home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.  (Læst 26319 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF - Det onde hold! Hjælp til køb, salg og andre ting.
« Svar #105: 06 Dec 2006, 11:59 »

tjo , men vi ved jo ikke om han har snydt. Det er jo det.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 06 Dec 2006, 13:02 »

Tror ikke på at han kender en der har været med til at udvikle FM, for så ville han enten have mere tjek på spillet, eller også er det grafikken han har været med til at udvikle. Og til det du siger med at jeg skal have vundet en europæisk turnering for at kunne lokke spillere til: Jeg har faktisk vundet UEFA Cup'en og Champions League året efter, ved ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre men har ikke snydt, har heller ikke brugt tricket med at gemme før en kamp og starte om hvis man taber. Johan Elmander havde også vildt scorings-gns, han scorede over 70mål i sæsonen. Jeg ved ikke hvorfor det har været så let for mig at vinde så meget med BIF, men jeg ved at jeg ikke har snydt!

Og vil folk så ikke godt stoppe med at anklage mig hele tiden, og især når de ikke ved hvad de snakker om!?

Tak! Thumbs Up

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gosser
Manager

« Svar #107: 06 Dec 2006, 14:08 »

Sygt med CL! Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne

cube
Manager

« Svar #108: 06 Dec 2006, 14:18 »

Tror ikke på at han kender en der har været med til at udvikle FM, for så ville han enten have mere tjek på spillet, eller også er det grafikken han har været med til at udvikle. Og til det du siger med at jeg skal have vundet en europæisk turnering for at kunne lokke spillere til: Jeg har faktisk vundet UEFA Cup'en og Champions League året efter, ved ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre men har ikke snydt, har heller ikke brugt tricket med at gemme før en kamp og starte om hvis man taber. Johan Elmander havde også vildt scorings-gns, han scorede over 70mål i sæsonen. Jeg ved ikke hvorfor det har været så let for mig at vinde så meget med BIF, men jeg ved at jeg ikke har snydt!

Og vil folk så ikke godt stoppe med at anklage mig hele tiden, og især når de ikke ved hvad de snakker om!?

Tak! Thumbs Up

Hvis du vil "rense" dig selv kunne du evt. uploade din taktik og så kunne folk afprøve den på BIF.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 06 Dec 2006, 18:48 »

Hvis du vil "rense" dig selv kunne du evt. uploade din taktik og så kunne folk afprøve den på BIF.

Hvordan uploader jeg her på siden?

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Zone 43
Manager

« Svar #110: 06 Dec 2006, 18:51 »

Hvordan uploader jeg her på siden?

Du kan evt. bruge www.putfile.com eller lign. sider Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 06 Dec 2006, 20:17 »

Her er den taktik jeg har brugt i 8/10 af mine kampe:
Romkuglens 4-1-2-1-2.tac

Target-spilleren skal være høj og ond i luften og have meget i styrke; mere end 15 i hoppe, hovedspil og styrke. Target-spilleren er den højre angriber.

Den venstre angriber skal være rigtig hurtig, nu hurtigere nu bedre (gør dog ikke noget hvis han er høj og er nogenlunde i luften)

Den offensive midtbanespiller skal være hurtig, have et godt langskud og kunne lægge meget præcise afleveringer. Han og min venstre-fløj er også de eneste, på mit hold, der ikke har over 10 i styrke, hoppe og hovedspil.

Kanterne skal være hurtige, skal kunne lægge gode indlæg, kunne dribble godt og have en god teknik. Det er en rigtig god bonus hvis de er gode i luften.

Den defensive midtbane skal have en god arbejdsstyrke, udholdenhed, styrke og være MEGET god i luften. At han er hurtig er ikke et must, men en rigtig rigtig god bonus!

Centerforsvarerne skal være hurtige (mindst 13 i acceleration OG hurtighed), være stærke, og vilde i luften!

Backsene skal være meget hurtige (mindst 15 i acceleration og hurtighed), være forholdsvis stærke i luften, lægge gode indlæg og have god teknik.

Målmanden ved folk nok godt selv? Thumbs Up

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #112: 15 Dec 2006, 21:30 »

Som nævnt er jeg ligeglad med hvordan man spiller man skal bare ikke sige man ikke har snydt hvis man har, og det har du, det er bevist med manageren som jeg snakkede om, 4 dage at en normal manager i spillet skulle være i kubben kan ikke lade sig gøre, kan kun ske hvis der er en meneskelig manager med i spillet !

Med hensyn til at anklage, skulle du måske feje for egen dør med det du siger med jeg ikke kender en der har været med til at udvikle, han har ganske rigtig været med til at udvikle det grafiske i spillet men han kender til spillet og ved hvad det drejer som og hvad der kan ske og ikke ske !

