home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1397 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 71573 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #45: 13 Dec 2006, 14:54 »

Afstemning på fans-site

Søndag d. 6/8-2006

I dag sluttede en afstemning om hvordan F.C. København ville klare sig mod Ajax Amsterdam, der var 11 der stemte på en af klubbens mindre fan-sites:
  • 36,4% (4 stemmer) mener at F.C. København vil gå videre uden problemer
  • 36,4% (4 stemmer) mener at F.C. København vil have det nemt på hjemmebane, og trods problemer i Amsterdam gå videre
  • 18,2% (2 stemmer) mener at F.C. København flopper totalt, og ikke gå videre
  • 9,1 (1 stemme) mener at F.C. København får det nemt på hjemmebane, men taber i Amsterdam, og ikke går videre
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #46: 13 Dec 2006, 15:16 »

Hvis jeg skulle have stemt der ville jeg nok tage
36,4% (4 stemmer) mener at F.C. København vil have det nemt på hjemmebane, og trods problemer i Amsterdam gå videre.

Tror virkelig godt på at du kan slå dem hjemme og på udebane bliver det svært, men du må se om du kan gøre som Ståle.

Thumbs Up
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #47: 13 Dec 2006, 15:17 »

Hehe, så du mener jeg skal jagte en sejr hjemme? og så spille med en 4-5-1 dernede eller? Jeg vil ihvertfald mene at det er til min fordel at vi starter i PARKEN... Opstemt

Rullende Øjne
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #48: 13 Dec 2006, 15:19 »

Ja, ellers kan du gøre som i virkeligheden, tab 1-2 på hjemmebane og så overrask dem i Amsterdam med en 0-2 sejr, det ville være realistisk så det basker Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #49: 13 Dec 2006, 15:34 »

Ja, ellers kan du gøre som i virkeligheden, tab 1-2 på hjemmebane og så overrask dem i Amsterdam med en 0-2 sejr, det ville være realistisk så det basker Smiley

ingen tvivl om det, men ikke noget jeg personligt ønsker... for det er sjældent det går som i virkeligheden, og 2-0 dernede er måske lidt meget at håbe på... Wink men skal til at spille den første hjemmekamp nu... Det kan godt ske der kommer update i løbet af 1½ time... Opstemt

Rullende Øjne
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #50: 13 Dec 2006, 15:34 »

Smiley Håber den kommer lidt før Wink
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #51: 13 Dec 2006, 15:38 »

hehe, må vi se på... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #52: 13 Dec 2006, 17:17 »

Udskiftning i Norge, og stortalent bliver professionel

Mandag d. 7/8-2006

I dag blev endnu et talent sendt op til Sandefjord, for at få noget rutine, og hår på brystet. Det er den 20'årige midtbanespiller Mathias Gravesen der har taget turen nord på. I mens vender Nicklas Svendsen, Jeppe Brandrup og Erton Fejzullahu alle hjem fra Norge, da ingen af dem har kunne komme på førsteholdet.

Samtidig har Sherman Cárdenas skrevet under på en 4'årig aftale med F.C. København. Sherman Cárdenas blev hentet til klubben tidligere i sommers som ungdoms spiller, men da han i dag blev 17 år, skrev han under på en fuldtidskontrakt med klubben.

- Jeg er lykkelig over at havde fået den nye aftale i hus, jeg er nemlig ikke i tvivl om at F.C. København er den helt rette klub for mig. Jeg er fast besluttet på at jeg vil imponere alt og alle her i Danmark, og jeg vil gøre mit bedste for altid at klare mig godt, kom det fra ambitiøse colombianer.




Rygter: Flere forstærkninger til F.C. København

Tirsdag d. 8/8-2006

I dag kunne man på FORZA's hjemmeside læse at følgende spillere måske er på vej til F.C. København:

Linus Smedjegården:
Forholdsvis ukendt svensk forsvarsspiller fra svenske IK Sirius. Den 18'årige backspiller har i år spillet 16 kampe for IK Sirius i den svenske 1. Division Nord.

