home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1214 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 71551 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #15: 10 Dec 2006, 21:33 »

ØV, men ja, dt er selve bloggen der er vigtigst. Jeg håber ikke at den bliver realistisk. Kunne være sejt med Huntelaar osv i den hvide trøje igen Cool

Kan vel næsten lige så godt lukke bloggen igen... Skuffet havde sat mig for at dette skulle blive en realitiske blog... så hvis jeg skal forsætte med at skuffe jer læsere, kan jeg vel lige så godt lukke bloggen...  Græder

Rullende Øjne



(P.S. Bloggen bliver ikke lukket)
Logged


MisterFCK
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #16: 10 Dec 2006, 21:44 »

Kan vel næsten lige så godt lukke bloggen igen... Skuffet havde sat mig for at dette skulle blive en realitiske blog... så hvis jeg skal forsætte med at skuffe jer læsere, kan jeg vel lige så godt lukke bloggen...  Græder

Rullende Øjne



(P.S. Bloggen bliver ikke lukket)

Jeg er ligeglad med om den bliver realistisk bare de nfortsætter  hehe
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #17: 10 Dec 2006, 21:53 »





(P.S. Bloggen bliver ikke lukket)

Det var godt, skulle lige til at tude funny
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #18: 10 Dec 2006, 22:04 »

Det var godt, skulle lige til at tude funny

hehe, tænkte jeg nok , kan i stedet sige at jeg er på vej med en update... Wink
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #19: 10 Dec 2006, 22:20 »

Jææææææi, en UPDATE!
Det sgu en god afslutning på weekenden. Rettet min dansk stil færdig, FCK vandt i Hammarby og Berendt har en UPDATE snart!

EDIT: Valencia fører 2-0 over Depor, wihuuu crazy
« Seneste Redigering: 10 Dec 2006, 22:25 af GHERTESTEAS » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #20: 10 Dec 2006, 22:21 »

Jaa, nu har jeg siddet og ventet i timer på den update Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #21: 10 Dec 2006, 22:53 »

Jææææææi, en UPDATE!
Det sgu en god afslutning på weekenden. Rettet min dansk stil færdig, FCK vandt i Hammarby og Berendt har en UPDATE snart!

EDIT: Valencia fører 2-0 over Depor, wihuuu crazy
hehe, nej, så kan den snart ikke blive bedre... Wink

Jaa, nu har jeg siddet og ventet i timer på den update Opstemt
og den er da også på vej... Wink
er bare altid langsom i opstartsperioden... Opstemt

Rullende Øjne
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #22: 10 Dec 2006, 23:02 »

er bare altid langsom i opstartsperioden... Opstemt

Rullende Øjne

Så må du lære at blive lidt hurtigere  Rullende Øjne
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #23: 10 Dec 2006, 23:07 »

hehe, jeg er typen der ikke bare køber en spiller fordi jeg kender ham, men skal have 2-3 spejderrapporter på ham først... og det tager sin tid... Wink

Rullende Øjne
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #24: 10 Dec 2006, 23:10 »

Nu må du lade vær' med at skrive herinde, og komme igang med updaten Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #25: 11 Dec 2006, 00:33 »

så sker det snart... skal bare lige spille den sidste træningskamp ...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #26: 11 Dec 2006, 00:49 »

Træningskampe på plads

Søndag d. 2/7-2006

Selvom der kun er to uger til sæsonstart, har Nicklas Lyhne Johansen alligevel fundet aftalt tre træningskampe før Super Cup-finalen mod Randers.

I morgen, mandag den 3. juli, skal F.C. København møde det svenske hold Malmö FF på Malmö Stadion. Herefter venter to kampe mod de to klubber hvor Nicklas Lyhne Johansen selv var aktiv i sin tid, nemlig Avarta fredag den 7. juli i Rødovre, og så til sidst mod Lyngby på Lyngby Stadion onsdag den 12. juli.

Til sidst skal der bydes velkommen til norske Kjell Singsdal der er blevet ansat som talentspejder i klubben. Kjell Singsdal kommer fra KIL/Hemne (Norge). Ligeledes er den tidligere landshold- og Silkeborgmålmand Peter Kjær hentet til klubben for at hjælpe Per Wind med at få det bedste ud af klubbens talentfulde målmænd.




