home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Moneyball - Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Moneyball - Chelsea FC  (Læst 26907 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #75: 23 Mar 2021, 09:14 »

Det er helt i orden - og som sagt så er det jo selvfølgelig helt op til dig hvordan du spiller. Så havde jeg bare lige misset en enkelt detalje! Opstemt

Jeg får dog svært ved at se at Mbappé kan bidrage så meget statistisk set, at det kan retfærdiggøre denne fee! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #76: 23 Mar 2021, 12:52 »

Det er i hvert fald en super blog, og spændende overvejelser der bliver gjort  Thumbs Up
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #77: 23 Mar 2021, 17:40 »

Fed blog - Gør heller ikke noget den er med Chelsea ;-)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #78: 23 Mar 2021, 18:04 »

Mange tak for de fine ord - Jeg er glad for at i kan lide at læse med..  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #79: 23 Mar 2021, 18:06 »

Jeg får dog svært ved at se at Mbappé kan bidrage så meget statistisk set, at det kan retfærdiggøre denne fee! Wink

Jeg har overvejet at byde på ham, for jeg har midlerne, og jeg har aldrig prøvet ham af før..
Men jeg tænker det går imod mine principper i dette save  Rullende Øjne, og så har jeg både Dembele og Hudson Odoi på positionen - så det giver ikke rigtigt mening at hente ham..  Huh
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #80: 23 Mar 2021, 18:06 »

Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #81: 24 Mar 2021, 08:50 »

Dejligt med en update på Assuncao.  Thumbs Up Mit manglende kendskab til ham gjorde at jeg slet ikke ratede ham så højt som Kovacic eller Jorginho, men på de stats du fremhæver viser han jo at han kan spille lige op med dem. Det er præmis den type spiller man bliver ekstra glad for lykkes  Thumbs Up

Man kan hurtigt blive forblændet af reputation, pålydende værdi eller noget helt tredje når man køber spillere - men din tilgang hvor du udvælger nogle nøgle punkter og så tager et objektivt billede af det, kan helt sikkert noget mere end når jeg køber spillere. Keep up the good work  Cool
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #82: 24 Mar 2021, 20:35 »

Noget helt andet jeg ikke fik nævnt, er at Assuncao har 74,7 gennemførte aflveringer pr. kamp - Det er flere end både Jorginho og Kovacic og det fortæller mig at jeg har en spiller der generelt er bedre til at gøre sig spilbar - Altså må det betyde at andre har større held med at komme succesfuldt af med bolden, når han er på banen..
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #83: 24 Mar 2021, 21:41 »

Læser jeg det korrekt, hvis Kovacic skaber suverænt flest chancer?

Og gør du dog nogle overvejelser om, hvem der spiller support/forsvar-rollen på DM?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #84: 25 Mar 2021, 20:55 »

Læser jeg det korrekt, hvis Kovacic skaber suverænt flest chancer?

Og gør du dog nogle overvejelser om, hvem der spiller support/forsvar-rollen på DM?

Han skaber 0.8 chancer pr. kamp - Mens hans nøgleafleveringer er 2.7 - Så på det punkt er han markant bedre ja.

Men ja, Kovacic har support rollen, Jorginho har den defensive rolle og Assuncao er skiftetvis mellem begge. - Men i bund og grund kan alle rotere mellem rollerne.
Logged

jensen123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #85: 27 Mar 2021, 16:08 »

Bare en hurtig heads-up om en god blog!
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #86: 28 Mar 2021, 09:06 »

Jeg så lidt af Moneyball filmen i går. Klasse. Der findes meget få komplette spillere, som kan det hele. Tricket er at finde ud af hvad de kan bedst og få det maksimale ud af det. Hvordan går det med Dembele? har du fundet den perfekte måde at bruge ham på?  Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #87: 28 Mar 2021, 13:03 »

Bare en hurtig heads-up om en god blog!

Mange tak  Thumbs Up

Jeg så lidt af Moneyball filmen i går. Klasse. Der findes meget få komplette spillere, som kan det hele. Tricket er at finde ud af hvad de kan bedst og få det maksimale ud af det. Hvordan går det med Dembele? har du fundet den perfekte måde at bruge ham på?  Smiley

Moneyball er en fremragende film, og filosofien bag er meget spændende.. Jeg er spændt på hvor stor en succes det kan blive til, med denne tilgang.. - Men jeg er helt sikker på, at man kan opnå meget med det..

Jeg syntes Dembele overordnet set har været en succes. Jeg påtænker at skrive en seperat update omkring ham.   Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #88: 28 Mar 2021, 13:04 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Moneyball - Chelsea FC
« Svar #89: 28 Mar 2021, 13:05 »

Bloggen kommer til at gå på påskeferie, så I skal ikke forvente aktivitet mere i denne uge..
Vi ses på den anden side..   Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010