home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Build a Nation - Danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Build a Nation - Danmark  (Læst 27293 gange)
Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #30: 22 Feb 2021, 17:40 »



S E P T E M B E R  &  O K T O B E R
1. november 2018
Efter en svingende start har Frem efterhånden fået styr på tingene og resultaterne er begyndt at se markant bedre ud for klubben fra Valby. 

Efterårssæsonen lakker efterhånden mod enden, og der resterer nu kun to kampe, inden holdene i 2. division skal på vinterferie. Frem startede ikke sæsonen specielt godt ud, men har efterhånden fået styr på det og indtager i skrivende stund en tredjeplads, hvilket giver adgang til oprykningsspillet. Selvom der blot er to kampe tilbage, er intet afgjort endnu, og Frem kan stadig risikere at komme i nedrykningsspillet, så det gælder om at holde tungen lige i munden. Siden sidste opdatering har vi spillet ni kampe, hvilket har resulteret i sytten point, fordelt på fem sejre, to uafgjorte og to nederlag.

Blandt de bærende kræfter finder vi blandt andet Nicolai Johansen som huserer på højre kant. Johansen er noteret for syv mål på tolv kampe. Derudover har han det højeste karaktergennemsnit i klubben på hele 7,42. Ydermere skal den unge angriber, Rasmus Lysdal, også nævnes, som med otte mål i femten kampe har gjort det ganske fornuftigt i sin debutsæson.

Den helt store overraskelse har dog været vores resultater i pokalturneringen, hvor vi stadig er med. Efter sejren på 2:0 over Hvidovre i førsterunde, galt det et opgør mod Oure FA. En klub som jeg forventede en sikker sejr over, men efter 90 minutter stod det stadig 0:0. I forlænget spilletid trak vi dog det længste strå og hev en 2:0 sejr i hus. Derefter galt det OB fra Superligaen. Jeg var overbevist om at det ville blive farvel og tak, og da vi var bagud efter 77 minutter, havde jeg næsten givet op. Men på ti minutter vendte vi kampen på hovedet, og med tre scoring blev en 3:1 sejr kørt i land. I fjerderunde blev Jammerbugt FC fra 2. Division ligeledes slået med 3;1 og nu venter Vendsyssel FF i kvartfinalen til foråret.   





Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #31: 22 Feb 2021, 17:41 »

Jeg har lopdateret det første indlæg med SS af samtlige spillere, hvis det skulle have interesse Smiley
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #32: 22 Feb 2021, 18:46 »



N O V E M B E R  &  D E C E M B E R
1. Januar 2019
Efterårssæsonen er nu historie, og det er dermed på tide at gøre status over et succesfuld halvår, hvor samtlige målsætninger er blevet indfriet.

I løbet af november og december er der blot blevet spillet to kampe, så der er derfor ikke så meget at berette om på den front. Begge kampe endte med et uafgjort resultat, hvilket var nok til at sikre os en plads i oprykningsspillet til foråret. Den helt store målsætning var naturligvis at sikre os en plads i oprykningsspillet, hvilket lykkedes. Nu gælder det om at levere en flot figur i foråret, og forhåbentlig slutte i den sjove halvdel af oprykningsspillet.

Vi formår at hive otte point med over i oprykningsspillet, da det er det antal point vi har taget imod de øvrige hold fra vores gruppe, som ligeledes er kommet i oprykningsspillet. I oprykningsspillet er der to oprykningsgivende placeringer, og vi har i øjeblikket tre point op til Brønshøj på andenpladsen, og hele otte point op til Kolding på førstepladsen, som næsten har gjort rent bord. Så skal vi gøre os nogle forhåbninger om oprykning allerede denne sæson, så er det formentlig andenpladsen vi skal gå efter.

Det har som sagt været et ganske succesfuldt efterår, men skal man komme med en smule negativt, så må det være at klubbens økonomi sejler. Jeg synes jeg gør hvad jeg kan, og har indtil videre holdt vores lønudgifter 16.000 kroner under det budgetterede. På trods af dette, har vi denne sæson haft et underskud på 1.100.000 kroner indtil videre og klubbens balance er på minus 5.300.000 kroner.