Træningskamp mod Malmö FF

Mandag d. 3/7-2006

1-0 J. Johansson , 17'
1-1 M. Allbäck , 25'
1-2 L. Qvist , 47'
1-3 M. Allbäck , 66'
1-4 M. Bergvold , 88'

F.C. København stillede op i noget der meget vel kunne være Nicklas Lyhne Johansens fortrukne startopstilling for den nye sæson:
En 4-4-2 med en diamant-midtbane.
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Brede Hangeland - Oscar Wendt
Midtbane: Michael Silberbauer - Tobias Linderoth (defensiv) - Atiba Hutchinson (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Lasse Qvist

Godt 10.000 tilskuere var mødt op en et solrigt Malmö Stadion, for at se dagens dansk-svenske lokalopgør.
Det var et noget tamt københavnsk forsvar der kunne se Jonatan Johansson heade Malmö foran efter 17 minutter. Dog er det ikke noget der ryster F.C. København, og efter 25 minutter kommer Marcus Allbäck gennem Malmös forsvar og gør det sikkert til 1-1. Begge hold kunne gå godt tilfredse til pause.

F.C. København foretog 5 udskiftninger i pausen, hvor det primært var unge spillere der fik chancen. Udskiftningerne hjalp og allerede 2 minutter inde i anden halvleg sendte Lasse Qvist et indlæg fra indskiftet Razak Pimpong i mål. Og efter en god times spil er det Marcus Allbäck der laver sit andet mål på en stikning fra Lasse Qvist. Kort før tid opsamler Martin Bergvold en løs bold i Malmös felt, og gør det sikkert til slutresultatet 4-1.

F.C. København leverede flot fremadrettet spil, og viste lovende takter før den nye sæson.




Nye ansigter på vej til F.C. København

Tirsdag d. 4/7-2006

Kilder tæt på F.C. København kunne i dag bekræfte over for danske medier, at klubben i øjeblikket er på udkig efter forstærkninger. Blandt andet siges det at Nicklas Lyhne Johansen arbejder hårdt på at få følgende spillere til hovedstaden:

Edu:
Nigeriansk angriber, som også er kendt som Chinedu Obasi Ogbuke, og til daglig spiller for norske Lyn. Han har i år spillet 11 kampe og scoret 4 mål.

Wesley Sonck:
Belgisk målmager, der for tiden spiller på Gladbach's andenhold. Han har flere gange, i tyske medier, gjort det klart at han er klar til at forlade Gladbach for at få førsteholdsfodbold.

Christian Järdler:
Den 24'årige venstreback fra Malmö FF, menes at være afløser for André Bergdølmo som ikke regnes for at have mange chancer for at komme på holdet under Nicklas Lyhne Johansen. Christian Järdler skal derfor give Oscar Wendt koncurrence.

Lebohang Mokoena:
Lebohang Mokoena har trods sine bare 19'år været fast mand for Orlando Pirates i den sydafrikanske Premier League, og regnes for at være et af de største talenter i Sydafrika. Lebohang Mokoena kunne meget vel være et forsøg på at få en ny "Zuma" til København.

Olivier Occean:
Det rygtes at Atiba Hutchinson har anbefaldet sin canadiske landsholdskammerat, og Olivier Occean har også haft en god sæson hidtil for Lillestrøm, hvor det er blevet til 8 mål i 15 kampe.

Ingen i ledelsen eller trænerteamet har ville udtale sig om rygterne.

Dog har Olivier Occean udtalt at han er overrasket, men stolt, over at være blevet sat i forbindelse med en klub som F.C. København.




