home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 974 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  hvem er bedst ?
Casillas
- 28 (73,7%)
Valdés
- 10 (26,3%)
Antal Stemmer: 38

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?  (Læst 1677 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« : 05 Dec 2006, 21:36 »

hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ? Ja, jeg sad og så Barcelona - Werder Bremen da vi kom til at diskutere Valdés og jeg sagde at han var dårligere end Casillas det synes de andre desværre ikke så nu vil jeg spørge jer.. hvem er bedst?
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #1: 05 Dec 2006, 21:57 »

Ja i mine øjne er Casillas klart den bedste af de to. Han har jo et utal af gange reddet Real Madrid fra at tabe voldsomt stort.

Den måske bedste målmand i verden lige nu.. syntes jeg Smiley
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #2: 05 Dec 2006, 22:01 »

I mine øjne er Casillas den bedste. Har altid syntes, at han har været en af verdens bedste målmand. Jeg har ikke set ham droppe mange gange, og så har han nogle gode reflekser. Valdés har i øvrigt ikke gjort noget, der har imponeret mig.
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #3: 05 Dec 2006, 22:02 »

Helt klart Casillas  Smiley Synes Valdés suter ved sine af ham.. Som donthomas siger ville Real Madrid have tabt en del kampe hvis de ikke havde ham, det samme kan man ikke lige sige Valdés..
Casillas er og bliver Real Madrids plankeværk nr. 1 & verdens bedste målmand  Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #4: 05 Dec 2006, 22:06 »

Valdes er jo ikke en gang god nok til at være med til VM. Casillas reder gang på gang Real fra at tabe 3-0 hjemme til hold som Bilbao, mens Valdes banker bolden i ryggen eller ud til andre spillere(Her tænker jeg d to gange med David Villa i sidste sæson) som ikke er fra hans hold. Casillas er og bliver langt bedre!
Logged

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #5: 05 Dec 2006, 22:07 »

Klart Casillas. han har som der allerede er nævnt, reddet Real madrid et utal af gange og han er ifølge mig i top3 blandt de bedste målmænd i verden netop nu. og det har han været længe. Men Han er lige det lille stykke efter Buffon og Cech (som desværre ikk er så fantastisk lige nu)
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #6: 05 Dec 2006, 22:15 »

Det er uden tvivl Casillas .. Valdes er jo ikk god ? .. han laver nogle store fejl nogen gange .. selvfølgelig kan han godt stå rigtig godt nogen gange, men det er langt fra alle kampe hvor han står godt .. han er bestemt en af Barcelonas store svagheder .. ! .. mens Casillas måske nok er den spiller i truppen der har gjort det bedst i de sidste tre dårlige år .. ! Han står rigtig mange gode kampe ..
Det ska så lige siges at jeg er Real-fan, men jeg kan sagtens rose en som Valdes, hvis han var værd at rose Wink ..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #7: 05 Dec 2006, 22:22 »

Casillas er bedst - ja, det skal der såmænd ikke herske nogen tvivl om. Men at grunden er, at han har reddet Real Madrid et utal af gange - er det virkelig det bedste argument? Valdés har lidt svært ved at redde Barca fra noget som helst, da offensiven samt Puyol tager sig fint af det - og derfor kan det ikke sammenlignes på den måde imo. Casillas har ganske rigtigt flere gange reddet Real Madrid fra et nederlag, men Valdés har også tit - ja faktisk ofte - reddet Barcelona fra at indkassere mål.. Det bliver dog bare ikke husket på samme måde overhovedet.

Valdes er jo ikke en gang god nok til at være med til VM. Casillas reder gang på gang Real fra at tabe 3-0 hjemme til hold som Bilbao, mens Valdes banker bolden i ryggen eller ud til andre spillere(Her tænker jeg d to gange med David Villa i sidste sæson) som ikke er fra hans hold. Casillas er og bliver langt bedre!

Ok. Valdes har kastet bolden ud to gange, javel ja. Er det ikke lang tid siden efterhånden? Jo, det tror jeg. Casillas har lavet mange fejl i sin karriere, men det er efterhånden også et par år siden. Schmeichel lavede også fejl. Hvorfor er Valdés så en større synder end de andre?
Det er altså en del tid siden, og hvis du har set nogle af hans kampe i denne sæson har han et par gange været mere sikker end forsvaret har - og i sidste sæson stod han ganske glimrende.

Casillas er bedst, meeen Valdés skal altså ikke undervurderes - han er trods alt fast målmand på et af verdens allerbedste hold. Wink

Det er uden tvivl Casillas .. Valdes er jo ikk god ? .. han laver nogle store fejl nogen gange .. selvfølgelig kan han godt stå rigtig godt nogen gange, men det er langt fra alle kampe hvor han står godt .. han er bestemt en af Barcelonas store svagheder .. ! .. mens Casillas måske nok er den spiller i truppen der har gjort det bedst i de sidste tre dårlige år .. ! Han står rigtig mange gode kampe ..
Det ska så lige siges at jeg er Real-fan, men jeg kan sagtens rose en som Valdes, hvis han var værd at rose Wink ..

