home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 71563 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #30: 11 Dec 2006, 16:30 »

Kristoffer Hæstad og Verdan Corluka kan man rolig kalde klasse indkøb. kan man få ss af ham målmanden?

Jah, dem der kender de to spillere ved at de er klassespillere, og at de kun bliver bedre, dog er jeg lidt ked af at jeg måtte slippe 31mio kroner for de to spillere, men stjerne koster jo... Wink

Gode køb og nogle gode sejre i træningkampene. Kampen mod Malmö er jeg mest overrasket over. Helt utroligt at du kan vinde deroppe med 4-1.
Ville gerne se nogle SS's af dine indkøb Thumbs Up
Jah, er også overrasket over at det gik så godt i Malmö... Men de kunne bare ikke følge med i anden halvleg, og det gør så at jeg vinder...

wow du er ved at havde man ikke EU spiller
går ud fra at der mangler "ge" i din kommentar, og jah, er ved at have en del ikke-EU'ere... Men Bala kommer først til nytår, sammen med Ailton... Og så er der Wang Dalei, der er ikke skal være førstemålmand med det samme alligevel, og med en spillere som Silberbauer og Grønkjær på kanterne, er der ikke plads til både Pimpong, Atiba og Lebohang, så skal alligevel kun bruge en af dem, så ser det ikke som noget problem at der er et par stykker i truppen... Og så er det jo også alle spillere som kan blive vigtige i Champions League, og der er der ikke begræsninger Wink

Med hensyn til SS af mine indkøb :
Wang Dalei
Kristoffer Hæstad
Verdan Corluka
Lebohang Mokoena
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #31: 11 Dec 2006, 16:32 »

Gode køb til fremtiden, og måske til nu. Glæder mig til at høre mere fra Byens Hold.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #32: 11 Dec 2006, 20:46 »

Argentinsk talent til Byens Hold

Torsdag d. 13/7-2006

F.C. København har fra dages dato skrevet under på en 5'årig aftale med det argentinske talent Matías Quintana. Matías Quintana kommer fra Quilmes og har kostet omkring 1,2 mio kroner. Det er meningen at Matías Quintana i første omgang spiller med på klubbens ungdomshold.

-Jeg glæder mig utrolig meget til at arbejde med Matías, han har trods hans kun 16 år allerede en farlig målnåse, og kan blive en helt utrolig spiller allerede om et par år, lød det fra talenttræner for F.C. Købehavn Torben Storm, der også er assistent træner for Morten Olsen.

Samtidig har to af klubbens egne talenter skrevet under på nye aftaler. Martin Bergvold har skrevet under på en 5'årig aftale, mens Nikolaj Hansen har skrevet under på en 4'årig aftale. Begge spillere er i førsteholdstruppen.




Flere forlænger med F.C. København

Fredag d. 14/7-2006

Igen i dag blev der forlænget kontrakter med spillere i F.C. København.
Den 26'årige højreback, Lars Jacobsen skrev under på en 5'årige aftale. Det samme gjorde den unge målmand Thomas Villadsen, mens Jeppe Brandrup skrev under på en 4'årig aftale.




F.C. København indleder samarbejde med norsk klub

Søndag d. 16/7-2006


F.C. Københavns formand, Flemming Østergaard, og Sandefjords formand, Øyvind Allum, var begge glade og tilfredse da de i dag kunne annoncere et nyt samarbejde mellem de to klubber. Ifølge aftalens vilkår vil det følgende være gældende med øjeblikkelig virkning:
- F.C. København vil være i stand til at leje spillere ud til sandefjord Fotball. Under lejeperioden vil hele spillerens løn blive betalt af F.C. København. Sandefjord har ingen forpligtelse til at sende spilleren i aktion, og han kan kaldes tilbage af F.C. København på hvilket som helst tidspunkt.

