home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2021
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Silkeborg IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF  (Læst 22707 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #60: 08 Jan 2021, 00:00 »

Spændende med de nye spillere og føj for satan en gruppe i CL(buuuuh forresten fordi du sendte Røde Stjerne ud!) Djævel

Jeg ser frem til næste Update fra det midtjyske Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #61: 08 Jan 2021, 09:52 »

Efterårssæsonen 2026 - del 2

At vi efterhånden er blevet er virkelig godt hold står klart og tydeligt, når man betragter vores pointhøst i Superligaen. I de sidste 9 kampe i efteråret vandt vi 8 og spillede en enkelt uafgjort, hvilket betyder at vi har 45 point for 17 kampe og er placeret for en sikker førsteplads. Der er således gode muligheder for at genvinde mesterskabet og cementere vores status som Danmarks førende klub.
Men da målet er at blive europas førende klub er det mere interessant at se nærmere på vores præstationer i Champions League. I vores tredje kamp tabte vi 0-1 på Camp Nou, i en kamp hvor det krævede en dødbold til catalanerne i det 76.minut for at sikre sig sejren. Indsatsen var fornuftigt, men vi havde svært ved at tilspille os muligheder. Det gik til gengæld bedre i returopgøret, hvor vi spillede den til dato suverænt bedste kamp under min ledelse. Vi var kyniske og effektive og vandt med de vanvittige cifre, 3-0, hjemme i Silkeborg mod mastodonten FC Barcelona. En uforglemmelig aften, hvor sejren muligvis ikke var et helt reelt billede af kampens indhold, men hvor jeg dog synes at vi helt sikkert fortjente sejren. I den efterfølgende kamp lykkedes vi med at få et point med hjem fra Leipzig, hvilket var ganske fortjent og tilfredsstillende efter vi havde været bagud i kampen. Det betød at vi sikrede en top 3 placering i gruppen, men desværre overhalede Barcelona samtidigt os, hvorfor det krævede en sejr hjemme mod Inter og et pointtab til catalanerne, hvis vi skulle avancere videre i turneringen. Inter havde inden sidste runde allerede sikret sig førstepladsen, hvorfor de ankom til Silkeborg med det reservespækket mandskab. Det fik de lov at bøde for, da vi sendte dem hjem til Italien med et 1-4 nederlag, i en kamp hvor vi leverede på vores absolutte topniveau. Desværre vandt Barcelona sikkert med 5-0 og RB Leipzig, hvorfor vi måtte stille os tilfreds med en 3.plads. Det bliver skam heller intet problem, da vores pointhøst og præstationer i CL har overgået alle forventninger. På forhånd havde jeg et håb om, at vi kunne slutte foran Leipzig, men jeg anså det bestemt ikke som videre sandsynligt. Det har været en fantastisk kampagne og nu glæder vi os til Europa Leagues knockoutfase til foråret.
I pokalturneringen vandt vores reserver først sikker over Holbæk og siden slog de selvsamme reserver AGF overbevisende med 2-0 på udebane. Derfor lever vi stadigvæk i tre forskellige turneringer og har forventninger om, i hvert fald at vinde to af dem. 


* Efterårssæsonen 2026 - del 2.png (348,92 KB - hentet 135 gange.)
* CL-gruppe 2026.png (150,42 KB - hentet 136 gange.)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #62: 08 Jan 2021, 11:36 »

Vintertransfers 2027 + forårets første kampe

Efter de overbevisende præstationer i efteråret ønskede vi ikke at være særligt aktive i transfervinduet. Dog blev Chukwu hentet ind som ny på backup på venstre wing efter at Babic blev solgt til Arsenal. Ydermere opstod der en interessant mulighed for at hente den talentfulde midterforsvar Fran Roigé fra Barcelona. Roigé havde kontraktudløb til sommer og vi lykkedes med at lave en forhåndsaftale med ham og hans agent. Herefter henvendte vi os til Barcelona og blev enige om at hente ham til klubben allerede denne vinter for et beskedent beløb. Spanieren har kun figureret på FC Barcelona B-hold, men vil hos os gøre sig gældende i førsteholdstruppen med god mulighed for spilletid.
Da forårets kampe gik i gang var vi klar fra start. I superligaen vandt vi de resterende fem kampe overbevisende, hvorfor vi for grundspillet fik hele 60 point i 22 kampe, og trods FCK’s glimrende indsats, så er vi ikke desto mindre i besiddelse af et forspring på 11 point.
Mere spænding har der været i vores knockoutkampe i EL. i 1/16-finalen skulle vi på mod Sporting Lissabon og sneg os videre efter to uafgjorte opgør, hvor vi heldigvis fik lavet flest udebanemål. I 1/8-finalen træk vi den overpræsterende spansk klub, Valladolid. Spanierne fik sig et chok i første kamp, hvor de tabte hele 0-7 i en kamp hvor alt gik vores vej. I returen tog vi endnu en sejr, som denne gang blev på 3-1. 10-1 samlet og nu venter Lyon i kvartfinalen. Jeg tror bestemt på vores chancer.
I pokalen vandt vi sikkert begge opgør i kvartfinalen mod FCM og gik videre med 7-0. Nu venter Esbjerg i semifinalen. Muligheden for the treble eksisterer stadigvæk.



