|
Soccerpop
Gæst
|
|
Ej der tror jeg du skyder helt forkert. Det er jo folk med alle slags opvækst der kommer i Ungdomshuset. Så det vil jeg gå så langt med at kalde en disideret LØGN!  Har du set noget af det tøj de går rundt i? Det køber du altså ikke i føtex...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Har du set noget af det tøj de går rundt i? Det køber du altså ikke i føtex...
Nej men nu er det jo ikke alle der køber tøj i føtex lige som dig  Ej men altså på et hvis plan har alle råd til dyrt tøj det er et spørgesmål om priortering.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Nej men nu er det jo ikke alle der køber tøj i føtex lige som dig  Ej men altså på et hvis plan har alle råd til dyrt tøj det er et spørgesmål om priortering..  Det kan du selvfølgelig har ret i... De betaler jo helle ikke for en skid andet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Det kan du selvfølgelig har ret i... De betaler jo helle ikke for en skid andet..
Det jo så sandt..  Men skal fritidsklubber også til at betale alt selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Man kan faktisk betragte Ungeren som en slags fritidshjem. Hvor nogle dog sover.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Men skal fritidsklubber også til at betale alt selv  Har på ingen måde noget med det at gøre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Det jo så sandt..  Men skal fritidsklubber også til at betale alt selv  Du kan ikke sammenligne fritidsklubber og Ungdomshuset... Folk i ungdomshuset respekterer overhovedet ikke loven, og så tror jeg der er lidt flere der vil støtte fritidsklubber end ungdomshuset...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sørenjønsson
Gæst
|
|
er lidt lige glad med det. jeg bor der ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
er lidt lige glad med det. jeg bor der ikke
samme holdning her  , men jeg bor tæt på Nørrebro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hartson
Lilleputspiller
|
|
Hvad skal man med et ungdomshus, når de unge har FM..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Fanme godt fundet allan det er nok det bedste jeg har set i lang tid !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
[quote author=AldiAllan link=topic=4623.msg137037#msg137037 date=1173119466 - Synes det sætter det hele i et meget bedre perspektiv... Den SKAL SES! Man kan tydeligt se, hvilken fløj der har lavet den video. Den er ihvertfald ikke objektiv, og perspektivet bliver ikke meget bedre af det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Det var sgu på tide, at de blev smidt ud af huset.... det var ikke deres og de kan sgu bare opføre sig ordenligt, hvis de respekteres fremover....
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|