home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1019 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid mod nye tider.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid mod nye tider.  (Læst 10203 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #30: 23 Dec 2006, 00:00 »

Ok.

Du starter selvfølgelig med at klikke på det billede du vil have. Derefter skal du have det direkte link til billedet. Det er det link der står i addressekolonnen. Det skal du kopiere og sætte ind i [ img][/img]

Når det er gjort burde billedet gerne blive vist, men det er mega stort, derfor skal du rette noget. Du skal skrive width=xxx og height=xxx ind i den første parantes med img.

Det skal se sådan her ud til sidst: [img width=xxx height=xxx]http://her skal det stå[/img]

Istedet for x'erne skal der selvfølgelig være tal og der kan du prøve dig frem med størrelsen.

Håber du kan forstå det ellers må du skrive Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Dec 2006, 00:04 af Mikkellas » Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #31: 23 Dec 2006, 11:54 »

Jeg er meget dårlig til sådan noget men nu prøver jeg som jeg tror det.  (img)static.blogo.it/calcioblog/villa2.Jpg(img) 

Så burde der være et billed af David Villa som er inde fra Google.dk
Logged

Hala Madrid!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #32: 23 Dec 2006, 11:56 »

Jeg er meget dårlig til sådan noget men nu prøver jeg som jeg tror det.  (img)static.blogo.it/calcioblog/villa2.Jpg(img) 

Så burde der være et billed af David Villa som er inde fra Google.dk
Husk: Det skal være [img][/img] Di skriver! Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #33: 23 Dec 2006, 12:25 »

Feburar


Så er vi nået til Feburar. Jeg må desværre sige at jeg stadig ikke lige har lært at sætte billeder ind. Regner dog med at jeg kan det til næste update.
Først skal de siges at vi skal møde Chelsea i champions league. Meget ærgelig vi fik dem.
Vores første kamp i måneden var på Bernabeu hvor Mallorca skulle byde op til dans. Der var stor stemning på stadion. Især efter den flotte 9-0 sejr over Elche sidste weekend. Jeg sagde dog til spillerne at det vil blive en svær kamp og der kunne ske meget.

Real Madrid 3-1 Mallorca
Pisculichi (6)
Baptista (15)
R.V.N. (53)
Robinho (56)

Kommentar. Vi spiller igen rigtig godt. Vi er ved at finde en rigtig god stime. Jeg syntes især Robinho har en rigtig god kamp og han løber forbi sin modstander 15 gange idag viser at han er verdens bedste til at drible. Ellers er vi godt tilfredse med de tre point.

Så var det fredag og gutterne og jeg tog til Tarragona. En tur hvor vi skulle havde tre point med hjem. I bussen lavede vi et stort taktik møde så vi var velforberedt for det kunne godt blive en rigtig svær kamp. Det vidste vi også godt. Her var der lige en kommentar fra Beckham inden opgøret:Vi bliver nød til at spille det spil vi har vist på det seneste. Nastic er bestemt ikke noget dårlig hold så hvis vi undervudere dem, så taber vi altså.

Nastic 0-3 Real Madrid
R.V.N (3, 18)
Manolo (rødt kort)
Beckham (str. 32)

Kommentar:Indsatsen er rigtig god idag. Vi giver ikke en chance vælk og vi viser virkelig vi er klar til at kæmpe om titlen til aller sidst. Jeg syntes virkelig vi spiller hurtig, dejlig fodbold idag. Samtidig skal der lyde en stor ros til Baptista som virkelig var dirigent for orkersteret idag. Rigtig flot!

Real Madrid på vej til at skrive kontrakt med Gutierez fra Bilbao!


Real Madrid har idag underskrevet en forhåndskontrakt med Ibon Gutierez. Hans kontrakt udløber til sommer og derfra er han så Real Madrid spiller. En mand fra Marca spurgte Bjarne Goldbæk om hvilken spiller han var:
Jamen Ibon er for det første en god defensiv midt. Han har tidligere været her i Madrid da han var lille så han kender til betingelserne. Ibon's kontrakt udløber jo også kunne vi lige så godt tage ham da han jo meget logisk så ikke koster noget. Jeg er godt tilfreds med købt og jeg regner med at burge ham rigelig.

