home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.  (Læst 24547 gange)
Rumball
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
« Svar #135: 22 Dec 2006, 12:30 »

hvem har tisset på din sukkermad? Du er da godt nok gal i skralden? Det må du ikke være Forlegen

I øvrigt, er dit spil lavet før eller efter patchen?

Før patchen, men det var kun sæson 1+2, sæson 3+4 er efter patchen..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #136: 22 Dec 2006, 12:39 »

Og én ting mere til Nymph: Lyon er i mit spil rent faktisk blevet et elendigt hold.. I første sæson endte de på 1.-pladsen, i 2. sæson endte de på 4.-pladsen, og i 3. sæson endte de på 13.-pladsen, så Lyon har ikke skabt de resultater som de skulle og derfor har de fået dårligere reputation.. Deres Reputation er kun "Nationalt"..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Lauritsen
Gæst

« Svar #137: 23 Dec 2006, 16:54 »

Jeg er ked af at sige det, men alle de helt fantastiske ting du har opnået med Brøndby kan jo ikke lade sig gøre uden snyd. Alle de sindssyge salg, fantastiske sejre i de første par sæsoner og hvad du nu ellers har præsteret.. Tror du ganske enkelt har brugt gamle klassikere som at gå ud af kampene uden at save når du er ved at tabe vigtige kampe og overtage andre klubber for at lave transfers med dem. Muligt at du har brugt et mere raffineret værktøj til at klare sagerne med, men det ligger i hvert fald helt fast, at det der spil ikke er klaret gennem helt straight spil uden genspilning af kampe og andet geil. Mange af de spillere du på mystisk vis har fået kan under normale omstændigheder ikke lokkes til Danmark.

N17
Manager

« Svar #138: 23 Dec 2006, 17:03 »

synes nu bare I skal lade Rumball spille sit spil. Har han snydt er det jo hans eget problem, og ikke vores. Uanset hvad er det da imponerende, selvom jeg ikke synes snyd er sjovt.

Men vil ALDRIG mere beskylde nogen for snyd, hvis det ikke er bevist, eller de indrømmer det!

Så Rumball KUTGW og nyd dit spil Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #139: 23 Dec 2006, 17:34 »

Jeg er ked af at sige det, men alle de helt fantastiske ting du har opnået med Brøndby kan jo ikke lade sig gøre uden snyd. Alle de sindssyge salg, fantastiske sejre i de første par sæsoner og hvad du nu ellers har præsteret.. Tror du ganske enkelt har brugt gamle klassikere som at gå ud af kampene uden at save når du er ved at tabe vigtige kampe og overtage andre klubber for at lave transfers med dem. Muligt at du har brugt et mere raffineret værktøj til at klare sagerne med, men det ligger i hvert fald helt fast, at det der spil ikke er klaret gennem helt straight spil uden genspilning af kampe og andet geil. Mange af de spillere du på mystisk vis har fået kan under normale omstændigheder ikke lokkes til Danmark.

Hvis du læser bloggen, så kan du se at jeg ikke har lavet en ny spiller som har overtaget andre klubber så jeg kunne lave transfers..

Det er da utroligt som alle dem, der beskylder mig ikke har deres viden om spillet (og mit spil) i orden, man skulle tro at det var den samme lille nørd der sad og brugte hele sin hjernekapacitet til at finde på de "beviser" der kommer med beskyldningerne.... ................... KAN I IKKE BARE HOLDE JERES K**T NÅR I IKKE KAN FINDE BEVISER PÅ AT JEG SNYDER!!!!?Huh Få jer et liv og lær spillet at kende og SPIL det, i stedet for at være så skide misundelige på mine egenskaber at I skal skrive sådan noget pis.. Det er jo til at brække sig over....

cube
Manager

« Svar #140: 23 Dec 2006, 17:40 »

Hvis du læser bloggen, så kan du se at jeg ikke har lavet en ny spiller som har overtaget andre klubber så jeg kunne lave transfers..

Det er da utroligt som alle dem, der beskylder mig ikke har deres viden om spillet (og mit spil) i orden, man skulle tro at det var den samme lille nørd der sad og brugte hele sin hjernekapacitet til at finde på de "beviser" der kommer med beskyldningerne.... ................... KAN I IKKE BARE HOLDE JERES K**T NÅR I IKKE KAN FINDE BEVISER PÅ AT JEG SNYDER!!!!?Huh Få jer et liv og lær spillet at kende og SPIL det, i stedet for at være så skide misundelige på mine egenskaber at I skal skrive sådan noget pis.. Det er jo til at brække sig over....

Du må da kunne forstå at når der sker nogle så usædvanlige ting i et spil, at folk reagerer som de gør. Man vil jo nødig være naiv. Og jeg må da selv indrømme, at jeg er lidt skeptisk. Det virker for godt til at være sandt.

