home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2022
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  FM Nørden #98
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FM Nørden #98  (Læst 29245 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #36
« Svar #60: 04 Jul 2022, 10:09 »




#37 – Rutine og vildskab

Der er ikke kreativ bevægelse nok på holdet. Mine Wings og Poacher løber på længdegraderne men det lukker modstanderen alt for nemt ned. Min Poacher score slet ikke det samme antal mål som tidligere. Han er for alene på toppen og for nem at lukke ned. Mine backs kommer ikke nok i spil og min defensiv ind central har ikke været stærk nok.

Først har jeg valgt at tage den boldvindene midtbanespiller tilbage på holdet. Jeg har simpelthen brug for en kriger på midtbanen, der vil tage kampen op og lukke modstanderen ned. Det er som om, at jeg lidt har tabt midtbanen efter jeg fjernede ham. Så han er tilbage. Og her har jeg fortaget første tilføjelse til truppen til den nye sæson. En spiller jeg har jagtet i flere sæsoner nu og endelig er han her. Lad mig præsenterer Pierre-Emile Højbjerg.


Pierre-Emilie kommer med alt den rutine og vildskab jeg søger i jagten på CHL-billetterne. Han er præcis den type spiller, som jeg har haft for få af. Og den slags rutine vil jeg også i fremtiden gå efter i kombination med jagten på unge talenter. Det ensidige fokus på helt unge spillere, det duer ikke, hvis jeg vil helt til tops. Med Pierre-Emile på DMC-positionen har jeg mulighed for at sætte Kristoffer Ajer tilbage i det centrale forsvar, hvor han var et monster i min første Brentford sæson. Det var nok en fejl at fjerne har derfra i sin tid.

Som nævnt så netter min Poacher slet ikke det har tidligere har været vant til i FM22. Både i de tidligere sæsoner af dette savegame og mine Man Utd savegames fra tidligere. Der skal det siges, at han i disse savegames fik støtte fra en offensiv midtbanespiller i attack. Så den rolle har jeg også taget tilbage. En kreativ offensiv midtbane, som skal spille med større risiko og roam from positionen. En slags fri 10er. Den rolle giver jeg til Eriksen. Hvilket bringer mig videre til mine kanter.

Når både min AMC og Angriber er i attack og jeg har brug for, at min Poacher kan udnytte lommerne mellem backs og det centrale forsvar, så har jeg brug for, at mine kanter ikke lukker disse rum. Så dem har jeg også ændret tilbage til support. Jeg har dog brug for mere variation en tidligere. De to klassiske wings med dertil hørende full backs som makker, det bliver for statisk.

Så jeg har ændret min venstre kant. Jeg har sat ham tilbage på AML-positionen og ændret ham til Inside Forward i support. Som makker i venstre side har jeg valgt den komplette wingback, der skal komme i overlap, når IF trækker ind i banen. Den nye IF rolle giv mig selvfølgelig den hovedpine, at mine normalt venstrebenet wings ikke passer så godt ind i rollen. Så jeg valgte at sælge Ilias Akhomach og omskole Stevie Brady til den komplette wingback, hvilket han passer perfekt til.

Det efterlod plads til to nye spillere på venstre kanten. Her har jeg hentet Liam Delap til B-kæden og til start 11eren Jack Gardiner som har jeg jagtet i flere omgange og nu lykkes det at hente ham. Han skal dog omskoles til positionen men hans attributes passer perfekt til rollen.

I højre side har jeg valgt at fastholde den klassiske wing og full back kombination. På den måde håber jeg på et mere varieret angrebsspil. Hvor der langt flere roller i spil. Jeg stod og manglede en højre wing efter Bayern ”stjal” Arsen Zakharyan fra mig. Jeg har valgt at rykke min højre back op som kant. Tino Livramento har de attributes der skal til for at løfte rollen. Ny højre back i start 11eren bliver rutineret Nélson Semedo som jeg har hentet i Wolves.

Så helt som lovet, så er der virkelig sket noget både taktisk og i truppen. Dertil skal det nævnes, at jeg også har hentet Benjamin White til B-kæden, da jeg har brug for mere rutine. Og den rutine er nu også til stede i start 11eren. Jeg syntes selv, at jeg har fundet en fin balance mellem unge talenter og rutineret spillere. Jeg håber det kan hjælpe mig væk fra sub-toppen og op i top4. 