Nu var vi klar til et vaske ægte storopgør. Det var mod ligamestrene fra Valencia som havde haft en rigtig skidt sæsonstart. Det var op til os og bygge videre på deres dårlige stime med 4 kampe uden sejr. Der var fuldt på Bernabeu og alle var klar. Der var et show inden kampen hvor man udrækkede guldbolden til Villa som havde vundet den. Han var også klar til at møde sit gamle hold.

Real Madrid 3-1 Valencia
R.V.N (18, 51)
Villa (35)
Modric (84)

Kommentar: Det er bare så godt af gutterne. De spiller rigtig godt idag og vi kommer frem til en masse chancer. Det er bare noget lort at Villa blev skadet og han er ude i op til 2 måneder og er derfor ikke med i de to Chelsea kampe.

Så var det tid til CHELSEA. En kamp hvor vi skulle starte på hjemmebane. Noget som jeg ikke var særlig glad for. Chelsea kom med mange stjerner. De havde på de sidste to år købt intet mindre end 13 spillere. Heriblandt Cristiano Ronaldo, Adriano, Nesta og Cambiasso plus en masse andre. Vi måtte gøre det så godt vi kunne.

Real Madrid 0-2 Chelsea
Shevchenko (1)
Adriano (75)

Kommentar:PIS. Det er bare ikke godt nok. Vi havde alle chancer men kan bare ikke scorer. Vi mangler altså David Villa. Ronaldo brænder chancer og Soldado brænder straffe. Vi er tæt på er være ude af CL.

Efter skuffelsen skulle vi til Barcelona. Vi skulle spille på det olympiske stadion mod Espanyol som havde klaret sig bedre end forventet. De lå nr. 6 og havde ikke tabt i ti kampe inden denne. Vi var meget tændte inden kampen, men det var vi ikke på banen.

Espanyol 2-1 Real Madrid
De la Pena (4)
Coro (10)
Soldado (60)

Kommentar: Det er simpelthen for dårlig. Vi spiller af H til. Vi kommer bagud tidlig og spiller af lort i første helveg. I anden spiller vi meget bedre, men desværre får vi ikke scoret. Nu ligger vi nr. 3.

Opsummering: Jeg syntes det har været et blandet måned. Rigtig god start med 3 sejre men så taber vi to vigtige kampe. Vi er to point efter første og andenpladsen, så vi kan stadig nå det, men Marts bliver et meget vigtig måned. (med billeder håber jeg)
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #34: 23 Dec 2006, 16:19 »

Marts Et måned der kan dræbe Real


Så er vi nået til marts. Et måned hvor der skal spilles rigtig mange kampe og jeg tror jeg har lært det der med billeder men jeg venter med at bruge det til April måned.
Vi startede med at tage bussen fredag aften til Cadiz. Vi skulle møde bundholdet og derfor var kravet sejr. Især efter den dårlige indsats mod Espanyol sidste weekend. Inden opgøret lå vi nr. 3 så det er vigtig at de tre point kom i hus. Vi havde stadig Villa skadet så det var ikke så godt.

Cadiz 0-2 Real Madrid
Ronaldo (3)
R.V.N. (45)

Analyse af kampen:En meget rodet kamp som vi dog hele tiden har styr over. Vi spiller sikkert bagud og slår nogle fine kontraer. Det var dejlig at vinde igen. Ronaldo gør det rigtig godt idag og laver også et mål.

Nu gik turen nord på. Det var nemlig til London i England hvor vi skulle op mod de engelske mestrer Chelsea. Alle i Madrid var sikre på at vi røg ud fordi vi spillede en så dårlig kamp i Madrid. I London var man også sikker på at vinde da der stod på forsiden på The Sun: Chelsea er videre
Jeg opmuntrede spillerne og sagde at de godt kunne vinde. Vi var hundrede procent klar til kampen selvom det sort ud på forhånd.

Chelsea 3-5 Real Madrid
Kalou (1, 16)
R.V.N. (4, 8, 50)
Robben (33)
Beckham (str. 36)

Analyse af kampen: Det var en fantastisk kamp. Vi er videre og det er bare så godt. Vi kommer bagud lige med det samme og jeg tænker bare: Jaja nu er vi helt ude. Men nej. Verdensklasse comeback. Vi spiller rigtig godt og kommer op på 1-2 men så scorer de, og vi satser igen og kommer foran. Igen får de scoret, og igen tror jeg ikke på det. Men så får vi et tvivlsomt straffe og det udnytter vi. I anden lægger vi kæmpe pres og får scoret. FANTASTISK.