* Vintertransfers 2027, ind.png (37,31 KB - hentet 134 gange.)
* Vintertransfers 2027, ud .png (47,92 KB - hentet 132 gange.)
* Forårets første kampe, 2027.png (242,35 KB - hentet 132 gange.)
* Grundspillet 26:27.png (267,26 KB - hentet 133 gange.)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #63: 08 Jan 2021, 12:25 »

Du er jo nærmest skræmmende at skulle spille mod sådan som dit hold bare kvaser modstander efter modstander, her tænker jeg specielt på den samlede 10-1 sejr over Valladolid i EL Shockeret

Men hold kæft det kører for dig og mon ikke du avancerer til CL-knockoutfasen i næste sæson nu hvor du var så tæt på denne sæson? Opstemt

Venter spændt på næste update Smiley

P.S. Awesome at du nakkede Barca på hjemmebane crazy  Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #64: 08 Jan 2021, 12:42 »

Du er jo nærmest skræmmende at skulle spille mod sådan som dit hold bare kvaser modstander efter modstander, her tænker jeg specielt på den samlede 10-1 sejr over Valladolid i EL Shockeret

Men hold kæft det kører for dig og mon ikke du avancerer til CL-knockoutfasen i næste sæson nu hvor du var så tæt på denne sæson? Opstemt

Venter spændt på næste update Smiley

P.S. Awesome at du nakkede Barca på hjemmebane crazy  Thumbs Up

Ja det kunne være fedt med avancement til CL-knockoutfasen næste sæson, og hvis vi får lidt mere lodtrækningsheld næste gang, så tror jeg bestemt også på det Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #65: 08 Jan 2021, 13:07 »

Ja det kunne være fedt med avancement til CL-knockoutfasen næste sæson, og hvis vi får lidt mere lodtrækningsheld næste gang, så tror jeg bestemt også på det Smiley

Med de lodtrækninger der er gået din vej de sidste par sæsoner burde dét der ikke være et problem  crazy Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #66: 09 Jan 2021, 07:20 »

Afslutningen på 2026/27-sæsonen

I Mesterskabsspillet skulle vi forsøge at bevare vores solide forspring ned til FCK og lad det være sagt med det samme, det blev intet problem. med ni sejre og en enkelt uafgjort, mod netop FCK på udebane, fik vi 28 point for de 10 kampe og endte sæsonen med 88 point og en status som ubesejret for første gang i Superligaens historie. Kun 8 point blev smidt undervejs og vi endte med et forspring på hele 20 point ned til FCK på andenpladsen. Vores hold synes at have vokset sig for stort til Danmark, hvorfor det er heldigt at vi også havde muligheden for at vise os frem i Europa League.
Her mødte vi i kvartfinalen og efter en flot sejr i første kamp på 3-0 hjemme i Silkeborg, kunne vi godt leve med et 1-2 nederlag i det franske en uge senere. Dermed var vi i kvartfinalen, hvor den store favorit til turneringssejren, nemlig Atlético Madrid, ventede os. Vi startede på hjemmebane, hvor med hård fight og med hjælp fra flere store redninger af vores keeper, Gabryel, lykkedes med at spille uafgjort, 1-1. I returen kæmpede vi ligeledes bravt og lykkedes med at holde 0-0 i kampens første time. Herefter knækkede vi desværre sammen og endte med at få en røvfuld på 0-4 og et exit fra europæisk fodbold i denne omgang. Helt surrealistisk klarede vi os for andet år i træk frem til semifinalen i en europæisk klubturnering og lad os endelig fortsætte den tendens, som i så fald vil betyde CL-semifinale for vores vedkommende i næste sæson.
I pokalen slog vi Esbjerg med hele 7-0 samlet i semifinalen og skulle i finalen op mod ingen andre end FCK. Vandt vi ville vi lykkes med at vinde klubbens første double og blive en del af de kun få danske klubber, der har opnået denne bedrift. Kampen blev dog en vanskelig affære, da Atanga bragte FCK foran i første halvleg, men i anden halvleg kæmpede vi os tilbage og endte med at vinde 2-1 efter et sejrsmål af vores stjerneangriber, Liedson.
Selvom det var en svær opgave på forhånd, så lykkedes vi ikke desto mindre med at overgå vores vanvittige sidste sæson med en endnu flottere ditto i år. Forhåbentlig holder vi sammen på denne gruppe af spillere og bliver endnu stærkere i den kommende sæson.


