home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 96866 gange)
Tor1991
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #45: 04 Dec 2006, 20:48 »

Nice køb af Jonson (min gamle favorit i BIF)

Syns bare ikk resultaterne er med dig i SAS-Ligaen Smiley
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #46: 04 Dec 2006, 20:55 »

Resultaterne svigter godt nok, men er du gal et nice indkøb af MJ!

Hvor meget er dit underskud på?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #47: 04 Dec 2006, 20:57 »

har et underskud på 81,34 millioner kroner i indeværende sæson.. Men et samlet plus på 99,85 millioner

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #48: 04 Dec 2006, 20:58 »

For fan' en røvfuld! Shockeret

Forhåbenligt bliver resultaterne bedre Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #49: 04 Dec 2006, 21:13 »

Hvornår kommer den næste update
Logged


mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #50: 04 Dec 2006, 21:13 »


Forhåbenligt bliver resultaterne bedre Smiley

Ja truppen skal jo os lige spilles igang Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #51: 04 Dec 2006, 21:14 »

Skrev jo et par måneder inden spillet kørte, næste update. Puha, det var tidligt at bede om den Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #52: 04 Dec 2006, 21:15 »

har et underskud på 81,34 millioner kroner i indeværende sæson.. Men et samlet plus på 99,85 millioner


Den skal jeg lige have igen  Huh.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #53: 04 Dec 2006, 21:23 »

Den skal jeg lige have igen  Huh.

Ok.. I den sæson vi er igang med har vi et underskud på 81,34 kroner på bundlinien. Men klubbens kapital hedder plus på 99,85 millioner.

Så inden sæson gik igang hed overskuddet 181 millioner
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #54: 04 Dec 2006, 21:37 »

Er du da sindssyg, i FM06 starter BIF med 70 mio. Men 181 er vel egentlig også mere realistisk med alle de salg de seneste år.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #55: 04 Dec 2006, 21:40 »

Nice med Jonson Thumbs Up Købte ham også selv, men det var mest pga at han hele tiden skulle kommentere mine spillere Opstemt
Logged


SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #56: 04 Dec 2006, 21:48 »

Nice med Jonson Thumbs Up Købte ham også selv, men det var mest pga at han hele tiden skulle kommentere mine spillere Opstemt
Hehe gør han også ved mig. "Tidligere Brøndby-favorit, Mattias Jonson, har efter Morten Duncan Rasmussens strålende præstationer rost ham til skyerne" eller sådan noget... Totalt lamt Grin
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #57: 04 Dec 2006, 21:57 »

Hehe gør han også ved mig. "Tidligere Brøndby-favorit, Mattias Jonson, har efter Morten Duncan Rasmussens strålende præstationer rost ham til skyerne" eller sådan noget... Totalt lamt Grin

Jep Opstemt

Henter dog altid dem til klubben, så jeg ikke skal høre på dem. Kan desværre bare ikke gøre det med Ebbe Sand crazy
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #58: 04 Dec 2006, 21:58 »

Kan sige, at første New Firm opgør er med i næste update, og der vil komme SS af stillingen hver 10 kampe Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #59: 05 Dec 2006, 19:49 »


New Firm optakt
19. august 2006

Af Carsten Werge

Optakt til New Firm

Brøndby IF vs FC København på Brøndby Stadion

I morgen søndag den 20. august tager Brøndby IF mod FC København på Brøndby Stadion, og det bliver en kamp hvor FC København må tage favoritværdigheden på deres skuldre.

Hvor Brøndby er startet sæsonen med én sejr, tre uafgjorte, samt et enkelt nederlag, så er FCK startet sæsonen med imponerende fire sejre og én uafgjort, samt en målscore på 9-0. Brøndbys senest kamp var det forsmædelige nederlag på 6-2 på Farum Park mod FC Nordsjælland, hvor Jukka Santala ledte an i nedslagtningen. FCK spillede sig med en sejr over AaB på 2-0 op på rækkens førsteplads igen.

Løverne vil højst sandsynligt gå efter et tidligt mål for at knække Brøndby allerede i starten. Sker det, skal Brøndby spillerne for alvor træde i karakter, og kæmpe indædt for point. Deres moral kan ikke være høj efter sidste rundes ydmygelse i Farum. Vi tror på, at hvis FCK scorer først, så vinder de også.

Lad kampen om København gå igang.

De forventede startopstillinger:

Brøndby IF
Casper Ankergren
Mikael Lustig - Per Nielsen - Mark Howard - Adam Eckersley
Mike Jensen - Pontus Wernbloom
Mattias Jonson                                          Thomas Rasmussen
David Williams - Morten Rasmussen


FC København
Jesper Christiansen
Lars Jacobsen - Dan Thomassen - Brede Hangeland - Kevin Larsen
Jesper Grønkjær - Atiba Hutchinson - Tobias Linderoth - Michael Silberbauer
Michael Gravgaard - Marcus Allbäck


Dommer: Henrik Priegel






Brøndby snydt i New Firm
20. august 2006

Af Piet Baunø

Fansene var tændte i dagens opgør


1-0 Mattias Jonson(29')
1-1 Marcus Allbäck(61')
2-1 Thomas Rasmussen(81')
2-2 Razak Pimpong(94')