Så er det offenliggjort at vi skal møde Lyon. Bjarne Goldbæk havde en kommentar om lodtrækningen: Det er da en fin nok modstander. Vi havde dem jo i gruppen og der slå vi dem en gang og tabte en gang med reserver. Jeg tror godt vi kan gå videre, men det bliver uden tvivl en rigtig svær kamp.

Nu fik vi besøg af Sevilla. En kamp som godt kunne blive rigtig svær, men jeg troede på gutterne og de havde også en kæmpe selvtillid efter den flotte sejr over Chelsea i London. Vi manglede stadig Villa og det var selvfølgelig ærgelig men jeg håbede vi kunne uden igen.

Real Madrid 2-0 Sevilla
Beckham (41)
Pinola (47. rødt kort)
Hetzelsperger (48 str.)

Analyse af kampen: Igen spiller vi godt. Man kan godt mærke vi har meget selvtillid efter sejren. Vi spiller en fin første helveg og får heldigvis scoret. I starten af anden bliver Pinola udvist og vi spiller Sevilla ud af banen. Især Baptista spillede en godt kamp.

Nu skulle vi til Lorca og spille. Vi var lidt trætte fordi der havde været en masse kampe. Vi slappede derfor af på hotellet og sad og så Pirates of Caribeen 2. Rigtig god film. Efter det gik vi i seng så vi var udvillet til kampen.

Lorca 1-3 Real Madrid
R.V.N. (59)
Dja Djedje (60)
Guti (71)
Diarra (77)

analyse af kampen:Vi spiller fint nok idag men ikke fantastisk. Jeg gav dem en skideballe i helvegen og det hjalp lige fra starten af anden helveg udspillede vi dem og kom foran. Så fik vi helt ned og de fik scoret. Derefter satsede jeg og vi fik scoret to flotte mål, især Diarras var en perle for sig selv.

Så var det tid til at Osasuna kom på besøg, og der kæmpe nyhed i hele madrid. VILLA KLAR TIL KAMP
Ja den var god nok. Real Madrids klart bedste spiller i denne sæson var klar til kamp. Han blev klappet til hver boldberøing i opvarmingen. Han havde også selv en kommentar til danske BT som fangede ham:Jeg tror aldrig jeg har oplevet noget lignende. Det er virkelig fedt med sådan nogle fans. Jeg håber jeg kan give dem noget tilbage ved at scorer idag eller lægge op til et mål idag.

Real Madrid 4-0 Osasuna
Baptista (14)
Villa (30)
Marcelo (34)
R.V.N. (76)

Analyse af kampen: Vi starter som lyn og torden og Osasuna kan over hovedet ikke følge med i det tempo vi sætter. Vi bringer os fortjent foran efter 14 min. også kører vi den ellers sikkert hjem. Dejlig at David Villa er tilbage. Han lægger op til 2 mål og scorer et selv. Han er bare verdensklasse.

Efter den flotte kamp gik turen videre til Zaragoza. Et sted der altid er svært at spille og nogle af spillerne kan også godt huske det pinlige nederlag i 2006 hvor man tabte 6-1 i cuppen. Det var dog ikke under min ledelse. Spillerne virkede generalt trætte og mange havde småskader. Det var et hårdt marts måned og vi håbede vi snart var færdige.

Real Zaragoza 3-0 Real Madrid
Lafita (8)
Ewerthon (42)
Cannavaro selvmål (70)

Analyse af kampen: Det må være det man kalder en OFF DAY. Vi spiller simpelthen dårlig også er den ikke længere.

Vi skulle rette op på skuffelsen på hjemmebane mod Celta Vigo. En kamp hvor kravet var sejr. Og spillerne virkede også meget mere tændte til denne kamp end den sidste. Jeg havde lige forlænget kontrakter med Beckham, Guti og Julio Baptista og de var alle tre inde til dagens kamp.

Real Madrid 2-0 Celta Vigo
Nene, selvmål (60)
R.V.N. (75)

Analyse af kampen: Rigtig godt af gutterne. Vi spiller godt men kan ikke få den ind i første helveg. I anden spiller vi ikke så godt men er heldige de laver selvmål. Derefter pakker vi os ned og slår et helt fantastisk kontra hvor R.V.N. scorer et rigtig targetmand mål.

