home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1375 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 71570 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« : 10 Dec 2006, 12:48 »

Hvem er Don Lyn?
Mandag d. 2/4-2007

Ved dagens trænings, på Jens Jessens Vej, var en stor gruppe af F.C. Københavns fans mødt op for at hylde klubbens Cheftræner, Nicklas Lyhne Johanssen, som netop har forlænget sin kontrakt med klubben. Flere af dem havde bannere med, hvorpå der stod "Tak, Don Lyn".
Formanden for fansklubben, sagde at med det som Nicklas Lyhne har formået i F.C. København, er det kun på sin rette plads, at han også får en title som "Don"*.

Selvom ikke alle fans var glade for at Nicklas Lyhne Johanssen, kom til klubben som uprøvet træner på topniveau, er han nu elsket af alle tilhængerne.

Men hvem er denne Don Lyn så?
Nicklas Lyhne Johanssen kom til verden på Rigshospitalet fredag den 13. september 1974, hvilke i sig selv ikke er den mest heldige dag at blive født. I skolen var Nicklas ikke nogen mønster elev, og brugte også det meste af tiden på at tænke på fodbold, og når han ikke tænkte på det, spillede han det.
Da Nicklas er fra Amager, begyndte han at spille for den lokale klub Fremad Amager. Her spillede han frem til han blev første års junior, hvorefter han valgte at prøve lykken i Lyngby som solid forsvarsspiller. Det blev da også til et par gode sæsoner for klubbens junior- og ynglingehold.
Da Nicklas, som første års senior, var tæt på at komme på klubbens division hold, satte en knæskader desværre en brat stopper for det hele, og i stedet for en karrierer som lovende forsvarstalent, valgte Nicklas at satse på en træner karrierer.
Endnu en gang var et i Fremad Amager at Nicklas startede sin karrierer, denne gang bare som ung 18'årig træner. I første omgang var det klubbens årgang '82, der ventede. Der gik ikke lang tid før at alle i Fremad Amager var klare over at Nicklas havde et trænertalent, der var større end det han havde som aktiv spiller. Efter et par år som træner for '82'erne gik turen til Avarta, hvor han blev træner for klubbens 2. hold som den gang lå og kæmpede i Serie 2. Her havde han stor succes, og var også på tale som eventuel træner for klubbens første hold, selvom han kun var 28 år.
I stedet endte en ferie til Hong Kong med, at Nicklas lige pludselig var træner for et af de bedste hold i Hong Kong, Hong Rangers. Her havde han stor succes, og det var også her at han fik opbygget et godt venskab med daværende assistenttræner i F.C. København, Carsten V. Jensen (red. nuværende sportsdirektør i klubben).
Da Nicklas så vendte hjem med et succesrigt år i lommen, var Carsten V. Jensen klar til at give ham chancen i F.C. København, og som man så ofte siger: RESTEN ER HISTORIE...

Det har ikke været mulig at få et interview med Nicklas Lyhne Johanssen, da han vil ligge alt sin fokus på retur kampen mod Benfica på onsdag.




*= Betydning af "Don": Title foran fornavnet på spanske mænd af de højere samfundsklasser (oprindelig kun fyrster og adelige)

Der er ingen tvivl om at Nicklas Lyhne nok er kendt blandt de fleste faste blog læsere her på siden. Min gamle blog om ham blev besøgt mere 10.000 gange.

Desværre crashed spillet. Men nu vender han tilbage, i en 2007-version. Klubben er stadig F.C. København, og målet stadig Champions League.
Dog har jeg ændret nogle små ting i spillet, nemlig Martin Bernburg. Hans skifte til F.C. Nordsjælland der glæder fra 1/1-2007, er kommet med i spillet, samt at Jamil Fearrington ikke er i F.C. København mere. Derudover har F.C. København fået lidt flere favoritpersoner, blandt andet Jacob Laursen, Erik Mykland og Christian Poulsen. Alle nogen der er blevet valgt til blandt de 25 største spillere i klubben gennem tiderne.






Pressemøde i Parken - Træner stopper

Tirsdag d. 20/6-2006


Der blev i dag taget afsked med Ståle Solbakken, der har valgt at stoppe trænerkarrieren på grund af tilbage vendende problemer med hjertet.
Efter kun et halvt år som træner for Byens Hold måtte cheftræner Ståle Solbakke vælge jobbet fra.

- Jeg er desværre begyndt at have problemer med hjertet igen, og jeg tør derfor ikke tage nogen chance, ved at udsætte mig selv for det pres, der hører til at være cheftræner i så stor en klub som F.C. København, lød det fra en trist Ståle Solbakken.

Ståle Solbakken overtog F.C. København efter Hans Backe, og gjorde Hans Backes flotte forarbejde færdig ved at vinde det danske mesterskab. Derudover vandt han også Royal League.

