home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.  (Læst 24588 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
« Svar #90: 30 Nov 2006, 15:19 »

Surt, men hvis jeg skulle vælge mellem Fredericia og Bayern ville jeg vælge Fredericia Grin ville aldrig spille for en tysk klub.. Har bare et eller andet imod Tyskland, har haft mange dårlige erfaringer derfra.. (Ferier, tyskere i div online spil osv.. Opstemt)

EDIT: Rettet stavefejl Forlegen

Opstemt Grin Grin funny funny funny

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 30 Nov 2006, 15:24 »

Hehe.. Hvem hader du ikke udover Brøndby  funny

Havde som sagt ikke prøvet Bundesligaen før, så det skulle lige prøves.

FORZA INTERNAZIONALE!
BISCA BARCA!
Man United forever!

Bare et par stykker Opstemt

Ja, Atl. Madrid kunne være ret interessant hvis jeg blev tilbudt dét job, men vil prøve at stoppe som manager i BIF for at være træner i et lavt italiensk hold, for så bliver bestyrelsen + fans helt vilde over det! Har prøvet at blive træner for Australien, og fansene var ellevilde over det Smiley men sagde op fordi jeg ikke gad spille VM-kval i Asien..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 30 Nov 2006, 15:24 »

Opstemt Grin Grin funny funny funny

Hehe hvilket af det var det sjove? Opstemt

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Bskov
Gæst

« Svar #93: 30 Nov 2006, 15:29 »

FORZA INTERNAZIONALE!
BISCA BARCA!
Man United forever!

Ja, Atl. Madrid kunne være ret interessant hvis jeg blev tilbudt dét job, men vil prøve at stoppe som manager i BIF for at være træner i et lavt italiensk hold, for så bliver bestyrelsen + fans helt vilde over det! Har prøvet at blive træner for Australien, og fansene var ellevilde over det Smiley men sagde op fordi jeg ikke gad spille VM-kval i Asien..

Ja de går helt amok med landsholds tilbud heri. Jeg har fået tilbud fra næsten alle landshold. De vrimler med tilbud konstant. Ved ikke om det er en bug.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 30 Nov 2006, 15:31 »

FORZA INTERNAZIONALE!
BISCA BARCA!
Man United forever!

Eller, ville faktisk være meget interessant at blive OB og prøve at vælte BIF af pinden, for OB fik ny ejer, en fra Jordan, og han gav OB 300mio kr til indkøb da han overtog klubben!!!

Bskov
Gæst

« Svar #95: 30 Nov 2006, 15:33 »

Eller, ville faktisk være meget interessant at blive OB og prøve at vælte BIF af pinden, for OB fik ny ejer, en fra Jordan, og han gav OB 300mio kr til indkøb da han overtog klubben!!!

Sygt nok.. Alt kan ske Peace - Men ja, Atl. Madrid er klart et interessant emne.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 30 Nov 2006, 15:37 »

Sygt nok.. Alt kan ske Peace - Men ja, Atl. Madrid er klart et interessant emne.

Han er rigere end Bjerregaard! ticked off Bjerregaard er en klovn! Jeg vil have en Jordaner til at overtage klubben!

slagter
Lilleputspiller
*

« Svar #97: 01 Dec 2006, 20:25 »

Jeg spiller pt. med bif mangler en kamp i sæsonen og slutter max. som nr. 4 ticked off

Jeg havde virkelig en skod start på sæsonenindtil jeg fandte den rigtige taktikog har købt primært unge talenter så de kunne udvikles. se SS nederst. Nu vil jeg gerne af med nogle af de ældre og tjene nogle skejser til gode iindkøb i sommer pausen. Hvordan er det nemmest at sælge sine spillere til en ordentlig pris, hvis ikke en klub selv henvender sig???

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 01 Dec 2006, 20:40 »

Jeg spiller pt. med bif mangler en kamp i sæsonen og slutter max. som nr. 4 ticked off

Jeg havde virkelig en skod start på sæsonenindtil jeg fandte den rigtige taktikog har købt primært unge talenter så de kunne udvikles. se SS nederst. Nu vil jeg gerne af med nogle af de ældre og tjene nogle skejser til gode iindkøb i sommer pausen. Hvordan er det nemmest at sælge sine spillere til en ordentlig pris, hvis ikke en klub selv henvender sig???