Opsummering: Rigtig fint måned. Vi går videre i CL og ligger pt nr. 2 2 point efter Barca som fører. Dejlig vi også fik forlænget nogle kontrakter og dejlig vi vandt alle kampe i ligaen undtagen en i sådan her et svær måned.
Logged

Hala Madrid!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #35: 23 Dec 2006, 16:21 »

Det her ser bedre og bedre ud! Thumbs Up Nu mangler du bare et  '','' hist og her og så billederne! Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #36: 23 Dec 2006, 16:49 »

Kom gerne med ris og ros tak
Logged

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #37: 23 Dec 2006, 16:52 »

jeg kan godt lide din blog... du mangler bare lide billedene
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #38: 23 Dec 2006, 16:55 »

Ja jeg ved det men jeg tror jeg har fundet ud af hvordan man gør så det kommer i næste update.
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #39: 23 Dec 2006, 23:53 »

AFSLUTINIG PÅ SÆSONEN

Desværre kan jeg ikke fortælle om April og Maj da jeg lige havde lavet en kæmpe lang update som lige pludselig blev slettet. Men jeg kan da altid fortælle om CL finalen og derfra.
Vi skulle nu til årets vigtigste kamp. FINALE I CL mod ingen ringere end BARC[color=Red]A[/color] som kunne vinde THE TRIBLE. De havde vundet den spanske liga hvor vi var endt som nr. 4. Alle var nærmest også sikre på at Barca ville vinde over os. Vi havde haft en dårlig sæson og er ikke med i CL næste sæson. Noget der ærgede alle. Og man snakkede lidt om mit job hvis vi ikke vandt over Barca. Jeg havde glædet mig til denne dag i mange år. CL propfuldt på Lerkendal i Norge. Alle var tændte. Desværre et lidt lille stadion til sådan en stor kamp men det skulle ikke ødelægge det. Der havde været fest i fire dage inden opgøret hvor alle fans havde synget og drukket i byen. Men vi skulle altså bare spille den kamp.

REAL MADRID 1-1 Barcelona
Ronaldinho (65)
Baptista (81)

Forlænget spilletid:
5 min. Saviole har bolden på midten af banen. Han søger muligheder. Han finder en god aflevering til magiske Ronaldinho. Fantastisk berøring fra Ronaldinho. Han er væk. Han kører mod Casillas. FULDKOMMEN FRI. Han skyder. Den......  Den røger forbi. Kæmpe chance til Barca. Der ser man virkelig deres farlighed.

13 min. Baptista har bolden. Han finder Hitzelsperger i venstre side. Hitzelsperger taber bolden til Deco. Deco med en fantastisk aflevering til Messi. Messi forbi Cicinho. Cicinho fæder. NEJ HAN HAR ET KORT. Cicinho rødt kort. LORT

16 min. Barca kører rundt med os. Ronaldinho med en sukkerbold og nu er Eto'o helt fri. Han skal bare skyde den ind. DER ER MÅL TIL BARCA! troede alle men dommeren havde flaget oppe. Puha det var sgu tæt på. DER VAR IKKE OFFSIDE.

19 min. Jeg tror det bliver uagjort og vi skal i straffe. Vi skal lige se her. Robinho fører bolden frem. God hurtig et-to med Baptista. Robinho med en smuk aflevering til Villa. Villa er helt fri med Valdes. Kom så Villa. Han skyder...... GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL TO REAL MADRID. GOAL GOAL GOAL. VILLA

SLUT:   2-1 til Real Madrid

Kommentar fra Bjarne Goldbæk: Det er det største øjeblik i mit liv. Det er ikke til at beskrive. Det er jo bare en drøm. Er det virkelig rigtig??? Jeg kan ingen ting fatte men jeg er bare klar til at juble. også løb Bjarne hele banen rundt mens han til sidst blev taget op af holdet og de kastede ham i luften. Der var fest til kl. 5 om morgenen.



Logged

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #40: 24 Dec 2006, 10:14 »

Tillykke med sejren.. Men kan se der stadig er lidt problemer med billeder og også et sted hvor de har farvet tekst er det gået lidt galt..