- Jeg er personlig meget ked af at Ståle er nød til at stoppe, men bakker selvfølgelig op om hans beslutning, da helbredet jo kommer før jobbet. Ståle vil altid have en stor betydning for klubben, ligeledes vil han altid være elsket af folkene i og omkring klubben, og ikke mindst blandt klubbens fans, sagde formand, Flemming Østergaard.

- Indtil der bliver fundet en ny løsning, vil Peter Nielsen sammen med Benny Gall overtage træningen af både første- og andenholdet, afsluttede Flemming Østergaard.




Pressemøde i Parken - Ny træner kommer til

Lørdag d. 1/7-2006


I dag bød F.C. København deres nye træner velkommen. Der er tale om en træner der hidtil er ukendt på den danske trænerscene.
Nicklas Lyhne Johansen er med sine blot 31 år også den yngste træner i landets bedste række.

- Jeg er personligt sikker på at Nicklas er det rette valg. Vi har længe kendte til hans evner, og har holdt øje med ham mens han har været træner i Hong Kong, kom det fra Sportsdirektør Carsten V. Jensen.

Nicklas Lyhne Johansen skrev ved pressemødet under på en 1'årig aftale med Byens Hold.

- Det er stort at få chancen i en klub som F.C. København, og jeg er fascineret af professionalismen der er her i klubben. Det er en klub der kan ledelsesmæssigt kan måle sig med de helt store i Europa. Jeg ved dette er en chance jeg kun får en gang, derfor er jeg også villig til at gøre ALT hvad der står i min magt til at gribe denne chance, lød det fra en selvsikker Nicklas Lyhne Johansen.

Ansættelsen af Nicklas Lyhne Johansen betyder at Peter Nielsen forsætter som assistent, mens Benny Gall igen har ansvaret for reserveholdet i 2. division, samt er målmand i førsteholdstruppen. Torben Storm forsætter som ungdomstræner. Udover det er de to norske trænere Pål Arne Johansen og Bård Flovik, samt danske Per Poulsen ansat som trænere i klubben.

Samtidig er Morten Bertolt blevet kaldt hjem fra Ham-Kam. Fosu Boateng og Kim Tandrup har begge forladt klubben, mens Mads Laudrup har skrevet under på en profesionel kontrakt.




Førsteholdstruppen

Lørdag d. 1/7-2006


Idag kunne man på F.C. Københavns hjemmeside se at Nicklas Lyhne Johansen har udtaget følgende trup:
Førsteholdet:
Målmænd:
Jesper Christiansen
Benny Gall
Thomas Villadsen

Forsvar:
André Bergdølmo
Michael Gravgaard
Brede Hangeland
Nikolaj Hansen
Lars Jacobsen
Dan Thomassen
Oscar Wendt

Midtbane:
Martin Bergvold
Jeppe Brandrup
Jesper Grønkjær
Atiba Hutchinson
William Kvist
Tobias Linderoth (Anfører)
Hjalte Bo Nørregaard
Razak Pimpong
Michael Silberbauer

Angreb:
Marcus Allbäck
Fredrik Berglund
Martin Bernburg (Skifter til F.C. Nordsjælland efter nytår)
Lasse Qvist

Alternativer:
Morten Bertolt (Midtbane)
Stefan Monberg (Midtbane)
Nicklas Svendsen (Forsvar)

Andenholdet (træner Benny Gall):
Målmænd:
Martin Jakobsen
Lee Langeveldt

Forsvar:
Mathias Gravesen
Peter Piil
Nicklas Svendsen

Midtbane:
Morten Bertolt
Cihan Harmankaya
Mads Laudrup
Stefen Monberg
Jacob Neestrup
Christoffer Olsen
Seban Özdogan

Angreb:
Erton Fejzullahu
Phillip Hansen

Note:
Udover overnævnte spillere, vil Benny Gall også have mulighed for at bruge spillere fra U/18-holdet, samt enkle spillere fra førsteholdet.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2007, 13:57 af Berendt » Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #1: 10 Dec 2006, 12:58 »

Køb Nicklas Bendtner !!!
Logged

Go you Gunners!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #2: 10 Dec 2006, 14:28 »

Køb Nicklas Bendtner !!!