Du må snyde lige så meget du vil har jeg da også gjort ind i mellem, men at sige det ikke er snyd det er for langt ude, så hellere sige se mit hold jeg har fået ganske vist ved at snyde lidt men er det ikke sejt !

I andre med de beviser jeg har fremlagt nu må i bagge mig op, det kan ikke lade sig gøre det her !

Med venlig hilsen

Oliver

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #113: 16 Dec 2006, 01:08 »

Som nævnt er jeg ligeglad med hvordan man spiller man skal bare ikke sige man ikke har snydt hvis man har, og det har du, det er bevist med manageren som jeg snakkede om, 4 dage at en normal manager i spillet skulle være i kubben kan ikke lade sig gøre, kan kun ske hvis der er en meneskelig manager med i spillet !

Med hensyn til at anklage, skulle du måske feje for egen dør med det du siger med jeg ikke kender en der har været med til at udvikle, han har ganske rigtig været med til at udvikle det grafiske i spillet men han kender til spillet og ved hvad det drejer som og hvad der kan ske og ikke ske !

Du må snyde lige så meget du vil har jeg da også gjort ind i mellem, men at sige det ikke er snyd det er for langt ude, så hellere sige se mit hold jeg har fået ganske vist ved at snyde lidt men er det ikke sejt !

I andre med de beviser jeg har fremlagt nu må i bagge mig op, det kan ikke lade sig gøre det her !

Hvis du nu læste hvad jeg har skrevet, så var den ene der sagde op en FYSIOTERAPEUT! IKKE en manager! ticked off nu må du sgu styre dig.

Her er hvad du skrev for 10 dage siden:

For lige at vende tilbage omkring snyd, så er det snyd, har postet dine data til en der er med til at udvikle FM som jeg kender han har kigget det hele igennem og er kommet frem til det samme som jeg, der er snyd med i spillet, det kan ikke lade sig gøre med mindre du vinder nogle store tuneringer så klubbens ry kommer op og store tuneringer er europæiske og oven i købet faldt han over en anden bug i dine filer, han kiggede nærmere på det billed af milepæle fra Bayer M og der mangler noget med nogle fyrnger og samtidig siger han at det ikke er muligt at der bliver skiftet manager i en klub med 5 dages mellemrum som man jo ganske tydeligt kan se på det billed:

Læg  mærke til at Sepp Meier har sagt op den 21. juni 2008  og så blot 4 dage efter har Hans.Wüller-Wohlfarth sagt op den 25. juni 2008
snyd er hermed konstateret, ikke at du ikke må snyde med stå ved du har snydt i stedet for at prøve at spille hellig !

Her er mit svar til det ovenstående, og det skrev jeg for 10dage siden:

Jeg har ikke snydt. Hvordan vil du forklare at det er umuligt at Hans Wüller-Fohlfarth (eller hvad han hedder) har sagtop 4 dage efter Sepp Meier? Fohlfarth er fysioterapeut, han har ikke været manager for Bayern...
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 01:30 af Rumball » Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #114: 16 Dec 2006, 01:52 »

For lige at vende tilbage omkring snyd, så er det snyd, har postet dine data til en der er med til at udvikle FM som jeg kender han har kigget det hele igennem og er kommet frem til det samme som jeg, der er snyd med i spillet, det kan ikke lade sig gøre med mindre du vinder nogle store tuneringer så klubbens ry kommer op og store tuneringer er europæiske og oven i købet faldt han over en anden bug i dine filer, han kiggede nærmere på det billed af milepæle fra Bayer M og der mangler noget med nogle fyrnger og samtidig siger han at det ikke er muligt at der bliver skiftet manager i en klub med 5 dages mellemrum som man jo ganske tydeligt kan se på det billed:

Læg  mærke til at Sepp Meier har sagt op den 21. juni 2008  og så blot 4 dage efter har Hans.Wüller-Wohlfarth sagt op den 25. juni 2008
snyd er hermed konstateret, ikke at du ikke må snyde med stå ved du har snydt i stedet for at prøve at spille hellig !
Om der er blevet snydt eller ej, hverken kan eller vil jeg afgøre. Men jeg vil da lige bakke Rumball lidt op her.
Öliver79 kommer med 3 argumenter:
1.Du skal vinde Europæiske Turneringer - Det har jeg selv gjort. Jeg vandt UEFA-cuppen med AaB. Jeg har dog aldrig vundet CL med et dansk hold, men hvorfor ikke?!?
2."der mangler noget med nogen fyringer" Ja, hvis de altså ER blevet fyret. Har de i stedet fået et andet job, kommer det ikke altid til at stå i holdets milepæle (altså det hold som mister træneren.)
3. Efter 4 dage siger Wohlfarth op. Nej, for han blev ikke ansat på det tidspunkt, Sepp Meier blev fyret. Han har været i klubben i lang tid. Som fysio!!! Så fat det dog!