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #37
« Svar #61: 05 Jul 2022, 00:54 »




#38 – Gal eller genial

Grænsen mellem gal eller genial er som regel hårfin. Nu må tiden vise, om jeg er enten eller, eller måske endda begge dele. Lige nu hælder jeg faktisk det det første. Modsat alt hvad jeg normalt gør i FM, som ellers altid er ret planlagt, så lavede jeg store ændringer på transfervinduets sidste dag. Jeg fik pludselig en kæmpe lyst til at satse alt. Så måtte det briste eller bære. Lad mig forklarer:

Taktisk var jeg mere eller mindre gået tilbage til den oprindelige plan men det kedede mig voldsomt og jeg må indrømme, at jeg jo sidder lidt fast i sub-toppen. Egentlig var jeg kommet ok fra start i den nye sæson med 6 point i de første tre kampe men alligevel var der noget, der ikke var, som jeg gerne ville. Der var noget galt med taktikkens løbemønstre og der var positioner der bare ikke fungerede.

Jeg var især skidetræt af mine højre wing i support. Den rolle fungerede bare ikke for mig og samspillet med min full-back var lort. Samspillet mellem min IF og komplette wing-back i venstre side derimod fungerede helt perfekt! Problemet her var de løbemønstre IF og min boks til boks tog. De løb oveni hinanden og min erfaring er bare, at de dermed låser hinanden og man ikke for det optimale ud af begge roller.

Så jeg valgte at beholde min venstre side, men ændre min boks til boks til en dyb playmaker i support, som ikke går frem men holder sig lidt dybere og fordeler spillet derfra og det giver plads til IF som kan krydse ind fra venstre bag min 9er og 10er. Og lige præcis de to roller fungerer også. Min Poacher er bare skarpere når han får mere støtte af min 10er, som også tager noget opmærksomhed fra modstanderens centrale forsvar.

Det efterlod mit problem. Den satans højre side. Jeg ville gerne have samme virkning som i venstre side men kunne ikke bruge en rolle i attack, da det ville låse min 9er og 10er. Så jeg valgte Wide Playmaker i support, som krydser ind tidligt og sammen med den dybe playmaker kan fordele spillet inde centralt. Det ville også give plads til en back der kunne komme i overlap og her har jeg også valgt den komplette wing-back. Det hele bringer mig tilbage til sidste dag på transfermarkedet. For nye roller betyder nye spilletyper.

Forsættes…


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FM Nørden #38
« Svar #62: 05 Jul 2022, 18:35 »

Hey Wester. Har lige læst hele bloggen igennem, og ville bare lige smide en kommentar.

Du skriver dejlig lige til, og det nogle flotte resultater du har opnået må man sige.

Forhåbentlig bære den sportslige satsning frugt, og du kan komme tilbage i CL-pladserne  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #38
« Svar #63: 05 Jul 2022, 19:13 »

Jeg har set frem mod en dag hvor Wester tabte sutten - jeg henter lige popcorn!... Opstemt 
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #38
« Svar #64: 05 Jul 2022, 20:19 »

Hey Wester. Har lige læst hele bloggen igennem, og ville bare lige smide en kommentar.

Du skriver dejlig lige til, og det nogle flotte resultater du har opnået må man sige.

Forhåbentlig bære den sportslige satsning frugt, og du kan komme tilbage i CL-pladserne  Thumbs Up

Tak  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #38
« Svar #65: 05 Jul 2022, 20:43 »




#39 – Gal eller genial II

Nye roller betyder nye spilletyper. Men det var sommer transfervinduets sidste dag. Så kom Leicester og smed en pose penge. 47,5 mio. £ for Ivan Toney. De penge kunne sætte gang i mit nye projekt, så jeg takkede ja. Samtidig solgte jeg Fin Stevens og Luke D’Alton for samlet 24,5 mio. £. Så havde jeg ellers travlt med at hente spillere.

