home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  3 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Moneyball - Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Moneyball - Chelsea FC  (Læst 26556 gange)
mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #90: 01 Apr 2021, 23:28 »

Bloggen kommer til at gå på påskeferie, så I skal ikke forvente aktivitet mere i denne uge..
Vi ses på den anden side..   Thumbs Up


god påske Smiley

Dit save har inspireret mig meget, men jeg synes det er svært hvilke statistikker jeg skal gå efter på de forskellige positioner... har du mulighed og lyst til at dele dine filtre med os? enten så vi/jeg kan downloade det og importere i mit spil. eller bare screenshots så kan jeg selv stille det op Smiley på forhånd tak..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #91: 05 Apr 2021, 10:12 »


god påske Smiley

Dit save har inspireret mig meget, men jeg synes det er svært hvilke statistikker jeg skal gå efter på de forskellige positioner... har du mulighed og lyst til at dele dine filtre med os? enten så vi/jeg kan downloade det og importere i mit spil. eller bare screenshots så kan jeg selv stille det op Smiley på forhånd tak..

Jeg ved ikke hvor jeg kan uploade, men et par SS kan du godt få.. Men det bliver lige lidt senere, når jeg har spillet åbent igen..  Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #92: 05 Apr 2021, 12:12 »

Logged

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #93: 05 Apr 2021, 18:16 »

Jeg ved ikke hvor jeg kan uploade, men et par SS kan du godt få.. Men det bliver lige lidt senere, når jeg har spillet åbent igen..  Peace


Du må meget gerne sende nogle SS Smiley Så kan jeg selv arrangerer det i spillet. synes bare da jeg selv forsøgte at jeg simpelthen druknede i hvor mange statistikker jeg begyndte at sammenligne med. istedet for nogle "key" statistics istedet for . som giver mening at sammenligne med
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #94: 05 Apr 2021, 19:13 »

Spiller statistikker:




Hold statistikker:


Husk at brug skillelinjer, det gør det nemmere at overskue alle statistikkerne - Jeg har samlet dem, som jeg mener hører sammen - Så alle afleveringer er sammen, alle defensive stats er sammen osv..

Logged

mikekuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #95: 05 Apr 2021, 20:50 »

Spiller statistikker:




Hold statistikker:


Husk at brug skillelinjer, det gør det nemmere at overskue alle statistikkerne - Jeg har samlet dem, som jeg mener hører sammen - Så alle afleveringer er sammen, alle defensive stats er sammen osv..



tusinde tak! jeg tror jeg har fået sat det nogenlunde op, både under egen trup og i talentspejder delen..  glæder mig til at se hvordan det kommer til at forløbe, når jeg kommer lidt ind i spillet og når jeg får sat mig lidt mere ind i det hele Smiley 

Det kommer til at kræve lidt mere fra en start , til man lige er helt inde i de forskellige ting... men når man først er sat ind i det, så skal det nok blive godt

igen mange tak, nu skal jeg nok lade være med at "ødelægge" din blog længere. glæder mig til at følge med på din videre færd Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #96: 07 Apr 2021, 21:04 »

Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #97: 08 Apr 2021, 08:28 »

Fedt at se, at du har fået gang i Werner, og at du generelt scorer flere mål nu.

Hvordan gør Havertz, Mount og Kanté det for dig?
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #98: 08 Apr 2021, 09:45 »

Modigt valg på målmandsposten. I mit eget save købte jeg Donnarumma, men der er ikke meget money ball over det  funny - så fedt med Lavakovic.

Jeg gik straks ind og læste om ham. Han virker som en klasse signing. En af de diamanter som kan findes når man går lidt væk fra det klassiske ligaer. Han kan blive world class, og så har han alderen til at være Chelsea keeper i mindst 10 år. Han har en god personlighed så han kan også være mentor for de yngre spillere, og med den værdi og løn må han være indbegrebet af Money Ball.  Thumbs Up
Logged

ElliotPaske
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #99: 27 Sep 2021, 09:11 »

Du skal finde de rigtige spillere, der går lidt under radaren, for at få mest muligt ud af pengebolden.
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #100: 27 Sep 2021, 11:16 »

Du skal finde de rigtige spillere, der går lidt under radaren, for at få mest muligt ud af pengebolden.
Tror squ bloggen er ret død..
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010