- F.C. København har førsteret til at købe spillere fra Sandefjord Fotball. Dette betyder pratisk talt, at når et bud på en spiller accepteres af Sandefjord Fotball, skal et bud af samme værdi fra F.C. København også accpeteres. Det er herefter op til spilleren at bestemme sin fremtid.

- F.C. København vil hvert år betale Sandefjord Fotball omkring 0,5 mio kroner.

Sandefjord ligger i øjeblikket nummer 5 i den bedste norske række.




Colombianske kæmpe talent til København

Søndag d. 16/7-2006

Mens Flemming Østergaard var glad for at klubben havde fået en samarbejdsklub i Norge, havde trænerteamet en anden grund til at være glad. De havde netop sikret sig et af de største talenter i Colombia, nemlig 16'årige Sherman Cárdenas, der har kostet omkring 3,75 mio kroner.

-Jeg er utrolig stolt over at Sherman vælger at skifte til netop vores klub, da jeg ved at der har været store klubber efter ham. Men nu er han her, og det er jeg glad for. Sherman er en utrolig dygtig fodboldspiller, og han vil med stor sandsynlighed kunne gå hen og blive blandt de største spillere fra Colombia, og her i klubben, sagde en glad cheftræner, Nicklas Lyhne Johansen.

Udenfor Parken var der også mødt en lille gruppe unge fans op.
-Cárdenas er gud! Jeg kender ham fra et computerspil derhjemme, og jeg ved at han kan blive en af de bedste spillere i spillet. Jeg skal helt sikkert have en trøje med hans navn på, når han kommer på førsteholdet, lød det fra en af dem.




Super Cup-finale mod Randers FC

Mandag d. 3/7-2006

0-1 R. Pimpong , 20'
1-1 K. Johansen , 37'
2-1 D. Fall , 43'
2-2 J. Grønkjær , 64'

Nicklas Lyhne Johansen havde valgt, igen, at give nogen af de unge spillere chancen, samt at give nogen af de spillere der ikke havde været så meget med i træningskampene noget kamptræning, så det var ikke et F.C. København-hold i stærkeste opstilling der i dag skulle spille Super Cup-finale:
Målmand: Thomas Villadsen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - Nicklas Svendsen
Midtbane: Michael Silberbauer - Tobias Linderoth (defensiv) - Atiba Hutchinson (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Razak Pimpong
Bænk: Jesper Christiansen, Nikolaj Hansen, Hjalte Bo Nørregaard, Fredrik Berglund

F.C. København ligger et godt pres på Randers fra kampens start, og efter 20 minutter er kommer Razak Pimpong helt fri i feltet, efter en aflevering fra Michael Silberbauer, og med et kort træk kommer han uden om Martin S. Jensen i Randers-målet, og gør det til 1-0. Efter en god halvtime sender Casper Abildgaard bolden ind til Karsten Johansen der helt upresset kan heade bolden i mål bag Thomas Villadsen. Kort før pausen laver Lars Jacobsen en dårlig aflevering, som gør at Djiby Fall kan løbe helt alene ned mod Thomas Villadsen og gøre det til 2-1.

I pausen tager F.C. København deres målscorer ud, og ind i stedet kommer Fredrik Berglund. Efter lidt over en times spil, sender Michael Silberbauer bolden ind mellem Randers' forsvar og Martin S. Jensen, hvor Fredrik Berglund får foden på, dog ikke nok til at få den helt forbi Martin S. Jensen, istedet er det Jesper Grønkjær der sender reposten i mål.  Med 10 minutter igen skifter F.C. København Lars Jacobsen og Thomas Villadsen ud, i stedet kommer Nikolaj Hansen og Jesper Christiansen på banen. Der blev ikke scoret ydeligere, så kampen måtte ud i straffesparkskonkur rence.
0-1M. Allbäck
P. Christiansen1-1
1-2M. Silberbauer
K.M. Pedersen2-2
2-2A. Hutchinson
C. Fredgaard3-2
3-3J. Grønkjær
I. Ahmed3-3
3-3F. Berglund
R. Hansen4-3
Randers vandt på efter straffesparkskonkur rence.

