home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  SLUT 35 Crystal Palace
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SLUT 35 Crystal Palace  (Læst 23068 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6 - AGF - Sæsonstart
« Svar #30: 08 Apr 2020, 11:28 »

Godt at se du er kommet godt i gang, med Superligaen.

Fornem fornem start Arsrea, det ser jo allerede lovende ud Thumbs Up
Ja tak, nu håber jeg ikke i får alt for høje forventninger til topscoreren i superligaen, min venstreback  funny

Ps. Jeg vil lige huske og sige tak til Rottenburg, for og hjælpe med det sidste logobanner, nederst i hvert indlæg. Det er pisse fedt!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - AGF - Pokalexit
« Svar #31: 08 Apr 2020, 19:15 »



10 kampe spillet


Superliga
AGF 0-0 AC Horsens
Brøndby IF 1-1 AGF
Thorsteinsson 8'
AGF 2-1 Esbjerg
Tingager 3' Mortensen 87'
AGF 1-0 Aab
Bendtner 49'
OB 1-2 AGF
Bendtner 26' Bundu 44'

Pokalen
Vendsyssel 2-1 AGF
Lunding 3'


5 kampe mere og AGF ligger stadig nummer 1 i superligaen, dog er de stoppet med at vinde alle kampe. Men det er stadig flot, at være ubesejret efter 10 kampe. I ligaen i hvert fald, for den gik ikke i pokalen, hvor AGF spillede mod Vendsyssel.

For første gang i sæsonen gik vi fra banen ud at score, men samtidig er vi stadig ubesejret i ligaen, hvilket er lidt af en bedrift. Mod Vendsyssel gav jeg chancen til en masse af de unge spillere og dem der ikke har ikke spillet så meget i sæsonen, det gav bagslag og dermed er vi ude af pokalen. Bestyrelsen er ikke helt tilfredse med det, men de er okay med det, nu vi er startet så godt i ligaen.


- "Det var noget lort mod Vendsyssel. Vi havde nogen trætte spillere som skulle sidde over, efter at have startet inde i 7 kampe i streg. Men så skal andre sgu træde til, det gjorde de ikke i den kamp. Men kampen efter mod Esbjerg, hvor jeg giver genvalg til næsten hele holdet, viser de altså høj moral og vinder kampen. Mortensen der har måtte sidde en del på bænken, fordi bendtner gør det godt, kommer ind mod Vendsyssel og brænder en masse chancer, men lader sig ikke slå ud. I stedet går han ind og afgør det til aller sidst mod Esbjerg, det er klasse. Vi har også nogen unge spillere som virkelig banker på til førsteholdet, de skal også have chancen. Nu har vi set lidt til en spiller som Ihler, som er et kæmpe angrebstalent. Han bomber løs på u19, så er det klart jeg bliver nødt til at give ham chancen. Det samme kan man sige om Trenskouw og Hvidt, de arbejder hårdt til træning og det belønner vi her i AGF." Fortæller David Nielsen til AGF tv.

Topscorer efter 10 kampe:
Nicklas Bendtner 5 må
Jon Thorsteinsson 5 mål
Mustapha Bundu 4 mål
Casper Højer 4 mål

Stillingen efter de første 10 kampe

Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - AGF - Pokalexit
« Svar #32: 08 Apr 2020, 19:29 »

AGF på en 1. plads? WHAT YEAR IS THIS Opstemt Wink Flot arbejde so far! Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - AGF - Pokalexit
« Svar #33: 08 Apr 2020, 20:45 »

AGF på en 1. plads? WHAT YEAR IS THIS Opstemt Wink Flot arbejde so far! Smiley
David Nielsen er jo en fantastisk træner, jeg videreberetter blot hans arbejde  Cool
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 7 - AGF - Pokalexit
« Svar #34: 08 Apr 2020, 21:08 »

Det må jeg sige. God start på sæsonen
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - AGF - Pokalexit
« Svar #35: 09 Apr 2020, 09:14 »