Træningskamp mod Avarta

Fredag d. 7/7-2006

0-1 S. Monberg , 3'
0-2 L. Qvist , 17'
0-3 J. Rivero , 41' (straffe)
0-4 L.F. Hansen , 45' (selvmål)
0-5 M. Bernburg , 56'

Nicklas Lyhne Johansen havde til dagens træningskamp mod Avarta, valgt at lade de unge spillere få chancen, mens de rutinerede fik plads på bænken. Dog var det værd at ligge mærke til at F.C. København havde to hidtil ukendte spillere med til kampen, nemlig Jamilton Rivero og Maan Jamil som begge er på prøve i klubben.
Også denne gang havde Nicklas Lyhne Johansen valgt en 4-4-2 med en diamant-midtbane.
Målmand: Thomas Villadsen
Forsvar: Jeppe Brandrup - Nikolaj Hansen - Jamilton Rivero - Nicklas Svendsen
Midtbane: William Kvist - Morten Bertolt (defensiv) - Stefan Monberg (Offensiv) - Martin Bergvold
Angreb: Martin Bernburg - Lasse Qvist

Efter bare 3 minutter bliver Stefan Monberg spillet fri midt på Avartas banehalvdel, han tager chancen, og på et lidt heldigt langskud gør han det til 1-0. Efter godt et kvarter er det så Jeppe Brandrup der spiller Lasse Qvist fri i feltet, hvorfra han gør det til 2-0. Fem minutter før pausen før F.C. København et lidt tilfældigt straffe, som Jamilton Rivero sikkert scorer på. Og lige før pausen sender Jeppe Brandrup et frispark ind mod Lasse Qvist, der får presset Lars F. Hansen til at heade bolden i eget mål.

I pausen bliver Martin Bergvold taget ud og ind kommer Maan Jamil. 10 minutter inde i anden halvleg har Avarta nogle problemer med at få bolden væk, det udnytter Lasse Qvist, som sender et fladt indlæg ind til Martin Bernburg, der scorer kampens 5. og sidste mål.
Resten af kampen viser de unge københavnere at de formår at holde et hold væk fra chancer.




Kinesisk målmand til København

Fredag d. 7/7-2006

I dag skrev F.C. København og det 17'årige målmandstalent Wang Dalei under på en 3'årig kontrakt. Wang Dalei er trods sin unge alder allerede inde omkring det kinesiske landshold, og fodboldeksperter i hjemlandet har udråbt ham til at kunne blive Kina's svar på den legendariske danske målmand, Peter Schmeichel. Wang Dalei har kostet F.C. København omkring 500.000 kroner.

- Der er ingen tvivl om at der er store forventninger til Wang Dalei, både fra klubben, men også fra hele Kina. Det kan være hårdt for så ung en spiller at føle sådan et pres, men jer er sikker på at Wang Dalei har styrken, kom det fra en glad sportsdirektør, Carsten V. Jensen.

Indkøbet af Wang Dalei, kan enten ses som at Jesper Christiansen er på vej væk, eller som at Benny Gall's karrierer snart slutter.




To nye ansigter til København

Søndag d. 9/7-2006

Efter at have overbevist Nicklas Lyhne Johansen og trænerteamet, om at de er gode nok til at være i klubben, har F.C. København i dag skrevet under på kontrakter med Maan Jamil og Jamilton Rivero, som begge har været på prøve i klubben den sidste uges tid.
19'årige Maan Jamil er nordmænd og kan spille på den offensive midtbane, ude på kanten, eller helt på toppen. Han minder lidt om Fredrik Berglund i sin spillestil.
Colombianske Jamilton Rivero er 21 år, og kan spille i centerforsvaret samt på den defensive midtbane.
Begge spillere skal i første omgang spille og træne med andenholdet.




Forstærkninger til den københavnske midtbane

Tirsdag d. 11/7-2006

Det var en meget stolt og glad F.C. København-træner, Nicklas Lyhne Johansen der i dag kunne præsenterer to nye spillere.
Som medierne havde gættede på for en uge siden, var det blandt andet sydafrikanske Lebohang Mokoena der var en af de nye. Lebohang Mokoena er hentet for 5.250.000 kroner, og kommer fra Orlando Pirates.
Den anden der har skrevet under med F.C. København er norske Kristoffer Hæstad, der er kendt som en arbejdssom midtbane spiller. Han har i år haft stor succes i norske Start, hvor den tidligere F.C.K.'angriber Todi Jónsson spiller. Kristoffer Hæstad har kostet 15.000.000 kroner.