Efter kampen kom Nicklas Lyhne Johansen med følgende kommentar:
- Selvfølgelig er jeg skuffet. Men når to hold på det her niveau ender i en straffesparkskonkur rence, er det jo kun et spørgsmål om at have det sidste held. Og det havde vi ikke.




F.C. København sender talenter til Norge

Mandag d. 17/7-2006

I dag blev de første talenter så sendt nord på til Norge, som et led i samarbejdet mellem F.C. København og Sandefjord. De talenter der blev sendt afsted er:
Lasse Qvist, 19 år, angriber
Erton Fejzullahu, 18 år, angriber
Thomas Villadsen, 21 år, målmand
Morten Bertolt, 22 år, midtbanespiller
Nicklas Svendsen, 19 år, forsvarsspiller
Jeppe Brandrup, 21 år, midtbanespiller

-At netop disse seks unge skal til Sandefjord er blevet besluttet sammen med spillerne selv, og vi er alle sammen enige om at det er det rigtige at gøre, med henblik på deres udvikling, både som spillere og mennesker, sagde cheftræner Nicklas Lyhne Johansen.

Samtidig kunne han fortælle at Benny Gall netop har skrevet under på en 2'årig aftale med klubben. Planen er at han forsat skal være en del af førsteholdet, samt træner for andenholdet.




Superligaen mod Brøndby

Onsdag d. 19/7-2006


1-0 M. Gravgaard , 24'
2-0 M. Gravgaard , 26'
3-0 M. Silberbauer , 88'

Det var et kamp klar F.C. København mandskab, der idag tog i mod Brøndby til årets første lokalbrag. Nicklas Lyhne Johansen havde valgt det der må være stærkeste opstilling:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Michael Silberbauer - Tobias Linderoth (defensiv) - Lebohang Mokoena (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Fredrik Berglund
Bænk: Benny Gall, Brede Hangeland, Nikolaj Hansen, Kristoffer Hæstad, William Kvist, Mads Laudrup, Martin Bernburg

Der var lagt op til en tæt kamp, og efter de første 20 minutter havde der været chancer i begge ender. Efter lidt over 20 minutter før F.C. København et hjørnespark i deres højreside, som Jesper Grønkjær sender mod forreste stolpe, hvor Michael Gravgaard snitter bolden i nettet bag en chanceløs Casper Ankergren. Stort set det samme sker et par minutter efter hvor Jesper Grønkjær sparker et hjørnespark fra F.C. Københavns venstre side, hvor det igen er Michael Gravgaard der kommer på og snitter bolden i mål, 2-0!

I pausen bliver Fredrik Berglund og Lebohang Mokoena taget ud, ind i stedet kommer Martin Bernburg og Mads Laudrup. Med godt 20 minutter igen, er det Mads Laudrup der spiller Martin Bernburg helt fri, men Martin Bernburg sparker lige på Casper Ankergren. 5 minutter efter er det Marcus Allbäck der spiller Mads Laudrup helt fri i feltet, men Casper Ankergren når lige at få fingrespidserne på. Brøndby er heldige kun at være bagud med 2-0. Kristoffer Hæsted får de sidste godt 10 minutter på banen i stedet for en træt Jesper Grønkjær. I de sidste minutter er det Martin Bernburg der ligger en smuk aflevering til Michael Silberbauer, som kan flugte bolden i mål til 3-0.

F.C. København viser at de måske er Danmarks bedste hold. Gennem næsten 90 minutter formår de at være et par niveauer bedre end Brøndby.




F.C. København skal til Hviderusland

Onsdag d. 19/7-2006

Der blev idag trukket lod til årets anden kvalifikationsrunde i Champions League. F.C. København trak Shakhter Soligorsk op af hatten, hvilket betyder at klubben skal til Hviderusland.
Den første kamp vil blive spillet i Parken Onsdag den 26. juli, mens returkampen er den 2. august på Stroitel i Soligorsk.

