Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
27 Maj 2025, 12:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23571
0 Brugere, 802 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
simka
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
NFL
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
240
241
[
242
]
243
244
...
285
Forfatter
Emne: NFL (Læst 570131 gange)
Enged
Gæst
Sv: NFL
«
Svar #3615:
08 Feb 2012, 21:56 »
Citat af: mLasson 08 Feb 2012, 21:09
Er der nogle, der spiller Madden? I så fald er der nogle ledige hold i en Online Franchise, som jeg er med i
Der er en Madden-tråd
mLasson
Gæst
«
Svar #3616:
08 Feb 2012, 21:57 »
Citat af: Enged 08 Feb 2012, 21:56
Der er en Madden-tråd
Nå, for søren. Så må jeg jo lige prøve at finde den istedet
blomvikings
Manager
«
Svar #3617:
20 Mar 2012, 08:30 »
Nu har jeg siddet og læst nogle artikler om Mannings skifte til Denver, og det er jo helt vanvittigt hvad der bliver udtalt. Tror i virkelig han har så stor betydning at han løfter et hold som Broncos til SB kandidater? Jeg vil se det før jeg tror på det. Men jeg er da slet ikke i tvivl om at han bliver en gevinst for holdet, og de skal da nok ende i play-off, men jeg tvivler på at han ene mand løfter Broncos SÅ meget. Han havde trods alt lidt hjælp i Colts i form af nogle gode Recievers mm.
Badefar
Manager
«
Svar #3618:
20 Mar 2012, 08:51 »
Snakker vi Peyton Manning i nogenlunde vanlig form fra Colts så ja, så er Broncos SB kandidat. De spiller i en forholdsvis svag division som de nemt vil kunne vinde og med et rigtigt stærkt forsvar og Manning bag center der gør hele sit offence bedre, så er Broncos helt klart en contender i en conference der ikke reelt kun har ét dominerende hold i Patriots. Han har nogle udemærkede våben i Eric Decker og Demaryius Thomas, som jeg tror slår igennem næste år, og mon ikke de får tilført lidt ekstra nu de har fået en QB der kan kaste en bold. Jeg frygter som Patriots fan stort set alle hold bare de har Manning under center og Broncos er bestemt ingen undtagelse.
blomvikings
Manager
«
Svar #3619:
20 Mar 2012, 09:13 »
Citat af: niklasob12345 20 Mar 2012, 08:51
Snakker vi Peyton Manning i nogenlunde vanlig form fra Colts så ja, så er Broncos SB kandidat. De spiller i en forholdsvis svag division som de nemt vil kunne vinde og med et rigtigt stærkt forsvar og Manning bag center der gør hele sit offence bedre, så er Broncos helt klart en contender i en conference der ikke reelt kun har ét dominerende hold i Patriots. Han har nogle udemærkede våben i Eric Decker og Demaryius Thomas, som jeg tror slår igennem næste år, og mon ikke de får tilført lidt ekstra nu de har fået en QB der kan kaste en bold. Jeg frygter som Patriots fan stort set alle hold bare de har Manning under center og Broncos er bestemt ingen undtagelse.
Nu skal Manning jo også først lige vise at han stadig kan. Det er trods alt 1½ år siden (ret mig hvis jeg tager fejl) han har spillet. Men hvis han stadig har 08/09 niveau, så er Denver klart i slutspillet, men at de er SB favoritter synes jeg er voldsomt at sige. Især med hold som Packers, Ravens og ikke mindst 49'ers med de signings de har lavet.
Enged
Gæst
«
Svar #3620:
20 Mar 2012, 09:17 »
Det giver ingen mening det der, blomvikings.
Packers og 49'ers kan Broncos jo ikke møde for i SB, så de er irreleveante. Ravens er da gået helt ned i denne off-season. De har fyret to startede og mistet 5-6 stykker i FA, og de har ikke lavet nogen signings, så vidt jeg husker.
Jeg ville nok mene, at Patriots ville være værre for dem at møde igen.
blomvikings
Manager
«
Svar #3621:
20 Mar 2012, 09:27 »
Citat af: El Jefe 20 Mar 2012, 09:17
Det giver ingen mening det der, blomvikings.