Brøndby IF vs FC København 2-2(1-0)

Det var en ærgerlig Brøndby træner der efter kampen mødte pressen. "Det er jo møgærgerligt det her. Vi sidder meget godt på kampen, og kommer fortjent foran med 1-0, da Mattias flot sparker bolden ind. Og da vi i halvlegen snakker sammen bliver vi enige om, at de tre point skal hjem i dag. Det ødelægges dog, da Mackan får udlignet. Jeg er dog imponeret over at drengene fortsætter som de gør. Derfor synes jeg det var helt fortjent da vi kom foran med 2-1. Desværre taber vi jo de tre point på Razaks lucky punch i det 94. minut. Det noget lort, men nogen kalder det for charmen i fodbold. Lige nu er jeg bare ikke enig."

Vi kan da også kun give træneren ret, da det var Brøndby der gennem det meste af kampen sad på spillet, og var tæt på at give løverne deres første nederlag. Det lykkedes dog ikke, og kendetegner vel meget godt Brøndbys start på sæsonen indtil videre.

Det så svært ud for Brøndby, da deres midtbaneslider Pontus Wernbloom i det 22. minut blev ramt af en skade, men det slog ikke Vestegnens drenge ud, og holdet fortsatte det gode spil. Det der gjorde udslaget i slutningen af kampen, var efter min mening, at forsvarskrumtappen Per Nielsen blev skadet i kampens 69. minut, og det unge forsvar kunne ikke holde standen i det tunge FCK-pres i slutningen.

Dermed endte sæsonens første New Firm med et remis.






Skader til vigtige spillere
21. august 2006

Brøndby mister deres to vigtige spillere Per Nielsen og Pontus Wernbloom i de næste tre uger. Det er resultatet efter de to spillere har gennemgået et lægetjek hos Eilif Larsen på Gildhøj Centret.

"Det er ikke nogen alvorlige skader som spillerne har pådraget sig, men de vil være ude af spillet i de næste tre uger minimum. Pontus har forvredet sit knæ, men kan, hvis alt flasker sig være tilbage igen allerede om to uger, men der må regnes med op til fire ugers pause. For Per gælder det en forstrukket lårmuskel. Han kan være før tilbage en Pontus, men kan også være ude i op til fire uger. Jeg tror dog på, at Per er tilbage hurtigt, mens jeg er mere skeptisk ved Pontus." var kommentaren fra Eilif Larsen.

Det er et alvorligt slag for et Brøndby hold, hvor der snart venter et returopgør mod FK Sarajevo. En kamp, hvor de to spillere med stor sandsynlighed ikke er med.

Samtidig kunne Brøndby informere om, at ungdomsspilleren Nicolaj Agger er blevet langtidsskadet, og må forventes ude i op mod fire måneder.

/ Ritzau /






Williams sendte Brøndby videre
24. august 2006

Af Piet Baunø

Stemning kunne Sarajevos fans skabe


0-1 David Williams(7')

FK Sarajevo vs Brøndby IF 0-1(0-1)

Med en samlet sejr på 2-0 spillede Brøndby sig i dag videre til første runde af Uefa Cuppen. Den samlede sejr blev hurtigt sikret, da David Williams allerede i kampens syvende minut sendte Brøndby foran med 1-0. Dermed var det op af bakke for FK Sarajevo som nu skulle score tre gange, samtidig med de skulle holde Brøndby fra scoring.
Det lykkedes for Sarajevo at holde Brøndby fra scoring, men da de ikke kunne score i den anden ende var deres Europa eventyr slut, mens Brøndbys fortsætter.

Det var en glad anfører som vi fangede efter kampen. "Jeg synes drengene gjorde det rigtig godt i dag, og vi står godt på banen. Det hele blev jo lidt lettere med vores scoring allerede i det syvende minut. Én ting vil jeg dog rose Sarajevo for, deres fans de kan sku skabe stemning. Det er næsten på højde med Faxe. udtalte en glad - men træt - anfører Kim Daugaard efter kampen.

Brøndby møder i første runde OFK Beograd.






Modløse Brøndby
27. august 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Dennis Sørensen stod for kampens sidste mål


1-0 Mark Howard, selvmål(4')
2-0 Christian Olsen(13')
3-0 Dennis Sørensen(81')

FC Midtjylland vs Brøndby IF 3-0(2-0)

I Europa kører Brøndby afsted, men i ligaen kniber det mere. I dagens kamp på SAS Arena fik Brøndby aldrig spillet til at flyde, og det var ligeså meget et godt spillende FC Midtjylland holds skyld.
Det var dog en Brøndby spiller der scorede kampens første mål, da engelske Mark Howard satte ulvene igang med sit selvmål til 1-0.
Bare ni minutter senere var Christian Olsen på pletten med sin første sæsonscoring for FC Midtjylland. Efter 2-0 scoringen kom Brøndby aldrig med i kampen igen, og FC Midtjylland trillede bolden stille og roligt rundt om de modløse BIF spillere. Der var ingen vilje, og det var derfor fortjent, da Dennis Sørensen lukkede kampen med sin 3-0 scoring ni minutter før tid.
De kan ikke være tilfredse i Brøndby.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010