home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 570264 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: NFL
« Svar #3600: 03 Feb 2012, 22:50 »

Budweiser er noget tyndt pis, som ikke er værd at drikke det har intet med øl at gøre. Du kan da få dem i en hver super brugs kvickley føtex året rundt.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3601: 03 Feb 2012, 23:11 »

Hey Freaks Smiley

Nu er det jo snart tid til årets super bowl som løber af stablen på søndag. Jeg skal se den sammen med 2 kammersjukker, og vi vil rigtig gerne se den på en form for sportsbar. Så jeg tænkte at der måske var nogle herinde, der kendte nogle gode steder i storkøbenhavn hvor man kan nyde en budweiser og en burger af en art, mens man ser slaget folde sig ud på en storskærm. Som sagt skal det ligge i Storkøbenhavn.

På forhånd tak Smiley

O'Learys afholder vidst noget NFL aften eller sådan noget

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Altid FCK
Manager

« Svar #3602: 04 Feb 2012, 19:42 »

Hey Freaks Smiley

Nu er det jo snart tid til årets super bowl som løber af stablen på søndag. Jeg skal se den sammen med 2 kammersjukker, og vi vil rigtig gerne se den på en form for sportsbar. Så jeg tænkte at der måske var nogle herinde, der kendte nogle gode steder i storkøbenhavn hvor man kan nyde en budweiser og en burger af en art, mens man ser slaget folde sig ud på en storskærm. Som sagt skal det ligge i Storkøbenhavn.

På forhånd tak Smiley

http://www.kino.dk/film/s/su/super-bowl-live-2012

Jeg skal selv se den i Imperial sammen med fire venner, og jeg glæder mig rigtig meget, selvom jeg ikke er så vild med holdene. Men en Super Bowl er en Super Bowl, og det skal være et stort event.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #3603: 04 Feb 2012, 20:01 »

Budweiser er noget tyndt pis, som ikke er værd at drikke det har intet med øl at gøre. Du kan da få dem i en hver super brugs kvickley føtex året rundt.
Gir Sunbao ret Budweiser er noget tyndt pis prøv i stedet noget Willemoes Ale eller Leffe fantastisk øl som smager af noget godt nok ikke fra the U S of the A men noget der rykkker

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #3604: 05 Feb 2012, 16:13 »

Ved ikke om det går imod FmFreaks retningslinjer og hvis det gør fjerner jeg indlægget med det samme.

Men her er spørgsmålet: Nogen der har links til hvor man kan streame Super Bowl ?

PSN: Guldfck

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3605: 05 Feb 2012, 16:22 »

Ved ikke om det går imod FmFreaks retningslinjer og hvis det gør fjerner jeg indlægget med det samme.

Men her er spørgsmålet: Nogen der har links til hvor man kan streame Super Bowl ?

så længe vi taler lovlig stream er det ikke et probs Smiley og du kan købe adgang hos viaplay.dk

Enged
Gæst

« Svar #3606: 05 Feb 2012, 16:34 »

Hvis du er i tvivl, hvorfor læser du så ikke retningslinjerne i stedet for at risikere en advarsel?

Udover Viaplay som Sunbao henviser til, så kan du, så vidt jeg lige husker, købe game pass op NFL.com for 20$.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3607: 05 Feb 2012, 16:46 »

Ja du kan seføli også købe game pass

Ariana Grande
Manager

« Svar #3608: 05 Feb 2012, 19:48 »

Inde på NFL's officielle hjemmeside kan man købe Super Bowl livestream for lidt over 100 kr.
Det er i HD og hele svineret.
Mit spørgsmål er nu: Med 2 mbit i internet hastighed vil det så bare være penge ud af vinduet eftersom mit net ikke vil kunne følge med eller kommer det ikke til at betyde noget?

Enged
Gæst

« Svar #3609: 05 Feb 2012, 20:21 »

Over trådløst vil jeg sige "not a chance in hell" for at det er pengene værd.
Hvis du har netstik i computeren, måske.
Jeg har intet belæg for det, men jeg kan huske, at jeg købte stream til boksekampen mellem Brian Nielsen og Holyfield. Den blev smidt direkte op på mit TV gennem HDMI stik til den stationære, og der kørte det nogenlunde, men det var i hvert fald ikke HD, det er helt sikkert.
Jeg var ikke sikker på, hvor hurtigt mit internet var, så jeg kørte lige en speed test, og i følge resultatet burde du vist holde dig langt væk med min erfaring in mente.

Det kan dog sagtens være, at udbyderne af streamet til boksekampen ikke var klar på efterspørgslen og det havde indflydelse. Det burde dog ikke være noget problem i aften.

Edit:
Det hjalp dig måske ikke ret meget. crazy
Men hvis jeg var dig, så ville jeg nok finde en ven med bedre internet eller bare tage chancen. Du får det nok ikke i HD, men du burde godt kunne se det.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2012, 20:25 af Enged » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3610: 05 Feb 2012, 20:32 »

Altså når jeg har set NBA på league pass med en 2 mbit forbindelse, så har det heller ikke ligefrem været HD, som det er når jeg kører med 50 mbit, men det er helt sikkert meget meget meget bedre end en ulovlig livestream.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3611: 05 Feb 2012, 21:07 »

Inde på NFL's officielle hjemmeside kan man købe Super Bowl livestream for lidt over 100 kr.
Det er i HD og hele svineret.
Mit spørgsmål er nu: Med 2 mbit i internet hastighed vil det så bare være penge ud af vinduet eftersom mit net ikke vil kunne følge med eller kommer det ikke til at betyde noget?

findes så sløve forbindelser virkeligt heh, du skal op på omkring 8 mbit for at køre hd

Ariana Grande
Manager

« Svar #3612: 06 Feb 2012, 00:16 »

findes så sløve forbindelser virkeligt heh, du skal op på omkring 8 mbit for at køre hd

Har købt det anyways crazy Men kan se den så bare tilpasser kvaliteten efter ens internet.
Og tror faktisk de 111 kr. er givet godt ud. Det virker som om man kan utrolig meget med statistikker og så videre.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3613: 06 Feb 2012, 21:19 »

Ja du kan seføli også købe game pass

det er vildt fedt med et Game Pass ihf
glæder mig til at se hvad det nye er de har lavet med Game Pass

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

mLasson
Gæst

« Svar #3614: 08 Feb 2012, 21:09 »

Er der nogle, der spiller Madden? I så fald er der nogle ledige hold i en Online Franchise, som jeg er med i Smiley

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010