home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold skal der være en blog fra min side om?
Brøndby I.F.?
- 2 (28,6%)
Valencia C.F.?
- 2 (28,6%)
Arsenal F.C.?
- 2 (28,6%)
Sevilla, igen?
- 0 (0%)
eller et helt 5. hold?
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!  (Læst 5568 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« : 28 Nov 2006, 07:50 »

Ligaer: SAS-Ligaen, Premier League og La Primera Division + Argentina og Brasilien som fulde lande for talenter.

Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!




Torsdag, d. 29.06.06 kl. 09:00:

Min første dag som træner for Sevilla F.C., S.A.D. var en hektisk dag.

Først skulle jeg introduceres for alle ansatte, dernæst til træningsbanen, hvor jeg blev præsenteret for hele 1. holdstruppen. 2. holdet og ungdomstruppen ville jeg blive præsenteret for senere. Herefter fulgte en frokost med bestyrelsen, hvor jeg blev fortalt at sæsonens transfer budget ville blive på 41 millioner danske kroner + et lønbudget på 29 millioner om måneden.

Bestyrelsen pointerede samtidig at de forventer en hæderlig placering i La Primera denne sæson, mens fansne vil se europæisk kvalifikation som et absolut minimum.

Efter eftermiddagstræning en kiggede jeg sammen med Antonio Álvarez (Den assisterende manager) et kig på 1. holdstruppen. Her blev det besluttet at vi primært vil satse på spillere under 30 år, dog med undtagelser. Følgende spiller blev sat på listen over spillere der kan udlejes:

Aitor Ocio
Ivica Dragutinovic
David
Antonio López
Enzo Maresca
Josep Lluis Martí
og Renato.

Muligvis vil nogle af disse spillere blive sat på transferlisten for at skrabe penge sammen til nye spillerindkøb.

Listen over Ikke-EU borgere:

Adriano
Chevantón
Og Luís Fabiano

Dette gør at jeg lige p.t. ikke kan skaffe Ronaldinho til klubben, men pyt nu med det.

De 2 scouts der er tilknyttet klubben på nuværende tidspunkt er blevet tilbudt en kontrakt hver især der - hvis de
accepterer - løber til slutningen af denne sæson, da der ingen grund er til at skulle betale en stor sum penge, såfremt jeg skulle finde på at fyre dem før tid.

Sådan sluttede min første dag som manager for Sevilla.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2006, 17:55 af phoenix » Logged

jowi02
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #1: 28 Nov 2006, 08:39 »

Er det nu klogt at sætte alle disse spillere til udleje/sælg? Mange af disse er faktisk faste spillere i virkeligheden.
Hvor stor er din trup? Og hvor meget tror du man kan købe for 41 milioner?

Er der ikke noget med at forsvarsspillere først topper mellem 28 - 32? og midtbane 27 - 31?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #2: 28 Nov 2006, 09:19 »

Er det nu klogt at sætte alle disse spillere til udleje/sælg? Mange af disse er faktisk faste spillere i virkeligheden.
Hvor stor er din trup? Og hvor meget tror du man kan købe for 41 milioner?

Er der ikke noget med at forsvarsspillere først topper mellem 28 - 32? og midtbane 27 - 31?

Ikke for at genere, men så virker det som jowi siger lidt uovervejet, da det er ganske gode spillere og når det så samtidig er svært at sælge spillere til en ordenlig pris i FM 07, så tror jeg det er bedre for dig, at satse på nogle af dem.

En spiller som Antonio Lopez er fremragende på venstre back, mens Maresca og Renato er rigtige gode på midtbanen, så jeg synes, du skulle overveje at beholde nogle af spillerne.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #3: 28 Nov 2006, 09:25 »

Ikke for at genere, men så virker det som jowi siger lidt uovervejet, da det er ganske gode spillere og når det så samtidig er svært at sælge spillere til en ordenlig pris i FM 07, så tror jeg det er bedre for dig, at satse på nogle af dem.

En spiller som Antonio Lopez er fremragende på venstre back, mens Maresca og Renato er rigtige gode på midtbanen, så jeg synes, du skulle overveje at beholde nogle af spillerne.

Der kommer en update senere, hvor det bliver beskrevet nærmere......

YES: indlæg nummer 400  Cool
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #4: 28 Nov 2006, 09:32 »

Spændende start på bloggen.
Den tror jeg godt at jeg vil følge med i.
Men hvis du gerne vil lave en flot blog, skal du nok overveje om du vil rette størrelsen på billederne, så de bliver vist rigtigt.

