home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 569862 gange)
blomvikings
Manager

Sv: NFL
« Svar #3675: 03 Sep 2012, 19:42 »

Jeg frygter virkelig også et grimt år... Men hvis Ponder får lidt tur i den, AP forbliver skadesfri (yeah right) og defense bare fungerer nogenlunde, så tror jeg på en hæderlig sæson.

El Jefe
Gæst

« Svar #3676: 03 Sep 2012, 20:29 »

Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Vikings bliver ligaens ringeste hold. 2-14, højest 3-13  Opstemt

Packers er altid farlige, men jeg vil påstå, at alle kan vinde over alle i NFC i år. Det bliver vanvittigt tæt. AFC er dog i mine øjne kun en kamp mellem Ravens, Pats og Texans.
Dude. Ravens tabte til Rams i pre-season. Jeg ved godt, at det kun er pre-season, men Rams...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3677: 03 Sep 2012, 20:56 »

Dude. Ravens tabte til Rams i pre-season. Jeg ved godt, at det kun er pre-season, men Rams...

Dude. Pre-season....... behøver ikke at uddybe  Opstemt

El Jefe
Gæst

« Svar #3678: 03 Sep 2012, 20:58 »

Men alligevel. Det var til Rams! Raaaams... Rams er låååårt.

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3679: 03 Sep 2012, 21:05 »

#BlowForBarkley og #LayFlatForMatt bliver fandme spændende. Håber han ender hos Raiders. Ville være så vildt med 3 USC legender som QBs. Vikings, Jaguars og Kansas City er nok også en mulighed. Men helst Raiders.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3680: 03 Sep 2012, 21:10 »

Men alligevel. Det var til Rams! Raaaams... Rams er låååårt.

.. men ikke ringere end Vikings.  funny
Og hvad sker der for, at QB-niveauet i College er så højt? Hvis Luck og Griffin bager nogenlunde lever op til, hvad folk forventer og Cam og Dalton fortsætter deres udvikling, er det jo sygt. For ikke at snakke om, at Tannehill, Weeden og Wilson også starter i år. Synes det er ret vanvittigt (det siger ikke meget at slå Matt Moore, Colt McCoy og Matt Flynn, men alligevel)

AFC
Manager

« Svar #3681: 03 Sep 2012, 21:59 »

Nu nærmer den nye NFL sæson sig snart, og jeg må indrømme, at jeg ikke har fået fulgt så meget med i dette års draft og lign. Colts, som jeg er tilhænger af ved jeg dog er kommet af med den kære Manning, som er røget til Denver Broncos, right?

Men nu når draften er ovre, og sæsonen starter om få dage, hvordan tror I så at Colts vil klare sig denne sæson? Bliver det endnu en skuffende sæson? Vil være meget rart at høre, om man kan have forventninger til Colts holdet i år.

Dog skal der ikke være nogen tvivl om, at jeg igen i år vil følge med!

blomvikings
Manager

« Svar #3682: 03 Sep 2012, 22:11 »

Nu nærmer den nye NFL sæson sig snart, og jeg må indrømme, at jeg ikke har fået fulgt så meget med i dette års draft og lign. Colts, som jeg er tilhænger af ved jeg dog er kommet af med den kære Manning, som er røget til Denver Broncos, right?

Men nu når draften er ovre, og sæsonen starter om få dage, hvordan tror I så at Colts vil klare sig denne sæson? Bliver det endnu en skuffende sæson? Vil være meget rart at høre, om man kan have forventninger til Colts holdet i år.

Colts får det rigtig svært i år. Jeg tror denne sæson bliver en sæson hvor det bare gælder om at spille Luck ind på holdet. PO når de ikke.

Og jo Manning er i Denver, et hold som jeg tror kan gå i PO eller faile fuldstændig!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3683: 03 Sep 2012, 22:17 »

Der er kommet ny head coach i Chuck Pagano som er tidligere defensiv koordinator hos Ravens, og han vil formentlig fokusere meget på defence i sæsonen. Der mangler dybde på receiverpositionen og løbet er et stort spørgsmål- Det bliver en hård sæson, men Andrew Luck har været god i preseason og udover at Texans formentlig er suveræne i AFC South, så kan Colts måske overraske og få en nogenlunde sæson.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AFC
Manager

« Svar #3684: 03 Sep 2012, 22:22 »

Colts får det rigtig svært i år. Jeg tror denne sæson bliver en sæson hvor det bare gælder om at spille Luck ind på holdet. PO når de ikke.

Og jo Manning er i Denver, et hold som jeg tror kan gå i PO eller faile fuldstændig!
Der er kommet ny head coach i Chuck Pagano som er tidligere defensiv koordinator hos Ravens, og han vil formentlig fokusere meget på defence i sæsonen. Der mangler dybde på receiverpositionen og løbet er et stort spørgsmål- Det bliver en hård sæson, men Andrew Luck har været god i preseason og udover at Texans formentlig er suveræne i AFC South, så kan Colts måske overraske og få en nogenlunde sæson.
Spændende med de to meninger der. Men hvad så med de rutinerede navne såsom Reggie Wayne, Joseph Addai, Dallas Clark, Jeff Saturday og Dwight Freeny? Er de der stadig?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3685: 03 Sep 2012, 22:26 »

Spændende med de to meninger der. Men hvad så med de rutinerede navne såsom Reggie Wayne, Joseph Addai, Dallas Clark, Jeff Saturday og Dwight Freeny? Er de der stadig?

Det tager ca. 1 minut at søge efter. Jeg er dog også for doven til det, men jeg mener, at kun Reggie og Freeney er tilbage.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3686: 03 Sep 2012, 22:26 »

Wayne er der stadig, Addai er free agent, Dallas Clark er hos Bucs, Saturday hos Packers og Dwight Freeney er der stadig. Freeney er frem mod sæsonen blevet flyttet fra defensive end til linebacker Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #3687: 03 Sep 2012, 22:28 »

Saturday er hos Packers
Dallas Clark spiller hos Bucs.
Donald Brown er jeres RB. Addai er ikke længere i klubben.

Har ikke lige set jeres program, men jeg tror ikke I vinder mere end 4-5 kampe. I får nok vist en del kampe på dansk tv, fordi medierne, desværre, er så Luck liderlige.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3688: 03 Sep 2012, 22:30 »

Wayne - Ja, Addai - Nej, Clark - nej, Saturday - nej, Freeny - ja (så vidt jeg husker) Det kommer til at kræve noget ekstraordinært hvis Colts skal klare det godt. Mit bud ville være en 5 - 10 6 - 9 sæson, ikke katastrofal, men stadig bedre end hold som Miami (0-16). De har et ungt hold, der er ved at bygge op efter mange veteraner forlod, og det kommer til at tage en sæson, måske to, men det er et spændende projekt i har gang i!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

AFC
Manager

« Svar #3689: 03 Sep 2012, 22:38 »

Tusind tak for svarerne. Det tegner ikke godt, men nu må vi se, hvad sæsonen bringer. Det bliver spændende!

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010