Af andre negative historier er det desværre blevet til et farvel til Magnus Mattsson, som har gjort det forrygende for os. Han vender nu tilbage til Silkeborg, hvor han muligvis er klar til at være en del af førsteholdstruppen. I hvert fald ønsker han ikke at forlænge sit lejeophold hos os. Derudover er det blevet til et farvel til den nittenårige angriber, Adam Jakobsen, som simpelthen ikke har potentiale til at blive en betydningsfuld spiller for os. 






Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #33: 22 Feb 2021, 20:20 »

Held og lykke - jeg krydser fingre for at oprykningen kan give lidt penge i kassen  Thumbs Up
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #34: 22 Feb 2021, 20:42 »



J A N U A R  &  F E B R U A R
1. marts 2019
Vinteren er ovre og spillerne fra Frem er efterhånden ved at længes efter at komme på græs igen. Der er også kun få dage til der bliver taget hul på venskabskampene.

Siden sidste er der ikke sket det helt store. Vi har været igennem et transfervindue, hvor vi har handlet en anelse. Vores lejekontrakt med Magnus Mattsson udløb den 1. januar, men allerede en uge senere fik jeg overtalt Magnus Mattsson til at tage endnu en halvsæson i Valby. Mattsson har været en god spiller for os i løbet af efteråret, og han kan forhåbentlig gøre det lige så godt i løbet af foråret. Derudover har jeg også valgt at leje Gustav Dahl i Silkeborg. Dahl er en treogtyveårig venstre-back, som formentlig kommer til at gå direkte ind i startopstillingen. Dahl er kommet til på en lejeaftale, der gælder resten af sæsonen.

Udover de to spillere der er kommet til klubben, er der også blevet sagt farvel til et par stykker. Adam Jakobsens kontrakt er udløbet, og han er ikke længere en del af klubben. Derudover er der blevet sagt farvel til Claus Olesen, som desværre blev hentet af Esbjerg. Claus Olesen var et af mine allerstørste talenter nede på andetholdet, og jeg havde store forventninger til den sekstenårige venstrekant. Desværre var tilbuddet fra Esbjerg for godt og man kan vel ikke fortænke Olesen i at skifte til Esbjerg.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2021, 08:49 af Mussolini » Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #35: 22 Feb 2021, 20:45 »

Held og lykke - jeg krydser fingre for at oprykningen kan give lidt penge i kassen  Thumbs Up
Ja det ville være tiltrængt i hvert fald Opstemt

Truppen er opdateret i det første indlæg efter vinterenstransfervi ndue
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #36: 22 Feb 2021, 21:19 »

Du får da ret meget ud af at leje fra Silkeborg  Grin - det er jo nærmest et helt hold der er hentet  Thumbs Up
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #37: 23 Feb 2021, 08:22 »

Ja det har været en stor gevinst indtil videre Smiley
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #38: 24 Feb 2021, 19:11 »



M A R T S  &  A P R I L
1. maj 2019
Sæsonen lakker efterhånden mod enden og der er nu blot syv kampe tilbage i 2. Division. Den sidste periode har været helt fantastisk for Frem, og det lugter efterhånden af oprykning.

Siden sidste opdatering er der blevet spillets ni kampe i 2. Division, hvilket har udmøntet sig i syv sejre, en uafgjort og et nederlag. De fine resultater betyder at Frem nu befinder sig på en andenplads i ligaen, med hele fem point ned til Middelfart på tredjepladsen. Der er dog stadig syv kampe tilbage, så intet er afgjort endnu. 

I løbet af den forgangene periode er der dog også sket en del uden for banen. Først og fremmest har jeg fået forlænget min kontrakt, dog kun et enkelt år mere, så der skal stadig leveres resultater. Derudover har vi budt velkommen til en håndfuld nye ungdomsspillere. Der var dog ikke meget at råbe hurra for deriblandt, pånær en ny angriber ved navn Christian Christensen, som muligvis kunne gå hen og blive en interessant spiller. Derudover har holdet døjet med en del skader, især på midtbanen, hvor Mads Emil Madsen, Samuel Yeboah og Magnus Mattsson har været ude. Derfor er der blevet hentet en ny centralmidtbane til klubben for at styrke bredden. Den nye midtbane er Heini Vatnsdal fra Fremad Amager, som er kommet til klubben på en fri transfer. 