Det må jeg sige. God start på sæsonen
Tak Jr.  Thumbs Up
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8 - AGF - Første nederlag
« Svar #36: 09 Apr 2020, 13:40 »


15 kampe spillet

Superliga
AGF 0-2 FC Nordsjælland
Randers FC 1-3 AGF
Bendtner 22' Bundu 44' 65'
AGF 2-0 Silkeborg
Bendtner 4' Mortensen 65'
AGF 0-0 FCK
FC Nordsjælland 1-4 AGF
Bundu 1' Munksgaard 45+3' Blume 65' 78'


Træerne vokser ikke ind i himmel i Århus, AGF er løbet ind i deres første nederlag i ligaen. Mens Højer godt nok ikke scorer mål længere, som han gjorde i starten forsætter han stadig med at være en af de bedste for AGF denne sæson. Det har betydet han har fået debut for det danske landshold, mens Åge stadig ser udenom ligatopscorer Bendtner. AGF spillede træningskamp mod Leverkusen i pausen, hvor de vandt 2-0 over et stærkt Bayern hold på 2 mål af Juelsgaard, som for alvor viste sig frem, mens Højer var afsted med Danmark.

- Flemming Pedersen har snakket med Stiften om de to kampe mod AGF indenfor kort tid, ”Vi så frem til at møde AGF, det er altid fedt og møde de bedste hold og blive testet af. Vi har mange unge, talentfulde spillere som skal testes mod de bedste for at udvikle sig. At vi så bliver det første hold til at slå AGF, i ligaen i hvert fald, er flot. Det siger noget om hvor godt et hold vi er, men når vi så taber 1-4 et par uger efter, kan man også sige der er plads til forbedring. Det var tydeligt, at se David virkelig havde sat spillerne op til returopgøret, de vinder alle tacklinger, dueller og 1 mod 1. Bundu dribler 4 mand og sparker den forbi Larsen efter 30 sekunder, så er man ligesom i gang. Så får de et mål i overtiden af første halvleg, så er det klart vi skal satse i anden halvleg, der straffer de os så to gange på omstillinger med Blume, Bendtner & Bundu, der viser klassen.”


Topscorer efter 15 kampe:                            Stillingen efter 15 kampe
Nicklas Bendtner 7 mål
Mustapha Bundu 6 mål
Jon Thorsteinsson 5 mål
Mortensen 4 mål

« Seneste Redigering: 09 Apr 2020, 13:43 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9 - AGF - Efteråretskamp
« Svar #37: 09 Apr 2020, 19:29 »


Efteråret slutter af med GF på toppen

Superliga
AGF 2-1 Sønderjyske
Bundu 22' Bendtner 29'
AGF 2-0 Brøndby IF
Bundu 21- Bendtner 39'
Esbjerg 0-1 AGF
Mortensen 68'
AGF 1-1 Lyngby
Lunding 89'
FCM 5-4 AGF
Udvalgt kamp


FCM, FCN & FCK holder snor i AGF, de 4 hold er stukket af i ligaen. Brøndby & Lyngby har begge fyret deres trænere og leder efter ny i øjeblikket. Der er en helt vild kamp om top 3 i gang i superligaen, hvilket begejstre Claus Steinlin
- Jamen jeg synes jo det er skide fedt, der er så meget kamp om guldet i år. Det er pisse godt for dansk fodbold, niveauet har måske aldrig været højere end den her sæson. Selvfølgelig vil vi gerne vinde guld, ingen tvivl om det. Men vi skal også have respekt for når andre hold som AGF og FCN virkelige stepper op og udfordre os og FCK. Så må vi se i foråret, om de kan forsætte, FCK kan jo også gå ud og købe nogen dyre drenge til januar, mens AGF & FCN ikke ligefrem er kendt for den slags.