Nu ældre spillere bliver nu sværere er det at sælge dem.. I mit spil er der f.eks. ingen der vil have Thuram eller Rui Costa, selvom de er på fri transfer.. Men ellers skal du lade dem spille nogle kampe på førsteholdet, og så hvis de karer det godt kandu være heldig at der kommer interesserede klubber, men realistisk nok kommer der flest interesserede klubber i slutningen af Juni og så frem til slutningen af September.. Så der er stadig lidt håb for din økonomi Wink

Men et par nice talenter ind imellem Opstemt

slagter
Lilleputspiller
*

« Svar #99: 01 Dec 2006, 20:51 »

Hmmm... nu ser jeg lige hvad der sker i transfervinduet ellers starter jeg nyt spil op og køber de rigtige spillere der slog til i denne sæson og spenderer klog mede reste af pengene... jeg kan næsten ikke holde tanken ud om en hel sæson uden uefa cup ticked off

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 01 Dec 2006, 20:58 »

Hmmm... nu ser jeg lige hvad der sker i transfervinduet ellers starter jeg nyt spil op og køber de rigtige spillere der slog til i denne sæson og spenderer klog mede reste af pengene... jeg kan næsten ikke holde tanken ud om en hel sæson uden uefa cup ticked off

Hehe, det er op til dig, men det handler jo også om at være heldig, jeg har været trucker-heldig, mens du har været max uheldig..

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #101: 06 Dec 2006, 01:01 »

For lige at vende tilbage omkring snyd, så er det snyd, har postet dine data til en der er med til at udvikle FM som jeg kender han har kigget det hele igennem og er kommet frem til det samme som jeg, der er snyd med i spillet, det kan ikke lade sig gøre med mindre du vinder nogle store tuneringer så klubbens ry kommer op og store tuneringer er europæiske og oven i købet faldt han over en anden bug i dine filer, han kiggede nærmere på det billed af milepæle fra Bayer M og der mangler noget med nogle fyrnger og samtidig siger han at det ikke er muligt at der bliver skiftet manager i en klub med 5 dages mellemrum som man jo ganske tydeligt kan se på det billed:

Læg  mærke til at Sepp Meier har sagt op den 21. juni 2008  og så blot 4 dage efter har Hans.Wüller-Wohlfarth sagt op den 25. juni 2008
snyd er hermed konstateret, ikke at du ikke må snyde med stå ved du har snydt i stedet for at prøve at spille hellig !

Med venlig hilsen

Oliver

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #102: 06 Dec 2006, 01:06 »

For lige at vende tilbage omkring snyd, så er det snyd, har postet dine data til en der er med til at udvikle FM som jeg kender han har kigget det hele igennem og er kommet frem til det samme som jeg, der er snyd med i spillet, det kan ikke lade sig gøre med mindre du vinder nogle store tuneringer så klubbens ry kommer op og store tuneringer er europæiske og oven i købet faldt han over en anden bug i dine filer, han kiggede nærmere på det billed af milepæle fra Bayer M og der mangler noget med nogle fyrnger og samtidig siger han at det ikke er muligt at der bliver skiftet manager i en klub med 5 dages mellemrum som man jo ganske tydeligt kan se på det billed:

Læg  mærke til at Sepp Meier har sagt op den 21. juni 2008  og så blot 4 dage efter har Hans.Wüller-Wohlfarth sagt op den 25. juni 2008
snyd er hermed konstateret, ikke at du ikke må snyde med stå ved du har snydt i stedet for at prøve at spille hellig !

Jeg har ikke snydt. Hvordan vil du forklare at det er umuligt at Hans Wüller-Fohlfarth (eller hvad han hedder) har sagtop 4 dage efter Sepp Meier? Fohlfarth er fysioterapeut, han har ikke været manager for Bayern...
« Seneste Redigering: 06 Dec 2006, 01:10 af Rumball » Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 06 Dec 2006, 11:40 »

öliver79: hvorfor er det så interessant at bevise at han snyder ?? kan du ik bare lade ham have succes. Jeg tror ikk at han har snydt, og hvis han har, hvad så ? jeg er ligeglad, sys bar det er et fedt hold han har.

Gosser
Manager

« Svar #104: 06 Dec 2006, 11:55 »

öliver79: hvorfor er det så interessant at bevise at han snyder ?? kan du ik bare lade ham have succes. Jeg tror ikk at han har snydt, og hvis han har, hvad så ? jeg er ligeglad, sys bar det er et fedt hold han har.

Helt sikkert, folk skal spille spillet som de vil, men det fjerner sgu da det fede ved holdet, hvis han har snydt crazy Så kan alle jo få sådan et hold Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010