home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 570122 gange)
Shaft
Manager

Sv: NFL
« Svar #3630: 21 Mar 2012, 23:51 »

Ingen der har sagt noget om straffen for Saints?

Nå men hvis nogen vil høre mit synspunkt, så læs dette her. Håber ikke det bryder for mange regler med reklamation Peace

http://www.firstdown.dk/profiler/724/blog/521/derfor-skal-saints-nok-klare-bounty-sagen.aspx

Enged
Gæst

« Svar #3631: 22 Mar 2012, 00:50 »

Tja, en lille misforståelse mellem os Smiley

Er egentlig enig med dig langt hen ad vejen. En lille sidebemærkning er at jeg aldrig har nævnt Bengals Smiley Men ja, jeg ser både Ravens, Packers, Steelers, 49'ers, og Patriots som "SB-Kandidater".

Men som sagt, så handler alt om hvor meget af den "gamle" Manning der er tilbage! Og jo jeg er helt enig, den kontrakt er fuldstændig latterlig. Det kan KUN være fordi de vil have gavn af Manning de sidste par år, hvor han så skal oplære en ny ung QB.
Det med Bengals var også rettet mod Riis. Peace
Som Steelers mand ved jeg slet ikke, hvor jeg har holdet, hvilket jeg også har givet udtryk for. Jeg tror, at AFC North går en svagere sæson i møde end de har gjort de seneste par år. Jeg tror dog på, at det er Steelers der vinder divisionen, med mindre Wallace ryger, og der ikke kommer en anden top WR ind, så kan det godt blive svært. Big Ben skal også holde sig fri fra skader. Sidste sæson var han mere eller mindre halvt skadet sidste halvdel, hvilket jeg næsten 100% tilskriver, at vi røg ud til Broncos.
Generelt set så handler det mere og mere om at holde sig skadesfri. Det hold der holder sig mest fri for skader, er det hold med størst chance for at gå til SB, stort set. Det er nok ikke fordi Dolphins ryger i SB, hvis de ikke får en eneste alvorlig skade, men jeg tror at I forstår, hvad jeg mener.

blomvikings
Manager

« Svar #3632: 22 Mar 2012, 10:05 »

Ingen der har sagt noget om straffen for Saints?

Nå men hvis nogen vil høre mit synspunkt, så læs dette her. Håber ikke det bryder for mange regler med reklamation Peace

http://www.firstdown.dk/profiler/724/blog/521/derfor-skal-saints-nok-klare-bounty-sagen.aspx

Er faktisk meget enig i din betragtning af hele sagen. Og jeg mener faktisk at en langt større straf sagtens kunne forsvares, så det er lige før jeg mener Saints er sluppet billigt.

Det med Bengals var også rettet mod Riis. Peace
Som Steelers mand ved jeg slet ikke, hvor jeg har holdet, hvilket jeg også har givet udtryk for. Jeg tror, at AFC North går en svagere sæson i møde end de har gjort de seneste par år. Jeg tror dog på, at det er Steelers der vinder divisionen, med mindre Wallace ryger, og der ikke kommer en anden top WR ind, så kan det godt blive svært. Big Ben skal også holde sig fri fra skader. Sidste sæson var han mere eller mindre halvt skadet sidste halvdel, hvilket jeg næsten 100% tilskriver, at vi røg ud til Broncos.
Generelt set så handler det mere og mere om at holde sig skadesfri. Det hold der holder sig mest fri for skader, er det hold med størst chance for at gå til SB, stort set. Det er nok ikke fordi Dolphins ryger i SB, hvis de ikke får en eneste alvorlig skade, men jeg tror at I forstår, hvad jeg mener.

Præcis, skader er alt afgørende, selvom Packers klarede den forrige år alligevel Smiley *Host* Svin *Host*
Men selvfølgelig er der hold der er uden chance for at vinde, men feltet af potentielle SB deltagere er større end det har været længe synes jeg, hvilket bare er fedt Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3633: 24 Apr 2012, 18:10 »

Nogen der følger med i NFL her op til draften? Jeg håber virkeligt, at Colts tager røven på alle og vælger Robert Griffin III over Andrew Luck. Det kunne være så sjovt. Chancen for det sker, er dog ikke specielt stor.. jeg mener faktisk endda, at det er blevet meldt ud.

Jeg glæder meget mig til at se Griffin, Luck, Janoris Jenkins (rigtigt meget!), Michael Floyd, Dontari Poe, Mark Barron, Stephen Gilmore og Trent Richardsson. Det skal dog siges, at jeg aldrig har set nogle af spillere, så det er udelukkende baseret på hvad jeg har hørt og set på små klip. Som Eagles-mand håber jeg, at enten Mark Barron (SS), Luke Kuechly (ILB) eller Dontari Poe (DE) er ledige.

Draften skydes i gang om 2 dage og 7 timer, hvilket vil sige natten til torsdag i Danmark.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3634: 24 Apr 2012, 18:25 »

Er Poe overhovedet et fit i Eagles' system?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3635: 24 Apr 2012, 18:34 »

Er Poe overhovedet et fit i Eagles' system?