Men det bliver klart bedre.! Fortsæt.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #41: 24 Dec 2006, 12:32 »

Juni - Juli 2008


Så er vi nået til sommeren og der skal jeg fortælle om alle transfer og en masse andet.
Efter den flotte CL sejr havde vi nu sommerferie. Det var rigtig dejlig for spillerne men for mig blev det hårdt for jeg skulle jo lave transfer. Det første jeg skulle var at rejse til Sevilla og snakke med Alvardo de Sanchez som er agent for Edu der spiller i Real Betis. Vi havde fået tilladelse af Betis til at snakke med Edu. Det gik fint og han kravede ikke så meget så det var nemt også var han klar til at blive præsentæret over for pressen i Madrid.

Real Madrid henter Edu


Real Madrid har idag skrevet kontrakt med Betis Edu. Det menes at han kommer til at koste 92 mil. for Real. Alle parterne var glade til pressemødet. Her er hvad Edu havde at sige om skiftet: Det bliver kæmpe stort at spille for kongeklubben i Spanien. Samtidig er de jo verdens bedste hold fordi de vandt CL. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle være her, så lige nu er jeg verdens lykkeligste mand. Fordi jeg er Real Marid spiller, men så sandelig også fordi jeg har fået en søn i år.

Efter Edu nu var Real Madrid spiller vidste jeg godt at der var mere arbejde. Jeg syntes vores forsvar havde været fuldkommen elendig og der derfor skulle komme mindst to forsvarspillere til klubben. Jeg havde budt en masse bud og alle blev accepteret, men jeg valgte to billige og alligevel gode. Der var igen en fra Betis også var der en fra Espanyol.

Real Madrid skriver kontrakt med Melli og Jarque

Real Madrid har idag fået to nye spillere til klubben. De træder først til i klubben d. 1Juli men blev alligevel vist frem idag for pressen. De to spillere der er kommet til Real Madrid er Melli fra Real Betis også er det en anden forsvar, nemlig Jarque fra Espanyol. Bjarne Goldbæk havde også en kommentar om hvorfor man hentede to forsvar når man allerede har stjerner i forsvaret: Hvis du tænker dig godt om kan du nok forstå. Vores mål var at vinde ligaen. VI BLEV NR. 4. Det er jo alt for dårlig, og en af grundende var forsvaret. Det kan godt være navnene lyder store men de spiller ikke op til deres bedste derfor har vi valgt at hente disse to klasse forsvarer. Samtidig er de begge fra Spanien og det er rigtig godt når vi skal kæmpe med om titlen i år. Selvfølgelig vinde titlen. Grinede Bjarne Goldbæk.

Real Madrid henter spansk kæmpestjerne

Real Madrid har idag skrevet kontrakt med nok sæsonens køb i Spanien. Det drejer sig om talentskudet JESUS NAVAS. Han har kostet Real Madrid 162m. Som altså var Navass frikøbsklausul. Jesus Navas var også selv vildt glad og beskrev det som det største øjeblik i hans liv. Jesus Navas skal frem over spille i nr. 18. Samtidig har Navas også fået en millionkontrakt med NIKE fordi han skiftede til kongeklubben.




Cassano til Milan

Idag er det offenliggjort at problembarnet Antonio Cassano skifter til Milan for hele 200 m. kroner. Ingen tvivl om man i Madrid er glad for at slippe af med en spiller som har skabt flere problemer i Madrid end resultater. I Milano er man heller ikke begejstret over Ancelotti's køb. Cassano selv er dog klar til at bevise Milan fansene at de tager fejl.

D. 20 Juni blev det også gjort fast at vi alligevel skulle spille CL fordi vi var forsvarende mestrer. Det er vi selvfølgelig rigtig glade for. Vi ligger også nr.1 på klubranglisten. Så det var bare rigtig godt.
EM blev vundet af Tjekkiet efter en tæt kamp mod Tyskland. Det var gode gamle Jan Koller der scorede kampens eneste mål.

Goldbæk ny Tjekkiet træner


Idag har Bjarne Goldbæk underskrevet en kontrakt med TFF. Det betyder at Goldbæk både er Madrid manager og manager for Tjekkiet. Der er pres på Goldbæk da der altid er store forventninger til Europamestrer, men det påvirkede dog ikke Goldbæk da vi spurgte ham om det:Hvis jeg skulle være helt ærlig tror jeg der er større pres på en i Real Madrid end der er i Tjekkiet, men der er stadig et kolosal pres men det kan jeg saksen klare.



