Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 1148 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
32
33
[
34
]
35
36
...
42
Forfatter
Emne: FC Midtjylland - Tråden (Læst 107728 gange)
Altid FCK
Manager
Sv: FC Midtjylland - Tråden
«
Svar #495:
03 Jul 2009, 20:49 »
Citat af: Yoggidk 03 Jul 2009, 20:38
i er sgu vilde med at hente alle de voldsdømte
Hehe ja. Først Zidan og så Arek.
"Zidan, Zidan så slå dog på en mand!"
"Køb mit guldur, køb mit guldur, du blir' sgu ikke snydt af mig"
Citat af: verdenskrig 03 Jul 2009, 20:46
dem der siger at lasse heinze er på niveau med arek må da have en lille skid på
Jeg anser arek for værende en bedre målmand end Heinze.. Heinze laver stadig børnefejl af og til, hvilket man ikke kan sige om Arek der altid er bundsolid, og næsten altid hiver verdensklasse redninger op når holdet har brug for det
Personligt vil jeg i hvertfald frygte FCM langt mere med Arek i kassen kontra Heinze.. Kanon køb sportsligt, skidt køb rent moralsk!
Jeg mener at de er lige gode, men Arek tror jeg sagtens kan gå ind og splitte truppen, og skabe splid, og Heinze er fremtidens målmand
Citat af: Hamza_BIF 20 Jan 2011, 17:02
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
Yoggidk
Gæst
«
Svar #496:
03 Jul 2009, 20:50 »
dem der siger at lasse heinze er på niveau med arek må da have en lille skid på
Jeg anser arek for værende en bedre målmand end Heinze.. Heinze laver stadig børnefejl af og til, hvilket man ikke kan sige om Arek der altid er bundsolid, og næsten altid hiver verdensklasse redninger op når holdet har brug for det
Personligt vil jeg i hvertfald frygte FCM langt mere med Arek i kassen kontra Heinze.. Kanon køb sportsligt, skidt køb rent moralsk!
Hvor er enig knappen?
Arek er måske ligaen bedste keeper, basta.
verdenskrig
Manager
«
Svar #497:
03 Jul 2009, 20:50 »
AF@
Ja heinze er en fremtidens mand, men her og nu har han stadig meget at lære
Mindes ikke at Arek har skabt splid i OB truppen?.. I så fald er det godt klaret at han har været 1.keeper i 5 år
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
tubbe93
Førsteholdsspiller
«
Svar #498:
03 Jul 2009, 20:52 »
Er jeg så den eneste der syntes det er genialt vi har hentet Arek ? Heinze er ikk god nok til et mesterhold ENDNU, han kan blive det men er det ikk endnu, og hvis vi gerne vil have mesterskabet inden 2011 ska der en ordentlig målmand til! Det er onysko og når han stopper om 2 eller 3 år (hvis de forlænger), er Heinze helt klar.. Kunne godt tænke mig at man solgte Raska, og lejede Heinze ud til en bundklub i sas-ligaen, så kan han få kamptræning og blive endnu bedre, Løssl er også klar til bænken!
@ Motz
Nu læste jeg lige det indlæg hvor du skriver kort om alle fra truppen, det er gammelt men vil gerne lige vide en ting, hvordan kan du sige Marcic er bedre end Kolja ? Marcic er tæt på at være det største fejlkøb nogensinde i FCM, han er ikke engang god nok til at være 2. valg på et tophold i sas-ligaen !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
verdenskrig
Manager
«
Svar #499:
03 Jul 2009, 20:53 »
tubbe93@
Nej du er ikke alene, er helt enig med dig
Altid FCK
Manager
«
Svar #500:
03 Jul 2009, 20:57 »
Citat af: verdenskrig 03 Jul 2009, 20:50
AF@
Ja heinze er en fremtidens mand, men her og nu har han stadig meget at lære
Mindes ikke at Arek har skabt splid i OB truppen?.. I så fald er det godt klaret at han har været 1.keeper i 5 år
Han udtalte at OB's angribere var for dårlige, og derfor var angriberne ude og kritisere Arek, og Arek røg på bænken i et par kampe.
Da der var en stripper var han den eneste der ikke kunne se det sjove, og var derfor ude og skælde OB og deres fans ud, og derfor var spillere, ledere og fans på nakken af ham.
