home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1122 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 107818 gange)
motZ
Gæst

Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #480: 19 Apr 2009, 22:34 »

Tjaa, gider ikke til at skrive nogen lang kommentar til kampen for er simpelthen for skuffet. Skuffet

tturbo1
Manager

« Svar #481: 19 Apr 2009, 22:42 »

Tjaa, gider ikke til at skrive nogen lang kommentar til kampen for er simpelthen for skuffet. Skuffet
Var ude og se kampen, og i var bestemt ikke skræmmende.
Utroligt, at i for et år siden var suveræne på jeres hjemmebane.
Jeres forsvar og Heinze så bestemt ikke godt ud ved det første mål.
Heinze tøver og kommer på mellemhånd. Og Christopher P. så skidt ud ved det andet mål.

motZ
Gæst

« Svar #482: 22 Apr 2009, 21:02 »

I andre ser vel også FCK - FCM? Smiley

Vi har spillet rigtig godt indtil videre. Det eneste der egentlig ikke var godt var jo selvfølgelig målet hvor Florescu vel burde have gået til Hutchinson inden han skød. Men derefter fik vi en del chancer og heldigvis fik Borring scoret på reposten fra Florescu's langskud, og tror godt at vi kan få mere end 1 point med hjem fra kampen.

verdenskrig
Manager

« Svar #483: 22 Apr 2009, 21:05 »

Jeg ser den med glæde..

Bliv ved fcm i kører østerbroianerne baglæns ud af kontorbygningen Opstemt Thumbs Up.. Syntes i spiller rigtigt godt, og tror faktisk på at i kan hive de tre point Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

motZ
Gæst

« Svar #484: 03 Maj 2009, 19:52 »

Vigtigt med 3 point i dag. Det eneste vi nu skal tænke på er at holde holdene bag os, væk fra 4. pladsen hvor vi ligger.

Vi spillede virkelig dårligt i første halvleg og vores forsvar sejlede. Heldigvis scorede vi, stik mod chancerne. Dejligt at Frank bliver ved med at score og nu har en delt 1. plads på topscorer listen.

motZ
Gæst

« Svar #485: 01 Jun 2009, 19:44 »

Må indrømme at jeg blev meget overrasket over vores overbevisende sejr mod BIF. Dejligt at vi alligevel får sluttet ordenligt af på en meget blandet sæson. Til tider har vi spillet fantastisk, dog har det været meget sjældent og også til tider spillet elendigt.

Men i transfervinduet skal der ske noget. Mange mener at vi bare bliver dårligere til næste sæson men det tror jeg skam ikke, for hvis vi får købt klogt ind, skal der nok ske noget.

Lasse Heinze - Bliver. Har spillet solidt i målet med få fejl og er også 1. målmand til næste sæson.
Martin Raska - Bliver. En god reserve målmand at have, men Heinze er klart at foretrække på målmandsposten.

Kolja Afriyie - En okay højreback, men imo er Marcic bedre. Bliver dog alligevel.
Danny Califf - For tung og langsom af en central forsvarer at være. Hører ikke til i startopstillingen og er også i tvivl om han fortsat skal være på holdkortet.
Jesper Juelsgård - Stort potentiale og er helt sikkert en kommende mand på venstrebacken. Bliver
Christopher Poulsen - Stadig sikker i startopstillingen. Bliver.
Filip Marcic - Ser ham som værende den bedste til højrebacken. Helt klart en værdig afløser til Kolja. Bliver.
Leon Jessen - Med sine kun 22 år har han en stor fremtid foran sig. Bliver.
Kristian Ipsa - Skal være den ene af de to i det centrale forsvar. Bliver.
Winston Reid - Den bedste vi har i forsvaret. Bliver svært at holde på ham i fremtiden. Bliver.

Claus Madsen - Kan ikke se hvad han tilføjer holdet. For gammel. Skal væk fra holdet.
Borring - En af de eneste på vores hold der kan direkte sætte et par modstandere af. Bliver.
Florescu - Meget spændende spiller. Slår gode afleveringer og har et super godt langskud. Bliver.
Thygesen - En af de mest sikre på holdkortet. Bliver.
Mads Albæk - Utrolig stort potentiale. Har spillet fantastisk i de kampe han har fået for 1. holdet. Bliver.
Danny Olsen - Har et godt langskud. Er hurtig og kan afdrible sin modstander og score. Bliver.
Sekou Oliseh - Har ikke set det helt store til ham. Ned på 2. holdet indtil videre, eller lej ham ud.
Salami - Måske SAS Ligaens bedste defensive midtbanespiller. Bliver
Sivebæk - Okay fløj. Men hører til på bænken.

