home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 794 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65269 gange)
donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #135: 17 Dec 2006, 22:53 »

skal dog påpeges at efter han skrev artiklen, så afviste de unge et nyt hus
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #136: 17 Dec 2006, 22:55 »

skal dog påpeges at efter han skrev artiklen, så afviste de unge et nyt hus
Det var for dumt, de vil virkelig bare have noget at kæmpe om de skulle have taget i mod tilbudet og taget et andet hus
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #137: 17 Dec 2006, 22:55 »

Jamen det er de blevet tilbudt af kommunen..  Så sent som i går blev det gentaget. Og det kan da være lidt lige meget hvad de siger når de handler modsat. Ja vi vil gerne nøjes med et andet hus, men vi slås og smadrer halvdelen af området selvom vi er blevet tilbudt et andet sted. Virker det ikke mærkeligt??

Jeg vil lige gå i gang med at finde min kilde. Det bliver måske ikke i aften, men så i morgen.
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #138: 17 Dec 2006, 22:56 »

Jamen det er de blevet tilbudt af kommunen..  Så sent som i går blev det gentaget. Og det kan da være lidt lige meget hvad de siger når de handler modsat. Ja vi vil gerne nøjes med et andet hus, men vi slås og smadrer halvdelen af området selvom vi er blevet tilbudt et andet sted. Virker det ikke mærkeligt??

Jeg vil lige gå i gang med at finde min kilde. Det bliver måske ikke i aften, men så i morgen.
enig det er sq mega mærkelig
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #139: 17 Dec 2006, 22:56 »

Jeg kan godt forstå de unge, men alligevel var det hele tiden planen at det ikke skulle gå voldigt til, det syntes jeg er for dumt, få nu det her stoppet find et eller andet sted i kan være
Helt sikkert at det er dumt at bruge vold... men de unge ville bare demostrerer og gå mod Det Fri Gymnasium og Christiania... Politiet møder så op, og ber dem om at stoppe, og kører tæt på, og over enkle af, de unge... hvilket så får de unge til at blive voldlige... og faktisk var det vel ikke de demostation, men en fælles gå tur? Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #140: 17 Dec 2006, 22:58 »

Jamen det er de blevet tilbudt af kommunen..  Så sent som i går blev det gentaget. Og det kan da være lidt lige meget hvad de siger når de handler modsat. Ja vi vil gerne nøjes med et andet hus, men vi slås og smadrer halvdelen af området selvom vi er blevet tilbudt et andet sted. Virker det ikke mærkeligt??

Jeg vil lige gå i gang med at finde min kilde. Det bliver måske ikke i aften, men så i morgen.
De ville have et hus i samme kvarter, hvilket jeg ikke mener det var, så de har ikke handlet modsat. Komunen har bare ikke tilbudt hvad de er blevet bedt om at finde...
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #141: 17 Dec 2006, 22:59 »

Det var for dumt, de vil virkelig bare have noget at kæmpe om de skulle have taget i mod tilbudet og taget et andet hus

det er grundet historien: huset er det eneste hus i DK som har haft besøg af nogle af de unges allerstørste forbilleder
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #142: 17 Dec 2006, 22:59 »

Helt sikkert at det er dumt at bruge vold... men de unge ville bare demostrerer og gå mod Det Fri Gymnasium og Christiania... Politiet møder så op, og ber dem om at stoppe, og kører tæt på, og over enkle af, de unge... hvilket så får de unge til at blive voldlige... og faktisk var det vel ikke de demostation, men en fælles gå tur? Wink
Det var da en kreativ udlægning af episoden. Politiet stopper de unger, da de ikke vil have den ulovlige demonstration til at sprede sig. De beder de unge tage maskerne af, da det er et brud på straffeloven at have masker på til en demonstration med mindre det representerer et religiøst tilhørsforhold.

Det vil de unge ikke og begynder at kaste med brosten og maling etc. Så har polititet ikke så meget valg, vel??
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #143: 17 Dec 2006, 23:00 »

Det var da en kreativ udlægning af episoden. Politiet stopper de unger, da de ikke vil have den ulovlige demonstration til at sprede sig. De beder de unge tage maskerne af, da det er et brud på straffeloven at have masker på til en demonstration med mindre det representerer et religiøst tilhørsforhold.

Det vil de unge ikke og begynder at kaste med brosten og maling etc. Så har polititet ikke så meget valg, vel??
Neej det har du sq ret i men håber det her problem snart bliver løst
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #144: 17 Dec 2006, 23:02 »

både de unge, myndighederne og politiet var skyld i urolighederne.....d er skal mindst to til at slås, huskdet
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #145: 17 Dec 2006, 23:05 »

både de unge, myndighederne og politiet var skyld i urolighederne.....d er skal mindst to til at slås, huskdet

Ja, men som en klog mand engang sagde (faktisk stod det på en gajolpakke Grin) : Der skal to til at slutte fred men kan sagtens starte en krig.

