home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65226 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #150: 17 Dec 2006, 23:25 »

Skal vi forsøge at komme med et eksempel på, hvad der ville være godt det samme. Lad os sige at PARKEN S&E købte Brøndby Stadion af Brøndby Kommune, og derefter valgte at sige, at det kun var til landskampe, og mindre turneringskampe for FCK fx Royal League. Samt at Brøndby fra udgangen af den igangværende sæson, skulle finde et andet sted at være... Hvordan ville menneskerne i Brøndby IF reagerer på det? For ikke at snakke om klubbens fans?
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #151: 17 Dec 2006, 23:27 »

Nej, men det er kun dem der havde kanonslag med? Og nej, det er ikke forbudt at have maling i huset, men det er forbudt at tage det med til en demo og bruge det til at kaste efter politiet. Og hvorfor tager man hjelme og beskyttelse på til en demonstration?? Det havde man da ikke sidste gang, hvor politiet hjalp dem med at holde deres lovlige demonstration.

Med hensyn til dit tankeeksperiment med brøndby. Det er ikke kommunen, der ejer stadion. Det er Brøndbyernes IF.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #152: 17 Dec 2006, 23:30 »

Fordi man ved at politiet er blevet gode til at så med deres våben...

okai, var i tvivl, mente det var kommunens, men hvad så hvis Faderhuset nu også købte Hytten, og lukkede det som samlingsted for Brøndby's fans?
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #153: 17 Dec 2006, 23:31 »

Nej, men det er kun dem der havde kanonslag med? Og nej, det er ikke forbudt at have maling i huset, men det er forbudt at tage det med til en demo og bruge det til at kaste efter politiet. Og hvorfor tager man hjelme og beskyttelse på til en demonstration?? Det havde man da ikke sidste gang, hvor politiet hjalp dem med at holde deres lovlige demonstration.

Med hensyn til dit tankeeksperiment med brøndby. Det er ikke kommunen, der ejer stadion. Det er Brøndbyernes IF.
Derfor kan ledelsen stadig sælge(hvilket ikke er utænkeligt givet da ledelsen i bif vist ikke er kendt for gode beslutninger)
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #154: 17 Dec 2006, 23:36 »

Tror nu heller ikke hytten er kommunens, men lad det nu ligge. Ja, men så ville jeg da synes det var ærgeligt, men jeg vile da følge loven. Jeg kunne da aldrig finde på at tage sådan på vej over det. Og ja, det ville også gælde hvis det var min musikskole, min kirke, min skole osv.

Derfor kan ledelsen stadig sælge(hvilket ikke er utænkeligt givet da ledelsen i bif vist ikke er kendt for gode beslutninger)
Grin

Ja, det er rigtigt, men så vil der også være penge til at bygge et nyt stadion. Men det er svært at forholde sig til et eksempel, der er så urealistisk. 
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #155: 17 Dec 2006, 23:37 »

Fordi man ved at politiet er blevet gode til at så med deres våben...
Der var da ikke problemer ved sidste demonstration, hvor beboerne holdt sig i ro?
Logged

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #156: 17 Dec 2006, 23:38 »

Tror nu heller ikke hytten er kommunens, men lad det nu ligge. Ja, men så ville jeg da synes det var ærgeligt, men jeg vile da følge loven. Jeg kunne da aldrig finde på at tage sådan på vej over det. Og ja, det ville også gælde hvis det var min musikskole, min kirke, min skole osv.
Grin

Ja, det er rigtigt, men så vil der også være penge til at bygge et nyt stadion. Men det er svært at forholde sig til et eksempel, der er så urealistisk. 
slet ikke utænkeligt med bifs gøgler ledelse
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #157: 17 Dec 2006, 23:38 »

hehe, du har vel ikke samme forhold til skolen som Hytten Wink og nej, ved godt Hytten er privat ejet, men der med kan den vel også købes? medmindre den i forvejen ejes af Faderhuset, som stiller sig på bagbenen, og nægter at sælge... Wink ...
Men nej, tror ikke du kunne finde på det, men hvad med de fans der mødte op til og ødelagde en træning, og spiller biler... samt politibiler...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #158: 17 Dec 2006, 23:39 »

slet ikke utænkeligt med bifs gøgler ledelse

husk dette ikke er en debat om Brøndbys ledelse
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #159: 17 Dec 2006, 23:39 »

Der var da ikke problemer ved sidste demonstration, hvor beboerne holdt sig i ro?

jo det var der...finder et videoklip senere til dig
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #160: 17 Dec 2006, 23:40 »

husk dette ikke er en debat om Brøndbys ledelse
ticked off stupid berendt der ødelægger mine gode argumenter
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #161: 17 Dec 2006, 23:41 »

Debatten, fra min side, fortsætter i morgen
Logged

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #162: 17 Dec 2006, 23:42 »

Fair jeg ska osse game FM nu....may the debate continue
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Eidur
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #163: 18 Dec 2006, 01:07 »

Kan ikke se det store problem her, de opholdte/opholder sig i et hus de ikke ejer, som en religiøs organisation ejer, ergo skal de skride, eller de blir fjernet med magt, ville sku os ha et problem hvis der stod 200 unge mennesker i min stue imorgen og sagde de ikk gad smutte Smiley

ved godt det ikke er helt samme eksempel men forstå mig ret, de er et sted de ikke må være, og så det farvel, meget simpelt.

Præcis samme situation vi har med Christiania, vores gamle regering lod folk bo der og blive der, steder de ikke ejer, steder der ikke er deres uden konsekvenser, og det er klart folk ikke vil væk nu, de burde ha været smidt væk for meget længe siden, så havde vi slet ikke haft det problem som vi har i dag.

I mine øjne opføre begge parter sig som små børn der ikke vil gi sig, lige meget hvad, det fandme sørgeligt at vi skal leve i moderne velfærds samfund hvor sådan noget kan ske, sørgeligt!
Logged

"En god fodboldspiller må være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld"

- Erik Mykland

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #164: 18 Dec 2006, 01:17 »

Kan ikke se det store problem her, de opholdte/opholder sig i et hus de ikke ejer, som en religiøs organisation ejer, ergo skal de skride, eller de blir fjernet med magt, ville sku os ha et problem hvis der stod 200 unge mennesker i min stue imorgen og sagde de ikk gad smutte Smiley

ved godt det ikke er helt samme eksempel men forstå mig ret, de er et sted de ikke må være, og så det farvel, meget simpelt.

Præcis samme situation vi har med Christiania, vores gamle regering lod folk bo der og blive der, steder de ikke ejer, steder der ikke er deres uden konsekvenser, og det er klart folk ikke vil væk nu, de burde ha været smidt væk for meget længe siden, så havde vi slet ikke haft det problem som vi har i dag.
Synes ikke man kan bruge dit eksempel med stuen, da dine forældre jo ikke har givet de 200 mennesker lov til at være i stuen i 24 år... Wink , og mht Christiania, så fik de heller ikke lov til at være der først, og så senere nægtede at forlade stedet. De besatte en nedlagt militærgrund, da de ikke havde andre steder at bo. Men jah, burde rydes, og så ikke... For nu har de været der i snart 35 år uden problemer. Ved godt der er problemer med Pusherstreet, men det har i bund og grund ikke noget at gøre med fristaden, men er et problem i fristaden, da det jo også er et problem for flere og flere af beboerne...
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010