Og jeg købte… nogen ankom med det samme og andre nåede jeg ikke til deadline men de ville så komme til januar. Så kunne man tro, at alt var i fineste orden, men tro om igen… Broen13 find popcornene frem. For jeg havde tabt sutten. Ganske få kampe senere, så kunne jeg se, at det var bare mere af det samme. Gammel vin på nye flasker. De samme svagheder og de samme styrker. Resultaterne var de samme. Jeg kunne forudsige en plads lige omkring nr.4 Premier League, som sagtens kunne ende som 5er, kun slået på målscorer.

Det var bare ikke godt nok. Lysten var ikke til stede og jeg kørte bare rundt og rundt i ring. Så jeg slukkede FM. Lavede en spand kaffe og satte lidt godt musik i ørene. Røg en flok smøger på terrassen. 5-6 smøger senere… Så kom der en taktisk ide. Den var GENIAL! Eller gal.. hvem ved…

Forsættelse følger…


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #39
« Svar #66: 05 Jul 2022, 23:11 »




#40 – Gal eller genial III

Jeg havde længe kørt rundt og rundt i ring rent taktisk. Det var tid til noget helt nyt. Ikke hvad angår min taktiske stil, altså mine holdindstillinger, dem tror jeg på og det er bare min stil. Jeg havde brug for at komme videre fra den asymmetriske formation og de klassiske 433, 4231, 442 formationer samt de roller jeg igen og igen bruger der. Jeg havde brug for tænkte i nye løbemønstre men samtidig holde fast i nogle af de ting, om jeg vidste virkede, som f.eks. min 9er og 10er. Jeg havde dog brug for at tænke nyt på f.eks. kanterne.

Og her kom jeg til at tænke lidt på det danske landshold med de offensive wing-backs, tre mands forsvaret osv. Så jeg er begyndt at lege lidt med tingene. Det er ikke et forsøg på at kopiere Hjulmand, langt fra. Det er mere for at stjæle lidt fra en genial mand og kombinationen med min egen galskab, så der kunne der måske opstår noget magi, men det ender nok mere med en bastard fyldt med sygdomme, der lider en smertefuld død. Men nu skulle det have et forsøg.

Faktisk det sidste forsøg. Lykkes dette ikke, så jeg færdig. Jeg giver det dog et godt forsøg. For jeg er med på, at de mange taktiske skift og spillere ind og ud, at det ikke ligefrem giver de bedste betingelser. Så denne sæson er en overgangssæson, hvor jeg skal have taktikken på plads, have styr på truppen. Hente de rigtige spillere og sælge mine fejlkøb og de spillere der ikke længere passer ind. Så denne sæsons målsætning er sænket voldsomt. Et top-10 placering er fint, hvilket klubben faktisk vil stille sig tilfreds med.

Jeg gider ikke gennemgå taktikken endnu, da den kun er i sin spæde start, men på billede kan i få en forsmag på, hvilken retning jeg på vej mod. Så tager vi den store gennemgang op til næste sæson. Denne sæson vil jeg bare oplyse lidt om resultater og om projektet har potentiale eller ej. Om den er gal eller genial. 


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #40
« Svar #67: 06 Jul 2022, 11:17 »

Uhhh, jeg glæder mig! Opstemt Jeg har store forhåbninger til rollen på din defensive midt! Jeg forstår godt frustrationerne - det er ulideligt at blive ved med at forbedre og effektivisere, og så sker der bare ingenting - jeg håber dette er din, holdets, og savets redning... Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #40
« Svar #68: 06 Jul 2022, 11:43 »

Uhhh, jeg glæder mig! Opstemt Jeg har store forhåbninger til rollen på din defensive midt! Jeg forstår godt frustrationerne - det er ulideligt at blive ved med at forbedre og effektivisere, og så sker der bare ingenting - jeg håber dette er din, holdets, og savets redning... Wink

Ja det har været lidt en hård omgang. Jeg gik noget i panik og skiftede også alt for meget men nu er ideen der  Cool
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #40
« Svar #69: 06 Jul 2022, 11:45 »




#41 – Wester’s Diablo anno 2022

Jeg kæmpede og kæmpede med det tre mands forsvar og til sidst måtte jeg give op. Det virkede simpelthen ikke for mig. Der var dog et hav af andre ting der fungerede perfekt! F.eks. mit nye tre mands angreb med 9er-10er samarbejdet jeg kendte og en ny makker i form af en Deep Lying Forward. Deres link up med hinanden var præcis den variation og bevægelse i spillet jeg søgte.

