home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1122 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid mod nye tider.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid mod nye tider.  (Læst 10571 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Real Madrid mod nye tider.
« : 21 Dec 2006, 08:16 »

Jeg vil starte en ny blog med Real Madrid her. Jeg skal den næste tid lige lære og sætte billeder ind for jeg syntes det er meget indviklet. Men håber i syntes det er fin nok sådan her til at starte med.

Jeg har spillet en sæson. Jeg blev nr. 2 ligaen og i CL. Her i anden sæson er jeg nået til September måned. Inden da ligger jeg nr.3. Jeg har købt følgende: Marcelo, Chivu, Hitzelsperger og David Villa.

[center][/center]SEPTEMBER MÅNED 2007

Ja nu er det September måned. Den første kamp var mod Sporting Lissabon i CL.
Sporting 2-4 Real Madrid

målscorer_ Liedson(2mål), Cannavaro (1), Villa(2), Van Nistelrooy(1)
Ja
Kommentar fra Bjarne Goldbæk:
Citat
Jamen vi er godt tilfredse. Vi får sejren men vi kommer bagud 2-0 og det er ikke helt godt nok.

De næste kampe blev sådan her:

Real Madrid 1-0 Mallorca
Valencia 1-0 Real Madrid
Real Madrid 4-0 Espanyol
Real Madrid 0-0 Lyon (CL)
Real Madrid 4-0 Cadiz

Vi ligger nr. 2 og det ser rigtig godt ud. Vi tabte desværre til Valencia hvor der var klart offside på deres mål.

Kom gerne med ris og ros. funny

Hala Madrid!

Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #1: 21 Dec 2006, 09:13 »

det her er fint nok til min smag

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Guldbrand
Gæst

« Svar #2: 21 Dec 2006, 10:17 »

Der skal helt klart noget mere struktur over din blog hvis du vil fange min interesse..  Men prøv evt. at læs nogle af de andre blogs, og få nogle ide'er derfra til hvordan din blog skal se ud..  for lige nu ser den lidt rodet ud..

Men klø på.. så skal det nok blive godt   Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #3: 21 Dec 2006, 10:46 »

Du skal sørge for at få teksten ind imellem [center][/center] og det sammen mellem [ quote][/ quote]

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4: 22 Dec 2006, 14:42 »

Oktober 2007

Så var det Oktober måned. Her var det blandede resultater. Vi vandt først 3-2 i Prag over Sparta Prag. Nu vil jeg skrive om de andre kampe.

Sevilla 2-1 Real Madrid
Luis Fabiano (6)
David Villa (13)
Chevanton (83)

Kommentar: Ærgelig vi taber men fortjent. Lige inden pausen bliver Casillas skadet og vi har ikke reservemålmand med så Sergio Ramos måtte ind og stå og han lavede et kæmpe drop til sidst.

Burgos 0-2 Real Madrid (Cuppen)
Emerson (17)
Guti (54)

Kommentar: Idag prøver jeg udskifterne og jeg syntes specialt Robinho gør det godt. Vi havde 21 skud på mål og scorer kun på to. Det er simpelt hen for dårlig
28)
Real Madrid 1-0 Lorca
Van Nistelrooy (75)

Kommentar: For dårlig! Vi er så heldige vi vinder over sidstepladsen. Jeg satser dog i det 70. minut også spiller vi godt igen, og får også målet. DEJLIG!

Real Madrid 4-0 Sparta Prag
Cristian Chivu (12)
Hitzelsperger (28)
David Janecek, selvmål (36)
Robinho (86)

Kommentar: Rigtig godt at gutterne. Vi spiller rigtig godt og kommer godt frem.

Jeg syntes det har været et godt måned. Bare ærgelig vi tabte til Sevilla. Vi ligger nr. 2. Atletico ligger nr. 1 med 2 p. mere end os.

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #5: 22 Dec 2006, 14:59 »

Forvirrende..! Mere orden, lidt mere tekst og så lidt billeder.. Ellers udemærkede resultater.

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6: 22 Dec 2006, 15:01 »

Jamen jeg kan sgu ikke finde ud at sætte billeder ind. Men skal nok prøve og skrive noget mere. Det er altså også min første blog.

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #7: 22 Dec 2006, 15:04 »

Jamen jeg kan sgu ikke finde ud at sætte billeder ind. Men skal nok prøve og skrive noget mere. Det er altså også min første blog.
Okay.. Lyder godt med lidt mere tekst.. Og fint nok, når det nu er den første blog. Kender det godt fra mig selv, man skal lige lære det.!

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8: 22 Dec 2006, 16:28 »

Oktober

Så var det tid til Oktober. Et måned der blev meget spændende. Jeg er også blevet rykket op som verdensklasse manager og det er jeg rigtig glad for.

Lørdag aften tager Real Madrid til Pamplona. Turen tager cirka 3 timer. Der bliver hygget gevaldig i bussen.
Da vi kommer fra bussen er der lige en kommentar fraf Nistelrooy: "Vi er hundrede procent klar til denne her kamp mod Osasuna idag. Det er vigtig vi står godt idag".

Osasuna 0-2 Real Madrid
Van Nistelrooy (36,45)

Kommentar: Vi spb iller rigtig godt idag og det er stærkt at vinde 2-0 over Osasuna på udebane. Villa brændte et straffe i anden helveg men det gør ikke noget. Han blev kåret til MoM af Marca of Espana og han var også med i deres pogram efter hvor han havde en kommentar: "Jamen det er en rigtig god indsats af os idag og det er vigtige tre point så vi kan hænge i Atletico".

