home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 569974 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3645: 24 Apr 2012, 21:43 »

Magasinet er rigtig nice, Shaft, har næsten læst det hele igår. Dejligt arbejde fra jeres side af!
Og ja, jeg er jo Colts fan. Bliver hamrande spændende at se hvem vi vælger Tunge

19-18!

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #3646: 27 Apr 2012, 10:28 »

Hvad siger i til første runde af daften i nat?

Personligt er jeg som Steeler fan MEGET tilfreds med at "OG" David DeCastro faldt helt til 24.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

mLasson
Gæst

« Svar #3647: 27 Apr 2012, 10:44 »

Morris Claiborne. Behøver jeg sige mere?

blomvikings
Manager

« Svar #3648: 27 Apr 2012, 10:46 »

Som mit navn antyder så er jeg Vikings mand, og jeg savner virkelig en ny QB til holdet, samt en WR med noget mere klasse.

mLasson
Gæst

« Svar #3649: 27 Apr 2012, 10:50 »

Som mit navn antyder så er jeg Vikings mand, og jeg savner virkelig en ny QB til holdet, samt en WR med noget mere klasse.

Jeg tror ikke, at du skal regne med, at i opgiver med Ponder allerede Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #3650: 27 Apr 2012, 10:54 »

Jeg tror ikke, at du skal regne med, at i opgiver med Ponder allerede Smiley

Det gør jeg heller ikke, men jeg har bare ikke fidus til ham.

mLasson
Gæst

« Svar #3651: 27 Apr 2012, 10:57 »

Det gør jeg heller ikke, men jeg har bare ikke fidus til ham.

Det er rigtig svært at bedømme QBs efter en sæson i ligaen. Og de har det jo med ikke at gøre det så godt i deres anden sæson heller. Derfor tror jeg, at du skal vente til efter hans tredje sæson med at afskrive ham helt - selvom han selvfølgelig kan gå hen at blive bænket Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3652: 27 Apr 2012, 11:00 »

Jeg aner ikke en fløjtende fis om draft-spillerne - og jeg mener virkelig INTET - men så vidt jeg kan læse mig frem til, er det slet ikke dårligt med Decastro i Steelers  Grin

mLasson
Gæst

« Svar #3653: 27 Apr 2012, 11:06 »

Jeg aner ikke en fløjtende fis om draft-spillerne - og jeg mener virkelig INTET - men så vidt jeg kan læse mig frem til, er det slet ikke dårligt med Decastro i Steelers  Grin

Ham skal du ikke være utilfreds med. Den bedste G til at komme ud af college i årevis, og jeg var faktisk ret sikker på, at han ville blive valgt i top 16. Han var også en af de spillere, jeg godt ville have til Cowboys, hvis vi blev på #14.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3654: 27 Apr 2012, 11:12 »

Synes faktisk, at Ponder så ret godt ud sidste år. Synes i højere grad det var et udtryk for Vikings elendige hold, at de havde så dårlig en record. Det kan man ikke blame Ponder for.. Han blev oftest sat i situationer, hvor han skulle forcere kast og så endda til et meget dårlig receiverkorps.. Jeg tror, at han bliver en fornuftig QB, men det er selvfølgelig altid svært at forudsige. Vikings kommer alligevel ikke til at kunne lave noget i NFC North de næste par år.

Med hensyn til draften skulle det vist være ret vanvittigt, hvordan de forskellige hold byttede draftpicks. Jeg gad virkeligt godt at have set det og især da Griffin blev annonceret til Redskins..

blomvikings
Manager

« Svar #3655: 27 Apr 2012, 11:17 »

Synes faktisk, at Ponder så ret godt ud sidste år. Synes i højere grad det var et udtryk for Vikings elendige hold, at de havde så dårlig en record. Det kan man ikke blame Ponder for.. Han blev oftest sat i situationer, hvor han skulle forcere kast og så endda til et meget dårlig receiverkorps.. Jeg tror, at han bliver en fornuftig QB, men det er selvfølgelig altid svært at forudsige. Vikings kommer alligevel ikke til at kunne lave noget i NFC North de næste par år.

Med hensyn til draften skulle det vist være ret vanvittigt, hvordan de forskellige hold byttede draftpicks. Jeg gad virkeligt godt at have set det og især da Griffin blev annonceret til Redskins..

Det kan der være noget om, jeg er bestemt heller ikke begejstret for vores WR-korps. Men det virker som om vi satser på andre positioner til at starte med.

mLasson
Gæst

« Svar #3656: 27 Apr 2012, 11:57 »

Percy Harvin er da en keeper. Han har dog problemer med at holde sig på banen, hvilket selvfølgelig er et kæmpe minus. Udover ham har i jo ikke så meget, selvom man da selvfølgelig kan håbe, at Jerome Simpson kan hjælpe lidt i den afdeling, når han har udstået sin karantæne.