Jeg så stor potentiale i netop det tre mands angreb. Jeg kunne fornemme formen og det gav mig noget nyt. Især fraværet af klassiske kanter som wings og inside forwards var jeg meget tilfreds med. De roller har jeg bøvlet voldsomt med i FM22. Nu de helt droppet. Jeg kan ikke hvornår jeg sidst har lavet en taktik helt uden kanter. Og mens jeg sad og spekulerede over det, så slog det mig. Wester’s Diablo.

Man skal være en kæmpe nørd og gammelt røvhul, hvis Diablo referencen giver mening. For vi snakker 10 år siden og mere til. Faktisk snakker vi næsten 20 år hvad angår den oprindelig Diablo taktikken, for den var vist fra CM 03/04. Jeg gik i gemmerne og fandt dette: Wester’s Diablo, som er fra en taktisk tråd jeg lavede til FM12. Man får nok ikke meget ud af det nu, da billeder, links osv. ikke længere virker.

Pointen er dog, at Diablo taktikken oprindelig var en taktik, der udnyttede en bug i kampmotoren. Den bug kunne man ikke udnytte senere hen i FM men man kunne opnå lidt samme effekt, som taktikken udnyttede. Det taktikken udnyttede var, at to angribere tog opmærksomheden væk fra modstanderens centrale forsvar og det åbnede et hul til en fremadstormende midtbanespiller, som så havde fri-løber. Vi snakker 100+ mål fra den spiller i løbet af en sæson. Sådan husker jeg det i hvert fald. Jeg fandt denne video på youtube: ”DIABLO” Tactic Championship Manager 03/04.

Jeg ser noget af det samme potentiale i det angreb jeg leger med. Min offensive midtbane og den dybe angriber tager en masse opmærksomhed og det giver plads og rum til min Poacher. Så nu var ideen der. Wester’s Diablo anno 2022. Så vi går ikke efter noget nyt, vi går efter noget helt Old School. Det er ikke hvad jeg har lovet, men jeg er helt oppe at køre. Lysten, energien og troen er tilbage. Så henover de næste 3-4 indlæg, så vil jeg gennemgå min nyeste forsøg på Diablo taktikken.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #41
« Svar #70: 06 Jul 2022, 12:06 »




#42 – Wester’s Diablo – KISS

I de tidligere versioner af Wester’s Diablo har hele ideen været at gøre det hele så simpelt som muligt. KISS. Altså Keep It Simple Stupid. Grunden til det var, at taktikken skulle fungere til alle slags hold, lige fra LLM i England til Real Madrid i Spanien og BIF i Danmark. Taktikken skulle være nem at forstå, hurtig at køre ind men vigtigst af alt, så skulle for alt i verden ikke være for kompliceret og bøvlet.

Så jeg har taget en stor beslutning. Mine holdindstillinger som jeg ellers har svoret til i flere FM versioner nu. De slettes fuldstændigt. Ingen holdindstillinger overhovedet. Taktikken skal bæres at standardindstilling erne, holdets overordnet mentalitet, spillerroller og løbemønstre. Det skal gøres så simpelt som overhovedet muligt. Det er hele ideen bag Diablo. Så det er der jeg er startet. Alle indstillinger er slettet.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #42
« Svar #71: 07 Jul 2022, 07:58 »




#43 – Wester’s Diablo – Angrebet

Tre mands angrebet er hele grundstenen i min taktik. Målet er at opnå lidt samme effekt som den oprindelig Diablo, hvor en spiller får rum og plads, i dette tilfælde en Poacher. Rum og plads som er skabt af to andre angribere, som tager forsvaret opmærksomhed. I den oprindelig Diablo taktik var det to centrale angribere som to opmærksomheden og det så var en fremadstormende midtbanespiller, der udnyttet tomrummet. Den udnyttede som sagt en bug i spillet, hvor det centralforsvar helt forsvandt fra deres positioner. Det kan man ikke med kampmotoren i FM, den er blevet for klog.