Nu galdt det cuppen hvor modstanderen hed Burgos. Vi havde vundet den første kamp 2-0 på udebane og på hjemmebane kørte vi den sikkert hjem med at vinde 2-0 på mål af David Beckham og Cassano.

Efter sejren skulle vi i CL møde Sporting Lissabon hvor vi kunne gå videre til knockout runderne efter kun 5 kampe. Spillerne havde gået tidlig i seng på vores hotel midt i Madrid så de kunne være tændte til kampen. Vi havde et meget langt taktikmøde fordi vi vidste det vil blive en svær kamp.

Real Madrid 3-1 Sporting Lissabon
David Beckham (5)
Liedson (24)
Van Nistelrooy (47)
Cannavaro (90)

Kommentar: Jeg syntes vi spiller godt igen. Vi kommer godt frem til at starte med og scorer men så falder vi helt 
ned og de får et par chancer og udnytter en. Så satte jeg lidt mere offensiv i instruktioner og det hjalp i anden helveg hvor Nistelrooy og til sidst Cannavaro scorede. Desværre blev David Villa skadet og er ude i 4 uger.

d. 22. November blev det offenliggjordt at Edu fra Betis skifter til Real Madrid til Sommer. Bjarne Goldbæk havde også en kommentar da han blev spurgt fra Marca om købet: Marca: I køber en spiller i Betis, som vi godt kender her i Spanien, men er han en stor nok spiller til at kunne løbe rundt i den hvide trøje?" Bjarne Goldbæk: "Jeg har sagt det før og siger det igen at man ikke kan være for lille til at spille i Real Madrid. Vi har ikke noget med Galacticos at gøre. Vi er et helt normalt hold. Edu har været rigtig god i år (Gem. karakter er 8,30) og derfor er han købt og jeg håber han kan gøre det ligeså godt i Real Madrid".

Nu skulle vi til Vigo og spille. Turen var lang og spillerne var trætte da vi kom derop. Vi nåede dog og spille lidt på den dejlige bane på stadionet Balaidos i Vigo. Inden kampen sagde jeg til spillerne at det vigtigste bare var sejren og vi ikke behøvede og spille "Joga Bonito" (smuk fodbold på brasiliansk)

Celta Vigo 1-1 Real Madrid
Jorge (55)
Julio Baptista (86)

Kommentar: LORT! Det er så ærgelig. Vi havde alt spillet men så scorer de og vi falder helt sammen. Heldigvis scorer Baptista, men det er ikke godt for nu ligger vi nr. 3 med tre point op til Atletico og 1 op til Barca.

Vi skulle igen spille en torsdag hvor vi nu skulle møde Real Zaragoza. Vi havde trænet med lukkede døre dagen før for jeg vil havde de var hundrede procent klar til kampen, for kravet var sejr. Inden da havde Hitzelsperger en kommentar til AS: "Vi skal bare vinde idag, men det bliver en rigtig svær kamp mod et rigtig godt hold så vi skal være klar".

Real Madrid 5-1 Zaragoza
Van Nistelrooy (1,18)
Celades (14)
Julio Baptista (31)
Hitzelsperger (43)
Robinho (54)

Kommentar: VERDENSKLASSE! Virkelig godt at gutterne. Vi spiller godt lige fra første minut. De får lige en scoring på deres eneste skud. Jeg havde givet Robinho chancen idag og han udnyttede den virkelig. Rigtig godt!

Et fint måned hvor vi vinder alle undtagen i Vigo hvor vi må nøjes med uagjort. Vi ligger nr. 3 i ligaen og jeg syntes det ser fint ud. Vi har også gået videre i CL selvom der stadig mangler en kamp.

Hala Madrid!

Møller
Gæst

« Svar #9: 22 Dec 2006, 16:36 »

Billeder ville ikke skade

Don Abramovich
Manager

« Svar #10: 22 Dec 2006, 16:37 »

savner lidt billeder Smiley Og når der er kamp kunne du måske skrive det sådan her:
Real Madrid 5-1 Zaragoza
Van Nistelrooy (1,18)
Celades (14) - Zaragoza
Julio Baptista (31)
Hitzelsperger (43)
Robinho (54)
Kommentar:
VERDENSKLASSE! Virkelig godt at gutterne. Vi spiller godt lige fra første minut. De får lige en scoring på deres eneste skud. Jeg havde givet Robinho chancen idag og han udnyttede den virkelig. Rigtig godt!
Smiley Det ville gøre bloggen lidt mere overskuelig ! Men ellers bare fortsæt, Så skal der nok komme nogen der kan li' din blog Thumbs Up

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #11: 22 Dec 2006, 16:43 »

Okay tak for ris og ros. Jeg skal dog sige at jeg kan altså ikke finde ud af at sætte billeder ind. Er der ikke en der vil hjælpe mig med det?

Hala Madrid!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #12: 22 Dec 2006, 17:01 »

Godt med noget mere tekst... Vil også give Don Abramovich ret i det han siger, det ville være lidt mere overskueligt hvis du satte kampene op på den måde.. Eller måske bare delte det lidt mere op, måske med en streg.!

Ellers er det fint, godt du lyttede til mit råd om mere tekst, og fik gjort noget ved det. Også gode resultater.!

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #13: 22 Dec 2006, 17:12 »

gode resultater

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Don Abramovich
Manager

« Svar #14: 22 Dec 2006, 17:18 »

Okay tak for ris og ros. Jeg skal dog sige at jeg kan altså ikke finde ud af at sætte billeder ind. Er der ikke en der vil hjælpe mig med det?
JosepGuardiolas guide - Billeder i forummet ellers send en PB så skal jeg prøve at hjælpe dig Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010