* Forårets sidste kampe, 2027.png (365,09 KB - hentet 116 gange.)
* Pokalfinale 2027.png (141,34 KB - hentet 117 gange.)
* Mesterskabsspillet 2027.png (181,38 KB - hentet 116 gange.)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #67: 09 Jan 2021, 08:54 »

Sommerens transfervindue & forventninger til 2027/28-sæsonen

Sommeren bød på flere handler ind først forventet. Ind kom en utrolig dygtig højreback, Dega, der med sine 18 år har mange gode år foran sig. Derudover hentede vi en række unge spillere inden vi på deadline hentede brasilianske Volmir Abrantes, der skal spille på venstrefløjen.
Henover sommeren solgte vi også en række perifere spillere, men også flere profiler. Vores faste højreback Lucas røg tilbage til hjemlandet, offensivspilleren Jess Bay blev solgt til Watford, fanfavoritten Leif Lange fik muligheden for at komme til Brügge, mens vi endnu engang lavede et kæmpe salg til Kina, da Tianjin købte vores højrefløj Michael Klausen for hele 170 mio. kr.
Samlet set lavede vi et stort transferoverskud og på trods af at vi mistede flere profiler, har vi alligevel flere gode erstatninger på vej fra ungdomsholdet, hvorfor det ikke betyder, at vi slækker på forventningerne frem mod den nye sæson. Vi er naturligvis storfavoritter til at vinde både Superligaen og Sydbank Pokalen. Derudover er vi i år kvalificeret direkte til CL-gruppespillet, hvor vi håber at gøre en god figur endnu en gang, så vi forhåbentlig kan sikre os en plads i top-3 i gruppen og dermed europæisk fodbold til foråret.


* Sommertransfers 2027, ind (1).png (18,09 KB - hentet 116 gange.)
* Sommertransfers 2027, ind (2).png (125,79 KB - hentet 115 gange.)
* Sommertransfers 2027, ud.png (181,52 KB - hentet 115 gange.)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #68: 09 Jan 2021, 15:42 »

Kunne jeg se et SS af Dega?  Peace

Fedt med en status som ubesejret gennem en hel sæson, det glæder jeg mig til at se om du kan følge op på i den kommende sæson Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Jan 2021, 15:44 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #69: 10 Jan 2021, 13:50 »

Super imponerende resultater.

2 spørgsmål:

Kommer du på det taktiske på et tidspunkt? Kunne være interessant at se med resultaterne du skaber.

Og ligeledes omkring din scouting. Hvordan finder du de store talenter som genererer kæmpe overskud gang på gang til dig?

Det er skægt at læse med - jeg hepper :-)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #70: 13 Jan 2021, 11:34 »

Kunne jeg se et SS af Dega?  Peace

Fedt med en status som ubesejret gennem en hel sæson, det glæder jeg mig til at se om du kan følge op på i den kommende sæson Opstemt

Ja selvfølgelig kan du det Smiley
Dog er jeg kommet et stykke foran i mit save nu, da jeg ikke lige har haft tid til at skrive på bloggen, men blot spillet lidt en gang i mellem, så nu har han været et par år i klubben og udviklet sig enormt meget.

* Dega.png (681,12 KB - hentet 58 gange.)
Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #71: 13 Jan 2021, 11:45 »

Super imponerende resultater.

2 spørgsmål:

Kommer du på det taktiske på et tidspunkt? Kunne være interessant at se med resultaterne du skaber.

Og ligeledes omkring din scouting. Hvordan finder du de store talenter som genererer kæmpe overskud gang på gang til dig?

Det er skægt at læse med - jeg hepper :-)

Tusind tak Smiley

Altså nu er jeg ikke ligefrem nogen haj til hverken taktik, scouting, eller sågar træningsdelen i FM. Men altså ift. det taktiske bruger jeg den samme formation, roller og indstillinger i hver eneste kamp, og justerer kun på, hvor offensiv mentalitet skal være undervejs i kampene.
Ift. scouting har jeg normalt gjort det, at jeg har scoutet ungdomslandsholdene fra særligt Brasilien og Argentina, da jeg har erfaring med at spillere fra de lande generelt har et stort potentiale. Ellers har jeg haft succes med at hente ungdomsspillere fra andre danske klubber, når der er under 6 måneder tilbage af deres kontrakter. Den fremgangsmåde har bl.a. givet mig Bonnén, Klausen, Lange og Søgaard.
Generelt har jeg været heldig med at sælge de fleste spillere videre med en enorm fortjeneste, men det er bestemt ikke alle, som har givet pote ift. mine indkøb. Og så holder jeg mig fra at bruge store summer på spillere, med mindre de har fået en virkelig god anbefaling fra mine scouts.

Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #72: 13 Jan 2021, 11:46 »

Efteråret 2027 - del 1

Efterårssæsonen blev indledt med viden om, at vi ikke skulle ud i kvalifikationskampe til CL, hvorfor vi kun skulle fokusere på at præstere i Superligaen til at starte med. Undervejs hidtil har der dog været nogle bump på vejen, da vi blandt andet har indkasseret vores første nederlag på dansk grund i umindelige tider, da vi tabte 0-1 i Parken. Siden da er det også blevet til et par skuffende pointtab på hjemmebane, så vi efter 12 kampe har 29 point og ikke er løbet fra de øvrige tophold endnu.
I Champions League så vi med spænding frem til lodtrækningen og håbede på at heldet tilsmilede os en smule, da vi som 4.seed risikerede endnu en vanskelig gruppe, som det var tilfældet i sidste sæson. Lodtrækningen blev dog i høj grad noget af en dejá vú-følelse, da vi endnu engang trak Leipzig og Barcelona, mens vi får fornøjelse af Manchester City i stedet for Inter. Det bliver helt sikker vanskeligt, men vi vidste fra sidste år, at vi på ingen måde et uden chancer. Vi lagde dog ud med et par svære kampe ude mod City og Barcelona. Desværre ramte vi ikke niveauet i nogen af kampene, som blev tabt med henholdsvis 1-4 og 0-3. Dermed så chancerne for avancement forsvindende små ud, hvorfor vi måtte fokusere på at udkæmpe Leipzig i kampen om 3.pladsen. Hjemme på Jysk Park tog vi en stor skalp, da vi slog Leipzig 2-0 i en tæt kamp, hvor marginalerne var på vores side. Vi håber at kunne gentage det i næste kamp i det tyske og måske vi kan være heldige med at møde enten City eller Barca på et tidspunkt, hvor de er sikret deres videre færd i turneringen.


* Efteråret 2027 - del 1.png (373,99 KB - hentet 52 gange.)
« Seneste Redigering: 13 Jan 2021, 12:39 af Michael9415 » Logged

Michael9415
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #73: 13 Jan 2021, 12:38 »

Efteråret 2027 - del 2

I november og december blev det til 5 superligakampe med 11 point til følge. Derfor har vi nu 40 point for 17 kampe, hvilket ikke er super imponerende, men trods alt nok til den forventelige førsteplads.
I CL kørte det i langt højere grad på skinner, da vi i november både tog en 3-2 sejr i Leipzig for derefter at slå Man City 2-1 på hjemmebane. Det betød at vi havde en teoretisk chance for videre avancement inden sidste spillerunde, men det krævede enten at vi slog Barcelona hjemme samtidig med at City skulle have et pointtab mod Leipzig, eller at vi vandt en storsejr mod spanierne. Vi kæmpede bravt, men måtte nøjes med 1-1 på vores hjemmebane, mens City sejrede sikkert mod østtyskerne. Vi slutter puljen med 10 point, hvilket er mere end godkendt i hvad der i den grad på betragtes som en dynamitpulje. I foråret hedder det nu derfor Europa League og vi satser på at kunne gøre en god figur.
Endelig slog reserverne Hedensted 6-1 i pokalen, mens at stamspillerne fik spilletiden i efterårets sidste kamp, hvor vi slog FCM overbevisende med 5-0 på udebane, hvorfor vi nu er klar til kvartfinalen i Sydbank Pokalen.


* Efteråret 2027 - del 2.png (208,6 KB - hentet 52 gange.)
* CL-gruppespil 2027.png (150,38 KB - hentet 53 gange.)
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF
« Svar #74: 13 Jan 2021, 23:49 »

Ja selvfølgelig kan du det Smiley
Dog er jeg kommet et stykke foran i mit save nu, da jeg ikke lige har haft tid til at skrive på bloggen, men blot spillet lidt en gang i mellem, så nu har han været et par år i klubben og udviklet sig enormt meget.


Det var dog nogle VANVITTIGE stats af en 20-årig  Shockeret

Spændende om du kan holde fast i ham eller en storklub kommer og snupper ham for "pebernødder"  crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010