home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 681 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 96862 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #30: 03 Dec 2006, 17:59 »

Jeg takker ydmygt =)
Og jeg er enig mht. Adu og Millán - især Millán som alle henter for tiden. Men altså, fair nok, hvis man har lyst til det. Jeg skal ikke dømme folk. Det kunne bare være sjov, hvis man bestræbte sig på at købe lidt mere "alternative" spillere.

Ja I har ret i at de hentes meget, men da det er de eneste spillere jeg må hente derfra, så måtte jeg jo prøve. De eneste spillere, som jeg ser som kendte er Millán, Adu og Kerlon. Så derfor kan jeg jo ikke prøve mange spillere derovre fra. Og jeg må ikke sende mine talentspejdere derover Skuffet

EDIT: Håber da ikke at det afholder jer fra at læse bloggen Wink
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 18:01 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #31: 03 Dec 2006, 18:04 »

EDIT: Håber da ikke at det afholder jer fra at læse bloggen Wink

Overhovedet ikke Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #32: 03 Dec 2006, 18:37 »

På ingen måde.

BRØNDBY TIL JEG DØR!
Logged


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #33: 03 Dec 2006, 18:49 »

God blog indtil videre, synes dog at realismen desværre er fesset lidt ud af bloggen, efter købene af Millan og Adu, plus de mange indkøb, men vil dog stadig læse den :-).
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #34: 03 Dec 2006, 19:00 »

På ingen måde.

BRØNDBY TIL JEG DØR!
Det første er rigtig, men nu må jeg skuffe JER alle


FC. KØBENHAVN TIL JEG DØR !.

Edit: Hvad for et hold er Ps&e  Huh
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #35: 03 Dec 2006, 19:07 »

God blog indtil videre, synes dog at realismen desværre er fesset lidt ud af bloggen, efter købene af Millan og Adu, plus de mange indkøb, men vil dog stadig læse den :-).

Altså med det hold Brøndby har, så er jeg da nødt til at gøre noget;). Kunne jo dårligt stille hold med alle de skader! Huh
Millán og Adu kan jeg godt forstå, at nogen synes er lidt ærgerlige! Men skulle prøves Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #36: 03 Dec 2006, 19:12 »

Jeg må indrømme at jeg er fløjtende ligeglad med realismen, det er et spil! Jeg går mere op i om bloggen er skrevet godt osv Smiley Eneste grund til at jeg ikke kan lide købet af Millan, er fordi der er så mange der køber ham Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #37: 03 Dec 2006, 19:18 »

Jeg må indrømme at jeg er fløjtende ligeglad med realismen, det er et spil! Jeg går mere op i om bloggen er skrevet godt osv Smiley

Amen!

Fin start iøvrigt Thumbs Up

TFC: PS&E = FCK Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #38: 03 Dec 2006, 19:23 »

Det første er rigtig, men nu må jeg skuffe JER alle


FC. KØBENHAVN TIL JEG DØR !.

Edit: Hvad for et hold er Ps&e  Huh

Det der har ingen relevans for bloggen, og det ødelægger det fuldstændig. Forumgruppen "børnehaven" er et fint sted at starte for dig med de indlæg.

TT: Forståeligt at du køber dem, når du nu har muligheden Wink.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Update3: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #39: 03 Dec 2006, 21:09 »


Brøndby sælger Sennels
21. juli 2006

Sennels ser frem til Djurgården

Brøndby har i dag tyndet lidt ud i truppen, da man har solgt sin venstreback Asbjørn Sennels som var røget ned som femte valg på venstrebacken. Dermed har klubben nu fire spillere der kan spille backen, men to som har den som foretrukne.

Asbjørn Sennels er blevet solgt for 3.500.000 kroner til den svenske storklub Djurgården, hvor han bliver holdkammerat med en tidligere Brøndby spiller Matias Jonson.

"Det var den bedste løsning for begge parter at sælge Asbjørn. Han har gjort det godt i sin tid i Brøndby, men var røget langt ned i hierakiet, og derfor ønsker vi da også Asbjørn held og lykke med hans nye eventyr i Sverige." siger Per Bjerregaard

/ Ritzau /






Uafgjort i Nørreskoven
23. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Super Dave udlignede


1-0 Ulrik Balling(29')
1-1 David Williams(51')

Vejle B vs Brøndby IF 1-1(1-0)

På Vejle Stadion var det de røde fra Nørreskoven der tog mod de gule fra Vestegnen. Og det blev en intens kamp, hvor der i de første femogtyveminutter ikke rigtig var nogle chancer, men en massiv fight om midten af banen. En duel der ikke så afgjort ud før Vejles Ulrik Balling bragte Nørreskovens drenge i front. Ikke fortjent, men heller ikke ufortjent efter en lige start. Det holdt også til halvlegen af kampen. Men efter halvlegsteen, så det ud til at Brøndby kom på banen med fornyet energi, og med en storspillende Mike Jensen på banen fra anden halvlegsstart, så så det ud til at Brøndby kunne hive de tre point. Udligningen faldt seks minutter inden i anden halvleg, da David Williams opfangede en skidt tilbagelægning fra Mijatovic, og rundede sikkert Theis Rasmussen. 1-1. Efter der havde Brøndby flere chancer, men Theis Rasmussen stod godt i Vejle målet, og kampen endte 1-1. Brøndby kan med rette føle sig uheldige efter dagens kamp.






Brøndby sikkert videre
27. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Svenske Ericsson ledte an


1-0 David Williams(16')
2-0 Martin Ericsson(39')
3-0 Morten "Duncan" Rasmussen(69')
4-0 Morten "Duncan" Rasmussen(75')

Brøndby IF vs ÍA Akraness 4-0(2-0)

Med et samlet resultat på 8-0 har Brøndby sikkert kvalificeret sig videre fra første kvalifikations runde i Uefa Cuppen. Det blev en kamp der uden problemer blev kørt hjem, da første David Williams i kampens 16. minut sendte os i front med 1-0. Seks minutter før holdene kunne gå til pause kom Brøndby foran med 2-0, denne gang var det den svenske midtbanekreatør Martin Ericsson der sendte bolden i mål fra kanten af feltet. De 2-0 holdt til pausen.
Et kvarter inde i anden halvleg kom Brøndby yderligere foran, da angrebsesset Morten "Duncan" Rasmussen sendte bolden i kassen til 3-0, og sidste scoring stod der også Morten "Duncan" Rasmussen på, da han satte hovedet på et indlæg fra Thomas Rasmussen.

Efter kampen fik holdet så en kedelig meddelse, da først Martin Ericsson og siden Freddy Adu blev meldt alvorligt skadet. Martin Ericsson vil være ude i op til en måned, mens det står værre til for nyindkøbte Freddy Adu, der vil være ude i op til fire måneder med en overrevet lægmuskel.






Wernbloom til Brøndby
29. juli 2006

Forstærkning til Brøndby

Pontus Wernbloom har i dag underskrevet en fire-årig kontrakt med Brøndby, som har betalt IFK Göteborg 12 millioner for den kommende svenske landsholdsspiller. Det forventes at Wernbloom går direkte ind i startopstillingen, og skubber den belgiske midtbanespiller Floribert N'Galula ud på bænken. Det overrasker dog nok hverken fans eller Floribert selv, da den unge spiller hele tiden har vidst, at hans tid kommer senere. Wernbloom største konkurrenter til pladsen må forventes at være Marcus Lantz og Martin Retov, når disse kommer tilbage fra skade.

Wernbloom får trøjenummer 34 i Brøndby.

/ Ritzau /






Williams sikrer Brøndby sejren
30. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Williams' tredje mål i SAS-ligaen


1-0 Kim Daugaard(1')
1-1 Siyabonga Nomvethe(45')
2-1 David Williams(68')
2-2 Rade Prica(82')
3-2 David Williams(92')

Brøndby IF vs AaB 3-2(1-1)

Hjemme på Brøndby Stadion skulle Brøndby forsøge at få sæsonens første sejr. Det skulle ske mod Nordjyderne fra Aalborg Boldspilklub, men de var en noget større mundfuld end de to andre modstandere som Brøndby har haft i denne sæson. Brøndby fik dog den bedst tænkelige start, da veteranen Kim Daugaard åbnede scoringen i kampens første minut, men i halvlegens sidste minut lykkedes det for AaBs sydafrikanske offensive spiller Siyabonga Nomvethe at udligne til pausestillingen 1-1.
Efter pausen kom der mere fart over feltet fra begge hold, og kampen bølgede frem og tilbage. Men det skulle blive hjemmeholdet som igen kom i front, da David Williams fik scoret til 2-1 efter 68. minutters spil. Den stilling så ud til at holde kampen ud, men i det 82. minut kom Rade Prica alene igennem, og gjorde det til 2-2. Det hele startede efter en kommunikationsfejl mellem Per Nielsen og Mark Howard, der sendte begge på mellemhånd og Prica imellem.
Dermed så det ud til at Brøndby endnu engang måtte nøjes med uafgjort efter at have spillet en flot kamp. Men i det andet af tre minutters tillægstid dukkede australske David Williams endnu engang op som trold af en æske og gjorde det til 3-2 for Brøndby. Euforien var stor, da Brøndby fik sin første sejr.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #40: 03 Dec 2006, 21:19 »

Ser jo fortsat godt ud John, kan vi få et SS af stillingen ??
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #41: 03 Dec 2006, 21:41 »

Hvad for et hold er Ps&e  Huh
Det er en forkortelse for p*rk*n sport & entertainment, da jeg ikke vil nedværdige mig selv og alle jer andre ved at skrive det hvide affalds rigtige navn. I er jo ret beset intet andet end en underholdningskonce rn. En kedelig en af slagsen endda.
Logged


Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #42: 04 Dec 2006, 10:43 »

Rigtig nice blog du har gang i her John.... Super nice sat op, rigtig godt skrivet og fortalt..

KUTGW:)
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #43: 04 Dec 2006, 15:32 »

Det er en forkortelse for p*rk*n sport & entertainment, da jeg ikke vil nedværdige mig selv og alle jer andre ved at skrive det hvide affalds rigtige navn. I er jo ret beset intet andet end en underholdningskonce rn. En kedelig en af slagsen endda.
Nu sunes jeg altså det bliver for PLAT du har ret til at være Brøndby fan hvilket jeg også selv er! Men synes ikke at et inlæg som det har en relevans for blogen såvel som alle andre sidder og læser den! Og desuden er FCK jo det bedste hold i Danmark lige pt. Smiley
Men ellers en KANON blog! men er lidt urealistisk med de 110 mio. til transfers.. KUTGW  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Dec 2006, 15:33 af Don Abramovich » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #44: 04 Dec 2006, 20:46 »


Tidligere Brøndby helt tilbage
31. juli 2006

Jonson tilbage i Brøndby trøjen

I hvad der må forventes som Brøndbys sidste handel, er i dag blev offentliggjort.

"Jeg er meget glad for at have Mattias tilbage i Brøndby, og han kan give holdet noget af den rutine som vi mangler på vores unge hold. Han er dog ikke helt sikkert på en plads i startopstillingen, men stadig en rutineret ræv der kan give værdiful erfaring videre til knægtene." udtaler Brøndby chefen John Petersen.

"Jeg ser meget frem til igen at spille foran Brøndbys fans. Det er det bedste sted jeg har spillet i hele min karriere, og selvom jeg efterhånden er ved at være en gammel mand, så vil jeg give alt hvad jeg har for at Brøndby skal få mesterskabet hjem igen." udtaler Mattias Jonson om skiftet.

Tilbage er så at se om Jonson kan overbevise Brøndbys fans endnu engang, eller om han skuffer!

/ Ritzau /






Første point til Esbjerg
6. august 2006

Af Piet Baunø

Demba-Nyrén åbnede scoringen


1-0 Njogu Demba-Nyrén(12')
1-1 David Williams(28')
1-2 Morten "Duncan" Rasmussen(84')
2-2 Lars Christian Nielsen(93')

Esbjerg fB vs Brøndby IF 2-2(1-1)

Bundholdet Esbjerg fB fik i dag deres første point, da de hjemme på vestkysten fik 2-2 i kampen mod Brøndby IF. Det blev en kamp, hvor Esbjerg startede med et højt pres på Brøndbys kæder, og det var derfor fortjent, da Njogu Demba-Nyrén bragte Esbjerg foran med 1-0.
Efter Esbjergs scoring kom Brøndby mere med i kampen, og fik langsomt etableret et pres på Esbjerg forsvaret, og det udmøntede sig i en udligning fra Brøndby topscorer David Williams. Stillingen 1-1 holdt til pausen af dagens kamp, og anden halvleg så længe ud til at ende målløs.
Men i det 84. minut lykkedes det for Morten "Duncan" Rasmussen at sende Brøndby tilbage på sejrskurs, da han udnyttede et indlæg fra Mattias Jonson. Det så dermed ud til at Brøndby skulle hente tre point i Esbjerg, men denne gang var det Brøndby der blev snydt i det sidste minut, da Lars Christian Nielsen udnyttede en løs bold i det 93. minut.








Skidt udgangspunkt før returopgør
10. august 2006

Af Piet Baunø

Mads var dagens bedste spiller, og blev også matchvinder


1-0 Mads Jørgensen(94')

Brøndby IF vs FK Sarajevo 1-0(0-0)

En skuffende indsats på Brøndby Stadion var skyld i at Brøndby kommer til Sarajevo med en sejr på kun 1-0. Det kan meget vel vise sig at være for lidt forspring, men Brøndby holdet tror selvfølgelig på det.

"Vi spillede ikke så godt i dag, men alligevel formår vi at vinde kampen, og så var Mads(red. Jørgensen) jo helt forrygende spillende i dag." udtaler Per Nielsen.

Netop Mads Jørgensen var også manden bag Brøndbys sejrsmål i det 94. minut, da han modtog et indlæg fra Thomas Rasmussen og fra en skarp vinkel banken bolden over i modsatte side af målet. Et rigtig flot - og vigtigt - mål.






Santala Show
13. august 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Jukka Santala var her, der og alle vegne i dagens kamp


0-1 Mattias Jonson(11')
1-1 Jukka Santala(12')
1-2 Mattias Jonson(32')
2-2 Jukka Santala(54')
3-2 Jukka Santala(58')
4-2 Jukka Santala(65')
5-2 Jukka Santala(71')
6-2 Jukka Santala(76')

FC Nordsjælland vs Brøndby IF 6-2(1-2)

Brøndby var i dag på besøg hos FC Nordsjælland på Farum Park, og det blev en kamp som Brøndby spillerne formentlig vil glemme hurtigst muligt. Det startede ellers godt for de gulblusede, da Mattias Jonson efter elleve minutters spil headede holdet foran med 1-0, men bare minuttet senere havde Jukka Santala med sit første mål i dag udlignet føringen. Det var dog Brøndby der fortsatte med at sidde på kampen og kontrollere det hele. Det var derfor også fortjent, da Mattias Jonson for anden gang i kampen kunne score til 2-1 for Brøndby efter lidt over en halv time. Det blev også stillingen ved halvleg, og det så ud til at Brøndby havde styr på det.
Men et eller andet må Morten Wieghorst have sagt til sine spillere i omklædningsrummet, for det var et meget tændt Nordsjælland hold - og specielt Santala - der kom på banen i anden halvleg. Bare fjorten minutter var der spillet før FC Nordsjælland pludselig var foran, og begge mål var signeret af Jukka Santala. Det høje finne var dog ikke færdig endnu, og med et hattrick på elleve minutter sendte han dagens total op på seks scoringer. En imponerende indsats af finnen, der nu er oppe på 7 sæsonscoringer i 5 kampe. Mon ikke Brøndby gerne vil glemme denne kamp hurtigt, det var i hvert fald ikke muligt at få en kommentar fra nogen af spillerne efter kampen.

Det var det tilgengæld fra Jukka: "Det er det vildeste jeg nogensinde har oplevet. Vi spiller en elendig første halvleg, og er fortjent bagud med 2-1. Men i anden halvleg spiller vi dem jo helt ud af stadion, og at jeg så er mand bag alle seks mål. Det er bare endnu vildere. Det er fedt det her."
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010