Kim Christensen - Elendigt køb. UD!
Frank Kristensen - Har stadig en eller to gode sæsoner i sig endnu. Bliver.
Ken Fagerberg - Har skuffet mig. Da vi købte ham blev han udråbt som et af Sverige's største talenter men det har man kun set i meget små glimt. Bliver dog alligevel.
Jude Nworuh - Hvis han får arbejdet med sin ringe teknik, bliver han en fantastisk angriber i fremtiden. Bliver.

Så altså, der skal købes en ordenlig angriber ind, som kan ligge ved siden af Frank K.. Skal helt klart være en der kan udfordre sin direkte modstander. En Ken Ilsø type ville være fantastisk at få tilføjet til truppen. Ellers skal der købes ind, så vi har en tilstrækkelig bredde i truppen som kan gøre at vi igen får medaljer og vi skal for guds skyld ikke sælge vores store talenter igen, som man før har set. Med et par gode indkøb og når vi har skiftet de spillere ud som ikke er en plads værdig så skal vi bygge videre på det og som sagt, ikke sælge for meget.

DavidMadsen
Manager

« Svar #486: 03 Jul 2009, 20:30 »

Så er Arek Onyzko kommet til det midtjyske Tunge

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #487: 03 Jul 2009, 20:32 »

Det er fandme synd for jer. Godt nok er han en ganske udemærket målmand, men han skaber ALT for mange problemer.

Og udtalte han forresten ikke også at Danmark ikke var et land for polakker? :b

Yoggidk
Gæst

« Svar #488: 03 Jul 2009, 20:32 »

http://www.bold.dk/nyt/Arek-Onyszko-skifter-til-FCM

Den havde jeg godt nok IKKE regnet med Shockeret

Altid FCK
Manager

« Svar #489: 03 Jul 2009, 20:35 »

Nej nej nej hvad fanden tænker i på Huh  ticked off

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

motZ
Gæst

« Svar #490: 03 Jul 2009, 20:37 »

http://www.bold.dk/nyt/Arek-Onyszko-skifter-til-FCM

Den havde jeg godt nok IKKE regnet med Shockeret

Havde jeg virkelig heller ikke.

Jeg kan ikke se hvordan han skal kunne være en forstærkning for holdet. Heinze er imo bedre end Arek, eller kan i hvert snart blive det, og Raska kan til tider vise højt niveau, og er en udmærket reserve til Heinze så det er altså ikke en målmand vi skal have fat i for at forstærke holdet..

søgaard
Gæst

« Svar #491: 03 Jul 2009, 20:38 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se, hvad I skal med Onyzko. I har Henize, som er en fremtidens mand og uden tvivl allerede har Sas-liga potentiale. At I så henter en 35-årig gammel målmand til klubben virker underligt og jeg tvivler på at Onyzko tager til FCM for at sidde på bænken, så det tvinger Henize ud på bænken, selvom han har klassen til at være 1.keeper. Et underligt valg, som kun kan skabe lidt utryghed hos en Lasse Heinze, som må føle sig en smule svigtet og han undrer sig sikkert over, hvor den tillid fra Thomas Thomasberg blev af.

Yoggidk
Gæst

« Svar #492: 03 Jul 2009, 20:38 »

i er sgu vilde med at hente alle de voldsdømte Opstemt

motZ
Gæst

« Svar #493: 03 Jul 2009, 20:43 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se, hvad I skal med Onyzko. I har Henize, som er en fremtidens mand og uden tvivl allerede har Sas-liga potentiale. At I så henter en 35-årig gammel målmand til klubben virker underligt og jeg tvivler på at Onyzko tager til FCM for at sidde på bænken, så det tvinger Henize ud på bænken, selvom han har klassen til at være 1.keeper. Et underligt valg, som kun kan skabe lidt utryghed hos en Lasse Heinze, som må føle sig en smule svigtet og han undrer sig sikkert over, hvor den tillid fra Thomas Thomasberg blev af.

Så præcist sagt.

Thomasberg har aldrig været den rette mand til en cheftræner post.
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige lige nu - jeg er skuffet.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 20:45 af motZ » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #494: 03 Jul 2009, 20:46 »

dem der siger at lasse heinze er på niveau med arek må da have en lille skid på Smiley

Jeg anser arek for værende en bedre målmand end Heinze.. Heinze laver stadig børnefejl af og til, hvilket man ikke kan sige om Arek der altid er bundsolid, og næsten altid hiver verdensklasse redninger op når holdet har brug for det Smiley

Personligt vil jeg i hvertfald frygte FCM langt mere med Arek i kassen kontra Heinze.. Kanon køb sportsligt, skidt køb rent moralsk!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010