Ville også hellere have Kuechly, men Poe har et rigtigt stor potentiale. Eagles spiller 4-3 og Poe ville derfor fitte ret godt på den defensive linje - derudover skulle han også kunne spille outside. Det gør i hvert fald pashrushet, som var ret godt sidste år, endnu bedre. Chandler Jones ville også være god til den position mener Greg Cosell.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3636: 24 Apr 2012, 18:38 »

Ville også hellere have Kuechly, men Poe har et rigtigt stor potentiale. Eagles spiller 4-3 og Poe ville derfor fitte ret godt på den defensive linje - derudover skulle han også kunne spille outside. Det gør i hvert fald pashrushet, som var ret godt sidste år, endnu bedre. Chandler Jones ville også være god til den position mener Greg Cosell.

Eagles spiller vist det, der populært bliver kaldt for wide nine, hvor de to DEs spiller 9-tech. Deres nuværende DT's (som Poe helt klart vil spille i dét system) er hhv. 275 og 305 lbs. tunge. De skal kunne rushe. Linebackers tager sig af løbet. Poe passer ikke specielt godt ind. De spiller nærmest med to UTs og Poe vil klart være NT, hvis du spørger mig.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3637: 24 Apr 2012, 18:44 »

Eagles spiller vist det, der populært bliver kaldt for wide nine, hvor de to DEs spiller 9-tech. Deres nuværende DT's (som Poe helt klart vil spille i dét system) er hhv. 275 og 305 lbs. tunge. De skal kunne rushe. Linebackers tager sig af løbet. Poe passer ikke specielt godt ind. De spiller nærmest med to UTs og Poe vil klart være NT, hvis du spørger mig.

Jeg forstår ikke helt, hvad du siger, men Dontari Poe har et kæmpe potentiale, rigtig atletisk og kan spille flere positioner. Andy Reid kan godt lide at tage chancer på spillere, så det er bestemt en mulighed. Udover det havde Eagles kæmpe problemer mod løbet sidste år og der fylder Poe vist ret godt Smiley
« Seneste Redigering: 24 Apr 2012, 18:46 af Riis » Logged

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3638: 24 Apr 2012, 18:47 »

Jeg forstår ikke helt, hvad du siger, men Dontari Poe har et kæmpe potentiale, rigtig atletisk og kan spille flere positioner. Andy Reid kan godt lide at tage chancer på spillere, så det er bestemt en mulighed. Udover det havde Eagles kæmpe problemer mod løbet sidste år og der fylder Poe vist ret godt Smiley

De havde problemer med løbet, fordi deres forsvarssystem afhænger af, at deres linebackers kan samle løbet op. Det kunne de sidste år. De fire på linjen er passrushet.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2012, 18:49 af Adzke » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3639: 24 Apr 2012, 18:49 »

De havde problemer med løbet på grund af, at deres forsvarssystem afhænger af, at deres linebackers kan samle løbet op. Det kunne de sidste år. De fire på linjen er passrushet.

Så deres defensive tackles havde intet med det at gøre?

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3640: 24 Apr 2012, 18:50 »

Så deres defensive tackles havde intet med det at gøre?

Deres primære opgave er ikke at stoppe løbet. Som jeg skrev, spiller de vel nærmest med to UTs. Jeg siger ikke, Poe ikke passer ind. Jeg siger bare, der er spillere, der passer langt bedre.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3641: 24 Apr 2012, 18:58 »

Deres primære opgave er ikke at stoppe løbet. Som jeg skrev, spiller de vel nærmest med to UTs. Jeg siger ikke, Poe ikke passer ind. Jeg siger bare, der er spillere, der passer langt bedre.

Du siger, at han ikke passer specielt godt ind.. 2 ud af 4 eksperter skriver i deres mockdraft, at Eagles drafter Poe. Om det er dem, som åbenbart ikke ved tilstrækkeligt, skal jeg ikke kunne sige. Som sagt, jeg har ikke set ham spille Smiley

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3642: 24 Apr 2012, 19:06 »

Du siger, at han ikke passer specielt godt ind.. 2 ud af 4 eksperter skriver i deres mockdraft, at Eagles drafter Poe. Om det er dem, som åbenbart ikke ved tilstrækkeligt, skal jeg ikke kunne sige. Som sagt, jeg har ikke set ham spille Smiley

Well. Det er muligt. Jeg holder nu stadig på, at en spiller som Brockers er et bedre fit. Men de kan jo sagtens hive deres ends ind. Desuden vil jeg egentlig tro, Poe passer bedre i et 3-4. Men hvad ved jeg. Man skal jo starte et eller andet sted. Måske er DT det sted.

Shaft
Manager

« Svar #3643: 24 Apr 2012, 20:42 »

Poe kan IKKE spille DE i et 4-3 forsvar. Han er nose tackle, og vil kunne gå an som DT i et 4-3 forsvar. Men han vil ikke bidrage med noget her og nu, han er en udviklings spiller som først vil få sit gennembrud om et par år.

Husk at du kan følge draften live via min side samt vi har et stort draft magasin ude lige nu hvis man vil læse lidt om spillerne inden Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3644: 24 Apr 2012, 21:30 »

Poe kan IKKE spille DE i et 4-3 forsvar. Han er nose tackle, og vil kunne gå an som DT i et 4-3 forsvar. Men han vil ikke bidrage med noget her og nu, han er en udviklings spiller som først vil få sit gennembrud om et par år.

Husk at du kan følge draften live via min side samt vi har et stort draft magasin ude lige nu hvis man vil læse lidt om spillerne inden Smiley

Ok Smiley

Har lige åbnet magasinet, det er sgu ret nice. Så må vi da håbe, at Kuechly ender som 15. pick, selvom jeg tror, at han går en anelse tidligere..
« Seneste Redigering: 24 Apr 2012, 21:45 af Riis » Logged

Sider: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010