-Jeg vil kalde det for en rigtig god lodtrækning. Men jeg mener alligevel ikke at vi er sikre på at komme i Champions League gruppe spil, for vi kan stadig møde et stærkt hold i trejde kval-runde. Jeg håber vores dygtige ledelse er klar over det, og måske vil hjælpe med at hente et par rigtig gode spillere til, sagde Nicklas Lyhne Johansen, cheftræner i F.C. København, om lodtrækningen.




Lyhne skal nok få hjælp

Onsdag d. 19/7-2006

Flemming Østergaard, formand i F.C. København, kunne godt følge Nicklas Lyhne Johansens ønske om at få lidt hjælp til at hente en eller to gode spillere til klubben.

-Jeg er enig med Nicklas, men jeg vil ikke fortælle hvor mange penge der er tale om. Nicklas må komme op på mit kontor med nogen navne, og så må vi tage det derfra, kom det fra formanden.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2006, 21:55 af Berendt » Logged


DrJones
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #33: 11 Dec 2006, 20:50 »

Lidt trist mod Randers.

Fantastisk blog allerede.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #34: 11 Dec 2006, 20:52 »

Lidt trist mod Randers.

Fantastisk blog allerede.

jah, men som Nicklas sagde efter kampen... når det er straffespark, kan alle hold vinde... Wink

og takker Opstemt
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #35: 11 Dec 2006, 21:06 »

Wow, tæt på at du vandt 5-0 over Brøndby. Flere gode indkøb og forlængelserne kan man ikke klage over Thumbs Up
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #36: 11 Dec 2006, 21:08 »

Wow, tæt på at du vandt 5-0 over Brøndby. Flere gode indkøb og forlængelserne kan man ikke klage over Thumbs Up

Hehe, jah det var tæt på... Sad bare og håbede... Peace
Men jah, forlængelserne og indkøbne er helt i orden... Smiley

Rullende Øjne
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #37: 11 Dec 2006, 22:22 »

Kan vi forvente flere updates i aften? Eller kan vi godt putte os?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #38: 11 Dec 2006, 22:46 »

skal lige spille frem til 1/8... cirka 7 dage i spillet... så det er op til dig selv
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #39: 12 Dec 2006, 00:47 »

Sonck til F.C. København

Torsdag d. 20/7-2006

I dag blev der præsenteret ny spiller hos F.C. København. Der var tale om den belgiske boksspiller, Wesley Sonck som er lejet i tyske Gladbach. F.C. København skal i lejeperioden betale 60% af Wesley Soncks løn, men de har så betalt 5 mio kroner for at leje ham.

Wesley Sonck er for tiden skadet de næste to måneder, men menes at kunne blive en rigtig god spiller for F.C. København, især med han internationale rutine. Han har spillet 37 landskampe for Belgien, og i de kampe er det blevet til 15 mål.




Registering af spillere

Torsdag d. 20/7-2006

I dag registerede F.C. København følgende 23 spillere til UEFA Champions League anden kvalifikationsrunde .

Målmænd:
Jesper Christiansen
Benny Gall
Wang Dalei

Forsvar:
Verdan Corluka
Michael Gravgaard
Brede Hangeland
Nikolaj Hansen
Lars Jacobsen
Oscar Wendt

Midtbane:
Martin Bergvold
Jesper Grønkjær
Atiba Hutchinson
Kristoffer Hæstad
William Kvist
Mads Laudrup
Tobias Linderoth (Anfører)
Lebohang Mokoena
Hjalte Bo Nørregaard
Razak Pimpong
Michael Silberbauer

Angreb:
Marcus Allbäck
Fredrik Berglund
Martin Bernburg




Lasse Qvist vender hjem

Lørdag d. 22/7-2006

I dag kom Lasse Qvist hjem fra han meget korte udlejning til Sandefjord. Lasse Qvist nåede aldrig at få debut i Norge, og han kan meget vel være hentet hjem for at være reserve på førsteholdet i F.C. København.




