home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 96490 gange)
Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #15: 03 Dec 2006, 10:25 »

sådan endelig en blog med bif....jeg vil helt sikkert følge med.......og forresten godt skrevet bare bliv ved sådan
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #16: 03 Dec 2006, 10:35 »

Nej hvor sødt at I laver en blog sammen Smiley
Ej, selv om BIF ikke er favoritten, så vil jeg overraskende nok for mig selv, følge med i denne blog - det tegner godt!

Hvorfor lukkede den anden?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #17: 03 Dec 2006, 11:12 »

Dejlig start. Flot sat op, og elsker de der rygte ting.
Også gør det da heller ikke noget man kan følge med i Berendts blog samtidig Opstemt

hehe, skal vi ikke bare sige at det var et dårligt reklame indlæg Wink...

Ej, jeg beklager virkelig min fejl... men var sku ærlig talt lidt træt da jeg lagde den op... Sorry sorry sorry Forlegen

 Rullende Øjne
Logged


Tor1991
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #18: 03 Dec 2006, 11:19 »

Denne blog er en "vidunderdreng", og vil sikkert udvikkle sig kollosalt.


Virkelig god start, og god måde du stillern det op på, og måden du skriver på! Thumbs Up Thumbs Up

bliv endelig ved-... Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #19: 03 Dec 2006, 13:40 »

Kanon blog, flot sat op, gode sprog jeg blev simpelthen fanget fra starten Smiley

KUTGW
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #20: 03 Dec 2006, 16:58 »


Brøndby indleder Asiatisk samarbejde
12. juli 2006

Brøndby har i dag indledt et samarbejde med den kinesiske klub Liaoning. Et samarbejde, der betyder at Brøndby én gang om året skal til Kina at spille, samt at Brøndby har førstekøbsret til Liaonings spillere. Og sidst, men ikke mindst, så vil det have et betydeligt økonomisk boost for klubben ved merchandise salg i Kina.

Klubbens fulde navn: Liaoning Huludaogong






Spiller fra United til Brøndby
12. juli 2006

Af Piet Baunø


Et overraskende køb skete i dag på det danske transfermarkedet, da Brøndby annoncerede, at man havde skrevet kontrakt med den 19-årige belgier Floribert N'Galula der kommer til klubben fra den engelske storklub Manchester United. Det er dog ikke forventet, at den unge defensive midtbanespiller går ind på holdet med det samme.

"Floribert er købt som en fremtidens mand, og en spiller der bliver meget værdifuld senere hen. Men han er ikke en spiller, som jeg regner med at bruge allerede i første sæson. Jeg synes dog det er utroligt, at Manchester United lader et så stort talent gå, men de har jo mange at tage af." udtaler John Petersen om købet.










Endnu et stortalent forlænger
12. juli 2006

Endnu et af ungdomsafdelingens store talenter har skrevet under på en kontrakt med klubben. Denne gang drejer det sig om Brøndbys unge venstreback Thomas Mrva, der oprindelig kommer fra Slovakiet, han har skrevet en 2-årig kontrakt med klubben. Det forventes dog i Brøndby at Mrva vil blive en vigtig del for fremtiden.

"Denne kontrakt giver Mrva bedre mulighed for at sætte fodbolden i fokus. Det er vigtig for os, at vores spillere for en uddannelse samtidig med fodbolden, og derfor er der i kontrakt indføjet at han ved siden af fodbolden skal gå på vores gymnasium. Men der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi indenfor en årrække forventer, at Mrva er førsteholdsspiller. Måske inden han bliver 20!" udtaler Tom Køhlert til Ritzau.

/ Ritzau /





Nye talentspejdere til Brøndby
13. juli 2006

Brøndby har i dag hentet tre nye talentspejder ind til klubben efter man mistede Erik Larsen til Manchester City. Det drejer sig om den 35-årige Per Thomsen der er hentet i SønderjyskE. Han primære opgave vil være at finde de kommende storspillere, så Brøndby kan hente dem inde de slår igennem. Og den 37-årige Poul Erik Bech der kommer fra Vejle, han primære opgave vil være at finde spillere, der allerede nu kan være en del af førsteholdet. Den sidste kommer fra den norske klub Sogndal, og derfor vil det være på sin plads hvis han tager sig af Norge. Hans navn er Trond Fylling.

