home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65205 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #195: 01 Mar 2007, 09:52 »

Så er der brostenskamp på Nørrebro
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #196: 01 Mar 2007, 09:52 »

aktivisterne kaster med brosten, politet skyder med skarpt, det må da være fair.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #197: 01 Mar 2007, 10:03 »

Faktisk er skudregelementet i sådan en situation opfyldt, da betjentene er i overhængende livsfare.
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #198: 01 Mar 2007, 10:28 »

Faktisk er skudregelementet i sådan en situation opfyldt, da betjentene er i overhængende livsfare.
Det ved jeg nu ikke om det er. Det er ikke tilladt at skyde ind i en forholdsvis stor menneskemængde, uden chance for at identificere gerningsmændene.

Men det fandme fedt at de skide nørder og autonome bliver fjernet. Ad ad.
P.I.S for life!!! Opstemt
Logged

Waaah

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #199: 01 Mar 2007, 10:36 »

Kunne de ikke være i huset imens det bliver ryddet, så kunne vi sgu også få dem ryddet af vejen.
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #200: 01 Mar 2007, 10:37 »

Som jeg ser det er der ingen uskyldige på nuværende tidspunkt i de flokke på Nørrebro, folk blev advaret på forhånd om at forsvinde når huset blev ryddet, så hvis folk blir skudt på ska de opfattes som aktivister imod politiet og ik uskyldige tilskuere
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #201: 01 Mar 2007, 10:39 »

Jeg håber da ikke at det er din seriøse mening Highfarm?
Vi lever trodsalt i et demokrati og politiet kan ikke bare gå rundt og skyde folk, også selvom de er aktivister. Prøv så at tænke på hvad de udvikler sig til, det sætter spørgsmål til hele vores samfund osv.
Logged

Waaah

Bademesteren2
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #202: 01 Mar 2007, 10:40 »

Som jeg ser det er der ingen uskyldige på nuværende tidspunkt i de flokke på Nørrebro, folk blev advaret på forhånd om at forsvinde når huset blev ryddet, så hvis folk blir skudt på ska de opfattes som aktivister imod politiet og ik uskyldige tilskuere

Lige præcis...Folk ved hvad der sker nu og har mulighed for at gå, hvis de ikke vil indblandes.

...Man kan så diskutere om der skal skydes...  Ubeslutsom
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #203: 01 Mar 2007, 10:42 »

Lige præcis...Folk ved hvad der sker nu og har mulighed for at gå, hvis de ikke vil indblandes.

...Man kan så diskutere om der skal skydes...  Ubeslutsom
Det er ok at politiet griber ind, sådan har jeg det også, men ligefrem at skyde folk. Det er måske lige ekstremt nok.
Det er trodsalt Danmark vi lever i, ikke Mellemøsten.
Logged

Waaah

cbollerup
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #204: 01 Mar 2007, 10:47 »

Jeg håber da ikke at det er din seriøse mening Highfarm?
Vi lever trodsalt i et demokrati og politiet kan ikke bare gå rundt og skyde folk, også selvom de er aktivister. Prøv så at tænke på hvad de udvikler sig til, det sætter spørgsmål til hele vores samfund osv.

Cawersk? Er du rigtig klog? netop fordi vi lever i et demokrati, hvor vi har love og justitser, så kan man ikke tillade sig og besætte et hus, bare fordi det engang var en eget hus? Hvis det stod til mig, så var samtlige unge røget ind og spjælde, for ulovlig indtrængen på privat ejendom.
Og det de siger, bare for at tage to citater:
"Det her er ikke en sag for politiet, det er kun politikerne" - smuk sagt, lad os prøve og tage hjem til din far og mors sommerhus, de bruger det jo ikke lige nu, og så besætte det. Så skal politiet heller ikke komme, så er det kun dine forældre, hvad er det dog for en latterlig holdning?
"Lissom politikerne har givet opra-gængerne en opera, så kunne de også give os vore ungdomshus" - Ok, så betal 500kr hver gang i vil ind, og betal 50kr for en øl og sørg for at der kommer turrister og betaler også.. Det er jo så latterligt, og det er latterlige hippier der sidder i det hus, de skulle have taget imod det hus de blev tilbudt istedet, men nej nej..
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #205: 01 Mar 2007, 10:49 »

Det er ok at politiet griber ind, sådan har jeg det også, men ligefrem at skyde folk. Det er måske lige ekstremt nok.
Det er trodsalt Danmark vi lever i, ikke Mellemøsten.
Nu er der jo noget der hedder gummikugler.. Og jeg er faktisk af den mening at de skal tages frem hvis de unge begynder at blive voldige..  Så vidt jeg har læst mig frem til, så er de unge begyndt at lave Benzin bomber.. og er det korrekt, så skal politiet bruge gummikugler, og hvis det bliver nødvendigt.. så også rigtige kugler !

Politiets sikkerhed frem for de unges !!

Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #206: 01 Mar 2007, 10:50 »

Det duer i hvert fald slet ikke at sige, at hvis man opholder sig i nærheden, kan man opfattes som "skyldig" fordi man har fået at vide, at der kan blive uroligheder. Den slags argumenter bliver brugt af politiet i Kina og er ikke noget der skal indføres i DK. Tænk bare hvor let det argument kan udvides og bruges mod alle borgere som forsamles.

Dette er ikke et argument for eller imod ungdomshuset, men blot en indsigelse mod det, at "man selv er ude om det" hvis man opholder sig i nærheden.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #207: 01 Mar 2007, 10:53 »

Nu er det sådan at polititet skal advare et bestemt antal gange før de må anholde i forbindelse med en demostration. De folk der er derude nu er blevet advaret. Når man så vælger at blive der er man ikke en uskyldig tilskuer længere. Der er endda kirker der har åbnet for folk, der gerne vil væk fra urolighederne
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #208: 01 Mar 2007, 10:53 »

Jeg mener det bestemt seriøst at politiet ska skyde hvis de selvom blir beskudt med brosten og diverse andre ting der er mindst ligeså farligt at få i hovedet som det er at blive skudt, jeg har på ingen måde sympati for en flok unger der render rundt og laver ballade og tuder når politiet "blander" sig, fandme som en skolegård når de små unger generede de store og inden de var ved at få tæsk skreg de helle, den går bare ikke Opstemt (jow jow Anden har brugt den i en joke, men der er sikkert mange der ka genkende det fra deres egen skoletid)
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #209: 01 Mar 2007, 10:54 »

Det duer i hvert fald slet ikke at sige, at hvis man opholder sig i nærheden, kan man opfattes som "skyldig" fordi man har fået at vide, at der kan blive uroligheder. Den slags argumenter bliver brugt af politiet i Kina og er ikke noget der skal indføres i DK. Tænk bare hvor let det argument kan udvides og bruges mod alle borgere som forsamles.

Dette er ikke et argument for eller imod ungdomshuset, men blot en indsigelse mod det, at "man selv er ude om det" hvis man opholder sig i nærheden.

Folk kan vel finde ud af at gå væk... ? Politiet har jo svært ved at finde ud af hvem der er >"skyldig" eller uskyldig..og det er jo derfor de beder folk om at gå væk, så de ikke selv kommer til skade.. Og vælger de ikke at gå deres vej.. jamen så er de i vejen for politiet.. og derfor også "skyldig"
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010