Så uanset hvem du kender der er med til at udvikle spillet.... (big f****** deal!) ...så holder dine argumenter ingen steder. Hvis I vil beskylde Rumball for at snyde, så må i sgu komme med nogen bedre argumenter...

Veni, vidi, vici

Heckmann
Reserveholdsspiller

« Svar #115: 16 Dec 2006, 02:24 »

Tror sgu jeg laver et emne som skal hedde "hønsegården"....

Der kan folk så anklage hinanden for at snyde hvis det er dét de har lyst til....
Helt ærligt.. hvis man har lyst til at snyde må man hjertens gerne det... men er RET sikker på der ikke er nogen der  snyder for at få credit af andre, hvilket jo absolut heller ikke er hvad Rumball prøvede på at få, ved at starte emnet op...
han ville jo bare gerne have gode råd.. Så syntes det hele er ved at løbe lidt af sporet herinde...!!

og lige en ting til öliver79....:   Han lavede jo ikke emnet for at sige "se mit hold" han lavede det jo bare for at få råd... Var andre der spurgte om at se det!!!

på men... Syntes sgu du er dygtig kammerat-Rumball!!

(Off-topic....: Jeg har lige vundet Europamesterskabern e i FM for første gang nogensinde.. Og så med Georgien... (ros modtages tak) hehe.... Opstemt)

Hatten af for dig... Du kan nå langt med det hold der... såhh... På med pilen Palle..... Smiley
« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 02:29 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #116: 16 Dec 2006, 08:55 »

(Off-topic....: Jeg har lige vundet Europamesterskabern e i FM for første gang nogensinde.. Og så med Georgien... (ros modtages tak) hehe.... Opstemt)
EM med Georgien...?!? Der må være snydt!  funny Wink
Det er sgu godt klaret, jeg har selv vundet EM nogen gange, men altid med lidt større hold. Så det er noget af en bedrift.

Kom lige til at tænke på at nogen nok vil påstå at du solgte Duncan for usandsynlig mange penge. Det gjorde du også, men du er jo ikke den eneste der har gjordt det. Jeg har læst om mange som har solgt spillere til de priser. Jeg vil kalde det en bug, ikke snyd.

Veni, vidi, vici

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #117: 16 Dec 2006, 11:07 »

Nice! Opstemt Tillykke med dét! jeg er træner for DK ved siden af jobbet for BIF, og er igang med kval til VM 2010, det bliver mit næste mål. Bare ærgeligt hvis jeg ikke vinder dér, for så skal jeg vente 4sæsoner til! Opstemt

Heckmann
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 16 Dec 2006, 12:40 »

EM med Georgien...?!? Der må være snydt!  funny Wink
Det er sgu godt klaret, jeg har selv vundet EM nogen gange, men altid med lidt større hold. Så det er noget af en bedrift

Ja.. lad os nu endelig blive ved med at anklage hinanden... Smiley
Men ja.,.. Regnede så sandelig heller ikke at nå højere end en 3 plads i gruppespillet ca... var i gruppe med tyskland, Sverige, og Finland..... Spillede 1-1 med sverige i sidste kamp.. og så gik vi begge videre... nogen der kan huske dk var i en tilsvarende situation? Opstemt

Nice! Opstemt Tillykke med dét! jeg er træner for DK ved siden af jobbet for BIF, og er igang med kval til VM 2010, det bliver mit næste mål. Bare ærgeligt hvis jeg ikke vinder dér, for så skal jeg vente 4sæsoner til! Opstemt

Hehe... mon du overlever? Men dk har sgu et ok hold i 2010.. såh.. tror nok det skal gå!  Cool

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #119: 16 Dec 2006, 14:45 »

Hehe... mon du overlever? Men dk har sgu et ok hold i 2010.. såh.. tror nok det skal gå!  Cool

Morten Rasmussen er fast mand i center-forsvaret, og hvis han er skadet bruger jeg Pierre Kanstrup Grin Jeg bruger så mange spillere fra BIF som muligt, men samtidig sådan at jeg har en chance for at vinde mine kampe Wink Så kan spillerne få et bedre ry og kan sælges for flere moneter Opstemt

Her er A-landsholdet som jeg har udtaget det:

« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 14:48 af Rumball » Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010