Kristoffer Hæstad


F.C. Københavns højrback, Lars Jacobsen var efter præsentationen ude og rose indkøbet af Lebohang Mokoena:
-Jeg er sikker på at Moko får en lovende fremtid her i Parken, og jeg håber at vores fans vil tage godt imod ham!, lød det fra forsvarsstjernen.




Kroatisk stortalent til F.C. København

Onsdag d. 12/7-2006

Igen i dag var der spillerpræsentation hos F.C. København. Denne gang var det den 20'årige kroatiske landsholdsforsvarer Vedran Corluka der var hentet til klubben.
Verdan Corluka kommer fra kroatiske NK Dinamo, hvor han spillede 32 kampe sidste år. Verdan Corluka har kostet 16.000.000 kroner.

-Jeg er utrolig glad for at det er lykkes os at lokke et så stort talent som Vedran til klubben. Han er blevet betegnet som et af de største forsvarstalenter i Europa, og det kan jeg kun bakke op om. Jeg er sikker på at Vedran vil blive et godt køb for os, sagde en glad cheftræner, Nicklas Lyhne Johansen.

Verdan Corluka

En spiller som meget vel kan blive Vedran Corluka's kommende makker var også ude med de rosende ord:
-Der er sikkert mange herhjemme der ikke har hørt om Verdan, men efter hvad jeg har set fra hans side, kan han blive den næste Daniel Agger i Superligaen, kom det fra Michael Gravgaard.

Samtidig har F.C. København skrevet under på en forhånds aftale med Ezekiel Bala fra Lyn.
Ezekiel Bala, der betegnes for et af de største talenter i Norge, skifter til F.C. København 1. januar 2007, på en fri transfer.
Ezekiel Bala er en nigeriansk angriber på 19 år.

Til sidst er Mike Hansen blevet fristillet.




Træningskamp mod Lyngby

Onsdag d. 12/7-2006

0-1 L. Mokoena , 7'
0-2 R. Pimpong , 50'
0-3 M. Gravgaard , 64'

Så kom den sidste træningskamp mod Lyngby. Der blev ikke sparet spillere selvom Super Cup-finalen mod Randers FC er lige om hjørnet. Som mod Malmö FF stillede F.C. København op i noget der meget vel kunne være stærkeste opstilling. Det skal lige noteres at Mads Laudrup havde fået plads på bænken samt at Kristoffer Hæstad og Wang Dalei er skadet.
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Michael Silberbauer - Tobias Linderoth (defensiv) - Lebohang Mokoena (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Fredrik Berglund

Allerede efter 7 minutter kom F.C. København foran på et mål af Lebohang Mokoena, der sender et langskud i mål. Selvom det er Lyngby der har bolden mest, får de kun to chancer da F.C. København formår at holde dem godt presset. Derimod har F.C. København hele otte chancer i første halvleg.

F.C. København foretager syv udskiftinger i pausen, nok mest for ikke at slide for meget på de spillere der kan blive vigtige mod Randers FC. Efter godt 5 minutter slipper Lasse Qvist fri i feltet, dog får Stefan Campagnolo reddet, men Razak Pimpong sender sikker reposten i mål. Godt et kvarter senere før F.C. København et hjørnespark i deres venstre side, her kan Michael Gravgaard let heade bolden i mål til 3-0. Herefter kører F.C. København sikkert sejren hjem.

Alt i alt en god sidste træningskamp for F.C. København.
« Seneste Redigering: 11 Dec 2006, 00:57 af Berendt » Logged


Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #27: 11 Dec 2006, 08:54 »

Kristoffer Hæstad og Verdan Corluka kan man rolig kalde klasse indkøb. kan man få ss af ham målmanden?
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #28: 11 Dec 2006, 15:09 »

Gode køb og nogle gode sejre i træningkampene. Kampen mod Malmö er jeg mest overrasket over. Helt utroligt at du kan vinde deroppe med 4-1.
Ville gerne se nogle SS's af dine indkøb Thumbs Up
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #29: 11 Dec 2006, 15:51 »

wow du er ved at havde man ikke EU spiller
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Sider: 1 [2] 3 4 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010