home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Build a Nation - Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Build a Nation - Danmark  (Læst 27290 gange)
Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #15: 11 Feb 2021, 12:55 »

Fedt med Silkeborg som moderklub! Det skal udnyttes til fulde til den kommende sæson! Opstemt
Lige præcis, er allerede i gang med at scoute deres ungdomshold Smiley
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #16: 13 Feb 2021, 11:17 »



M A J  &  J U N I
1. Juli 2018 – Valby
Så blev første sæson ført i protokollerne og efter elve kampe for Boldklubben Frem kan jeg stadig bryste mig af at være ubesejret. De fine resultater udmøntede sig i en andenplads i nedrykningsgruppen, hvilket lover godt for den kommende sæson.

I løbet af maj og juni er de resterende fem kampe i 2. divisionens nedrykningsspil blevet afgjort. Her blev det til tre sejre og to uafgjorte. Dermed sikrede Frem sig overlevelse med hele nitten point ned til nedrykningsstregen. Ud af ligaen er i stedet røget FC Sydvest, Greve, Dalum og Næsby. I den anden ende af tabellen løb Ringkøbing IF med alt opmærksomheden og sikrede sig oprykning til 1. Division. Hvidovre havde også en flot sæson og skal ligeledes spiller 1. division efter sommerferien.

Frem mod den kommende sæson kommer der formentlig til at ske store forandringer i spillertruppen. Mange af de bærende spilleres kontrakter er udløbet, da de ikke var villige til at gå ned i løn, eller som minimum beholde deres nuværende løn. Derfor har jeg store forventninger til Silkeborgs ungdomsrækker, hvor jeg forhåbentlig får mulighed for at leje nogle unge talenter.

En af de helt store overraskelser har været min centrale forsvarsspiller, Christian Stokholm. I de elve kampe jeg har stået i spidsen for klubben, har Stokholm spillet samtlige kampe og scoret hele seks mål, hvilket må siges at være ganske imponerede for en forsvarsspiller. Derudover har jeg store forhåbninger til Marco Petersen.




Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #17: 13 Feb 2021, 17:19 »

Godt at se at det går godt.  Thumbs Up

Altid sjovt med en dansk LLM blog. Og så kan jeg også godt lide Frem, så det giver lige det ekstra  Wink
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #18: 14 Feb 2021, 18:12 »

Godt at se at det går godt.  Thumbs Up

Altid sjovt med en dansk LLM blog. Og så kan jeg også godt lide Frem, så det giver lige det ekstra  Wink
Godt at høre, var faktisk  også til jobsamtale i Næstved, som jeg nok håbede mest på. De endte dog med at afvise mig. Efterfølgende er jeg ganske tilfreds med at det blev Frem.
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #19: 14 Feb 2021, 18:19 »



S T A T U S  2 0 1 8
1. Juli 2018
Så er det første år gået og det er på tide at gøre status over de forskellige målsætninger. Her vil vi kigge nærmere på hvordan det danske landshold har klaret sig i det forgangene år, samt hvordan de danske klubhold har gjort det i Europa.

Hvis vi starter med det danske landshold, så har de gjort det ganske glimrende. Desværre missede de kvalifikationen til VM, efter et skuffende 3:0 nederlag til Polen. Så på trods af seks sejre, en uafgjort og et nederlag den seneste sæson, er landsholdet gået fra en toogtyvendeplads til en seksogtyvendeplads på verdensranglisten. I løbet af det kommende efterår starter Nation League, hvor Danmark er kommet i gruppe med Østrig og Tyrkiet. 

De danske klubhold har gjort det ganske udemærket i Europa. F.C. Midtjylland startede ud i Europa Leagues første kvalifikationsrunde . Her mødte man NSI fra Færøerne, som blev sendt hjem med en samlet nedlag på 12:0. I andenrunde ventede Rangers, som efter to kampe, forlænget spilletid og en straffesparkskonkur rence blev besejret. Derefter gik turen til Ukraine, hvor Olimpik blev overvundet. Desværre måtte Midtjylland give fortabt i sidste kvalifikationsrunde, hvor PSV blev for stor en mundfuld.

Lyngby kunne ikke bidrage til det helt store i forhold til de danske koefficientpoint, selvom det blev til en sejr i første kvalifikationsrunde, blev kampen mod SCR Altach i andenrunde for meget for Lyngby og de måtte takke af for denne gang. Brøndby nåede til tredjerunde, hvor endestationen blev AA Gent.

Som det eneste danske hold var FC København med i kampen om at kvalificere sig til Champions League. Her nåede københavnerne til tredje kvalifikationsrunde, hvor Slavia Prague desværre vandt på reglen om udebanemål. I stedet fik FCK chancen i Europa League, hvor en sejr over Rosenborg var nok til en plads i gruppespillet. På trods af en overkommelig gruppe, måtte løverne tage til takke med en tredjeplads.