Siger du så også at England var skyld i 2. verdenskrig fordi de selv valgte at gå til modangreb??

Selv ungdomshusets advokat har været ude at rose politiet for deres arbejde i går. Og hvis ungdomshusets beboere ikke var ude på ballade, hvorfor havde de så våben og kasteskyts med???
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #146: 17 Dec 2006, 23:06 »

Det var da en kreativ udlægning af episoden. Politiet stopper de unger, da de ikke vil have den ulovlige demonstration til at sprede sig. De beder de unge tage maskerne af, da det er et brud på straffeloven at have masker på til en demonstration med mindre det representerer et religiøst tilhørsforhold.

Det vil de unge ikke og begynder at kaste med brosten og maling etc. Så har polititet ikke så meget valg, vel??

Jah, politiet bad de unge tage maskerne af, men de kørte tæt på de unge, da ingen af dem ville tage deres masker af. Men det giver dem ikke ret til at kører mennesker over. Hvilket var før der var nogen der begyndte at kaste med brosten og maling....

Og til mikkel-Strandgaard - er du ikke sød at lade være med bare at sidde og give -KNM- ret, selvfølgelig er du velkommen til at have samme mening, men så skriv det, i stedet for små holdsløse kommentarer som "enig det er sq mega mærkelig"
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #147: 17 Dec 2006, 23:08 »

Ja, men som en klog mand engang sagde (faktisk stod det på en gajolpakke Grin) : Der skal to til at slutte fred men kan sagtens starte en krig.

Siger du så også at England var skyld i 2. verdenskrig fordi de selv valgte at gå til modangreb??

Selv ungdomshusets advokat har været ude at rose politiet for deres arbejde i går. Og hvis ungdomshusets beboere ikke var ude på ballade, hvorfor havde de så våben og kasteskyts med???
De våben der er tale om er slag genstanden, som gren og rør, altså ting de fandt på gaden... (Københavnere ryd dog op efter jer selv)... og det der blev kastet med var kantsten, dem tror jeg der er flere milliader af i København, på gaderne. Og jah, politiet gjorde det godt, hvilket man kan se på det resultat at der ikke stedet mere.
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #148: 17 Dec 2006, 23:12 »

Nej, påkørslen skete først senere, da polititet prøvede at trænge de unge tilbage til ungdomshuset.

Og desuden har han da nok haft masser af tid til at flytte sig for bilen. Og hvis du så billeder fra det igår, hvilket jeg ved du gjorde, så har du også set hvordan forruderne på bilerne så ud. Der var da nok maling til at overse et menneske.

Da slåskampen startede blev vognene kun brugt til blokader, så vidt jeg er orienteret. Slåskampen startede da politiet begyndte at anholde folk. Det var beboerne ikke nede med.

De våben der er tale om er slag genstanden, som gren og rør, altså ting de fandt på gaden... (Københavnere ryd dog op efter jer selv)... og det der blev kastet med var kantsten, dem tror jeg der er flere milliader af i København, på gaderne. Og jah, politiet gjorde det godt, hvilket man kan se på det resultat at der ikke stedet mere.

Og malingen som de selv lavede ud af spyt og tidsler fra gaden og knipler og springknive lavet ud af forfærdelig hårdt affald? Der var beslaglæggelse af våben der var ulovlige. kæppe er ikke ulovlige og jeg tvivler stærkt på, politiet har brugt tid på at beslaglægge brosten!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #149: 17 Dec 2006, 23:17 »

Nej, påkørslen skete først senere, da polititet prøvede at trænge de unge tilbage til ungdomshuset.

Og desuden har han da nok haft masser af tid til at flytte sig for bilen. Og hvis du så billeder fra det igår, hvilket jeg ved du gjorde, så har du også set hvordan forruderne på bilerne så ud. Der var da nok maling til at overse et menneske.

Da slåskampen startede blev vognene kun brugt til blokader, så vidt jeg er orienteret. Slåskampen startede da politiet begyndte at anholde folk. Det var beboerne ikke nede med.

Og malingen som de selv lavede ud af spyt og tidsler fra gaden og knipler og springknive lavet ud af forfærdelig hårdt affald? Der var beslaglæggelse af våben der var ulovlige. kæppe er ikke ulovlige og jeg tvivler stærkt på, politiet har brugt tid på at beslaglægge brosten!
Jah og så vidt jeg ved var det da de forsøgte at få de unge tilbage til huset, at volden begyndt, altså da de begynde at kører mod, og over, dem... Og nej, malingen kom fra Røverkøb, som der blev smadret på vejen, samt fra selve Ungdomshuset... Men det er vel ikke forbudt at have maling i huset?, det er jo trods alt et hus de holder ved lige, og sætter i stand... Jah, der var ulovlige våben, men kan du holde på en offentlig hemmelighed? det er der HVER dag på nørrebro... og det er ikke kun de unge fra ungdomshuset der har våben på sig.
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010