Og jeg tror heller ikke at OB truppen havde respekt for ham til sidst, også selvom han ikke blev dømt.
verdenskrig
Manager
«
Svar #501:
03 Jul 2009, 21:00 »
Citat af: Altid FCK 03 Jul 2009, 20:57
Han udtalte at OB's angribere var for dårlige, og derfor var angriberne ude og kritisere Arek, og Arek røg på bænken i et par kampe.
Da der var en stripper var han den eneste der ikke kunne se det sjove, og var derfor ude og skælde OB og deres fans ud, og derfor var spillere, ledere og fans på nakken af ham.
Og jeg tror heller ikke at OB truppen havde respekt for ham til sidst, også selvom han ikke blev dømt.
Forkert.. Han var ude og kritisere ledelsen for ikke at hente en ordentlig angriber.. derfor røg han på bænken
..
Men det er jo fordi han er katolik, og de ser med meget anstregt forhold på ludere, strippere osv...
Du misforstår forskellen på at skabe decideret splid hvor han f.eks danner klikker, og så at sige sin mening om tingene..
At sige sin mening om tingene er faktisk noget jeg generelt savner hos fodboldspillere i DK..
Og blandt OB's fans har han hele vejen igennem været en helt.. Før han så blev straffet for vold
edit: og herefter har de faktisk elsket ham alligevel!
«
Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 21:01 af verdenskrig
»
Zone 43
Manager
«
Svar #502:
03 Jul 2009, 21:01 »
Kanon køb sportsligt, skidt køb rent moralsk!
Spot on.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/onyszko-raser-strippere-sloeje-angribere-og-manglende-respekt
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Altid FCK
Manager
«
Svar #503:
03 Jul 2009, 21:03 »
Citat af: verdenskrig 03 Jul 2009, 21:00
Forkert.. Han var ude og kritisere ledelsen for ikke at hente en ordentlig angriber.. derfor røg han på bænken
..
Men det er jo fordi han er katolik, og de ser med meget anstregt forhold på ludere, strippere osv...
Du misforstår forskellen på at skabe decideret splid hvor han f.eks danner klikker, og så at sige sin mening om tingene..
At sige sin mening om tingene er faktisk noget jeg generelt savner hos fodboldspillere i DK..
Og blandt OB's fans har han hele vejen igennem været en helt.. Før han så blev straffet for vold
Ja det er da det samme at gå ud og efterlyse angribere, som at kalde de andre dårlige.
Ja han er katolik men derfor behøver han vel ikke gå ud og skælde klubben og dens fans ud.
Det med fansene ved jeg ikke hvem du har talt med, men dem jeg kender som er OB fans kan absolut ikke lide ham.
verdenskrig
Manager
«
Svar #504:
03 Jul 2009, 21:10 »
Som det står i en af artiklerne... Arek siger bare det andre ikke tør sige..
Jeg kan ikke helt se hvad der er slemt i nogle af hans udtalelser.. Mange fodboldspillere opfører sig som robotter der bliver styret i alt hva de foretager sig af klubben.. At absalonsen så kritiserer arek den anden vej, er vel fordi han har ondt i røven over at arek har ret..
Jeg syntes faktisk at arek har en pointe både i sagen om ulrik laursen og manglend angribere.. At truppen så bliver sur over det er snarere svagt af den, end af arek..
AF@
Ja men havde han ikke ret?.. Hvorfor skal man absolut ikke have lov at sige sin mening som fodobldspiller?.. Han sagde sin mening, ledelsen satte ham en tur på bænken, og OB købte Fall i det næste vindue.. Måske var det alligevel ik helt dumt af ham
Igen.. Han har da lov at sige sin mening om tingene.. Hva slemt er der i hans udtalelser. Og hans udtalelse om stripperen gav ingen problemer står der.. Så hvad er der så slemt ved det ?.. Han har jo ret i alt..
Jeg kunne forstå dig, hvis alt det han havde lukket ud bare var opspind der ikke havde hold i noget..
Og angående det sidste.. Jeg er ret ligeglad med hvem du kender, og jeg kan også let påstå at jeg kender 100 OB fans der tænder på ham..
Hvis OB's fans sku hade ham sådan, har det så aldrig undret dig hvordan han kan få sådan en hyldest modtagelse hver gang OB spiller
..
Altid FCK
Manager
«
Svar #505:
03 Jul 2009, 21:18 »
Citat af: verdenskrig 03 Jul 2009, 21:10
Som det står i en af artiklerne... Arek siger bare det andre ikke tør sige..