/ Ritzau /






Skadesramt Brøndby hold sejrede
13. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Duncan gik forrest på Island


0-1 David Williams(4')
0-2 Morten Rasmussen(10')
0-3 Mark Howard(14')
0-4 Thomas Rasmussen(52')

ÍA Akraness vs Brøndby IF 0-4(0-3)

Det var et Brøndby hold ramt af skader der satte sig i flyveren mod Island, men de elleve der startede kampen viste sig værdige til tilliden fra træner John Petersen.

Brøndby holdet, der stillede op i en 4-4-2 opstilling, lagde ud med et højt pres og på kampens første hjørnespark kom holdet fra Vestegnen foran med 1-0, da hjørnesparket fra Mike Jensen endte i hovedet på banens mindste David Williams, og dermed fik holdet den start de havde brug for. Men som om det ikke var nok, så kom holdet på 2-0 allerede efter 10 minutters spil, da Duncan var hurtig til at opfange en misforståelse mellem målmanden og forsvarsspilleren. 3-0 blev det også inden for det første kvarter, og det endnu engang på hjørnespark, hvor Mark Howard var først på en retur.
Det blev også stillingen ved pausen.

I anden halvleg lykkedes det for Brøndby at sende bolden over stregen en enkelt gang, og endnu engang var det efter hjørnespark fra Mike Jensen. Denne gang var det Thomas Rasmussen der kom højest på indlægget og gjorde det til
4-0. Et godt udgangspunkt før returen på Brøndby Stadion.

På baggrund af de mange skader blev der givet debut til Floribert N'Gagula.






Næstved spiller afviser Brøndby
15. juli 2006

Næstveds brasilianske højre back Gaúchinho har i dag afvist Brøndby kontraktudspil. Efter de to klubber var blevet enige, så så de fleste kontraktforhandling erne mellem spilleren og Brøndby IF som en formalitet, men det modsatte skete, og brasilianeren afslog Brøndby tilbud.

"Jeg føler mig endnu ikke klar til det spring, derfor ser jeg det som en bedre mulighed for videreudvikling at spille i Næstved. Jeg vil dog ikke afvise, at Brøndby på et senere tidspunkt kunne være interessant" udtaler Gaúchinho til Næstveds hjemmeside.

Det kommer som en stor overraskelse for de fleste, og også for Brøndbys direktør.

"Jeg må sige, at Gaús afslag overrasker mig meget. Vi havde endda fortalt ham, at han allerede fra start ville være en del af førsteholdet. Men han følte sig ikke klar til det, og det må man acceptere. Jeg er dog sikker på at John fortsat vil holde øje med ham."

/ Ritzau /






Supertalent til Brøndby
15. juli 2006

Millán overraskende til Brøndby

En af de spillere som der har været mest opmærksomhed på i Chile er det unge supertalent Nicolás Millán, som er spået en stor fremtid i en af verdens topklubber. Men helt utroligt er det lykkedes danske Brøndby IF at sikre sig en kontrakt med supertalentet.

Det kommer som en overraskelse for de fleste, at Brøndby har fået underskriften. Om det siger træner John Petersen.
"Vi fik ham anbefalet af en agent vi arbejder tæt sammen med, men alligevel overrasker det os, at storklubberne ikke har været ude at hente ham allerede. Men jeg er bare glad for at det er lykkedes os, at skaffe et talent af den kaliber til klubben. Og så til den pris."

Prisen som Brøndby har givet til Colo Colo forventes at ligge under 3.000.000 kroner. Kontrakten med Millán gælder frem til 2012.

I forbindelse med samme pressemøde, så præsenterede klubben også Kevin Mensah. En 15-årig angriber der er hentet i Viborg, og en spiller som Brøndby har store forventninger til.

/ Ritzau /






Ny højreback til Brøndby
15. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Brøndby har store forventninger til Lustig

Han blev i sidste sæson kåret til bedste højreback i Allsvenskan, og de næste tre år skal han tørne ud for Vestegnens drenge.
Det drejer sig om den 19-årige svenske højreback Mikael Lustig, som klart har en fremtid på det svenske landshold. Det var en glad Lustig som Ekstra Bladet fangede på Brøndby Stadion.
"Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang i Brøndby. Jeg forventer på ingen måde en startplads med det samme, da jeg jo skal kæmpe mod spillere som Rytter og Spelmann om pladsen. Men jeg er sikker på, at jeg kan komme i betragtning ved at leverer gode præstationer på træningsbanen."

Træneren siger: "Mikael har været en spiller vi har jagtet længe, men vi har ikke været alene om at være efter ham. Han har imponeret stort i GIF, og derfor er det en stor glæde at have ham i truppen nu. Han skal selvfølgelig vise sit værd på træningsbanen for at komme i betragtning."