Superligaen mod Silkeborg

Søndag d. 23/7-2006


0-1 L. Qvist , 28'
0-2 L. Qvist , 41'
1-2 M. Hansen , 43'
1-3 L. Mokoena , 44'

Selvom Nicklas Lyhne Johansen havde fundet plads til den unge Mads Laudrup i startopstillingen, var det stadig et stærkt og selvsikkert F.C. København-hold der i dag mødte Silkeborg:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Lebohang Mokoena - Tobias Linderoth (defensiv) - Mads Laudrup (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Benny Gall, Brede Hangeland, Nikolaj Hansen, Kristoffer Hæstad, William Kvist, Michael Silberbauer, Fredrik Berglund

Den tidliger lejesvend, Lasse Qvist, scorer kampens første mål, da han opfanger en lang bold fra Lebohang Mokoena. Dog bliver målet anulleret på grund af en tvivlsom offside. Kort efter modtager Lasse Qvist igen en lang bold fra Oscar Wendt, og søger ind i feltet, hvor han fra en spids vinkel får skydt bolden gennem benene på David Preece til 1-0. Det er også Lasse Qvist der scorer kampens næste mål 5 minutter før pausen, da han sparker et fladt indlæg fra Jesper Grønkjær, i mål bag en chanceløs David Preece. Kort efter 2-0'målet får Silkeborg et frispark tæt på hjørneflaget. Thomas Raun sparker frisparket ind i feltet hvor Michael Hansen knalder bolden i mål på en halvflugter. F.C. København svare igen med det samme, og det lykkes Lasse Qvist at samler en løs bold op på kanten af feltet, og spille den over til bageste stolpe hvor Mokoena kan sparke den, via David Preece, i mål.

I pausen bliver Verden Corluka taget ud, ind i stedet kommer Nikolaj Hansen. 20 minutter før tid laver Oscar Wendt et dumt frispark på kanten af feltet. Heldigvis for F.C. København sparker Michael Hansen den langt over mål. Derudover er anden halvleg meget kedelig, og F.C. København kører stille og roligt sejren hjem.

Endnu en gang viser F.C. København at de måske er det bedste hold i Danmark. Og Lasse Qvist før en ønske debut med to mål.




Lillestrøm-profil til F.C. København

Mandag d. 24/7-2006

I dag kom den anden forstærkning til truppen efter Nicklas Lyhne Johansen bad om et par forstærkninger til Champions League. Den 23'årige norske kantspiller, Bjørn Helge Riise fra Lillestrøm skrev under på en 5'årig aftale med F.C. København.

-Jeg er stolt over at komme til den klub, som efter min mening er den største klub i Norden. Især er jeg glad for udsigten til at spille ude i Europa, sagde Bjørn Helge Riise, der er lillebror til Liverpools John Arne Riise.

Bjørn Helge Riise har kostet F.C. København omkring 12 mio kroner.


-Personlig har jeg holdt øje med Bjørn Helge Riise de sidste par år, og jeg er glad for at han er kommet til F.C. København. Han kan udvikle sig til en rigtig en vigtig spiller for klubben, sagde den tidligere F.C.K.-træner Ståle Solbakken, der også har en fortid som assistenttræner på det norske landshold.

Samtidig er to Lyngby talenter hentet. Mads Thomsen, 17 år, hentet i Lyngby. Mads Thomsen, der minder om Fredrik Berglund i sin spillestil, har også fået tilbud fra udenlandske klubben, men valgt i sidste ende F.C. København. Mads Thomsen skal i første omgang spille på ungdomsholdet.
Mens Tobias Mikkelsen først kommer til klubben efter denne sæson. Tobias Mikkelsen er et af Danmarks største midtbanetalenter, og har valgt at skifte til F.C. Købehavn for at udvikle sig ydeligere.