HVIS du har dit på det rene, kan du så ikke fortælle os, hvad der gør at du kan sælge dine spillere for så horribelt store summer? Der må jo være en hemmelighed bag det.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #141: 23 Dec 2006, 17:43 »

Du må da kunne forstå at når der sker nogle så usædvanlige ting i et spil, at folk reagerer som de gør. Man vil jo nødig være naiv. Og jeg må da selv indrømme, at jeg er lidt skeptisk. Det virker for godt til at være sandt.

HVIS du har dit på det rene, kan du så ikke fortælle os, hvad der gør at du kan sælge dine spillere for så horribelt store summer? Der må jo være en hemmelighed bag det.

Problemet er bare at de ikke kommer med beviser der holder.. Beviser som jeg allerede har modbevist FØR de bliver skrevet. Når folk skriver at de har læst tråden igennem og så kommer med et latterligt bevis på at jeg snyder når jeg allerede har hængt SS op af det de prøver at bevise..

Nu bedre ry spillerne har desto højere summer kan de sælges for, og spillerne får bedre ry ved at klare sig godt.. Der er et par spillere som har været fejlkøb, og som jeg ikke har fået solgt endnu, selvom jeg tilbyder dem til klubber for 1mio kr., men det er fordi de ikke har klaret sig godt og derved fået dårligere ry.. Lige mht dét handler det om held.. Mere kan jeg sådan set ikke fortælle, for jeg ved ikke hvordan der ellers dukker interesserede klubber op.. Huh
« Seneste Redigering: 23 Dec 2006, 17:47 af Rumball » Logged

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #142: 26 Dec 2006, 00:34 »

I starten troede jeg skam det var snyd, men nu hvor du har fremlagt så mange beviser vil jeg bare sige at jeg håber at du forsætter din succes med BIF Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #143: 27 Dec 2006, 14:27 »

Hvis de første søsoner var før patchen (som de var), så tror jeg helt klart på ham... Det kunne man da få alle mulige spiller til alle mulige klubber!

Som Jack Nicholson ville sige til alle jer andre "haters": "You can handle the truth!!"

slagter
Lilleputspiller
*

« Svar #144: 27 Dec 2006, 19:45 »

Rumball i mit BIF spil tidligere omtalt i tråden har jeg nu vundet UEFA cuppen i sæson 2. samt mesterskab pokal og Royal league .

i sæson 3 er jeg i CL semifinalen, fører ligaen med 15 point i semipokal og langt i Royal league og mit klub reputation er stadig national??? hva' skal der til før jeg kan tiltrække stjerner??? Mit eget(manager) reputation er World Class

EDIT: VANDT OGSÅ SUPERCUP i Sæson 2 og som nedenstående indlæg fra Inex er jeg også irreteret over at have pengene til spillere man ikke kan hente
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 20:37 af slagter » Logged

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #145: 27 Dec 2006, 20:02 »

Min klub reputation er også stadig national, jeg vandt alle turneringer i den første sæson, altså UEFA cup, Super Cup, Royal League, Pokalen og SAS Liga.

i 2. sæson fører jeg liga suverænt, royal league gruppe fører jeg også, er videre fra CL gruppe som 1'er. Min egen reputation er også World Class. Så håber da snart det siger, for er da også træt af og have pengene til nogle gode spillere, men de vil ikke til klubben. På trods af den store succes.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #146: 27 Dec 2006, 22:51 »

Min reputation kom først op på kontinentalt ry da jeg vandt CL.. Ved dog ikke hvorfor I ikke har kunne tiltrække kendte spillere.. Men i mit spil var et par af de spillere jeg købte i 2. sæson mærkeligt nok utilfredse i deres daværende klubber. Men prøv at køb spillere som er gode, men spiller i mindre kendte klubber.. F.eks. i Sverige og Norge er der gode spillere til forholdsvis billige penge.. Men jeg har også valgt en del ekstra ligaer, og en del lande hvor alle spillere er med.. Tror jeg har valgt 20 ligaer som jeg kan følge med i, og udover de ligers lande har jeg valgt 10 lande hvor alle spillere er med.. Det ville nok også være en god idé hvis ikke I har dét Wink

slagter
Lilleputspiller
*

« Svar #147: 28 Dec 2006, 17:49 »

er det først når spillet loader efter sæsonen ens Reputation stiger. for jeg vandt også CL med BIF denne sæson og mit klub rep. er stadig national?Huh

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #148: 28 Dec 2006, 18:23 »

er det først når spillet loader efter sæsonen ens Reputation stiger. for jeg vandt også CL med BIF denne sæson og mit klub rep. er stadig national?Huh

Det ved jeg ikke.. Det lægger jeg ikke mærke til..

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010