home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Silkeborg IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF  (Læst 22651 gange)
Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #75: 14 Jan 2021, 18:02 »

Vintertransfervindu et 2028 + forårets første kampe

Det blev det mest hektiske vintertransfervindu e jeg kan mindes for SIF. Ind kom en lang række unge spillere, hvor flere af dem formodes at have enormt potentiale og kommer til at indgå i førsteholdstruppen som backups. Særligt er det værd at fremhæve venstrefløjen Kurt Feller, som er et kæmpe talent og har fået den bedste anbefaling jeg hidtil har oplevet. Indtil videre er han ankommet på en lejeaftale fra Ajax, hvor vi dog har en købsoption, som lyder på 125 mio. kr. Jeg har en kraftig mistanke om, at den vil blive indløst. Ellers er en interessant signing færing Regin Egilsson, som kun havde 6 måneder tilbage af sin kontrakt med Lyngby, hvilket gjorde ham til en billig, men enorm god tilføjelse.
En håndfuld spillere forlod dog også klubben. Igen var kinesiske Wuhan meget opmærksomme på vores spillere, da de hentede både Bonnén (COM), Audernirton (CB) og Aranda (HB) for mere end 300 mio. kr. samlet. Alle spillere, hvis konkurrent på deres respektive pladser stod foran dem i køen.
I superligaen indledte vi foråret med et nederlag i Aalborg, men siden vandt vi de resterende fire kampe grundspillet, hvilket betyder, at vi indtager førstepladsen inden mesterskabsspillet, men dog med sølle ét point ned til FCK, som har været markant stærkere i år. Gad vide om der bliver en reel mesterskabskamp i år? Jeg håber på, at vi kan begynde at spille med samme koncentration, intensitet og motivation i SL, som vi altid gør i Europa, således at vi kører mesterskabet forholdsvist sikkert hjem.
I EL-knockoutfasen skulle vi i første runde op med græske AEK Athen, som viste sig som en relativ svag modstander, som vi slog med samlet 10-1 over de to opgør. I anden runde vi fik hård modstand, da vi skulle op mod Tottenham. Heldigvis for os var de meget skadesplagede og desuden ramt af et par karantæne, hvorfor vi vandt sikkert med 3-0 i første kamp på hjemmebane, mens vi i returopgøret mødte et noget mere slagkraftigt mandskab og tabte med respektable 1-2. Vi er nu videre til kvartfinalen, hvor vi skal op mod italienske AC Milan. Jeg synes vi har en god chance og vi vil jagte endnu en plads i semifinalen, som det var tilfældet i sidste sæson.
Endelig slog vi, i Sydbank Pokalens kvartfinale, den helt store overraskelse, Brønshøj fra 2.division, ud med samlet 6-1. Nu venter EFB i semifinalen.


* Vintertransfers 2028, ind.png (170,37 KB - hentet 126 gange.)
* Vintertransfers 2028, ud.png (130,11 KB - hentet 125 gange.)
* Forårets første kampe, 2028.png (237,47 KB - hentet 128 gange.)
* Grundspillet 2027:28.png (239,99 KB - hentet 128 gange.)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #76: 14 Jan 2021, 22:15 »

Afslutningen på 2027/28-sæsonen

Mesterskabsspillet startede med en utrolig vigtig kamp mod FCK på udebane, som vi heldigvis vandt med 1-0. I alt samlede vi 25 point sammen i de 10 kampe, hvorfor vi endte med 77 point i alt og med 8 point ned til FCK. Mesterskabet blev genvundet, men undervejs har vores præstationer været præget af manglende koncentration, som nok skyldes en bevidsthed om, at vi er mindst et niveau over vores modstandere.
I EL-kvartfinalen mødte vi Milan og tabte i første kamp 0-1 på San Siro, hvilket ikke var verdens bedste resultat, men bestemt ikke noget, som betød at vi var færdige i turneringen. Desværre leverede vi en frygtelig indsats i returopgøret, hvor vi tabte 1-4 på hjemmebane, hvorfor kvartfinalen blev endestationen for vores vedkommende i denne sæson. I må sande at der stadig er et stykke op til tronen i europæisk fodbold, men vi er bestemt godt på vej til at erobre den og næste sæson kan forhåbentlig blive første gang at vi går videre fra vore CL-gruppe.
I Pokalturneringen slog vi EFB med 5-1 samlet i semifinalen, hvorefter vi skulle møde BIF i finalen, i Parken. Kampen blev meget chancefattig, men i overtiden lykkedes tilskaffede Feller sig et straffespark, som Alessio (CM) omsatte sikkert. Kort efter fløjtede dommeren kampen af og vi kunne fejre endnu en “the double”.