I Pokalturneringen er der også sket ting og sager. Efter et flot efterår var vi kvalificeret til kvartfinalen mod Vendsyssel FF fra Superligaen. En spændende kamp hvor vi dog hurtigt kom bagud. Vi gav dog ikke op, og kunne gå til pause med en føring på 2:1. I anden halvleg forsatte den fornemme præstation, og det hele endte med en 3:1 sejr. I semifinalen ventede Brøndby IF. Brøndby har gang i en forrygende sæson og fører i øjeblikket Superligaen. Frem fik heller ikke et ben til jorden i den kamp, og Brøndby endte med at vinde 5:0. Målsætningen for pokalturneringen var en plads i tredjerunde, så en semifinale er bestemt godkendt.





Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #39: 24 Feb 2021, 19:54 »

Spændende - jeg krydser fingre for oprykning  Peace
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #40: 25 Feb 2021, 16:30 »



M A J  &  J U N I
1. juli 2019
Så er 2018/19 sæsonen overstået og det hele endte lykkeligt til sidste. På trods af gummiben mod slutningen af sæsonen, lykkedes det os at sikre oprykning til 1. Division.

I starten af maj havde vi et forspring på hele fem point ned til tredjepladsen, men efter en dårlig start på maj-måned, hvor det kun blev til et point i tre kampe, var spændingen pludselig tilbage og vi røg ned på en tredjeplads. Heldigvis fik spillerne en opsang og kom tilbage på sporet. I sæsonens sidste fire kampe lukkede vi ikke et eneste mål ind og hev i stedet fire sejre, blandt andet over førstepladsen fra Kolding. Dermed endte det hele med en andenplads med fem point ned til tredjeplads. Udover Frem, skal Kolding ligeledes med op i 1. Division.

En af ulemperne ved at rykke op i 1. Division, er at samarbejdet med Silkeborg IF må ophøre. Dette skyldes at imens vi havde en forrygende sæson og rykkede op, fejlede Silkeborg i Superligaen og rykkede ned. Eftersom man ikke kan have et samarbejde med en klub fra samme liga, stopper samarbejdet her. Heldigvis havde vi tegnet en toårig lejekontrakt med Mads Emil Madsen, som han får vi lov at beholde. Jeg overvejer i øjeblikket om jeg skal forsøge at finde en ny samarbejdsklub, eller om det er på tide, at vi står mere på egne ben. I første omgang vil jeg nok forhøre mig hos bestyrelsen og se hvilke mulige samarbejdsklubber der byder sig. 

Udover Mads Emil Madsen forsætter målmanden Ali Baidoo også yderligere en sæson i klubben, da han ligeledes blev hentet på en toårig lejekontrakt. Baidoo kommer formentlig til at forsætte som førstemålmand, ved mindre jeg får et rigtig godt tilbud i løbet af transfervinduet. Derudover er det lykkedes mig at forlænge lejeaftalen med kæmpetalentet, Samuel Yeboah, som tager endnu en sæson hos Frem. En del af breddespillere har haft kontraktudløb denne sommer, og jeg har ikke valgt at forlænge med dem, da de forlangte en lidt for høj løn, i forhold til hvor lidt jeg brugte dem. Derfor kommer der formentlig til at ske store ændringer i transfervinduet, men mere om det når vi når til september.







Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #41: 25 Feb 2021, 17:02 »



S T A T U S  2 0 1 9
1. juli 2019
Endnu en sæson er nu afsluttet og det er på tide at gøre status i forhold til den overordnede målsætning. Er landsholdet og Superligaen kommet tættere på verdensherredømmet?

Hvis vi lægger ud med at tage et kig på det danske herrelandshold, så er det desværre ikke gået den rigtige vej.  Sidste år lå Danmark placeret på en seksogtyvendeplads på verdensranglisten, men er nu faldet helt ned på en enogtredivteplads. Nations League blev afholdt i løbet af efteråret, og her endte man på en andenplads med fire point, i en gruppe bestående af Tyrkiet og Østrig. Dermed bibevarer Danmark sin placering blandt niveau B holdene i Europa. I øjeblikket er landsholdet i gang med kvalifikationen til EM, hvor man efter fire kampe ligger på en tredjeplads, overgået af Belgien og Rumænien. Her burde det bestemt være muligt at tage andenpladsen fra Rumænien og dermed kvalificere sig til EM-playoff kampene. 