Jeg kan ikke helt se hvad der er slemt i nogle af hans udtalelser.. Mange fodboldspillere opfører sig som robotter der bliver styret i alt hva de foretager sig af klubben.. At absalonsen så kritiserer arek den anden vej, er vel fordi han har ondt i røven over at arek har ret..
Jeg syntes faktisk at arek har en pointe både i sagen om ulrik laursen og manglend angribere.. At truppen så bliver sur over det er snarere svagt af den, end af arek..
AF@
Ja men havde han ikke ret?.. Hvorfor skal man absolut ikke have lov at sige sin mening som fodobldspiller?.. Han sagde sin mening, ledelsen satte ham en tur på bænken, og OB købte Fall i det næste vindue.. Måske var det alligevel ik helt dumt af ham
Igen.. Han har da lov at sige sin mening om tingene.. Hva slemt er der i hans udtalelser. Og hans udtalelse om stripperen gav ingen problemer står der.. Så hvad er der så slemt ved det ?.. Han har jo ret i alt..
Jeg kunne forstå dig, hvis alt det han havde lukket ud bare var opspind der ikke havde hold i noget..
Og angående det sidste.. Jeg er ret ligeglad med hvem du kender, og jeg kan også let påstå at jeg kender 100 OB fans der tænder på ham..
Hvis OB's fans sku hade ham sådan, har det så aldrig undret dig hvordan han kan få sådan en hyldest modtagelse hver gang OB spiller
..
Jamen du skriver at OB's fans altid har kunne lide ham. Og jeg siger bare at dem jeg kender ikke altid har kunne lide ham. Så derfor er der delte meninger om det.
Jamen jeg siger da ikke at han ikke har ret (måske undtagen stripper sagen). Men derfor har det jo konsekvenser at gå ud og sige sin mening. Jeg går jo heller ikke over til min lærer og kalder den dum og talentløs, selvom jeg mener den er det. For det ville nok gå ud over mig. Og så var der nok en del der ikke kunne lide mig. Så derfor bruger jeg hovedet og holder kæft.
verdenskrig
Manager
«
Svar #506:
03 Jul 2009, 21:23 »
Citat af: Altid FCK 03 Jul 2009, 21:18
Jamen du skriver at OB's fans altid har kunne lide ham. Og jeg siger bare at dem jeg kender ikke altid har kunne lide ham. Så derfor er der delte meninger om det.
Jamen jeg siger da ikke at han ikke har ret (måske undtagen stripper sagen). Men derfor har det jo konsekvenser at gå ud og sige sin mening. Jeg går jo heller ikke over til min lærer og kalder den dum og talentløs, selvom jeg mener den er det. For det ville nok gå ud over mig. Og så var der nok en del der ikke kunne lide mig. Så derfor bruger jeg hovedet og holder kæft.
Men hører man ingen mishagsytringer på stadion, hvilket må betyde at størsteparten af fansene elsker ham
Det har da naturligvis konsekvenser på en eller anden måde... Men han er jo ikke blevet fyret pga nogle af disse sager.. Kun voldssagen... Hvis klubben mente at han virkelig var gået over stregen havde de nok fyret ham med det samme... Denne gang blev de så nødt til de pga voldssagen..
Og angående det med læreren... Her skal du lære lidt om hieraki
.. Du er med stor sandsynlighed ikke særlig gamel, og din lærer er mere ældre og erfaren.. Derfor er din lærer højest i hierakiet hvorpå du ikke kan tillade dig at sige sådan noget..
Arek var om nogen en af dem der var højest i hierakiet i Odense.. det giver ham langt større ret til at sige sin mening, end du ville have overfor din lærer
..
At han så siger noget som jo egentlig er sandt, gør så åbenbart at klubben tænker over det.. For i vinduet efter hentede de Fall og arek var stadig fast keeper.. Såå monstro det ikke er at gøre en fjer til fem høns, når man kalder ham en der bare laver splid i truppen
For arek er blot en ægte vinder.. En mand enhver klub vil have godt af at have.. SPECIELT FCM der i mine øjne mangler vindermentalitet!
Altid FCK
Manager
«
Svar #507:
03 Jul 2009, 21:29 »
Citat af: verdenskrig 03 Jul 2009, 21:23
Men hører man ingen mishagsytringer på stadion, hvilket må betyde at størsteparten af fansene elsker ham
Det har da naturligvis konsekvenser på en eller anden måde... Men han er jo ikke blevet fyret pga nogle af disse sager.. Kun voldssagen... Hvis klubben mente at han virkelig var gået over stregen havde de nok fyret ham med det samme... Denne gang blev de så nødt til de pga voldssagen..