Samtidig informerede Brøndby om, at man fra den 1. januar har skrevet kontrakt med Lustigs holdkammerat Kalle Ljungberg på en fri transfer.








Træningskamp på Øerne
16. juli 2006

Lolland-Falster Alliancen vs Brøndby IF 2-3(2-2)

Inden kampen kunne Brøndby informere om, at reservemålmand Michael Tørnes havde forlænget sin kontrakt frem til år 2010.

Der blev i kampen givet debut til Wilton Figueiredo, som danner makkerpar med Morten "Duncan" Rasmussen i angrebet. Mens unge Williams tager plads på bænken til dagens kamp. Det blev en kamp hvor tempoet ikke var det højeste, men det var fortjent da vi efter fem minutter kom foran på et langskud fra Floribert N'Gagula, og senere også kom på 2-0 inden LFA med to hurtige mål gjorde den til pausestillingen 2-2. Det var ikke meget væsen Wilton havde gjort af sig, da han efter godt en time blev afløst af den senere matchvinder David Williams.
Da Williams kom på banen kom der straks mere fart over feltet, og vi skabte en del flere chancer. En af disse udnyttede Williams selv i det 94. minut, da han var først på en retur efter afslutning fra Thomas Rasmussen.

Desværre bød kampen på endnu en skade, da vores unge højrefløj Mike Jensen fik en skade. Det er endnu uvist hvor længe den holder ham ude af spillet.






Norsk forsvarstalent til Brøndby
18. juli 2006

Af Piet Baunø

Norges største forsvarstalent?

7.5 million kroner er hvad Brøndby har smidt på bordet for Starts forsvarstalent Lars Martin Engedal, og det er helt sikkert en pris som specielt Brøndby kan være tilfredse med, da Engedal går for at være det største forsvarstalent nogensinde i norsk fodbold. Om han så er det må tiden vise, men ordene er lovende.

"Jeg er ikke glad for den betegnelse, men jeg spiller bare mit eget spil, og hvis folk mener det gør mig til den bedste. Ja så det jo godt nok, men synes ikke det er en titel jeg har lyst til at have lige nu, da det ligger for meget pres på mig. Men nu ser jeg frem til at komme igang i Brøndby, og komme til at spille foran Brøndbys fans." udtaler Engedal

"Jeg mener han er den bedst, og derfor er jeg glad for han valgte os. Nu skal han bare vænne sig til spillestilen, og så skal han jo også lige slå enten Perper eller Howard af først." siger træner John Petersen.

Det blev til 108 kampe i Starts gule trøje inden den nu bliver skiftet ud med Brøndbys gule.








Pressemøde med overraskelse
19. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Adu sensationelt til Brøndby

Op til dagens første kamp i SAS-ligaen havde Brøndby indkaldt til et pressemøde. Det var forventet at det bare var et pressemøde omkring den kommende sæson, og sådan startede det da også. Der blev fortalt om ambitionerne, målsætningen og de fremtidige indkøb. Men da disse ting var overstået, så faldt bomben.

Det er lykkedes Brøndby at skrive kontrakt med det amerikanske supertalent, den 17-årige, Freddy Adu. Han er hentet for 28.000.000 kroner i den amerikanske klub DC United. Efter præsentation var det svært at få nogen spørgsmål igennem. Alle ville gerne spørge. Men vi på Ekstra Bladet fik en lille session med Per Bjerregaard efter mødet.

Vi startede selvfølgelig med at hører hvordan de fik Adu, og hvad hans forventninger er til spilleren.
"Det lykkedes os først og fremmest at få Adu fordi vi kunne garanterer ham fast spilletid, noget han behøver for at fortsætte sin udvikling. Udover det, så kunne vi love ham, at vi på et senere tidspunkt ikke ville stå i vejen for et skifte til en større udenlandsk klub. Det er jo et skifte som alle ved kommer på et tidspunkt. Derudover er vi jo en god klub for ham at vende sig til den europæiske spillestil i. Mine egne forventninger til Adu er selvfølgelig store, men de er formodentlig endnu større hos vores supportere."

Inden Per Bjerregaard skulle afsted til kampen mod Randers, så skulle vi da lige hører om vi kunne forvente at se Adu i dagens kamp.
"Nej det kan I ikke. Nu skal han lige falde til i klubben, og han er jo lige landet. Så I ser ham ikke i dag!"

Selvom vi altså ikke ser ham i dagens kamp, så glæder vi os vidst alle til at se den amerikanske tekniker. Adu udtrykte under pressemødet stor begejstring, og betegnede underskrivelsen af kontrakten som "det største øjeblik i hans liv".






Nulløsning i premiere
19. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Brøndbys fans måtte tage skuffet hjem

Brøndby IF vs Randers FC 0-0(0-0)

11811 tilskuere var mødt frem til årets første SAS-liga kamp på Brøndby Stadion. Brøndby tog imod de forsvarende pokalmestre fra Randers FC. Det blev som forventet en kamp, hvor Brøndby fra start af lagde et pres på gæsterne. Godt bakket op af Faxe Tribunen. Men til trods for den gode opbakning, så kunne hverken Wilton Figueiredo eller Morten "Duncan" Rasmussen få passeret Randers målmanden Martin S. Jensen i første halvleg. Efter pausen kom Randers bedre med i spillet, men det var stadig hjemmeholdet der var i kontrol. Det blev dog aldrig rigtig farligt, så efter en times spil blev Duncan byttet ud med David Williams, og den unge australier fik chancen bare et par minutter efter, men endnu engang vandt Martin S. Jensen duellen. Bare fem minutter efter udskiftningen blev Wilton skadet, og det betød at Brøndby sendte deres store islænding Hannes Sigurdsson på banen. Det lykkedes dog ikke for nogen af holdene at få afgjort kampen, og derfor endte kampen i en nulløsning.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #21: 03 Dec 2006, 17:05 »

Godt skrevet, og rigtig flot sat op, grafisk!

Fedt med Millán og Adu, kan aldrig få dem til Brøndby Skuffet Huh
Logged


Tor1991
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #22: 03 Dec 2006, 17:10 »

Endnu et godt indlæg, alt er godt ved det..

Nice køb du har lavet, fortsæt den gode stil.. Thumbs Up
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #23: 03 Dec 2006, 17:16 »

Allerede nu er dette min klare nr 1 blandt 07 blogs! Det her er virkelig, virkelig godt! Thumbs Up
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #24: 03 Dec 2006, 17:43 »

Jeg mener nu stadig Cubes blog om Birmingham var outstanding, omend denne er virkelig god. Jeg synes bare der er gået for meget pop i at hente Adu og Millian, hvad jeg anser for urealistisk.

BTW. Hvor har du alle de penge fra?
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #25: 03 Dec 2006, 17:47 »

Flot sat op, en af 07 spillets bedste blogs Smiley

Nice med Adu !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #26: 03 Dec 2006, 17:48 »

Jeg mener nu stadig Cubes blog om Birmingham var outstanding, omend denne er virkelig god. Jeg synes bare der er gået for meget pop i at hente Adu og Millian, hvad jeg anser for urealistisk.

BTW. Hvor har du alle de penge fra?

Ja Adu og til nød Millán er vel et eller andet sted urealistiske. Men stadig, så var der ingen storklubber interesseret i dem, og derfor må jeg vel tage chancen. Havde nu ikke regnet med nogen af dem i den gule trøje. Men lad os nu se, det kan være en fremtidssikring af klubbens økonomi.

Pengene har jeg fået fra klubben. Fik 111 millioner at købe for!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #27: 03 Dec 2006, 17:53 »

SYGT! Jeg fik 18. Hvad er dine tidligere erfaringer? Du har nok sat den til prof, men jeg tror det giver bagslag. Har ikke været i nærheden af at bruge mit budget, okay floppede i europa, men alligevel har jeg et underskud på 30 mio. Er langt under lønbudgettet.
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #28: 03 Dec 2006, 17:55 »

som du kan læse i starten, så er han tidligere professionel i Wisla Krakow, så ja Professionel..
Jamen det må jeg jo se om det gør! Måske ender det i underskud. Jeg bad om flere penge til at starte med!

Men nu har jeg jo også samarbejde med Liaoning
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #29: 03 Dec 2006, 17:57 »

Jeg mener nu stadig Cubes blog om Birmingham var outstanding, omend denne er virkelig god. Jeg synes bare der er gået for meget pop i at hente Adu og Millian, hvad jeg anser for urealistisk.

BTW. Hvor har du alle de penge fra?

Jeg takker ydmygt =)
Og jeg er enig mht. Adu og Millán - især Millán som alle henter for tiden. Men altså, fair nok, hvis man har lyst til det. Jeg skal ikke dømme folk. Det kunne bare være sjov, hvis man bestræbte sig på at købe lidt mere "alternative" spillere.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 [2] 3 4 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010