home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:22:37 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 22:20:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:03:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
07 Jan 2026, 21:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  2 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2026
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Egales
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Egales  (Læst 101 gange)
RasmusA12
Reserveholdsspiller

The Egales
« : I går kl. 22:03:03 »

En varm sommerdag breder sig over byen, og pubberne er fyldt med mennesker, latter og den velkendte duft af øl. Gaderne er levende – folk i halstørklæder og ens trøjer strømmer mod metroen, mens sangen runger gennem luften:

“Who’s that team we call the Palace
Who’s that team we call the Palace
They’re the pride of South London
They’re the pride of South London”

Jeg læner mig tilbage, lader stemningen skylle ind over mig og mærker spændingen, der bygger sig op. Hvad er det, der driver dem? Hvad er det, der samler så mange om én passion? Måske burde jeg lade mig rive med, mærke den engelske fodboldkultur, lade mig opsluge af Premier Leagues magi.

Et øjeblik står jeg stille, tager en slurk af min halvlunkne vand og ser mig selv i spejlet med et lille smil. Råbene vokser i styrke, og energien sitrer i kroppen. Jeg rejser mig, retter ryggen og træder ind i omklædningsrummet – klar til at tage del i rejsen, klar til at lede holdet ud på stadion.

Klubprofil: Crystal Palace F.C.

• Crystal Palace er en traditionsrig engelsk fodboldklub fra det sydlige London, nærmere bestemt Croydon. Klubben er kendt under kælenavnet "The Eagles" (Ørnene) og spiller deres hjemmekampe på det atmosfærefyldte stadion Selhurst Park, som er berømt for en af de mest passionerede fanbaser i Premier League.

• Historie og rødder: Klubben blev grundlagt i 1905, men trækker historiske tråde helt tilbage til 1861 og det oprindelige udstillingspalads, The Crystal Palace.
  • Historie og rødder: Klubben blev grundlagt i 1905, men trækker historiske tråde helt tilbage til 1861 og det oprindelige udstillingspalads, The Crystal Palace.
  • Identitet: Palace ses ofte som en ægte "community-klub" med stærke lokale rødder. De er kendt for deres rød- og blåstribede trøjer og deres evne til at fostre store talenter gennem deres akademi.
  • Identitet: Palace ses ofte som en ægte "community-klub" med stærke lokale rødder. De er kendt for deres rød- og blåstribede trøjer og deres evne til at fostre store talenter gennem deres akademi.
  • Sportslig status: Klubben har i de seneste mange år været en fast bestanddel af Premier League (siden 2013/14). Selvom de aldrig har vundet det engelske mesterskab, har de stolte traditioner i FA Cuppen, hvor de nåede finalen i både 1990 og 2016.

Næste afsnit, hvem kan vi købe og hvem er ikke gode nok…

Kan vi vælte Juve af pinden, følge eventyret her
https://fmfreaks.dk/index.php?topic=42850.0

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010