Packers og 49'ers kan Broncos jo ikke møde for i SB, så de er irreleveante. Ravens er da gået helt ned i denne off-season. De har fyret to startede og mistet 5-6 stykker i FA, og de har ikke lavet nogen signings, så vidt jeg husker.
Jeg ville nok mene, at Patriots ville være værre for dem at møde igen.
Det er da underordnet om de så møder dem i SB, så er de stadig ikke favoritter til at vinde.
Og ja Ravens er måske et dårligt bud, men så Pats og Steelers.
Men lad nu lige Manning vise at han stadig er den bedste inden man begynder at snakke SB til Broncos !
Badefar
Manager
«
Svar #3622:
20 Mar 2012, 09:30 »
Der er selvfølgelig et stort men ved Manning, og det er jo at han ikke har spillet i halvandet år hvilket selvfølgelig er lang tid. Hvis hans fysik er i orden og han ikke er hæmmet af det i sit spil er jeg sikker på at han har det så meget på rygraden at han vil kunne levere fra dag ét. Med en lang opstart og en fysik der er i orden er jeg sikker på at vi ikke kan se mange spor af 2 års pause fra NFL.
Broncos som SB favorit, jo det er godt nok lige sat på spidsen men ikke desto mindre synes jeg helt klart at de er contenders når man også kigger på de hold de skal forbi. De har alle de fundamentale ting på plads, et hårdt spillende og opportunistisk forsvar, krydret med et velfungerende løbeangreb der selvfølgelig bliver en mindre del af deres angreb, men ikke desto mindre stadig kan producere og ved hvordan man flytter kæderne, og som prikken over i'et har de nu fået en HOF QB. Kan de få samlet hjørnestenene har de et solidt fundament.
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #3623:
20 Mar 2012, 12:15 »
I mine øjne er ethvert hold med Manning som QB play off kandidat, og med marginalerne på sin side også vil han altid have muligheden for Super Bowl. Forudsat han holder niveau stadig.
De har en af ligaens bedste tackles i Clady, samt et 2. rundevalg fra sidste draft på modsatte side, som sagtens kan levere varen. Med evt. Jeff Saturday som center, så ser den offensive linje interessant ud. Og uanset hvordan Manning leverer rent fysisk, så vil hans pre-snap read altid sætte angrebet i gode situationer.
Hvis de henter Dallas Clark ind, så har de et ok receiverkorps også, hvor jeg især glæder mig til at følge Demaryius Thomas, som jeg tror vil få en stor sæson. Måske et draftvalg her også, så vil jeg næsten sige det er et godt angreb.
Defensiven taler lidt for sig selv hvis man fulgte med i løbet af sidste sæsons Tebow time. Selvom Tebow løb med omtalen vil jeg påstå at hovedårsagen til Broncos flotte sæsonafslutning var forsvaret. Der er dog nogle spørgsmålstegn her, da både Dawkins og Bailey efterhånden har nået en vis alder. Hvis de begynder at gå ned i niveau svækkes forsvaret kraftigt. Men hvis Manning kan sætte Broncos i nogle situationer hvor de kan forsvare en føring (det var ikke ofte det skete sidste år), så har Broncos det perfekte defence ført an af to af ligaens bedste pass rushere i Dumervil og Von Miller.
Så jo, jeg vil sige Broncos har en chance for Super Bowl med tilføjelsen af Manning. Bookmakerne har også ændret odds fra omkring 80 til omkring 20 nu
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3624:
20 Mar 2012, 13:06 »
Manning har lige reddet Foxen - nu har han i det mindste et godt argument for at bænke Tebow og om muligt trade ham. Bænket ham havde han nu nok gjort alligevel. Uden tvivl det bedste der kunne ske for Denver, som alt den tid jeg har fulgt ligaen intet rigtigt har kommet med. Kontinuiteten på QB har manglet og hvis Manning bare opretholder et nogenlunde niveau og ikke bliver skadet, har de fundet det.