Til gengæld går det forsat den rigtige vej for Superligaen, som i løbet af den seneste sæson er rykket en placering op, og dermed befinder sig på en femtendeplads. Dette giver et ekstra hold i Champions League og dermed hele fem hold i Europa. Denne fremgang skyldes primært FC København, som nåede hele vejen til gruppespillet i Champions League. Her blev det dog til ene nederlag, på nær en enkelt sejr på 1:0 over Chelsea. FC Nordsjælland var ude og forsvare de danske farver i Europa League, hvor man i førstekvalifikation srunde slog Sileks, men måtte se sig slået af BATE i andenkvalifikations runde.

Højest overraskende var Horsens ligeledes ude og spille Europa League. De leverede også en flot præstation, men måtte se sig slået i andenkvalifikations runde, da schweiziske Luzern blev for stor en mundfuld. Lige så overraskende var SønderjyskE også ude og spille Europa League og gik direkte ind i andenkvalifikations runde. Her måtte de dog se sig slået af Feyenoord, på trods af at SønderjyskE formåede at vinde 2:1 i Haderslev. I den kommende sæson er det FC København, FC Midtjylland, FC Nordsjælland og Brøndby IF der skal repræsentere Danmark i Europa.


« Seneste Redigering: 25 Feb 2021, 21:45 af Mussolini » Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #42: 25 Feb 2021, 20:54 »

Oprykning og en flot flot placering af Danmark  Cool

Det kan jo næste ikke gå bedre  Thumbs Up
Logged

Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #43: 25 Feb 2021, 21:32 »

Oprykning og en flot flot placering af Danmark  Cool

Det kan jo næste ikke gå bedre  Thumbs Up

Nej det har været en god start, de andre danske hold er ved at ligge et godt grundlag i hvert fald Opstemt
Logged


Mussolini
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Build a Nation - Danmark
« Svar #44: 25 Feb 2021, 21:39 »



J U L I  &  A U G U S T
1. september 2019
Så er vores første sæson i 1. Division blevet skudt i gang og det er blevet til en ganske fornuftig start på sæsonen. Derudover er der sket ting og sager i truppen og transfervinduer er lukket i.

Fem kampe i 1. Division er allerede spillet, og vi har fået en rigtig god start. Vi indtager en flot femteplads og har samlet otte point sammen indtil videre. Målsætningen for denne sæson er naturligvis at undgå nedrykning, og indtil videre har vi fem point ned til nedrykningsstregen, så det kan næsten ikke være bedre.   

I Pokalturneringen er det allerede blevet til et farvel og tak. Efter sidste års eventyr, hvor vi blot var en kamp fra finalen, er det selvfølgelig en skuffelse at ryge ud allerede i første runde. Modstanderen var Avarta fra 2. Division, som vi burde kunne slå. Jeg havde dog valgt at stille op med blot to førsteholdsspillere og hele to sekstenårige debutanter, hvilket muligvis forklarer nederlaget. Dog skal det nævnes at den ene debutant, Niels Jørgensen scorede et mål, og den anden debutant, Patrick Pedersen, lavede en assist. Så de unge drenge kan være deres indsats bekendt og er måske rykket en smule tættere på at blive en fast bestanddel af førsteholdstruppen.

Sidst men ikke mindst har vi været igennem et transfervindue. En del spillere har forladt klubben grundet kontrakten ikke er blevet forlænget, eller fordi deres lejekontrakt er udløbet. Derfor skulle der handles ind, og det er blevet til fire nye spillere. Først og fremmest blev Anders Thorup hentet gratis i HIK. Han er blot seksten år gammel og er indtil videre blevet placeret på andetholdet. Årets helt store kup blev Jørgen Jørgensen, som blev hentet på en fri-transfer. Der var stor rift om den nittenårige højre kant, som både Midtjylland og Brøndby afgav bud på. Derudover smed jeg 10.000 kr. på Ole Bisp Rasmussen og så lejede jeg Jesper Juelsgård i AGF. Slutteligt er den syttenårige midtbanespiller, Jakob Lykke, blevet hentet op fra ungdomsrækkerne og blevet en del af førsteholdstruppen.






Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010