Det var alt.
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #42: 24 Dec 2006, 17:18 »

August: Starten på ligaen


Så er vi nået til August. Vi havde i slutningen af Juli og starten af August spille nogle træningskampe. Resultaterne blev på følger:
Torino 0-2 Real Madrid
Brugge 2-4 Real Madrid
Aston Villa 1-1 Real Madrid
Rangers 5-3 Real Madrid
Sporting 1-2 Real Madrid


Jeg syntes faktisk det er fine resultater. Jeg startede i hver kamp med stærkeste og skiftede hele holdet ud i pausen. Og hver gang efter pausen blev der scoret af det andet hold. Min stærkeste opstilling lukkede kun et mål ind og scorede alle de mål vi scorede. Så man må sige jeg har fundet de startende elleve.


Baptista har været meget stærk i de kampe vi har spillet og han er derfor røget ind i start elleveren istedet for R.V.N. Alle kan dog kæmpe sig ind i startopstillingen.

Nu skulle vi til Monaco. Vi skulle derhen tre dage før fordi vi skulle være med i en stor fodboldgalla fest i Monaco. Men den største grund til at vi skulle derhen var selvfølgelig vi skulle spille mod Real Betis i super cuppen. Vi havde trænet hårdt hele sommeren og havde arbejdet meget med defensiv og til sidst så midt hold sådan her ud til idag:

Casillas
Ramos   Melli   Chivu   Marcelo
Gutierrez
Edu   Robinho   Navas
Baptista   Villa


Real Betis 0-3 Real Madrid
David Villa (7)
Gutierrez (20)
Robinho (43)

Kommentar: Vi spiller fuldkommen Betis ud af banen. De får ikke et ben til jorden, og de har faktisk heller ikke et skud på mål. Vi har virkelig fået en stabil defensiv. Det er også dejlig at vinde endnu et trofæ og nu skal vi sgu ud og feste

Med titlen i bagagen var vi hundrede procent klar til at tage titlen i ligaen i år. Vi skulle starte på udebane hvor vi skulle møde Alaves. En modstander hvor der skulle vindes. Besynderlig nok var Alaves faktisk favoritter på totalbet.com men det tænkte vi ikke på.

Alaves 0-2 Real Madrid
Gutierrez (1)
Sergio Ramos (56)

Maniche rødt kort (82)

analyse af kampen: Vi spillede igen en god kamp og kommer frem til en masse chancer. De havde et skud så forsvaret ser ud til at være på sin plads. Det var dejlig at Ramos også scorede på frispark så sejren ligesom blev sikret.



Så var det tid til sæsonens første storopgør. Det galdt om Valencia der kom til Bernabeu. Vi var igen fuldkommen klar til kampen. Fansene var helt op og kører. De var også klar til det første store opgør i Spanien. Valencia havde kun fået en spiller til klubben og de så ikke skræmmende ud men vi skulle alligevel ikke undervurdere Floress mandskab.

Real Madrid 2-0 Valencia
R.V.N. (50)
Edu (90)

Analyse af kampen Vi spiller igen rigtig godt defensiv. Det er bare ærgelig for David Villa og Baptista er blevet skadet men R.V.N. gjorde det rigtig godt da han kom ind. Edu laver også sit første mål for Real Madrid og det er et rigtig flot et af slagsen.

David Villa havde denne kommentar efter han var blivet skadet og de havde undersøgt skaden: Jamen det er pisse lorte ærgelig. Jeg skal formentelig være ude i 3 måneder, og det er skide ufedt. Jeg kunne lige med det samme mærke den var gal da Felipe fuldkommen flækkede mig. Nu hvor jeg har set det syntes jeg det ligner han gør det med vilje. Det er sgu ikke helt fair play.

Nu er vi dermed færdige med August. I September skal jeg for første gang spille med mit nye landshold. Det bliver rigtig spændende. Samtidig er der en masse spændende kampe i La Liga. Djævel
« Seneste Redigering: 25 Dec 2006, 00:11 af michaelk » Logged

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #43: 24 Dec 2006, 17:41 »

Godt nok.. Så skal du bare have styr på billedernes størrelse, men det kommer nok. Nu er der da et par billeder.! Godt.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #44: 24 Dec 2006, 18:07 »

ja jeg ved det. Der kommer mere styr over billederne i næste update. Håber der er nogle flere der vil komme med ris og ros. Jeg ved godt det er juleaften men det tager jo ikke lang tid lige at smide en kommentar ind så jeg kan se at der er nogle der læser.
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010