Bendtner er et ønskekøb for alle klubbern i FM, også F.C. København, men med den nye patch er det bare ikke ligeså nemt at få ham til klubben...

og lige en ting, til jer som vil komme med en kommentar... Jeg ønsker ikke hjælp til mit spil, hverken med hensyn til køb af spiller, kamptaktik eller hvad det ellers måtte være... Derimod er I velkomne til at kommenterer min blog, og komme med ris og ros, samt kommenterer hvad der sker i spillet... Men kommentarer som "KUTGW" og intet andet kan jeg ikke bruge til noget... Der skal stå mere...
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #3: 10 Dec 2006, 14:31 »

Endnu en blog med FCK fra din side af gør ikke noget da jeg elsker din måde at skrive på og så er det mit favorithold Thumbs Up
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #4: 10 Dec 2006, 14:32 »

Bendtner er et ønskekøb for alle klubbern i FM, også F.C. København, men med den nye patch er det bare ikke ligeså nemt at få ham til klubben...

og lige en ting, til jer som vil komme med en kommentar... Jeg ønsker ikke hjælp til mit spil, hverken med hensyn til køb af spiller, kamptaktik eller hvad det ellers måtte være... Derimod er I velkomne til at kommenterer min blog, og komme med ris og ros, samt kommenterer hvad der sker i spillet... Men kommentarer som "KUTGW" og intet andet kan jeg ikke bruge til noget... Der skal stå mere...

og alligevel vil du kun have ros men ingen vejledning? du modsiger dig selv
« Seneste Redigering: 10 Dec 2006, 14:35 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Aarhus Fremad
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #5: 10 Dec 2006, 14:45 »

har du nogle spillere i kikkerten?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #6: 10 Dec 2006, 14:45 »

Jæææææææ, Lyhne er tilbage i FCK-jakken, og lad os håbe den holder denne blog!!!!!!
UPDATE UPDATE UPDATE
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #7: 10 Dec 2006, 16:47 »

Endnu en blog med FCK fra din side af gør ikke noget da jeg elsker din måde at skrive på og så er det mit favorithold Thumbs Up
Hehe, jah ved godt det ikke er den første FCK-blog... men det er jeg da ligeglad med Wink
Og tak, vil forsøge at leve op til den gamle...

og alligevel vil du kun have ros men ingen vejledning? du modsiger dig selv
Jeg har ikke sagt at jeg kun vil have ros, jeg har bare sagt at jeg ikke vil have hjælp til hvad jeg skal gøre i spillet... Men kun til min blog, altså om der skal rettes i skrivestil eller opsætning... Og det med I gerne må kommenterer hvad der sker i spillet, der mener jeg bare at i gerne må ønske mig held og lykke, samt sige at i er triste over det evt går holdet dårligt, eller at i er glade for at det går godt Wink hvis du forstår?

har du nogle spillere i kikkerten?
Jah, jeg har op mod 35 spillere på ønskelisten, så et indkøb eller to bliver det nok til ... hvem der er på vil jeg ikke sige noget om Wink

Jæææææææ, Lyhne er tilbage i FCK-jakken, og lad os håbe den holder denne blog!!!!!!
UPDATE UPDATE UPDATE
Hehe, jah Lyhne er tilbage på Frederiksberg, og denne gang skal det nok holde... Føler selv jeg har et "okay" kendskab til klubben ... Wink

Rullende Øjne
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #8: 10 Dec 2006, 16:51 »

hvis du kan leve op til niveauet fra din sidste FCK blog med Lyhne, så jeg sikker læser Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #9: 10 Dec 2006, 16:53 »

hvis du kan leve op til niveauet fra din sidste FCK blog med Lyhne, så jeg sikker læser Smiley

Høje forventninger synes jeg... Wink
hvis nu jeg kan lade være med at skrive på din blog, kan det da godt være jeg kan koncenterer mig om min egen, og dermed opnå et højt niveau... Wink

Rullende Øjne
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #10: 10 Dec 2006, 16:54 »

Hehe.. ja, det ikke sådan hvis man både kan læse om FCK og Brøndby i en og samme blog Wink

Har godt lagt mærke til, at du ikke rigtig har skrevet derinde siden Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #11: 10 Dec 2006, 16:56 »

Hehe.. ja, det ikke sådan hvis man både kan læse om FCK og Brøndby i en og samme blog Wink

Har godt lagt mærke til, at du ikke rigtig har skrevet derinde siden Wink

jeg tør sku ikke... Wink tænk hvis det skete igen... Smiley

hehe, ej skal nok komme igen... Opstemt

Rullende Øjne
Logged


Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #12: 10 Dec 2006, 18:55 »

jeg håber sørme vi får noget af det grafiske lir du endte med og havde i din tidligere blog
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #13: 10 Dec 2006, 20:24 »

jeg håber sørme vi får noget af det grafiske lir du endte med og havde i din tidligere blog
der bliver jeg nok nød til at skuffe Skuffet .. jeg har valgt at ligge mere vægt på det skriftlige end det grafiske... Smiley

Rullende Øjne
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #14: 10 Dec 2006, 20:49 »

ØV, men ja, dt er selve bloggen der er vigtigst. Jeg håber ikke at den bliver realistisk. Kunne være sejt med Huntelaar osv i den hvide trøje igen Cool
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010