Dit logo vil så komme til at se sådan ud:

Det synes jeg er en del flottere...    Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #5: 28 Nov 2006, 09:34 »

Spændende start på bloggen.
Den tror jeg godt at jeg vil følge med i.
Men hvis du gerne vil lave en flot blog, skal du nok overveje om du vil rette størrelsen på billederne, så de bliver vist rigtigt.

Dit logo vil så komme til at se sådan ud:

Det synes jeg er en del flottere...    Smiley

Ja, det ser flottere ud, men jeg er en hat til det der crazy
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #6: 28 Nov 2006, 09:41 »

Ja, det ser flottere ud, men jeg er en hat til det der crazy

Det er ellers ikke så slemt igen...
Jeg har sendt dig en PB om det

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #7: 28 Nov 2006, 09:47 »

Det er ellers ikke så slemt igen...
Jeg har sendt dig en PB om det

Thumbs Up

Takker for det, og det er hermed rettet  Cool
Logged

jowi02
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #8: 28 Nov 2006, 09:48 »

Men jeg synes det er et spændende hold.. Så jeg glæder mig til at læse mere!!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #9: 28 Nov 2006, 09:51 »

Fredag, d. 30.06.06:

Chelsea byder 87,5 millioner for Dani Alves. Dette tyder ikke godt for mine muligheder for at beholde Dani i klubben, men prøver at forhandle med dem om ham for 430 millioner, da Danis agent pointerer at hans klient ønsker at forhandle med Chelsea og jeg ikke vil have at Dani skal blive gnaven på mig, såfremt jeg skulle afslå deres bud.

Lørdag, d. 01.07.06:

Mine ene scout Javier Maté underskriver sin nye kontrakt der gælder resten af sæsonen og bliver straks efter fyret mod en erstatning på 450.000 kr. Herunder et billede at hans stats:



Som i forhåbentlig kan se, er hans stats ikke ligefrem imponerende og det er grunden til at jeg "sackede" ham.

« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 14:50 af phoenix » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #10: 28 Nov 2006, 09:55 »

Kl. 19:00:

Sæsonens første pre-season match mod Valencia C.F., S.A.D.:
Nu skal det vise sig om min taktik (læs: phoenix offensive taktik) også virker med Sevilla.

Opstilling og holdinstrukser:





38. minut: Andreas Hinkel ind i stedet for Jesús Navas, der har fået en skade.

1. halvleg gik ikke som forventet. Valencia fører 0-3 og vi prøver med disse holdinstrukser i stedet:



Ja, første kamp gik ikke som forventet. Der stod Valencia over det hele specielt i deres forsvar og det var meget fair at
de vandt 3-0.

David Villa (12.)
Vicente (26. og 32.)

Men jeg er dog fortrøstningsfuld, da holdet trods alt fik vist nogle gode takter.

Rasende blev jeg dog efter kampen, da det stod klart at Navas ikke kommer til at spille de næste 2 måneder grundet en brækket tå. Jeg satte min assisterende manager i gang med en eftersøgning på egnede højrefløjsspillere der af deres klubberer blevet sat på lejelisten.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 14:52 af phoenix » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #11: 28 Nov 2006, 10:04 »

Tirsdag, d. 04.07.06:

Glædelig dag. Chelsea har indtil videre opgivet deres forsøg på at få Dani Alves til klubben. Chelsea ville ikke betale de 430 millioner jeg sagde de kunne få ham for. (Som også er hans videresalgsklausul)

Lørdag, d. 08.07.06:

Vi skrev i dag kontrakt gældende for 5 år, med den 38 årige talentspejder Emilio Ramos. Mange vil sige at det ikke er den bedste, men det var det bedste alternativ der meldte sig på banen. Vi må nu selv i gang med at opsøge de allerbedste scouts på markedet og informere den om de store ting vi har gang i, i Sevilla.

Stats på Emilio Ramos her:



Mandag, d. 10.07.06:

Samarbejdet mellem Sevilla F.C. og Écíja Balompié er blevet afbrudt med øjeblikkelig virkning, da jeg ikke mente der var fremtidsperspektive r i dette specifikke samarbejde. Jeg har nu bedt bestyrelsen om at lede efter bedre og mere egnede samarbejdsklubber, og de har lovet at give mig besked snarest muligt.

Sæsonens anden optaktskamp endte foran et halvfyldt Ramón Sánchez Pizjuán 2-0 til Sevilla. Begge mål signeret af Luís Fabiano.

Fredag, d. 14.07.06:

Zaragoza lejer Dragutinovic resten af sæsonen, de betaler hele hans løn i perioden.

Torsdag, d. 20.07.06:

Den tredje kamp i opstartsfasen:

Sevilla - Alavés: 1-0 v. Frédéric Kanouté.

Fredag, d. 21.07.06:

Sæsonens første salg bliver Enzo Maresca, der bliver solgt til Juventus, hvorfra han kom i 2005. Salgspris: 40 millioner.

Fredag, d. 28.07.06:

Valencia køber Luís Fabiano for 150 millioner. Efterfølgende bliver Dani Alves utilfreds og udtaler at hans ambition om at

Tirsdag, d. 01.08.06:

Sæsonens sidste opvarmningskamp bliver tabt med 1-0 til Barcelona. Mere er der ikke at sige til det, egentlig.

Søndag, d. 20.08.06:

Som sagt, så gjort: Efter Dani Alves utilfredshed over ikke at have angribere af format har klubben skrevet kontrakt med Jermain Defoe for 100 millioner. "Jermain er en spiller som efter lidt tid til tilvænning, vil vise sig at have de
egenskaber, som klubben har brug for på boksspillerpladsen for at kunne begå sig i toppen af Europa."



Jermain får spillernummer: 9.

Torsdag, d. 24.08.06:

Vi har skrevet kontrakt med den 23 årige brasilianske offensiv spiller Rafinha for 16 millioner og skiftet går igennem
d. 03.01.07. Vi glæder os meget til at byde ham velkommen på Ramón Sánchez Pizjuán til den tid.

Fredag, d. 25.08.06:

Sæsonens første betydende kamp. Således ser opstillingerne ud:



15. minut: Eto'o gør det til 0-1.
26. minut: Kanouté bliver tacklet af Puyol og udgår med en skade. Ind kommer Juan Pablo i stedet.

Og det var første halvleg; vi er i enkelte situationer presset helt i bund, men hvad kan man forvente andet end et offensivt
spillende hold mod Barcelona. Men bagud 1-0 og en halvleg endnu, er jeg sikker på at vi kan nå det endnu.

Jesuli ind i stedet for Chevantón og Antonio Puerta ind i stedet for Duda.

48. minut: Eto'o igen; 2-0.

2. halvleg var utrolig god fra vores side, vi havde det meste af spillet og det foregik på Barcelonas halvdel. Desværre for
Eto'o scoret på en af de få chancer de har i anden halvleg, men jeg er dog fortrøstningsfuld og er overbevist om at vi går
en stor sæson i møde.

Heldigvis viser det sig efter kampen at Kanouté "kun" har fået et bøjet ribben og er ude en uge. Puha......

Dagen er mandag, d. 28.08.06, klokken er 12:34 og Kasper Lorentzen har lige sat sin signatur på en 5-årig aftale med
Sevilla, der gælder for 5 år.

Fansne er ellevilde over at jeg har skrevet kontrakt med Brøndby talentet og de håber at han vil bringe nogle gode tider
med sig ind på stadion.

Onsdag, d. 30.08.06:

Sæsonens første La Primera kamp i Sevilla mod Getafe.

Efter en halv times spil, bliver der stille på stadion..... Getafe har lige scoret til 0-1. Ikke lige den start på sæsonen
som man kunne have håbet.

MEEEEEN, efter 40 minutter står den 2-1 til Sevilla, scoret af: Navarro og Sales. Så er der jubel igen.

Ja hurra, fra bænken kan jeg se at Duda humper af banen med en endnu ikke definerbar skade og 5 min efter får kampens
absolut dårligste spiller Dani Alves sit andet gule kort i kampen.... Skandale og han står til en opsang fra min side ved
næste træning.

En meget blandet fornøjelse fra vores side. Hurtigt comeback efter Getafes føringsmål, men dårligt spil i anden halvleg
gjorde det ikke bedre + at Dani Alves får rødt.... Kegle..... Det gør det ikke meget bedre at Duda har fået en forstrukket
lyske og er ude i 3 uger.

Senere på aftenen lykkedes det mig at fået skrevet kontrakt med Roberto Batres fra Atleticó for 50 millioner. Et SS er her:


« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 14:54 af phoenix » Logged

Primro1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #12: 28 Nov 2006, 10:21 »

Spændende klubvalg, glæder mig til at se hvad du kan få ud af dem. Smiley Det bliver nok ikke helt nemt at holde storklubberne væk fra Dani Alves, Jesus Navas m.fl. i længden.
Logged

jowi02
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #13: 28 Nov 2006, 11:18 »

Super køb med hensyn til Defoe!!! Tror du har gjort en god handel.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #14: 28 Nov 2006, 11:57 »

Super køb med hensyn til Defoe!!! Tror du har gjort en god handel.

Takker, selvom han ikke altid er lige tilfreds med den spanske tilværelse (hvertfald de gange jeg har spillet med Valencia og har købt!)
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010