home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 96860 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
(NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« : 03 Dec 2006, 00:18 »

Målet med spillet er at fører Brøndby IF frem i Europa, men ikke ved at købe stjernespillere. De spillere der hentes, skal alle være mere eller mindre realistiske. Altså spillere som Jermain Defoe, Zlatan osv. vil aldrig komme til Brøndby. Men spillere som Kerlon, Adu osv. der endnu ikke er at finde i en storklub kan godt være mulige emner. Dog vil ukendte spillere fra Brasilien osv. skulle opdages af mine talentspejdere. Det er kun spillere fra Norge, Finland og Sverige der må købes uden at være opdaget af talentspejdere, samt de store spillere(Kerlon, Adu etc).





PRESSEMEDDELSE FRA BRØNDBY IF
1. juli 2006

Af Michael Winther-Rasmussen

Opsigelsen fra Meulensteen
På et kort møde valgte Brøndby i dag at meddele, at man havde fyret den hollandske cheftræner René Meulensteen, der aldrig fik startet sin karriere i den vestegnsk storklub. Det var en trist Per Bjerregaard der mødte pressen "Af grunde, som jeg ikke kan komme ud med her, har jeg i dag modtage meddelsen fra vores "cheftræner" René Meulensteen, at han ikke føler sig i stand til at fører denne klubs stolte traditioner videre. Vi har derfor været ude at sondere markedet hurtigt, og det er lykkedes os at få en erstatning ind hurtigt.". Pressen så dette tiltag som meget sandsynligt for et kommende sammenbrud for klubben. En journalist spurgte til, hvorfor klubben ikke venter med en erstatning, og så lader Tom Køhlert overtage indtil da. Det lykkedes dog for Per, at får svaret godt for sig, og få sat den kritiske presse til vægs. "Tom har tidligere vikarieret på en meget god facon, og han var inde i billede. Han takkede dog nej, og derfor måtte vi videre i vores søgen."

Nej fra Køhlert, hva så?
"Efter Køhlerts nej arbejdede vi videre i vores søgen, og der blev budt et par stykker ind til samtale, der var dog én mand som sprang i øjnene der. Det var dog ikke ham det endte med, da det senere viste sig, at han ikke havde de kvaliteter vi søgte, hans spillestil var mere norsk betonet end teknisk. I stedet valgte FCK at ansætte ham. Men efter vi ikke rigtig havde held med at kalde folk til samtale, så måtte der jo handles hurtigt, da vi kun havde 14 dage til kampen mod Akraness."

Med 14 dage tilbage måtte Brøndby jo så ud at søge videre, men hvad gjorde Per Bjerregaard så?

"Med den korte deadline valgte jeg derfor at tage en snak med en kammerat fra Wisla Krakow, hvor de havde haft en ung dansker på kontrakt. Han fik dog ødelagt sin fodboldkarriere tidligt pga. skader, men allerede dengang viste han gode lederevner, og arbejde tit sammen med deres træner dengang omkring træning etc. Derfor måtte vi prøve at høre ham om det var noget!"

Uerfarent valg til stort job
Brøndby havde nu meget kort tid at løbe på. Den nye mand var ukendt, og hvad ville fansene sige til denne "hovsa" løsning?
"Vi fik hurtigt fat i dansk/polske John Petersen, som er bosat i Danmark og havde nogle små trænerjob, og vi forelagde ham jobbet. Han overvejede det et par dage, og vendte så tilbage til os med et ja. Derfor var vores trænersitaution nu på plads med kort tid til Uefa Cup-kvallen."

Men et uerfarent valg til en klub som Brøndby, hvem ville kunne accepterer det?
"Der er da ingen tvivl om, at hvis det går skidt, så vil vi blive kritiseret godt og grundigt. Men går det godt, så vil alle vel bare klappe i hænderne, og sige at det var et godt valg! Men John ved godt, at der hviler et stort pres på ham, og at han ikke må tage noget for givet. Derfor er der også kun skrevet en ét-årig kontrakt, og derefter kan parterne så sætte sig ned og evaluerer på det. Det er i alles interesse."

Den nye træner
Brøndbys nye træner er altså den uerfarne 29-årige træner John Petersen, som kun har arbejdet med lilleputpiger og lilleputdrenge indtil videre. Han har dog tidligere været professionel i den polske storklub Wisla Krakow, hvor han arbejdede tæt sammen med den daværende manager.
"Selvfølgelig er jobbet i Brøndby en kæmpe udfordring for mig, og jeg ville da gerne have haft mere tid til at sætte mig ind i tingene, men skal jeg være ærlig, så ville mere tid nok have betydet at jeg ikke havde fået tilbuddet. Derfor er jeg selvfølgelig bare glad for at få chancen. Den korte tid gør også, at det bliver svært at få overført min ideer til de første kampe, men efter et par måneder, så skulle det hele gerne kører. Men jeg er i gang med at kigge efter potentielle spillere, men de skal kunne gå ind i startopstillingen, ellers er de ikke interessante." udtaler den nye Brøndby træner John Petersen.