Ellers er det jo også primært løbespillet, der skal vinde jer kampe Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #3657: 27 Apr 2012, 13:02 »

Du gik bestemt ikke glip af det store. Der var fin hype da Browns og Vikings tradede, men ellers skete de fleste trades mens der var reklamepause og boy var der mange reklamepauser. Sidst i draften var der en pause efter hvert pick. Men det er bestemt en sjov ting at se og jeg skal også se med i aften. Bliver spændende hvad Falcons gør. Går de LT nu hvor det ser ud til at Mike Adams og Jonathan Martin falder til et sted hvor Falcons kan hente dem. Eller trader de lidt op og henter enten Fleener eller Allen. Det ender sikkert med de gør en helt tredje ting. Så længe vi ikke loller som Bucs, Vikings eller 49ers, så går det nok.
So far har Patriots vundet draften. Rams har også gjort det godt.

Personligt har draften været en skuffelse. Min baby, Stephen Hill, blev ikke taget i første runde. Og min søde ven, Nick Perry kom til de ulækre Packers. Nu mangler det bare at Hill kommer til Panthers eller Browns og Vontaze Burfict bliver samlet op af Ravens(lol jk).

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3658: 28 Apr 2012, 05:31 »

Colts har fået skaffet sig Luck, de to TE's Coby Fleener og Dwayne Allen og WR T.Y. Hilton! Deeejlig draft indtil videre, giv Luck så mange våben som muligt!
Bliver sikkert kørt et NE lignende 2 TE system eller noget i det stil.

19-18!

Lavezzi
Gæst

« Svar #3659: 28 Apr 2012, 14:21 »

Efter at have sovet på vores 2 første picks er jeg straks mere fortrøstningsfuld. Jeg er blevet endnu gladere for Konz. Holmes skal man lige tygge på, men jeg kan se, hvorfor Falcons gerne ville have ham tidligt, skønt de nok godt kunne ha' ventet lidt. 

Peter Konz, OG/C, Wisconsin, 55th:
Falcons tog helt klart BPA her og der kan ikke være nogen tvivl om, at Konz var BPA på det tidspunkt. Han var længe spået til at gå i midt første runde, men hans stock er faldet på det seneste både pga. skader, men også pga. hvem gider drafte en C så tidligt. Han er 6 ft 5 in (1.96 m) og vejer 314 lb (142 kg). Noget af et beast. Konz er, hvis han kan holde sig skadesfri, vores center for de næste +10 år. Han er kun 22. Denne sæson kommer han dog nok til at være vores startende right guard. Jeg kan godt lide Konz, han er by far den bedste C i draften og var da vi dradtede BPA. Derfor giver dette pick meget mening. Han har lidt af en skadehistorie, men i Atlanta kommer han til at spille for trænere der er rigtige gode til at forhindre skader. Jeg er sikker på, at Konz nok skal blive et hit i Atlanta, selvom alle hader at drafte O-line spillere tidligt, medmindre de hedder Matt Kalil eller David DeCastro.

Lamar Holmes, LT, Southern Miss, 91st:
Lamar 'mofo' Holmes, Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ved meget lidt ham. Han er et endnu større beast end Peter Konz: 6'6 og 325 pounds. Jeg har set én kamp med Holmes; Conference USA mesterskabskampen mod Houston Cougars, hvor Southern Miss noget overraskende vandt. Jeg lagde ikke specielt mærke til Holmes, for hvem sidder og holder øje med O-linen? Holmes dækker et kæmpe need. Sam Baker er en turrible LT, men Holmes kan bestemt ikke gå ind og starte fra day one, modsat Konz. Holmes er noget af et projekt. Falcons tradede ned, da de var ret sikre på, at de kunne dradte Holmes 91st overall. Vi fik et 5 runde pick ud af det og det er skam fint nok. Grunden til at Falcons var sikre på, at de kunne drafte ham var at han i de fleste mocks er spået til at blive  drafted i 5/6. runde.
Jeg kan læse mig frem til, at Holmes ikke har den nødvendige hurtighed til at starte som LT og han generelt ikke er hurtig. Altså, alle college spillere skal vænne sig til hurtigheden i NFL: Det skal Andrew Luck, det skal RGII og det skal Lamar Holmes også. Og ja, manden er ikke hurtig, men han vejer lige under 150 kg og omkring 2 meter høj. Beast. Mange Falcons fans er sure over dette pick, da der var et par spillere ledlige som mange gerne så til holdet før Holmes. Lamar Miller, Brandon Thompson og Ladarius Green, for blot at nævne 3. Holmes er et projekt, men også noget af et projekt. Kan Falcons udvikle ham til en startende LT i ligaen, så bliver han et beast at komme forbi. Men igen, han er ikke et sexy pick og det gør mange skuffede, men man kan ikke komme uden om, at vores O-line behøver hjælp. Hjælp som både Konz og Holmes kan bidrage med.

So far vil jeg give vores draft B-.

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010