Champions League mod Shakhter Soligorsk

Onsdag d. 26/7-2006


1-0 M. Allbäck , 9'
2-0 V. Corluka , 21'
3-0 M. Allbäck , 60' (straffe)

For F.C. København er kampen idag, den første kamp på vejen mod klubbens drøm, Champions League. Kun en sejr gælder, og Nicklas Lyhne Johansen har ikke taget nogle chancer. Alligevel er både Kristoffer Hæstad og Hjalte Bo Nørregaard nye i startopstillingen:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Lebohang Mokoena - Kristoffer Hæstad (defensiv) - Hjalte Bo Nørregaard (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Benny Gall, Brede Hangeland, Nikolaj Hansen, Tobias Linderoth, William Kvist, Michael Silberbauer, Fredrik Berglund

Efter næsten 10 minutter tæmmer Lebohang Mokoena en lang bold, ned for fødderne af Marcus Allbäck der får vendt rundt, og sendt bolden i mål til 1-0. Godt 10 minutter senere før F.C. København et hjørnespark i deres højreside, som Jesper Grønkjær ligger den ind mod straffesparks-pletten, hvor Michael Gravgaard snitter den videre til Verdan Corluka, der sparker bolden ind bag en chanceløs målmand. Resten af halvlegen sidder F.C. København utrolig sikkert på.

Godt 10 minutter inde i anden halvleg blev Hjalte Bo Nørregaard taget ud, ind kom i stedet William Kvist. Kort efter udskiftningen bliver Lasse Qvist skubbet omkuld i feltet, og Marcus Allbäck sparker sikkert straffesparket ind. Herefter trækker F.C. København sig lidt tilbage på banen, hvilket giver Shakhter Soligorsk nogle chancer. De bliver dog aldrig rigtig farlige.

Med en sikker 3-0'sejr er de første sten på vejen mod Champions League lagt for F.C. København.




To talenter til Hovedstaden

Torsdag d. 27/7-2006

Det 18'årige hollandske angrebstalent Rydell Poepon skrev i dag under på en 5'årig aftale med F.C. København. Rydell Poepon kommer til F.C. København fra den hollandske storklub Ajax, og har kostet omkring 5,5 mio kroner, plus at F.C. København skal accepterer en venskabskamp mod Ajax.

-Jeg er ikke i tvivl om at Rydell kan blive en rigtig god fodboldspiller, og også allerede er det. Specielt er jeg glad for at vi har kunne få ham så relativt billigt, da det giver os gode muligheder for eventuelt at tjerne mange penge på et videre salg, sagde sportsdirektør Carsten V. Jensen.

Det andet talent der kommer til F.C. København er montenegrineren Drasko Bozovic, 18 år, der kommer fra montenegriske Buducnost. Drasko Bozovic har kostet F.C. København godt 1 mio kroner.




Ajax venter

Fredag d. 28/7-2006

Bliver det, som det ser ud nu, F.C. København der går videre til Champions League tredje kvalifikationsrunde, er det hollandske Ajax der venter. Det kom i dag frem, da der blev trukket lod.

-I første omgang skal vi jo først slå Shakhter Soligorsk ud, men lukkes det ser jeg Ajax, som en udemærket modstander. Det kan blive to meget åbne kampe, da jeg mener vi er på niveau med Ajax, kom det fra Nicklas Lyhne Johansen, cheftræner i F.C. København.

Ajax forventes at være med i toppen af den hollandske Æresdivision, og har blandt andet to danskere i truppen, den tidliger F.C. Københavner Kenneth Perez og Michael Krohn-Dehli.




Superligaen mod F.C. Nordsjælland

Lørdag d. 29/7-2006


0-1 M. Nordstrand , 70'
1-1 F. Berglund , 92'

Endnu engang stiller F.C. København op i en stærk opstilling, hvilket beviser at de ikke ønske at spare i nogen turneringer. Samtidig er der debut til Bjørn Helge Riise:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Kristoffer Hæstad (defensiv) - Michael Silberbauer (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Benny Gall, Brede Hangeland, Nikolaj Hansen, Tobias Linderoth, William Kvist, Hjalte Bo Nørregaard, Fredrik Berglund

Ingen af holdene er rigtig skrape i første halvleg. Selvom F.C. København har bolden mest, og kommer frem til flest chancer, bliver de aldrig for alvor farlige. En kedelig første halvleg endte 0-0.