Jeg tror, at de får svært ved bare at nå til playoffs. AFC West er slet ikke så dårligt, som den nogengange bliver gjort til. Chiefs har et top-5 kaliber forsvar, som nogen kampe kan lukke fuldstændig ned for alle. Hvis de bare havde haft lidt mindre QB-problemer sidste år, havde de vundet West. Med Cassel tilbage, Jamaal Charles tilbage og Dwayne Bowe som bare leverer samt signingen af Hillis, som gør Charles og Hillis til den bedste RB-duo i ligaen, har de bestemt kvaliteter til at gå i slutspillet. Det samme kan siges om Oakland - aner intet om QB-situationen, men indtil McFadden var skadet var de virkeligt farlige sidste år. Og igen, Chargers har Rivers, en top-5 QB som kan kaste til alle receivere ligegyldigt hvad de hedder. Derudover har Denver et brutalt kampprogram: Patriots, Saints, Texans Steelers, Ravens, Bengals og Falcons som de sværere modstander, mens de skal vinde mod Panthers, som bestemt ikke er let, TB, som umiddelbart ligner et hold i godt rebuild efter sidste års skandale, og Browns, som de skal vinde over, hvis de vil i slutspillet.
Det bliver en meget svær opgave for Broncos og Manning, da Broncos bestemt heller ikke har det bedste materiale at arbejde med. De har da et fint pash rush, et fornuftigt men på ingen måder prangende løbeangreb - hvilket jeg tror, at sæsonen står og falder med - og en eksplosiv receiver. Umiddelbart ville jeg sige, at Cheifs, Dolphins og 49'ers ville fitte bedre til Manning, men jeg håber naturligvis på, at vi skal få ham at se i playoffs
Enged
Gæst
«
Svar #3625:
20 Mar 2012, 23:00 »
Citat af: blomvikings 20 Mar 2012, 09:27
Det er da underordnet om de så møder dem i SB, så er de stadig ikke favoritter til at vinde.
Og ja Ravens er måske et dårligt bud, men så Pats og Steelers.
Men lad nu lige Manning vise at han stadig er den bedste inden man begynder at snakke SB til Broncos !
Nu har jeg altid forstået "SB kandidat" som et hold, der havde kvaliteter til at komme i SB, ikke nødvendigvis vinde den med garanti. Så det er bare en misforståelse mellem os.
Jeg tror sagtens, at Denver kan gå i PO. Jeg sad tidligere og læste en artikel på NFL.com, og der var eksperterne vist heller ikke i tvivl om, at Denver burde gå i PO, hvis Manning spillede bare nogenlunde op til sit niveau. De fremhævede lige netop den division som en af dem, der egentlig ikke er vildt stærke. Jeg kan selvfølgelig ikke finde den artikel nu.
Du fremhæver også Ravens og Bengals som farlige hold, der er jeg uenig. Begrundelsen for Ravens har jeg givet længere oppe på siden. Bengals har et udmærket hold, men jeg tror ikke, at du skal regne dem for et hold, der går i PO. Så skulle det være gennem et wild card i hvert fald. Steelers synes jeg er meget svære at placere. Det er lidt som om, at der ikke sker så meget, så de kan også sagtens få en mellemsæson, fordi cap room er ved at sprænge, og Big Ben igen går ned i løn for at få det til at passe. Men sådan er det jo, når mange af ens bedste spillere er oppe i årene og har et enkelt år eller to tilbage af kontrakten, dårlig planlægning.
Noget andet omkring Manning, er det så bare mig, eller er hans kontrakt helt vanvittig? 5 år til 96 millioner $. Han kommer til at være 41 på sit sidste spilleår, hvor man går ud fra, at kontraktens løn peaker.
Til noget andet der er mere ærgerligt.
http://www.nflrush.com/story/hines-ward-announces-retirement
Jeg synes, at det er så synd, at han ikke fik et år mere. Jeg er sikker på, at han har mere at give af, når han selv siger det. Om ikke andet så på sidelinjen og mentor for unge spillere.
blomvikings
Manager
«
Svar #3626:
21 Mar 2012, 07:56 »
Citat af: El Jefe 20 Mar 2012, 23:00
Nu har jeg altid forstået "SB kandidat" som et hold, der havde kvaliteter til at komme i SB, ikke nødvendigvis vinde den med garanti. Så det er bare en misforståelse mellem os.