Brøndby talentspejder skifter klub
3. juli 2006

Talentspejder Erik Larsen valgte at sige nej til Brøndbys tilbud om en forlængelse af hans nuværende kontrakt, og valgte i stedet at tage turen til England, hvor den lille klub fra Manchester har givet ham et flot tilbud. Manchester City må op med godt 100.000 kroner til Brøndby for at slippe Erik Larsen.
Efter "salget" af Erik Larsen er Brøndby nu gået på markedet for at finde en - eller flere - afløsere til posten sammen med Kim Vilfort.

/ Ritzau /







Truppen til Europa-Cup kampene
5. juli 2006

Trænerduo John Petersen og Peder Sigaard har registeret følgende spillere til årets Uefa-Cup eventyr

1. Casper Ankergren(GK)
3. Thomas Rytter
4. Per Nielsen
5. Mark Howard
6. Marcus Lantz
7. Kasper Lorentzen
9. Martin Retov
10. Martin Ericsson
11. Mads Jørgensen

14. Joseph Elanga
16. Morten Cramer(GK)
17. Morten "Duncan" Rasmussen
18. Henrik Kildentoft
21. Thomas Rasmussen
22. Morten "Molle" Rasmussen
23. Martin Spelmann
24. Adam Eckersley
25. Hannes Sigurdsson
26. Mike Jensen
30. Michael Tørnes(GK)
31. David Williams
33. Marc Olsen
35. Niclas Rønne





Svensk midtbanees til Brøndby?
7. juli 2006

Af Piet Baunø

Er Anders på vej til Brøndby?

Ifølge svensk presse, så er Brøndby meget tæt på at skrive kontrakt med den svenske midtbanekreatør Anders Svensson, der tidligere har huseret i engelske Southampton. Vi har forsøgt at få en kommentar fra den nye Brøndby træner John Petersen, men hans eneste kommentar var "Anders er kun én ud af flere spillere vi holder øje med.".

Svenske Expressen stoppede Anders Svensson efter en træningssession i Elfsborg, og fik følgende kommentar "Jeg føler jeg er nødt til at skifte til en større klub for at få opfyldt mine ambitioner, men med hensyn til Brøndby, så har jeg ingen kommentarer."














Flere rygter om Brøndby
9. juli 2007

Af Michael Winther-Rasmussen

Der fortsætte med at være rygter omkring spillere til Brøndby. Vi vil her give et overblik over dem, som Ekstra Bladet har erfaret ligger i forhandlinger med Brøndby.

Max von Schlebrügge fra Hammarby
Max skulle eftersigende have accepteret et kontrakttilbud fra Brøndby, men Brøndby har valgt at udsætte handlen med en uge. Endnu er der ingen der ved hvad grund de har til udsættelsen, men det ventes, at han snart er at finde i Brøndby IF. Vores pris: 8.250.000 kroner

Kalle Ljungberg fra GIF Sundsvall
Den unge kantspiller skulle have skrevet kontrakt med Brøndby fra årsskiftet, da hans kontrakt udløber med GIF.

Freddy Adu fra DC United
Et rygte, som vi betegner som meget useriøst. En spiller af Adus kaliber skal ikke til en dansk topklub, men ud et sted i Europa. Derfor forventer vi at dette bare er en and. Men vedvarende rygter fra USA siger, at han er på vej. Vores forventede pris: 30.000.000 kroner

Wilton Figueiredo fra AIK Stockholm
Den brasilianske angrebssensation har overrasket alle. Og derfor rygtes han nu på vej til Vestegnen, hvor han i givet fald vil tage en plads i startopstillingen. Vores pris: 15.000.000 kroner

Kevin Larsen fra Lyn
Den talentfulde norske venstreback skulle være på vej til Danmark. Men ifølge rygter er både Brøndby og FC København interesseret i den norske back. Han skulle dog også have andre tilbud på hånden, men FCK eller BIF virker mest sandsynlige. Vores pris: 8.000.000 kroner

Alexander Ødegaard fra Viking
Var udskreget til det helt store, men det er ikke helt gået som spået. Den hurtige kantsspiller har ikke slået igennem, og derfor rygtes han nu til Brøndby, hvor man vil forsøge at få ham til at slå igennem. Vores bud på en pris: 10.000.000 kroner

Alex Valencia fra Start
Talentfuld højrekant har overrasket i Norge, og har fået fem kampe på det norske landshold. Vil være en rigtig god spiller at få til den danske liga. Vores pris: 16.000.000 kroner

Der er dog flere spillere med i rygtekredse omkring Brøndby, men det er ovenstående som vi på Ekstra Bladet ser som mest sandsynlige.





Første Brøndbyforstærkning på plads
11. juli 1007


Wilton blev den første forstærkning i John Petersens
forsøg på at fravriste FCK titlen.
I dag blev den første spiller til Brøndby så præsenteret, og det var ikke helt overraskende at det drejede sig om den 24-årige angriber Wilton Figueiredo fra AIK Stockholm. Den brasilianske angriber har spillet to sæsoner i Allsvenskan, og i de to sæsoner er det blevet til 30 kampe og 19 mål.
Det var en glad Wilton der udtalte sig til Expressen.se "Jeg er meget stolt over at komme til Brøndby, og ser meget frem til at spille foran Faxe Tribunen. Mit mål er at scorer over 15 mål i den kommende sæson, så jeg kan vise mit værd."

Ifølge rygterne, så har Brøndby smidt godt 10 millioner efter den brasilianske troldmand, derfor er der også pres på ham fra start af.






Stortalent forlænger med Brøndby
12. juli 2006

Brøndby har i dag forlænget kontrakten med det 18-årige polske stortalent Lukasz Cieslewicz der har været i klubben i lidt over én sæson. Sidste år spillede han fire kampe på 2. division Øst holdet, og scorede to mål. Lukasz har forlænget kontrakten med 3 år.

/ Ritzau /






Næste update vil være med første kval-kamp, og muligvis flere indkøb. Er dette en blog I vil følge?
Det vil være som her hele vejen! Og min Milan blog er på pause et godt stykke tid, men kunne ikke lade være med at blogge Smiley
« Seneste Redigering: 27 Apr 2007, 23:23 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #1: 03 Dec 2006, 00:26 »

Super start! Jeg er virkelig fanget! Hvis du holder stilen, tror jeg denne blog vil blive endnu bedre end din forrige Smiley
Vildt hvis du får Adu Rullende Øjne
Skal du ændre din signatur? Wink
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #2: 03 Dec 2006, 00:43 »

Helt fantastisk start!
Logged


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #3: 03 Dec 2006, 01:08 »

Wow! Go' Start Thumbs Up tror ligesom Zhotlog at den kan blive bedre end din tidligere blog Thumbs Up KUTGW
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #4: 03 Dec 2006, 01:23 »

Der er ingen steder der står at Adu er hentet, kun at han rygtes til klubben... Dog vil jeg sige at jeg har hentet ham til FCK for 23-29 mio i FM2007... så det kan lade sig gøre...

Men fed blog... KUTGW
Logged


Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #5: 03 Dec 2006, 01:36 »

Hejsa...

Super start på din blog, John Spurs. Jeg er fanget med det samme, og ser frem til at følge dit Brøndby eventyr frem over. Keep Up The Good Work!
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #6: 03 Dec 2006, 01:47 »

Der er ingen steder der står at Adu er hentet, kun at han rygtes til klubben... Dog vil jeg sige at jeg har hentet ham til FCK for 23-29 mio i FM2007... så det kan lade sig gøre...

Men fed blog... KUTGW
Har jeg sagt andet Huh
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #7: 03 Dec 2006, 04:24 »

Har jeg sagt andet Huh

arh, læste det som om du sagde at det var vildt at han havde fået Adu...

min fejl
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #8: 03 Dec 2006, 04:25 »

np Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #9: 03 Dec 2006, 04:50 »

hmm.. Berendt, kunne jeg ikke lige få dig til at slette dit blog indlæg fra min blog...  crazy funny

EDIT: INDLÆG NUMMER 1000!!!! Grin
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 04:53 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #10: 03 Dec 2006, 04:59 »

Looool Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #11: 03 Dec 2006, 08:56 »

Super start på bloggen.. Du skriver godt, sætter det op på en god måde og det fanger læseren. Bestemt en blog jeg vil følge med i fremover. Også godt klub valg. Håber det kommer til at gå Brøndby bedre hos dig, end det gør i virkeligheden.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

DelPiero
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #12: 03 Dec 2006, 09:23 »

Dejlig start. Flot sat op, og elsker de der rygte ting.
Også gør det da heller ikke noget man kan følge med i Berendts blog samtidig Opstemt
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #13: 03 Dec 2006, 09:32 »

kanon blog.. du skriver på en god måde.... jeg er vild med den og følge med i den
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #14: 03 Dec 2006, 10:15 »

rigtig go blog, jeg er med . Tror den kan blive rigtig god den her blog hvis du fortsætter sådan .
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010