I mine tidligere versioner spillede jeg med tre angribere, hvor de to yderste var angribere i support, som skulle trække det centrale forsvar fra hinanden og give plads til min Poacher. Jeg går lidt efter samme effekt i min FM22 version. Her er det dog en AMC i attack og en STCL i support der skal trække opmærksomheden og give den plads til min Poacher.


Egentlig startede jeg med Deep Lying Forward men syntes han var for statisk. Den falske 9er gør jobbet langt bedre. Han er præcis designet til at falde ned og væk for den centrale angrebsplads for at give plads til andre i selv samme rum. Min AMC er en Attacking Midfielder.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #42
« Svar #72: 07 Jul 2022, 08:25 »




#44 – Med i guldkampen

Resultaterne har været mere end fine. Det de ikke fortæller, det er, at det er noget misvisende. For spillet de første mange kampe var ikke kønt og en del af de point, jeg fik hentet der, de var noget ufortjente. De seneste 3-4 kampe derimod, der har både spil og resultater været fornuftige. Taktikken er ved at finde sin form. De flotte resultater udmønter sig selvfølgelig også i en fin placering i tabellen, hvor jeg pludselig er med i guldkampen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #44
« Svar #73: 07 Jul 2022, 09:17 »




#45 – Wester’s Diablo – Forsvaret

Jeg spiller som sagt uden kanter, så jeg satsede på offensive backs i form af de komplette wingbacks. De fungerede også fint rent offensivt men defensivt sejlede jeg rundt. Rummet bag dem var simpelthen for sårbart især fordi jeg spiller med 4 back kæde og ikke tre centrale forsvarsspillere. Så ofte blev en af mine centrale forsvarsspillere nød til at presse ud og det efterlod kæmpe tomrum inde centralt.


Jo mere jeg sad og nørdede taktikken, jo bedre huskede jeg også tilbage til de gamle versioner. Der var løsningen ligesom jeg er endt med nu, Full Backs, som jeg har valgt at sætte i support. Det giver den defensive struktur, som jeg har brug for. De leverer selvfølgelig ikke det samme rent offensivt men i deres indstillinger, har jeg tilføjet lidt, så deres offensive bidrag stadig kommer. Når holdet har bolden vil jeg have, at de kommer længere frem, løber bredt både med og uden bold og slår flere indlæg end deres standard indstillinger.

Hvis i går tilbage til indlægget med mit angreb, så kan I også se, at min AMC og STCR også er sat til at løbe bredt både med og uden bold. Det går, at jeg får dækket kanterne godt af på trods af manglen på klassiske kanter. Det giver også plads til en lille overraskelse på midtbanen men det kommer vi ind på i næste indlæg.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM Nørden #45
« Svar #74: 07 Jul 2022, 09:44 »




#46 – Wester’s Diablo – Midtbanen

Vi kan lige så godt gå direkte til den lille overraskelse. Det er i hvert fald den, som jeg er mest oppe at køre over, hvad angår min Diablo taktik, som den tager sig ud anno 2022. Med valget af Full Back i support, så åbnede det op for en spiller på midtbanen, der kunne tage en flere løb på længdegraderne. Der valgte jeg en Central Midfielder i attack. Og jeg må sige, at den rolle virkelig har gjort en stor forskel. Det er lige før han minder om den oprindelig MC fra CM03/04. Han kommer løbende ud fra skyggen fra midtbanen og overrasker tydeligt modstanderens forsvar. Han er både målfarlig, trækker en masse opmærksomhed og bidrager med assist og fylder op i feltet. Sammen med de tre angribere, så udgør han en super farlig kvartet.


Med en midtbane hvor en tager mange offensive løb, så har jeg brug for to mere kontrollerende midtbanespillere ved siden af ham. Der har jeg valgt det ”dumme svin” i form af den boldvindene midtbanespiller, der skal komme med fysisk og vildskab. Han skal vinde kampen på midtbanen for mig. Han skal parres op om en mere kreativ spiller, som dog holder sig længere tilbage og er med til at kontrollere kampen derfra. Der har jeg valgt en playmaker i support. Den kontrollerende midtbane påstår lige nu af makkerparret Eriksen og Højbjerg




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010