Og angående det med læreren... Her skal du lære lidt om hieraki
.. Du er med stor sandsynlighed ikke særlig gamel, og din lærer er mere ældre og erfaren.. Derfor er din lærer højest i hierakiet hvorpå du ikke kan tillade dig at sige sådan noget..
Arek var om nogen en af dem der var højest i hierakiet i Odense.. det giver ham langt større ret til at sige sin mening, end du ville have overfor din lærer
..
At han så siger noget som jo egentlig er sandt, gør så åbenbart at klubben tænker over det.. For i vinduet efter hentede de Fall og arek var stadig fast keeper.. Såå monstro det ikke er at gøre en fjer til fem høns, når man kalder ham en der bare laver splid i truppen
For arek er blot en ægte vinder.. En mand enhver klub vil have godt af at have.. SPECIELT FCM der i mine øjne mangler vindermentalitet!
Om jeg så var inspektør havde jeg ingen ret til at sige det. Og ligemeget hvad kan han jo ikke gå ud og kritiserer nogen der er så højt i klubben. Anføreren, træneren, sponsoren, ledelsen og fansene.
Lars (u)Løkke kan jo heller ikke gå ud og kalde enhedslisten for nogle dumme spader der ikke ved noget om politik (det er ikke min mening, bare et eksempel)
Ellers meget sjov kommentar til sidst:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/onyszko-raser-strippere-sloeje-angribere-og-manglende-respekt?page=0%2C2
verdenskrig
Manager
«
Svar #508:
03 Jul 2009, 21:36 »
Citat af: Altid FCK 03 Jul 2009, 21:29
Om jeg så var inspektør havde jeg ingen ret til at sige det. Og ligemeget hvad kan han jo ikke gå ud og kritiserer nogen der er så højt i klubben. Anføreren, træneren, sponsoren, ledelsen og fansene.
Lars (u)Løkke kan jo heller ikke gå ud og kalde enhedslisten for nogle dumme spader der ikke ved noget om politik (det er ikke min mening, bare et eksempel)
Ellers meget sjov kommentar til sidst:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/onyszko-raser-strippere-sloeje-angribere-og-manglende-respekt?page=0%2C2
Er du en af de højeste i hierakiet i en klub som spiller, er det dig som ledelsen lytter på.. Ikke alle tør melde klart ud hvad de mener men arek gjorde det, og det hjalp jo øjensynligt omkring angriber sagen..
Laursen kender samtidigt arek godt nok til ikke at gøre 1 fjer til fem høns og er sikker på at spillerne har det på samme måde
Angående det sidste.. Hvis Lars løkke vare kalder enhedslisten for nogle fjolser eller kommunister el. så er det naturligvis forkert.. Men hvis Lars Løkke kan begrunde det han mener så er han da helt i sin ret til det..
Forskellen er bare at lars løkke ikke ville få noget ud af det.. Arek får jo det ud af det, at han vil have sin klub til at vinde og være fokuseret.. Der hvor han træder lidt ved siden af er nok ulrik sagen.. Den klæder ham ikke!
Altid FCK
Manager
«
Svar #509:
03 Jul 2009, 21:39 »
Citat af: verdenskrig 03 Jul 2009, 21:36
Er du en af de højeste i hierakiet i en klub som spiller, er det dig som ledelsen lytter på.. Ikke alle tør melde klart ud hvad de mener men arek gjorde det, og det hjalp jo øjensynligt omkring angriber sagen..
Laursen kender samtidigt arek godt nok til ikke at gøre 1 fjer til fem høns og er sikker på at spillerne har det på samme måde
Angående det sidste.. Hvis Lars løkke vare kalder enhedslisten for nogle fjolser eller kommunister el. så er det naturligvis forkert.. Men hvis Lars Løkke kan begrunde det han mener så er han da helt i sin ret til det..
Forskellen er bare at lars løkke ikke ville få noget ud af det.. Arek får jo det ud af det, at han vil have sin klub til at vinde og være fokuseret.. Der hvor han træder lidt ved siden af er nok ulrik sagen.. Den klæder ham ikke!
Det kan da godt være at flere ville stemme på ham, hvis folk er enige med ham
Sider:
1
...
32
33
[
34
]
35
36
...
42
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »