en lyst til at slå alle spillerne fra deres hold da de kom ud fra deres bus, for de var så skide heldige med at de skulle spille denne her kamp for det skulle havde været os der skulle havde været mestre. Men fuck det jeg vendte istedet om og gik ind til gutterne for at snakke noget taktik om kampen. Gutterne var skide tændte. Ja selv vores læger var helt op og kører så det virkede sgu som om vi godt kunne få en sejr i land. I alt den tid jeg har været manager for Real har jeg aldrig tabt til Barca og det ville jeg heller ikke havde at ske idag.

Real Madrid 5-1 Barcelona
Podolski (6, 47)
Pazzini (45)
Bojinov (68, 78)
Chivu (82)

Kommentar: Jeg kan simpelthen ikke forlange mere rent fodboldmæssigt. Men med heldet kan jeg godt forlange mere. Podolski som spiller til et 10-tal bliver skadet i 2 måneder og sørme som om det ikke var nok så får Casillas også en skade på en måned cirka. LORT!




Så nu skulle vi så til Barcelona. En kamp hvor vi var klare farvoritter, efter den flotte sejr men man må aldrig undervurdere et så godt hold som F.C. Barcelona. I hele flyveturen der over holdt jeg en referat om hvor meget vi skulle passe på det her hold. Spillerne lod også til at forstå det så da jeg satte mig ned i de dejlige sæder med 98.000 mennesker imod mig var jeg remelig sikker. Jeg skulle dog tage fejl:

F.C. Barcelona 3-0 Real Madrid
Xavi (45)
Behrami (61)
Saviola (76)

Kommentar: DET ER NOGET PIS OG LORT DEN HER INDSATS. Ja og hvis du ikke har forstået det så er det noget lort. Godt nok vinder vi pokalen og det er også fint nok, men det der slet ikke er fint nok er at man går ud og spiller totalt nonchelant fodbold også lukker man kraft edme tre pissemål ind. Heller ikke en særlig god dag for Adan der viser der er langt mellem ham og Casillas. David Villa fik også en skade og er ude i en måned cirka. Det ser ikke godt ud med alle de skader




Madrid stjerne skadet


Idag kunne overlægen i Madrid, Putillo Fernandez, komme med den nyhed at Real Madrids måske bedste forsvarsspiller Sergio Ramos er ude i 5-6 måneder. Det skete under en træningsøvelser hvor han var oppe i en hovedstødsduel med Baptista hvorefter han falder ned og brækker benet da Baptista lander oven på ham med sine to fodboldstøvler. En ked af det Ramos havde denne kommentar mens han græd: Jeg syntes bare det er så skide ærgelig det lige skal ske for mig og det er jo rigtig langt tid. Bappe (Baptista red.) kunne ingen ting gøre det er bare det rene uheld. Men .. Men det er utroligt svært lige nu og vide hvad man skal gøre for det eneste man sådan set kan er at ligge på sofaen og se en omgang tv men det vil jo blive helt enormt kedelig i læng.. længden. Bjarne Goldbæk havde denne kommentar: Fuck. Ja det kan du skrive i din avis imorgen at det eneste jeg har at sige er fuck og det er det også. Derefter gik han hurtig væk fra alle pressefolkene.









Nu skulle vi så møde Cordoba på hjemmebane. En kamp der skulle vindes. Cordoba manglede der stjernesiller Camoransi så der skulle ligemeget hvad sejr på bordet på Estadio Santiago Bernabeu. Jeg havde også givet spillerne en stor opsagn efter Barcakampen da jeg mente det skulle gøres. Så nu måtte gutterne være klar til sæsonens første kamp:

Real Madrid 1-0 Cordoba
Baptista (7)

Kommentar: Hvilket spil vi spillede. Vi kørte dem rundt af banen, men helt enormt skidt at vi ikke vandt med mere. Boldbesidelsen var 79-21 i vores favør og skudforsøg var 22-1 i samme farvør, så vi skulle havde vundet større men spillet fejlede ingen som helst ting.


Det var altså starten på sæsonen. Næste update er September! Farvel
Logged

Hala Madrid!

realM.F.
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #74: 20 Maj 2007, 18:50 »

gode resultater...og en sejr over barca med 5-1 kan man da kun være tilfreds med...men nedern med alle de skader.
Men en fed blog
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010