home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  1 Bruger, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 570465 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3570: 15 Jan 2012, 18:29 »

Nu var Packers-Cardinals vel i sidste årti. ;-)

Men efter min mening så var det årtiets kamp, selvom det ikke siger så meget.. Tror kun det er Steelers-Cardinals i SB også Packers-Cardinals, som jeg har set, som har overgået den.

Haha, ja, det er rigtigt. Er dog ikke helt sikker på, at det var det, der var ment.. Steelers - Cardinals var også en vild kamp. Og så var Giants - Patriots også, nu når vi er ved Superbowls.

Newton Heath
Manager

« Svar #3571: 22 Jan 2012, 21:07 »

Så gælder det sku!

De to Super Bowl-deltagere skal findes i aftenens/nattens kampe, og jeg glæder mig som et lille barn til de to kampe, og da i særdeleshed den første. Ravens og Patriots er to af de mandskaber jeg har allermindst sympati for, men det bliver unægteligt vildt spændende at se om Ravens benhårde defence kan dæmme op for Patriots eksplosive, nærmest ustoppelige offence. Jeg er som sagt ikke fan af nogle af holdene, men jeg håber nu alligevel lidt af Patriots ender med sejren.

I NFC-finalen spiller 49ers mod Giants på Candlestick Park, og efter at Giants noget overraskende slog de forsvarende Super Bowl-vindere og storfavoritter fra Packers ud, så skal der findes noget stort frem af det stærke 49ers-defence, hvis de skal holde Eli og hans to stjernereceivere Hakeem Nicks og Victor Cruz fra at hente NFC-trofæet. 49ers er mit klart favorithold af de tilbageværende, og jeg håber at Alex Smith spiller endnu en stor kamp, og sikrer holdet fra San Franciso en plads i Super Bowl XLVI i Indiana om to uger.

Hvad er jeres mening om de to kommende kampe? :-)

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3572: 22 Jan 2012, 23:17 »

Der er i den grad lagt op til to spændende og svært forudsigelige kampe, der begge byder på stærke offense-defece opgør. Intensiteten mellem Brady og Rice er altid en fornøjelse, og så bliver det spændende at se, hvordan kampen mellem Giants og 49ers, der begge to henholdsvis slog sidste års og forrige års Super Bowl champs ud i deres vej til NFC-finalen, kommer til at forløbe sig.

Jeg har ikke rigtig nogen god faglig begrundelse for en sandsynlig SB-matchup, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at se en Super Bowl XLII rematch mellem Patriots og Giants!

God kamp til alle!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3573: 22 Jan 2012, 23:23 »

Jeg gider godt nok ikke at se Patriots eller Giants i finalen. Stik mig nu bare Ravens! Smiley forsvarsfodbold er sjovest og mere hardhittende.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #3574: 22 Jan 2012, 23:26 »

Mathié: Rice og Brady - mener du ikke Brady og Lewis? Hvis det er det sidste, så er jeg fuldstændig enig.

Jeg er også helt klart mere til forsvarsfodbold. Mit ideelle matchup ville derfor være Ravens - 49ers. Og så er der selvfølgelig også historien om de 2 brødre, som er fantastisk.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3575: 22 Jan 2012, 23:49 »

Og nu så vi lige hvorfor! :-) Ravens er jo så umenneskelige.. Smith og Pollard ja tak!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3576: 22 Jan 2012, 23:59 »

Mathié: Rice og Brady - mener du ikke Brady og Lewis? Hvis det er det sidste, så er jeg fuldstændig enig.

Jeg er også helt klart mere til forsvarsfodbold. Mit ideelle matchup ville derfor være Ravens - 49ers. Og så er der selvfølgelig også historien om de 2 brødre, som er fantastisk.

Jo, selvfølgelig, det gik lige en tand for hurtigt!

Hvad er det for en historie med de 2 brødre? Smiley

N17
Manager

« Svar #3577: 23 Jan 2012, 00:00 »

Jo, selvfølgelig, det gik lige en tand for hurtigt!

Hvad er det for en historie med de 2 brødre? Smiley

at John og Jim Harbaugh kan komme til at stå overfor hinanden Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Szczesny
Manager

« Svar #3578: 23 Jan 2012, 00:12 »

Hvor er det dog skuffende, at det slutter på den måde.

Og hvorfor holder den cuntbag ikke også fat i bolden, to kast forinden. PIS!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Legenden
Manager

« Svar #3579: 23 Jan 2012, 00:13 »

Nøj, han må græde sig selv i søvn i nat...

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Chamberlain15
Manager

« Svar #3580: 23 Jan 2012, 00:14 »

Hvor må han have det forfærdeligt! Hans holdkammerater må hade ham, big time! Godt det ikke er mig...

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Szczesny
Manager

« Svar #3581: 23 Jan 2012, 00:14 »

Nøj, han må græde sig selv i søvn i nat...

Ja, det var da den karriere. I hvert fald hans sidste chance for en SB i mange år

N17
Manager

« Svar #3582: 23 Jan 2012, 00:14 »

Jeg tror faktisk de blev snydt for et TD kort før.... Og ja, skidt sparket... Men forstår heller ikke han kom løbende ind og skulle sparke uden lige at blive psykisk i balance.. Det er da ikke normalt, man bare løber ind og sparker.. De vidste det jo, så hvorfor han først kommer ind 11 sekunder før spilklokken løber ud fatter jeg ikke

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Szczesny
Manager

« Svar #3583: 23 Jan 2012, 00:16 »

Også meget underligt, at de ikke vælger at tage en challenge der. Det kunne have givet en SB.

Badefar
Manager

« Svar #3584: 23 Jan 2012, 00:16 »

Jeg tror faktisk de blev snydt for et TD kort før.... Og ja, skidt sparket... Men forstår heller ikke han kom løbende ind og skulle sparke uden lige at blive psykisk i balance.. Det er da ikke normalt, man bare løber ind og sparker.. De vidste det jo, så hvorfor han først kommer ind 11 sekunder før spilklokken løber ud fatter jeg ikke

Nogle vil jo helst bare hurtigt ind og sparke istedet for at tænke for meget over det. Det gjorde Cundiff heldigvis ikke.  Grin Opstemt Thumbs Up Græder

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010