Marcus Pode:
Den talentfulde svenske angriber har tidligere været på prøvetræning hos F.C. København, og det menes at F.C. København har været så interesset i at få den unge svensker at de har været villig til at efterkomme nogle krav fra Malmö FF.

Henrik Bødker:
23'årig dansk kantspiller, der betegnes som den nye Christian Poulsen. Han spiller for tiden i Roskilde KFUM.

Per Ciljan Skjelbred:
Et af Norges største offensive talenter. Trods sine kun 19 år er Per Ciljan Skjelbred allerede fast mand for den norske storklub Rosenborg. Dog siges det at han koster op i mod 25 mio kroner, hvilket københavnerne nok ikke er villige til at give.

Gunnar Thor Gunnarsson:
Ung venstreback fra Hammarby. Med sine 20'år er Gunnar Thor Gunnarsson allerede fast mand både hos Hammarby, og på det islandske U/21-landshold. Dog er der ingen kilder der bekræfter denne interesse.

Selvom flere medier har forsøgt at få kommentarer fra F.C. København og de enkle spillere, har ingen ville sige noget.




Champions League mod Ajax Amsterdam

Onsdag d. 9/8-2006


1-0 F. Berglund , 13'
1-1 K. Huntelaar , 55'

Kampen mod Ajax i aften er en alt afgørende kamp for F.C. Københavns videre deltagelse i Champions League. Med en sejr på hjemmebane, er en uafgjort nok i Amsterdam om to uger.
Nicklas Lyhne Johansen stillede op i stærkeste opstilling:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Tobias Linderoth (defensiv) - Michael Silberbauer (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Fredrik Berglund
Bænk: Wang Dalei , Brede Hangeland , Nikolaj Hansen , Kristoffer Hæstad , Mads Laudrup , Atiba Hutchinson , Lasse Qvist
Skadet: Lebohang Mokoena , Razak Pimpong , Wesley Sonck

Kampen er kun et minut gammelt da Marcus Allbäck får kampens første chancen, da Jesper Grønkjær sender et frispark ind i feltet som Marcus Allbäck får hovedet på. Godt 10 minutter senere spiller Bjørn Helge Riise bolden ind til Fredrik Berglund, der vender rundt om en Ajax-forsvarer og tager et træk forbi Dennis Gentenaar i Ajax-målet og sender F.C. København på 1-0. Efter 25 minutter har Ajax deres første store chance da Pirmin Schwegler sender et langskud afsted mod Jesper Christiansen der sender bolden ud til hjørne. F.C. København fører fortjent ved pausen.

I pausen bliver en små skadet Marcus Allbäck taget ud sammen med Bjørn Helge Riise, ind i stedet kommer Lasse Qvist og Mads Laudrup. Det betyder at Michael Silberbauer bliver rykket ud som højremidt, mens Mads Laudrup skal spille offensivmidt. Anden halvleg er kun to minutter gammel da Ryal Babel får halvlegens første chance. Og efter 10 minutters spil er det Klaas-Jan Huntelaar der fanger en lang bold, og sikkert udplacerer Jesper Christiansen i københavnernes mål. Med en lille halv time igen, bliver en små skadet Mads Laudrup erstattet af Atiba Hutchinson. Fem minutter før tid er det indskiftet Atiba Hutchinson, der spiller Fredrik Berglund helt fri i feltet, desværre for F.C. København overplacerer Fredrik Berglund sit skud.

En god og spændende fodboldkamp ender uafgjort 1-1. Ikke et optimalt resultat for F.C. København, der nu skal frem og scorer mindst et mål i Amsterdam, og helst vinde.




Marcus Pode til F.C. København

Fredag d. 11/8-2006

I dag skrev F.C. København under på en 4'årig aftale med et svenske angrebstalent Marcus Pode, 20 år. Marcus Pode har tidligere på sæsonen været til prøvetræning hos københavnerne, og det var med til at overbevise ham om at det ville være det rigtige med et skifte. Angriberen har kostet F.C. København omkring 11 mio kroner.

Som en del af spillerens aftale med klubben har han en frikøbsklausul, som betyder at han kan rejse hvis en anden klub vil give F.C. København omkring 30 mio kroner.

-Jeg er rigtig glad for at komme til F.C. København. Da jeg var til prøvetræning herover oplevede jeg en klub med ambitioner og målsætninger, som man ikke ser andre steder i Norden. Og bare det at der til hver træning mødte fans op, og at stemningen er så god i Parken, var helt klart også noget der havde betydning for mit valg, lød det fra den unge angriber.




Superligaen mod Randers FC

Søndag d. 13/8-2006


1-0 M. Allbäck , 20'
2-0 L. Qvist , 46'
3-0 J. Christiansen , 57' (selvmål)
Udvist S. Pedersen , 78'

Selvom F.C. København tabte til Randers i Super Cuppen i starten af sæsonen, blev der ikke stillet med stærkste opstilling:
Målmand: Wang Dalei
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Tobias Linderoth (defensiv) - Atiba Hutchinson (Offensiv) - Martin Bergvold
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Jesper Christiansen , Brede Hangeland , Nikolaj Hansen , Kristoffer Hæstad , Jesper Grønkjær , Mads Laudrup , Marcus Pode
Skadet: Lebohang Mokoena , Wesley Sonck

Efter 5 minutter har Atiba Hutchinson kampens første chance, da han sender et langskud lige forbi mål. Efter et kvarter bliver Marcus Allbäck spillet helt fri af Martin Bergvold, men han sender bolden tæt forbi mål. 5 minutter senere skyder Atiba Hutchinson bolden lige på Martin S. Jensen i Randers' mål, hvorefter Marcus Allbäck scorer på reposten. I første halvlegs overtid senere Marcus Allbäck, Lasse Qvist afsted med en stikning. Lasse Qvist når bolden og sparker den flot og sikkert ind til 2-0.

I pausen bliver Atiba Hutcinson og Martin Bergvold taget ud, de bliver afløst af Mads Laudrup og Marcus Pode. 10 minutter inde i anden halvleg retter Jesper Christiansen en skud fra Verdan Corluka af og sender bolden i eget mål, 3-0. Med godt 25 minutter igen bliver Verdan Corluka erstattet af Nikolaj Hansen. Godt 10 minutter før tid får Søren Pedersen kampen til at minde om en slåskamp, da han korrekt bliver smidt ud for at nikke Marcus Allbäck en skalle.

F.C. København vinder uden problemer 3-0 over et lidt tamt Randers mandskab.




Stilling i Superligaen

Søndag d. 13/8-2006

« Seneste Redigering: 14 Dec 2006, 00:12 af Berendt » Logged


krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #53: 13 Dec 2006, 17:36 »

God blog du har gang i der selv om det ikke lige er mine helte hehe Grin desvære kun 1-1 mod ajax hjemme :/ held og lykke Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #54: 13 Dec 2006, 17:50 »

Rimeligt resultat mod Ajax. Er stolt af at du er sat i forbindelse med Henrik Bødker, jeg har faktisk et par af hans gamle skolebøger Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #55: 13 Dec 2006, 17:52 »

har du måske ikke opdaget bødker gennem nordsjælland
Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #56: 13 Dec 2006, 20:03 »

Nice update
Logged

dandy
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #57: 13 Dec 2006, 22:51 »

hvordan har du fået SÅ mange penge til indkøb
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #58: 13 Dec 2006, 23:16 »

God blog du har gang i der selv om det ikke lige er mine helte hehe Grin desvære kun 1-1 mod ajax hjemme :/ held og lykke Smiley
Takker...  Cool Og nej, kan se du holder med Brøndby... Smiley Dejligt at se at du alligevel læser min blog Wink Og jah lidt surt med 1-1 i Parken... Men chancen er der stadig, og jeg går efter den Smiley

Rimeligt resultat mod Ajax. Er stolt af at du er sat i forbindelse med Henrik Bødker, jeg har faktisk et par af hans gamle skolebøger Smiley
Jah, det er et okay resultat, chancen lever Smiley hehe, cool... Så vi har en læser der er personligt bundet til bloggen Wink

har du måske ikke opdaget bødker gennem nordsjælland
Nej, det har jeg ikke... Jeg vil gerne takke Lars Højer Nielsen for at have fundet ham... Selvom jeg godt ved at Bødker lige er skiftet til Nordsjælland, har jeg længe holdt øje med ham Wink

hvordan har du fået SÅ mange penge til indkøb
Som der står in-direkte i bloggen, anmodede jeg bestyrelsen om flere penge, hvilke de gav mig...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #59: 14 Dec 2006, 02:59 »

Amerikansk talent til København

Mandag d. 14/8-2006


I dag præsenterede F.C. København deres seneste indkøb:
17'årige Nik Besagno skifter til hovedstads holdet fra amerikanske Salt Lake. Den unge amerikaner kan spiller på den defensive midtbane, samt i centerforsvaret. Det forventes at Nik Besagno har kostet 1,2 mio kroner.

-Jeg er glad for at skifte til København, da jeg her får mulighed for at spille fodbold på et højere niveau. Dog regner jeg med at jeg skal spille på andenholdet i starten, sagde den unge amerikaner.

-Jeg ser en stor fremtid i Nik. Han har ved tidligere lejligheder, blandt andet ungdoms turneringer for USA, vist at han er et kæmpe talent, som kan komme rigtig langt hvis bare han virkelig brænder for det. Det har lydt sådan, de gange jeg har snakket med ham, sagde Nicklas Lyhne Johansen, cheftræner i F.C. København.




F.C. København lejer nordmand

Torsdag d. 17/8-2006

I dag lejede F.C. København Tromsø's unge angriber Vegard Braathan, 19 år, for resten af sæson. I følge aftalen har F.C. København mulighed for at købe angriberen på et hvert tidspunkt i løbet af aftalen, for omkring 2 mio.

-For os er det en udvidet mulighed for at se Vegard af, han virker som en dygtig spiller, der ved hvad han vil. I første omgang vil han spille med andenholdet, men træner på fuldtid med førsteholdet, sagde sportsdirektør Carsten V. Jensen.




Islandsk back til Byens Hold

Fredag d. 18/8-2006


I dag blev der endnu engang præsenteret ny spiller i F.C. København. I dag var det den 20'årige islandske venstreback, Gunnar Thor Gunnarsson der er hentet til klubben. Gunnar Thor Gunnarsson kommer fra svenske Hammarby IF, og trods sine blot 20 år spiller han rutineret. Hammarby har fået omkring 7 mio kroner for den unge back.

-F.C. København er uden tvivl Nordens største og mest ambitiøse klub, og jeg ser det som et stort skulderklap, at de ønsker mig på holdet. Samtidig er jeg glad for at komme til en klub med så mange flere fans end hvad jeg er vant til fra Fram (ISL) og Hammarby. Det vil være med til at jeg vil gøre mit bedste hver gang jeg får chancen, lød det fra hovedpersonen.

-Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det næste trin for Gunnar bliver det islandske A-landshold. Han er virkelig en spiller i stor fremgang og jeg regner med det vil forsætte her i klubben, sagde en glad cheftræner, Nicklas Lyhne Johansen.

Samtidig har F.C. København hentet den 17'årige venstreback, Christian Møller hos rivaler fra Brøndby. Christian Møller har kostet cirka 100.000 kroner.




Superligaen mod Vejle BK

Søndag d. 20/8-2006


0-1 L. Qvist , 1'
0-2 L. Qvist , 32'
L. Qvist skadet , 39'
1-2 U. Balling , 43'
1-3 M. Pode , 46'
1-4 M. Pode , 49'
1-5 A. Hutchinson , 62'
1-6 K. Hæstad , 66'

Da F.C. København før dagens kamp, kun ligger nummer 4 i ligaen, er det en kamp de kan og skal vinde. Kun førstepladsen tæller:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Kristoffer Hæstad (defensiv) - Atiba Hutchinson (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist
Bænk: Wang Dalei , Michael Silberbauer , Nikolaj Hansen , Tobias Linderoth , Martin Bergvold , Fredrik Berglund , Marcus Pode
Skadet: Wesley Sonck , Gunnar Thor Gunnarsson , Brede Hangeland

Dommer Anders Hermansen havde dårlig nok sat kampen igang, før Lasse Qvist knalder bolden op i hjørnet af Vejles mål, efter bare 13 sekunder, 1-0. Det er også Lasse Qvist der sætter sidste fod på et flot F.C.K.-opspil, hvor Atiba Hutchinson spiller Lasse Qvist helt fri foran mål. Efter 39 minutter lander Lasse Qvist uheldigt efter en tackling fra Thomas Christensen, og må udgå med en skade, han blev afløst af Marcus Pode. Kort efter koster en forsvarsfejl af Oscar Wendt et mål, da Vejles Ulrik Balling opfanger en fejlaflevering og sikkert scorer til 1-2.

Som i første halvleg starter gæsterne fra København som lyn og torden, da Marcus Pode fyrer et landskud afsted efter blot 24 sekunder, 3-1. Samme Marcus Pode scorer 4 minutter efter, efter at være blevet spillet fri i feltet. En halvtime før spil sender Marcus Pode et bananskud af sted, som Theis Rasmussen kun lige får fingerspidserne på, Atiba Hutchinson fanger reposten, og gør det til 5-1. Få minutter efter ligger Oscar Wendt bolden til rette for Kristoffer Hæstad, der fra kanten af feltet gør det til 6-1.

F.C. København vinder en utrolig 6-1 sejr over Vejle, der kun i meget korte periode kunne følge med københavnerne.




Midtbanespillere fra København til Rosenborg

Mandag d. 21/8-2006

Fra dags dato er Hjalte Bo Nørregaard ikke længere spiller i F.C. København, i stedet har han søgt nye græsgange i norske Rosenborg.
Hjalte Bo Nørregaard som blev hentet kort for ansættelsen af Nicklas Lyhne Johansen, var ikke tænkt som en del af trænerens fremtidige planer for klubben, og blev derfor solgt igen.
Det samme gælder Razak Pimpong, der følger med Hjalte Bo Nørregaard til Oslo. Razak Pimpong har dog fået en kamp på førsteholdet, en kamp han også scorede i.
F.C. København skulle eftersigne fået godt 25 mio kroner for de to spillere.






Champions League mod Ajax Amsterdam

Onsdag d. 23/8-2006


0-1 M. Pode , 49'
0-2 M. Allbäck , 50'
1-2 C. Supusepa , 84'

F.C. København var rejst til Amsterdam med selvtilliden iorden. Det var ikke mere en tre dage siden at de havde slået Vejle med hele 6-1 i den hjemlige turnering. Men nu ventede Ajax Amsterdam, og efter 1-1 i Parken, skulle F.C. København frem og scorer mindst et mål og helst får en sejr:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Tobias Linderoth (defensiv) - Lebohang Mokoena (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Marcus Pode
Bænk: Wang Dalei , Michael Silberbauer , Nikolaj Hansen , Kristoffer Hæstad , Martin Bergvold , Fredrik Berglund , Atiba Hutchinson
Skadet: Wesley Sonck , Gunnar Thor Gunnarsson , Brede Hangeland , Lasse Qvist

Ajax kommer til kampens første chancer, men heldigt for et lettere presset københavner mandskab formår de ikke at scorer. Det samme kan man ikke sige om F.C. København, da de får deres første chance i overtiden af første halvleg, er Marcus Pode ikke lang tid om at sparke Tobias Linderoths aflevering mellem benene på Dennis Gentenaar, 0-1.

5 minutter inden i anden halvleg får Marcus Allbäck de tilrejsende fans til at gå amok, da han vender en nærkamp med Ajax' forsvarskæmpe Jaap Stam, og med en flot skud sætter bolden nede i hjørnet af Ajax' mål, 2-0. Med en halvtime igen, bliver Lebohang Mokoena og Tobias Linderoth taget ud, og ind kommer Atiba Hutchinson og Kristoffer Hæstad. Kort efter den københavnske udskiftning er Klaas-Jan Huntelaar tæt på at sende Ajax tilbage i kampen, men Jesper Christiansen finder en flot fodredning frem. Med lidt under 10 minutter igen, får Ajax det mål de har kæmpet for, da Christian Supusepa samler et hjørnespark op på kanten af F.C. Københavns felt, og scorer til 1-2. Heldigvis for et hårdt kæmpende københavner-hold, får Ajax ikke scoret ydeligere og sentationen er i hus. F.C. København er i Champions League, fodbolds forjættede land.

Der er ingen tvivl om at F.C. København fortjener at komme i Champions League efter hvad de viste her i Amsterdam. De kom, så og sejrede.




Lodtræknings dag for F.C. København

Onsdag d. 23/8-2006

I dag var der både lodtrækning i den danske Pokalturnering og til Champions League Gruppespil.
Først blev der trukket lod til den danske Pokalturnering, hvor F.C. København i tredje runde skal en tur til der nordjyske, for at spille mod Frederikshavn fI. Kampen bliver spillet onsdag den 20. september.
Frederikshavn hører til daglig til i midten af Danmarksserien.

I Champions League så det ikke helt lige så overkommeligt ud for de danske mestre. De er havnet i en svær Gruppe C med Arsenal, Roma og Benfica.


Arsenal FC:
Nation: England (Premier League)
Træner: Arsène Wenger
Hjemmebane: Emirates Stadium, London (60.432 siddepladser)
Profiler: Thierry Henry, Francesc Fàbregas og Tomas Rosicky


AS Roma:
Nation: Italien (Serie A)
Træner: Luciano Spalletti
Hjemmebane: Olimpico, Rom (81.193 siddepladser)
Profiler: Francesco Totti, Mancini og Daniele De Rossi


Sport Lisboa e Benfica, SAD:
Nation: Portugal (BWin Liga)
Træner: Fernando Santos
Hjemmebane: Estádio do Sport Lisboa e Benfica, Lissabon (65.000 siddepladser)
Profiler: Simão, Nuno Gomes og Luisão


F.C. København:
Nation: Danmark (Superligaen)
Træner: Nicklas Lyhne Johansen
Hjemmebane: Parken (42.192 siddepladser)
Profiler: Jesper Grønkjær, Tobias Linderoth og Jesper Christiansen


Alle grupperne i Champions League:
Gruppe A: Sporting CP (Por) , Lyon (Fra) , Galatasaray (Tur) , Liverpool (Eng)
Gruppe B: Sparta Moskva (Rus) , Milan (Ita) , Olympiakos (Gre) , Bayern München (Ger)
Gruppe C: Arsenal (Eng) , Benfica (Por) , Roma (Ita) , F.C. København (Den)
Gruppe D: Slovan Liberec (Cze) , Real Madrid (Esp) , Steaua (Rom) , Celtic (Sco)
Gruppe E: Porto (Por) , Anderlecht (Bel) , Werder Bremen (Ger) , Inter (Ita)
Gruppe F: HSV (Ger) , Lille (Fra) , Manchester Utd (Eng) , CSKA Moscow (Rus)
Gruppe G: Shakhtar (Ukr) , Barcelona (Esp) , AEK (Gre) , Chelsea (Eng)
Gruppe H: Levski Sofia (Bul) , Valencia (Esp) , Bordeaux (Fra) , PSV (Ned)
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010