Fra anden halvlegs start, havde F.C. København sat Fredrik Berglund ind i stedet for Lasse
Qvist. Morten Nordstrand er manden bag kampens første mål, da han header et indlæg fra Joel Borgstrand ind bag en passiv Jesper Christiansen i F.C. Købehavns mål. I et forsøg på at få et udlignende mål, valgt F.C. København at ligge Michael Gravgaard helt frem i front. To minutter inde i overtiden opfanger Fredrik Berglund en lang løs bold, og da han kommer alene med målmanden placerer han let bolden ved siden af målmanden, 1-1.

F.C. København virker ikke rigtig tændte, og er heldige at få det ene point til sidst.




Endnu to talenter til Norge

Mandag d. 31/7-2006

I dag lejede F.C. København Drasko Bozovic til Sandefjord, for at give ham noget kamperfaring. Det andet talent der er blevet udlejet er Rydell Poepon.

-Jeg værdsætte at klubben vælger at give mig denne mulighed for at få førsteholds-erfaring, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at få en masse spilletid, sagde Drasko Bozovic, noget som Rydell Poepon er enig i:
-Som Drasko siger rejser vi der op for at spille, ikke bare for at træne!

Samtidig har F.C. København fået Malmö FF's Marcus Pode på prøve den næste uge. Det kom også frem at Ajax har ønsket en træningskamp mod F.C. København den 10. august, et ønske F.C. København har været nød til at indfri, selvom det er midt i et hårdt presset kampprogram.


Logged


DrJones
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #40: 12 Dec 2006, 00:50 »

endnu engang fantasitsk update.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #41: 12 Dec 2006, 00:51 »

endnu engang fantasitsk update.
Takker, men lidt uhyggeligt at tænke på at jeg har skrevet 4 så lange updates, mens jeg kun har spillet den første måned... Wink

Rullende Øjne
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #42: 12 Dec 2006, 14:55 »

Champions League mod Shakhter Soligorsk

Onsdag d. 2/8-2006


0-1 L. Qvist , 40'
0-2 M. Gravgaard , 92'

Efter en flot 3-0'sejr på hjemmebanen, skulle de sidste sten på første etape mod Champions League, ligges på plads. Det var kommet frem at den samle vinder af disse to kampe, skulle møde hollandske Ajax Amsterdam:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Michael Silberbauer - Tobias Linderoth (defensiv) - William Kvist (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Wang Dalei , Brede Hangeland , Nikolaj Hansen , Kristoffer Hæstad , Atiba Hutchinson , Hjalte Bo Nørregaard , Fredrik Berglund

Det var en noget knoldede bane, der ventede F.C. København. Men alligevel er det dem der scorer kampens første mål, da Willam Kvist videresnitter en lang bold, som Lasse Qvist opfanger bag forsvaret, og sikkert udspiller Artem Rogovik i Shakhters mål. Udover det sker der ikke noget i en rodet første halvleg.

I pausen bliver Marcus Allbäck og Verdan Corluka taget ud for F.C. København, de bliver erstattet af Fredrik Berglund og Nikolaj Hansen. Anden halvleg er kun 30 sekunder gammel da Fredrik Berglund får sin første chance. Med en god halv time tilbage af kampen får Wang Dalei debut, da han erstatter Jesper Christiansen. Ellers  sker der ikke noget i anden halvleg før Tobias Linderoth får kampens første gule kort af Markus Merk efter 53 minutter. Fem minutter senere får Shakhter et frispark midt på F.C. Københavns banehalvdel, her bliver Fredrik Berglund sparket ned af Pavel Tarasov, som bliver sendt i bad. I overtiden får F.C. København et frispark i deres venstre side, det sender William Kvist ind i feltet hvor Michael Gravgaard nemt kan heade op og gøre det til 2-0.