Nej, Valdés er ikke god. Alligevel har han scoret sig til en professionel kontrakt i FC Barcelona - samt spillede Rüstü Recber af førsteholdet mens han var på toppen af hans karriere (At det så skyldes kommunikationsvansk eligheder ifølge rygterne skal vi ikke snakke om! Wink) Og hvis Valdés er en af Barcelonas store svagheder så er jeg utrolig stolt som Barca-fan.

http://www.fcbarcelona.dk/historie/liga_stilling2005-06.htm <- Ret smukt alligevel, at være det hold, der lukkede 2. mindst mål ind i sidste sæson alligevel, hva'? Wink
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #8: 05 Dec 2006, 22:51 »

I FM07 er Cañizares bedst;-)

Valdés og Casillas bedømmer jeg til at være lige gode. Måske med Valdés som en anelse mere stabil.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #9: 05 Dec 2006, 22:53 »

Casillas er bedst - ja, det skal der såmænd ikke herske nogen tvivl om. Men at grunden er, at han har reddet Real Madrid et utal af gange - er det virkelig det bedste argument? Valdés har lidt svært ved at redde Barca fra noget som helst, da offensiven samt Puyol tager sig fint af det - og derfor kan det ikke sammenlignes på den måde imo. Casillas har ganske rigtigt flere gange reddet Real Madrid fra et nederlag, men Valdés har også tit - ja faktisk ofte - reddet Barcelona fra at indkassere mål.. Det bliver dog bare ikke husket på samme måde overhovedet.

Ok. Valdes har kastet bolden ud to gange, javel ja. Er det ikke lang tid siden efterhånden? Jo, det tror jeg. Casillas har lavet mange fejl i sin karriere, men det er efterhånden også et par år siden. Schmeichel lavede også fejl. Hvorfor er Valdés så en større synder end de andre?
Det er altså en del tid siden, og hvis du har set nogle af hans kampe i denne sæson har han et par gange været mere sikker end forsvaret har - og i sidste sæson stod han ganske glimrende.

Casillas er bedst, meeen Valdés skal altså ikke undervurderes - han er trods alt fast målmand på et af verdens allerbedste hold. Wink

Nej, Valdés er ikke god. Alligevel har han scoret sig til en professionel kontrakt i FC Barcelona - samt spillede Rüstü Recber af førsteholdet mens han var på toppen af hans karriere (At det så skyldes kommunikationsvansk eligheder ifølge rygterne skal vi ikke snakke om! Wink) Og hvis Valdés er en af Barcelonas store svagheder så er jeg utrolig stolt som Barca-fan.

http://www.fcbarcelona.dk/historie/liga_stilling2005-06.htm <- Ret smukt alligevel, at være det hold, der lukkede 2. mindst mål ind i sidste sæson alligevel, hva'? Wink
Jeg vil gi' dig ret i nogle ting  At Barca var det hold der lukkede mindst mål ind, det kan jo lige så godt være forsvaret der ikke er som det skal være (Real Madird ) Men i Barca har de en ufattelig stærk defensiv med Puyol som måske er Europas bedste midter forsvarer, eller måske verdens bedste.. Valdés er heller ikke ring og ham og Casillas har lidt de samme svagheder F.eks luftspillet hvor jeg i de kampe JEG har set (og jeg gebtager JEG har set) tit har været ude og ''lege superman'' hvor han har kastet sig ud eftter bolden og så ikke har fået den, og lidt solgt sit hold. Casillas laver ikke det samme. han er måske lidt 'bange' for at springe ud  Jeg tror at Valdés har flere fejl i bagagen end Casillas meen han er nu også god for en fejl eller to om året
Logged

jowi02
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #10: 06 Dec 2006, 08:22 »

Jeg er Barca fan, men mener altså Casillas er bedst. Valdes er lidt for lille, og han er ikke ret god i feltet.
Dog mener jeg ikke at Casillas er en af verdens bedste målmænd!
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #11: 06 Dec 2006, 08:28 »

Der er ingen tvilv casillas er helt klart bedst
Logged


Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #12: 06 Dec 2006, 08:55 »

Der er ikke nogen af de 2 målmænd der er er dårlige og de er meget tæt på at være lige gode efter min mening, jeg mener dog at Casillas er bedst pga hans erfaring, men det er marginaler der afgører det for begge målmænd har deres svagheder. Men nu mener jeg heller ikke at der er nogen perfekt målmand, for så ville det hold som havde den målmand aldrig tabe? Shockeret
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #13: 06 Dec 2006, 09:17 »

I FM07 er Cañizares bedst;-)

Valdés og Casillas bedømmer jeg til at være lige gode. Måske med Valdés som en anelse mere stabil.

Fuldstændig enig, selv om det er lidt OT, må jeg indrømme at selvom Cañizares er godt oppe i årene, er han stadig den bedste målmand i det spanske, ifølge mig......

Cool
Logged

barcashebi
Gæst
 
Sv: Hvem er bedst ? Casillas eller Valdés ?
« Svar #14: 09 Dec 2006, 20:48 »

Jeg synes det skulle være Casillas er bedere for han er meget god j
han bliver nok kåret som verdens bedste målmand helt sikkert  Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010