Jeg tror sagtens, at Denver kan gå i PO. Jeg sad tidligere og læste en artikel på NFL.com, og der var eksperterne vist heller ikke i tvivl om, at Denver burde gå i PO, hvis Manning spillede bare nogenlunde op til sit niveau. De fremhævede lige netop den division som en af dem, der egentlig ikke er vildt stærke. Jeg kan selvfølgelig ikke finde den artikel nu.
Du fremhæver også Ravens og Bengals som farlige hold, der er jeg uenig. Begrundelsen for Ravens har jeg givet længere oppe på siden. Bengals har et udmærket hold, men jeg tror ikke, at du skal regne dem for et hold, der går i PO. Så skulle det være gennem et wild card i hvert fald. Steelers synes jeg er meget svære at placere. Det er lidt som om, at der ikke sker så meget, så de kan også sagtens få en mellemsæson, fordi cap room er ved at sprænge, og Big Ben igen går ned i løn for at få det til at passe. Men sådan er det jo, når mange af ens bedste spillere er oppe i årene og har et enkelt år eller to tilbage af kontrakten, dårlig planlægning.
Noget andet omkring Manning, er det så bare mig, eller er hans kontrakt helt vanvittig? 5 år til 96 millioner $. Han kommer til at være 41 på sit sidste spilleår, hvor man går ud fra, at kontraktens løn peaker.
Til noget andet der er mere ærgerligt.
http://www.nflrush.com/story/hines-ward-announces-retirement
Jeg synes, at det er så synd, at han ikke fik et år mere. Jeg er sikker på, at han har mere at give af, når han selv siger det. Om ikke andet så på sidelinjen og mentor for unge spillere.
Tja, en lille misforståelse mellem os
Er egentlig enig med dig langt hen ad vejen. En lille sidebemærkning er at jeg aldrig har nævnt Bengals
Men ja, jeg ser både Ravens, Packers, Steelers, 49'ers, og Patriots som "SB-Kandidater".
Men som sagt, så handler alt om hvor meget af den "gamle" Manning der er tilbage! Og jo jeg er helt enig, den kontrakt er fuldstændig latterlig. Det kan KUN være fordi de vil have gavn af Manning de sidste par år, hvor han så skal oplære en ny ung QB.
blomvikings
Manager
«
Svar #3627:
21 Mar 2012, 08:18 »
En vigtig nyhed for 49'ers !
http://www.nfl.com/news/story/09000d5d827bed36/article/alex-smith-will-return-to-49ers-putting-manning-saga-behind-him?module=HP11_headline_stack
Kan han vise samme spil som i sidste sæson, så bliver han en vigtig brik for holdet i næste sæson ! Og med Moss som WR kan det godt blive giftigt!
Men som med Manning, så skal Moss også først præstere før man kan kalde ham en stjerne WR igen, han har heller ikke ligefrem alderen med sig længere.
coKey
Ynglingespiller
«
Svar #3628:
21 Mar 2012, 08:24 »
Kontrakten er fin, da den ligesom Brandon Marshall´s kontrakt, egentlig skal ses som 5 x 1 års aftaler, hvilket vil sige at hvis Manning bliver skadet, eller aldrig finder niveau, så kan de skille sig af med ham efter sæsonnen uden at tage et væsenligt hit på salary cap´n, da der så vidt vides ikke rigtig er nogle garanterede penge i kontrakten
blomvikings
Manager
«
Svar #3629:
21 Mar 2012, 08:36 »
Citat af: coKey 21 Mar 2012, 08:24
Kontrakten er fin, da den ligesom Brandon Marshall´s kontrakt, egentlig skal ses som 5 x 1 års aftaler, hvilket vil sige at hvis Manning bliver skadet, eller aldrig finder niveau, så kan de skille sig af med ham efter sæsonnen uden at tage et væsenligt hit på salary cap´n, da der så vidt vides ikke rigtig er nogle garanterede penge i kontrakten
Ja det er selvfølgelig også en god ordning for Broncos. Men jeg tror stadigvæk at længden ikke skyldes at man regner med at have ham spillende som førstemand til han er 41, men at have ham som mentor for upcomming QB's.
Sider:
1
...
240
241
[
242
]
243
244
...
285
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »