home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold skal der være en blog fra min side om?
Brøndby I.F.?
- 2 (28,6%)
Valencia C.F.?
- 2 (28,6%)
Arsenal F.C.?
- 2 (28,6%)
Sevilla, igen?
- 0 (0%)
eller et helt 5. hold?
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!  (Læst 5566 gange)
Tor1991
Gæst
 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #30: 29 Nov 2006, 16:46 »

fin start, men kunne dog godt tænke mig flere billeder fra virklighedens verden Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #31: 29 Nov 2006, 16:52 »

fin start, men kunne dog godt tænke mig flere billeder fra virklighedens verden Wink

Det vil jeg gøre.... og tak for responsen til alle indtil videre Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #32: 30 Nov 2006, 15:42 »

Til dem der er interreseret (jeg kan ALDRIG stave det ordentligt crazy), kommer der en ny update senere i dag......
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #33: 30 Nov 2006, 15:45 »

Jeg er interesseret   Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #34: 30 Nov 2006, 15:46 »

Jeg er interesseret   Wink

Det er så rart at se, ens arbejde er værdsat.... Det er lige til at få tårer i øjnene over Græder
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #35: 01 Dec 2006, 15:00 »

Søndag, d. 10.09.06:

Første udekamp, og det er Recreativo der er modstanderen. Dani Alves og Duda er ude med skader og opstillingen ser derfor således ud:



Efter en 1. halvleg der gik ad scheisse til, skal der ske noget:

Kepa ind i stedet for Juan Pablo, Jesús Navas i stedet for Fernando Sales og Chevantón i stedet for Jesuli + at jeg går all-in med en fremadstormende taktik.

66 minutter spillet og Recreativo fører 1-0 på et udemærket frisparksmål. Men som sidste kamp: den vendes på 3 minutter. Javi Navarro og Jermain Defoe til 1-2.

Ganske vel; vi vandt igen, og selv om vi kun har spillet 2 kampe indtil videre er der noget der ligger i mit baghovede og rumsterer: vi har i begge kampe set en scoring til modstanderen gå ind, inden vi selv kommer i omdrejninger. Det kan godt udvikle sig til en dårlig vane senere på sæsonen, men lige nu har vi det strålende. Andrés Palop bliver MOM, bl.a. på en kanonredning 5 min. før tid.


Andrés Palop
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 15:05 af phoenix » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #36: 01 Dec 2006, 15:04 »

14.09.06:

Dani Alves, der fik et brækket ben under træningen er desværre ude i 5 måneder, og det er indtil videre Hinkel's opgave at løfte arven. Det er samtidig dagen, hvor vi skal spille den første kamp i UEFA Cuppen mod FC Groningen.

Efter at vi vandt kampen 4-0 var det mest af bemærke at Kasper Lorentzen fik scoret sit første hattrick i Sevilla trøjen og han blev da også Man Of The Match til en 10'er.... Men det var på OMC pladsen at han gjorde det, og ikke MV pladsen som han oprindeligt var blevet indkøbt til. Men det gør ikke noget at han kan spille begge pladser tilfredsstillende.

Dagen er d. 17.09.06 og vi tager hjemme imod Levante, som p.t. ligger lige over stregen.

Efter første halvleg er vi bagud 1-2, men værd at bemærke er det Kasper L, der igen har scoret. Thumbs Up Men som vores indsats hidtil i La Primera har været, sker det selvfølgelig igen: Vi vinder kampen efter et comeback på mål af Chevantón og Kanouté.

Utroligt at vi i de 3 første kampe har vundet dem, men vi klager ikke, selvom det mere og mere ligger i baghovedet på mig og spillerne.

Minusset ved kampen er at Javi Navarro er ude i 4 uger pga. en kæbe der er gået af led. Trist! Så nu er det op til Lolo at holde skansen i midterforsvaret sammen med Escudé.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 15:08 af phoenix » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #37: 01 Dec 2006, 15:07 »

19.09.06:

Sevilla F.C. offentliggører samarbejdet med Nacional de Madeira fra den bedste portugisiske række. Sevilla er forpligtet til at betale 1.18 millioner om året.

Min plan er på sigt at få en farmer klub i alle de bedste ligaer i Europa, så de spillere jeg lejer ud, prøves mod de bedste.

Den 4. kamp i ligaen for vores vedkommende er ude mod Espanyol, der ligger på en 3. plads, hvor vi ligger på en 2., så der er dømt topkamp i denne runde!

Opstillingerne inden kampen:



Men det ser skidt ud efter 17 minutter, 2-0 til Espanyol.... Det lover ikke godt.

Og nej; 3-0 efter 35 minutter. Skuffet Og
øjeblikket efter får Lolo det røde kort.... Det tegner til at blive en lorte aften.

Og det blev det også..... Nedsabling på 4-0 og en udvisning..... Det skal de få af mærke i omklæderen....
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 15:09 af phoenix » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #38: 01 Dec 2006, 16:21 »

Søndag, d. 24.10.06:

Sevilla - Real Sociedad. Man skulle lige til at ærgre sig over en uafgjort, men næ nej.... 2 mål på 3 minutter af Chevantón
og Antonio Puerta bragte sejren i hus på vores dejlige Ramón Sánchez Pizjuán.

Og med denne sejr kan vi kigge på tabellen og (hvertfald midlertidigt) glæde os over 1. pladsen:



Efter en stille og rolig 1-1 i returkampen mod F.C. Groningen, går vi videre med samlet 5-1 til gruppespillet i UEFA Cuppen.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #39: 01 Dec 2006, 16:29 »

Fin update...   Kom bare med mere  Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #40: 01 Dec 2006, 16:36 »

Fin update...   Kom bare med mere  Smiley


Vil jeg hellere end gerne, men jeg har også travlt med lejligheden, så det bliver i små bidder, indtil jeg er flyttet, men tak for ros Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sevilla F.C., S.A.D.: Hvor vi aldrig har været før!
« Svar #41: 07 Dec 2006, 17:54 »

Jeg har (for brodtgaard) en meget kedeligt meddelelse:

Da jeg efter at have installeret den nye 7.0.1 patch, ville launche mit sevilal game.... crashede den, og jeg har efter various forsøgsmetoder, prøvet at få spillet op at køre igen...

Da dette imidlertidigt ikke lykkedes, er jeg nødt til at sige, at denne blog er stødt på et isbjerg og ligger på bunden af atlanterhavet Græder

Beklager til dem (læs: brodtgaard) der læste denne blog, men jeg vil da selvfølgelig starte en ny op, som kompensation for denne.

Dette kan du stemme om nu.....

Endnu en gang: mange gange nedern på, men desværre, forslag udover afstemningen modtages gerne Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010