* Forårets sidste kampe, 2028.png (324,33 KB - hentet 121 gange.)
* Mesterskabsspillet 2028.png (181,04 KB - hentet 118 gange.)
* Pokalfinale 2028.png (142,32 KB - hentet 118 gange.)
Logged

TheBeast
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #77: 15 Jan 2021, 08:23 »

Fedt spil du har gang i. Jeg er selv i gang med et spil med klubben som jeg også følger i den virkelige verden.
Jeg er kun i sæson 2 men sikrede en suveræn oprykning og har spillet mig med i top 6 i 2. sæson, hvilket betyder at nedrykningsfaren er forduftet.
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #78: 25 Jan 2021, 12:20 »

Fedt spil du har gang i. Jeg er selv i gang med et spil med klubben som jeg også følger i den virkelige verden.
Jeg er kun i sæson 2 men sikrede en suveræn oprykning og har spillet mig med i top 6 i 2. sæson, hvilket betyder at nedrykningsfaren er forduftet.

Virkelig imponerende! Jeg havde det noget mere vanskeligt de første par sæsoner  Smiley
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #79: 25 Jan 2021, 12:30 »

Sommerens transfervindue 2028

Transfervinduet denne sommer bød på hele otte tilføjelser til holdet. Vigtigst af alt har vi købt Feller (VW), som har potentiale til at blive holdets helt store stjerne. Derudover er jeg spændt på signingen af Bjarni Bjarnason (CM) fra SønderjyskE, der virker som et kæmpe talent.
Desuden har hele 19 spillere forladt klubben permanent, men heldigvis er det alle spillere der har været langt væk fra spilletid, hvorfor det har givet god mening at få tyndet lidt ud i den ellers store trup.
Truppen er uden tvivl blevet stærkere og jeg ser ingen grund til, hvorfor vi ikke skulle være i stand til at kæmpe med om de helt sjove placeringer i CL. Naturligvis skal både ligaen og pokalen også i hus.



* Sommertransfers 2028, ind(1).png (99,07 KB - hentet 75 gange.)
* Sommertransfers 2028, ind(2).png (40,02 KB - hentet 73 gange.)
* Sommertransfers 2028, ud(1).png (20,2 KB - hentet 73 gange.)
* Sommertransfers 2028, ud(2).png (176,91 KB - hentet 73 gange.)
* Sommertransfers 2028, ud(3).png (170,74 KB - hentet 73 gange.)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #80: 25 Jan 2021, 12:40 »

Efteråret 2028 - del 1

Efteråret har hidtil været et udfordrende ét af slagsen. I Superligaen har vi spillet 10 kampe, med 8 sejre og utrolige 2 nederlag til følge. Endnu mere utroligt er det, at begge nederlag er kommet på vores hjemmebane. Reserverne har fået en del spilletid i den hjemlige turnering, men det ændrer ikke på det faktum, at det er enormt skuffende at vi ikke kan feje modstanden af bordet mere overbevisende.
I CL er vi desværre endnu en gang havnet i en udfordrende gruppe. Bayern München, Real Madrid samt Lokomotiv Moskva står på menuen, og vil give os noget af en udfordring for at komme videre. I første kamp spillede vi uafgjort hjemme mod Bayern i en tæt affære. I anden kamp slog vi sikkert Lokomotiv med 3-1, mens vi i tredje kamp måtte tage fra Madrid med et smalt nederlag på 0-1. Gruppen er stadig åben og vi håber på videre avancement.   

* Efteråret 2028 - del 1.png (324,78 KB - hentet 75 gange.)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #81: 01 Feb 2021, 15:16 »

Efteråret 2028 - del 2

Alarmklokkerne begynder efterhånden at ringe. I de resterende 7 efterårskampe i Superligaen tabte vi 2 kampe og fik, hvad der efter vores standarder må betegnes som sølle 13 point. Dermed har vi blot 37 point i 17 kampe og indtager for nuværende ikke førstepladsen i rækken. Måske der er en sensation i vente og en ny mester på vej efter vores tre mesterskaber på stribe.
I CL har der været bedre takter. I fjerde kamp vandt vi hele 4-0 hjemme mod Real Madrid og tingene var nu i vore egne hænder. Desværre tabte vi derefter 0-2 i München, men kunne stadig selv afgøre tingene i sidste kamp. Godt nok slog Real Madrid sikkert Bayern, som allerede var sikre på førstepladsen, med hele 4-1, men selv klarede vi frisag ved at slå vores russiske modstander med 3-0. Dermed er vi for første gang i klubbens historie blandt de sidste 16 hold i den fornemste klubturneringen og vi føler at vi for hver sæson kommer tættere og tættere på den europæiske top.
I Pokalen er tingene gået efter planen, da vi komfortabelt har slået Vendsyssel og Horsens ud af turneringen.


* Efteåret 2028 - del 2.png (253,91 KB - hentet 54 gange.)
* Cl-gruppe 2028.png (147,2 KB - hentet 54 gange.)
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #82: 19 Feb 2021, 07:48 »

Flot med Champions league. Det går godt for Silkeborg  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010