Samlet set kan jeg dog godt være tilfreds med de øvrige holds præstation, og Superligaen er gået fra en attendeplads til en sekstendeplads. Dette ændrer ikke på antallet af hold i Europa, men til gengæld får holdene mulighed for at starte længere inde i de forskellige kvalifikationsrunde r. I den kommende sæson bliver det FC København, FC Nordsjælland, AC Horsens og SønderjyskE der skal ud og forsvare de danske farver i Europa.

Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #20: 15 Feb 2021, 14:56 »

Det er spændende læsning.

Er det tanken at du skal være landstræner for Danmark på et tidspunkt? eller holder du dig alene til klubfodbold?  Peace
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #21: 15 Feb 2021, 15:28 »

Som udgangspunkt regner jeg med at levering af en masse talenter er nok til at Danmark kan nå til tops uden min hjælp. Men hvis ikke det lykkes, må jeg jo overtage erhvervet på et tidspunkt Opstemt
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #22: 15 Feb 2021, 20:28 »



J U L I  &  A U G U S T
1. September 2018
Anden sæson er i fuld gang, og det har bestemt ikke været den start jeg havde håbet på. Til gengæld har det været et rigtig godt transfervindue, hvor truppen i den grad er blevet forbedret. Så der burde være grundlag for langt bedre resultater, end dem vi har leveret indtil videre.

Som sagt har det været et rigtig godt transfervindue, hvor truppen er blevet markant forbedret. Især vores samarbejde med Silkeborg IF har været en stor succes. Hele fire spillere er blevet lejet i Silkeborg. Heriblandt Magnus Mattsson og Mads Emil Madsen, som jeg har meget høje forventninger til. Magnus Mattsson er kommet til Frem på en seks måneders lejeaftale, eftersom hans kontrakt hos Silkeborg udløber til januar. Forhåbentlig ender Mattsson med at blive så glad for at spille i Frem, at han er villig til at underskrive en fast aftale med hos til jul. Ydermere har vi lejet to spillere i Nordsjælland og fire spiller er kommet til på en fast aftale. Ud af klubben er der røget tre ungdomsspillere.

I løbet af juli har vi spillet en masse venskabskampe, hvor højdepunkterne har været vores sejre over Brabrand og Hvidovre, som begge ligger i 1. division. Desværre blev det også til et pinligt nederlag på 6:0 til Esbjerg fB.

Den nye sæson står for døren og jeg har store forventninger til denne sæson. Bestyrelsen regner med at vi ender i toppen af tabellen, så først og fremmest skal vi selvfølgelig forsøge at ende i den øverste halvdel af tabellen i løbet af efteråret, så vi har mulighed for at spille med om oprykningen til foråret. I pokalturneringen er forventningen, at vi opnår en plads i tredjerunde som minimum. I pokalturneringen er den førsterunde allerede overstået, hvor Hvidovre fra 1. division blev ekspederet ud med et 2:0 nederlag. I næste runde venter Oure FA, som burde være en overkommelig modstander.

Det hele startede faktisk meget godt i ligaen, hvor det blev til en 2:1 sejr over AB. Efterfølgende er det dog gået ned af bakket og vi har tabt til både Brønshøj og HIK. Dog synes jeg resultaterne er en smule misvisende i forhold til hvordan vi har spillet. Dermed indtager vi en sjetteplads efter de første tre kampe. Der er dog stadig lang vej igen, og forhåbentlig finder vi formen hurtigst muligt.


Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #23: 16 Feb 2021, 09:39 »

Jeg følger med her!
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #24: 16 Feb 2021, 20:41 »

Har lige slettet min besked, havde helt glemt du spillede Fm18, så kan mine anbefalinger af spillere jeg selv hentede i anden sæson ikke bruges.. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #25: 17 Feb 2021, 08:27 »

Jeg følger med her!
Godt at høre.

Har lige slettet min besked, havde helt glemt du spillede Fm18, så kan mine anbefalinger af spillere jeg selv hentede i anden sæson ikke bruges.. Smiley
Nej det er ikke sikkert at de spillere der er noget værd i FM21 kan bruges i FM18, men ellers tak for buddet Smiley
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #26: 19 Feb 2021, 07:46 »

Måske bliver det sæsonen hvor du rykker op - 3 kampe er ingen ting. Det kommer du hurtigt efter  Peace
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #27: 19 Feb 2021, 09:55 »

Det håber jeg i hvert fald du får ret i Smiley 
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #28: 21 Feb 2021, 07:29 »

Fik jeg ret mht. oprykningen?  Peace
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #29: 22 Feb 2021, 12:45 »

Fik jeg ret mht. oprykningen?  Peace
Det vides ikke helt endnu, har haft en anelse travlt den forgangende uge, men regner med en ny opdatering i aften Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010