home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 885 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65157 gange)
Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #225: 01 Mar 2007, 19:04 »

Hvad tror i de unge klovne i kbh iq ligger på?

Den ligger vel udemærket. Hvorfor skulle den være lavere? De kæmper jo bare deres slag, men så har man åbenbart en lille iq hvis man gør det?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #226: 01 Mar 2007, 19:05 »

Den ligger vel udemærket. Hvorfor skulle den være lavere? De kæmper jo bare deres slag, men så har man åbenbart en lille iq hvis man gør det?

Hvis man gør det på den måde, som de gør, så ja, det må man have. Jeg har i hvert fald ikke meget tilovers for deres metoder.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #227: 01 Mar 2007, 19:12 »

Den ligger vel udemærket. Hvorfor skulle den være lavere? De kæmper jo bare deres slag, men så har man åbenbart en lille iq hvis man gør det?
Når man har sådan en ufattelig tankegang, så er ens iq også meget lav.

Deres reaktion minder meget om en fra 2. b, så iq'en må vel også ligge deromkring
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #228: 01 Mar 2007, 19:15 »

Når man har sådan en ufattelig tankegang, så er ens iq også meget lav.

Deres reaktion minder meget om en fra 2. b, så iq'en må vel også ligge deromkring

Tjo, men det kommer ikke bagpå nogle, at de kommer med dette. Når man så samtidig havde fået lov til at bruge huset i flere år og så vælger kommunen/regering at sælge det. Så kan jeg da godt se at de føler sig lidt truffen
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #229: 01 Mar 2007, 19:17 »

Tjo, men det kommer ikke bagpå nogle, at de kommer med dette. Når man så samtidig havde fået lov til at bruge huset i flere år og så vælger kommunen/regering at sælge det. Så kan jeg da godt se at de føler sig lidt truffen
De har lånt et hus i 24 år, når man vil have det tilbage, så skal man vel også aflevere det.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #230: 01 Mar 2007, 19:22 »

De har lånt et hus i 24 år, når man vil have det tilbage, så skal man vel også aflevere det.

Så vidt jeg ved, fik de huset dengang i 80'erne da der var mange huse ledige, så de havde et sted at være. Så er bolig situationen så imellem tiden skiftet, så mange vil betale ufattelig mange penge for huset. Så kunne være sjovt, hvis julemanden gav gaver det ene år og tog dem igen senere
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #231: 01 Mar 2007, 19:23 »

CL90 den diskution kan vi have i flere år, men ligemeget hvad grunden er, så er det sgu ikke for smart at gå ud og terrorisere det midterste af københavn..! Har intet til overs for dem nu, og det hus skal bare ned, NU!
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #232: 01 Mar 2007, 19:24 »

CL90 den diskution kan vi have i flere år, men ligemeget hvad grunden er, så er det sgu ikke for smart at gå ud og terrorisere det midterste af københavn..! Har intet til overs for dem nu, og det hus skal bare ned, NU!

Ja, samme holdning har jeg, men jeg prøver bare at få en diskussion igang Wink
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #233: 01 Mar 2007, 19:24 »

Jeg vender tilbage med et svar senere C90. Du kan nemlig ikke stille det så simpelt op.

Men nu er der fodbold!!
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #234: 01 Mar 2007, 19:31 »

Jeg vender tilbage med et svar senere C90. Du kan nemlig ikke stille det så simpelt op.

Men nu er der fodbold!!

Det vil jeg glæde mig til, så må vi se om der kommer en diskussion ud af det Peace. Grunden til at det er stillet så simpelt op er, at hvis indlæggende er for lange, gider folk ikke svare på det Tunge
Logged

AldiAllan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #235: 01 Mar 2007, 19:38 »

Hvis man gør det på den måde, som de gør, så ja, det må man have. Jeg har i hvert fald ikke meget tilovers for deres metoder.

Jamen, de presser politiet til det hårdeste, det må da siges at være en præstation i sig selv, politiet er nød til at bruge tåregas nu som sidste udvej..

Ungdomshuset har jo udtalt at de vil give Politiet Nålestik, og det har de gjort..

Så en IQ lidt højere en dig vel.. Thumbs Up. Ej, de er taktisk overlegnede. Nørrebrogade kan man løbe fra og til, med alle de baggårde.. Så tror stadig de unge har fat i den lange ende..

En del udlængige er kommet til, og de skulle efter signede stå bag stategien.. Så tror faktisk de kloge nok...:-D
Logged



Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #236: 01 Mar 2007, 19:51 »

Jamen, de presser politiet til det hårdeste, det må da siges at være en præstation i sig selv, politiet er nød til at bruge tåregas nu som sidste udvej..

Ungdomshuset har jo udtalt at de vil give Politiet Nålestik, og det har de gjort..

Så en IQ lidt højere en dig vel.. Thumbs Up. Ej, de er taktisk overlegnede. Nørrebrogade kan man løbe fra og til, med alle de baggårde.. Så tror stadig de unge har fat i den lange ende..

En del udlængige er kommet til, og de skulle efter signede stå bag stategien.. Så tror faktisk de kloge nok...:-D

Er det klogt?
De tilkalder sindssyge udlæninge bare for at slås, og styrker det deres sympati hos landents politikere? Nej vel...
Når man laver sådan noget så vil jeg mene deres IQ ligger på et lavt sted...
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #237: 01 Mar 2007, 19:52 »

Enig.!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #238: 01 Mar 2007, 19:54 »

Er det klogt?
De tilkalder sindssyge udlæninge bare for at slås, og styrker det deres sympati hos landents politikere? Nej vel...
Når man laver sådan noget så vil jeg mene deres IQ ligger på et lavt sted...

IQ På 13, De har en IQ på 13, IQ på 13. Ja en IQ på 13. Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #239: 01 Mar 2007, 19:55 »

Jamen, de presser politiet til det hårdeste, det må da siges at være en præstation i sig selv, politiet er nød til at bruge tåregas nu som sidste udvej..

Ungdomshuset har jo udtalt at de vil give Politiet Nålestik, og det har de gjort..

Så en IQ lidt højere en dig vel.. Thumbs Up. Ej, de er taktisk overlegnede. Nørrebrogade kan man løbe fra og til, med alle de baggårde.. Så tror stadig de unge har fat i den lange ende..

En del udlængige er kommet til, og de skulle efter signede stå bag stategien.. Så tror faktisk de kloge nok...:-D

Det er en sejr for dem, at politiet har måttet bruge tåregas? Nå ja, naturligvis. Sikke de da har vundet, når de bliver gasset væk og ender med en voldelig løsning i stedet for at prøve at opføre sig lidt mindre som rød stue og i stedet forsøge at deltage i forsøgene på at finde en løsning.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010