F.C. København er klar til at møde Ajax Amsterdam, efter en samlet 5-0 selv over Shakhter Soligorsk. Det betyder også at træningskampen mellem F.C. København og Ajax er blevet aflyst da de mødes i Parken den 9. august.




Registering af spillere

Torsdag d. 3/8-2006

I dag registerede F.C. København følgende 25 spillere til UEFA Champions League tredje kvalifikationsrunde .

Målmænd:
Jesper Christiansen
Benny Gall
Wang Dalei

Forsvar:
Verdan Corluka
Michael Gravgaard (vice-anfører)
Brede Hangeland
Nikolaj Hansen
Lars Jacobsen
Oscar Wendt

Midtbane:
Martin Bergvold
Jesper Grønkjær
Atiba Hutchinson
Kristoffer Hæstad
William Kvist
Mads Laudrup
Tobias Linderoth (Anfører)
Lebohang Mokoena
Hjalte Bo Nørregaard
Razak Pimpong
Bjørn Helge Riise
Michael Silberbauer

Angreb:
Marcus Allbäck
Fredrik Berglund
Martin Bernburg
Lasse Qvist




To spillere fristillet

Torsdag d. 3/8-2006

I dag blev Dan Thomassen og André Bergdølmo begge fristillet i F.C. København. Ingen af de to spillere har været inde omkring førsteholdet i denne sæson.

-Da begge spillere er forholdsvis dyrer lønmæssigt, og ingen af dem indgår i fremtidsplanerne, har vi valgt at sige farvel til dem. Vi havde selvfølglig helst solgt, men det har ikke været muligt at finde nogle købere, sagde Carsten V. Jensen, sportsdirektør i F.C. København.

Samtidig er Marcus Pode vendt hjem til Malmö FF. Det er desværre ikke lykkes klubberne at blive enige om en handle, selvom F.C. København viste interesse for den unge angriber.




Superligaen mod AC Horsens

Søndag d. 6/8-2006


1-0 K. Sørensen, 92'

I dag havde både Kristoffer Hæstad, Bjørn Helge Riise og Wang Dalei fundet vej til startopstillingen:
Målmand: Wang Dalei
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Kristoffer Hæstad (defensiv) - Michael Silberbauer (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Jesper Christiansen , Brede Hangeland , Nikolaj Hansen , Tobias Linderoth , William Kvist , Mads Laudrup , Fredrik Berglund

Det var F.C. København der dominerede hele første halvleg, alligevel fik de ikke scoret. Med 62% af spillet var det også skuffende at F.C. København kun kom til to chancer.

I pausen blev Michael Silberbauer og Marcus Allbäck taget ud, de blev erstattet af William Kvist og Fredrik Berglund. Det gav et par chancer, men stadig ingen mål, så med godt en 30 minutter tilbage blev Kristoffer Hæstad taget ud og ind kom Mads Laudrup, der sendte William Kvist ned som defensiv midt. Ligesom mod F.C. Nordsjælland blev Michael Gravgaard igen kastet helt frem de sidste 5 minutter. Det giver et par chancer, blandt andet en til Bjørn Helge Riise, der er uheldig at ramme overlæggeren. Det offensive pres F.C. København ligger, ender med at A.C. Horsens før et kontra angreb, som Kenneth Sørensen scorer på.

F.C. København solidt på kampen, men A.C. Horsens er det meste effektive hold, og scorer på en af holdets to eneste chancer.
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #43: 12 Dec 2006, 15:00 »

Ser jo godt ud, lidt trist med nederlaget til AC Horsens
God updates  !
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #44: 12 Dec 2006, 18:05 »

Ser jo godt ud, lidt trist med nederlaget til AC Horsens
God updates  !

det beskriver osse det jeg ville sige
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010