Efterårets kamp: FCM 5-4 AGF
Discoverys seere har kåret den sidste kamp i efteråret mellem FC Midtjylland og AGF til årets kamp. 9 mål i vaskeægte topkamp er næsten også uhørt i dagens fodbold, tilskuerne fik virkelig noget for pengene den kamp.
Kampstart 0-0
6'
Gustav Isaksen som er i gang med noget af en gennembruds sæson, bringer FCM foran 1-0 på en kontra efter et AGF hjørnespark.
11' Værre blev slemt, da Kaba kommer højst på et indlæg mod bagerst, hvor han vinder over Bachman.
17' Bundu tager sagen i egen hånd og reducerer til 1-2 efter en god solo tur på venstrekanten efter 17 minutter.
29' Isaksen bliver dobbeltmålscorer på et flot FCM gennemspil
FCM 3-1 AGF Pause.
64' Tingager kommer højst på et hjørnespark, AGF er tilbage, 3-2.
68' Sory Kaba bringer med sit andet mål FCM foran 4-2
74' Thorsteinsson kommer ind og scorer på sin første berøring, 4-3
75' Thorsteinsson og Munksgaard spiller flot igennem FCM bagkæde, inden Thorsteinsson kan udligne til 4-4
79' Kaba brænder straffespark og misser chancen for hattrick
81' Joe Rothwell er netop kommet ind i stedet for Kaba, da han kan bringe FCM foran 5-4 på en kontra.

SLUT: FCM 5-4 AGF


Topscorer efter 20 kampe:
Nicklas Bendtner 9 mål
Mustapha Bundu 9 mål
Jon Thorsteinsson 7 mål
Mortensen 5 mål

Stillingen efter 20 kampe


David Nielsen
"Det er fandme synd vi taber den kamp, det var vildt tæt, den kunne gå begge veje. Desværre gik det Midtjyllands vej til allersidst, men jeg er sgu stolt af drengene. Sikke et efterår de har leveret, de har præsteret hver eneste weekend. Så nu kan de holde lidt fri og være sammen med familien, inden vi mødes til januar igen. Så starter det hårde arbejde, vores mål har hele tiden været at komme i top 3. Nu hvor vi ligger nummer 1, skal vi fandme se om vi kan holde hele vejen til sidste kamp. Der skal arbejdes røven ud af bukserne i alle kampe, de andre hold skal hade at møde GF.
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 9 - AGF - Efterårets kamp
« Svar #38: 09 Apr 2020, 20:09 »

Vildt nok du ligger 1'er med agf og med en bendtner som laver mål ;-).  Følger med og håber du napper suppen
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9 - AGF - Efterårets kamp
« Svar #39: 10 Apr 2020, 10:31 »

Vildt nok du ligger 1'er med agf og med en bendtner som laver mål ;-).  Følger med og håber du napper suppen
Haha tak, Bendtner er utrolig skarp, når man bare servere lidt lækkeri for ham, tydeligvis  Grin
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 10 - AGF - Stort interview med David Nielsen
« Svar #40: 10 Apr 2020, 16:06 »



Journalist Søren Eriksen fra Stiften har været ude og snakke med David Nielsen om et fantastisk efterår, den bedste start i AGFs historie faktisk. Hvad skal det ikke blive til? Hvad med profilerne? Hvad med David selv? Der er nok spørgsmål at stille Århus’ mest populære mand i disse dage.

SE: Jeg synes vi skal starte med at snakke om jeres efterår, hvis det er okay med dig. I har jo præsteret bedre end nogen i Århus turde drømme om, og det er ikke fordi vi drømmer småt i den her by. Hvad synes du selv om jeres efterår?

DN: Jeg er glad, super glad for det efterår vi har leveret. Jeg vidste det allerede da vi startede i sommers, vi havde en god opstart sammen, hvor den fysiske stab virkelig fik spillerne i form. Bundu har smadret klubrekorden i yoyo-test, så vi vidste han ville gå ind og smadre den danske liga. Samtidig har vi en god blanding af erfarne spillere, som vores anfører Bachman der går forrest hver eneste dag. Men også Nicklas (Bendtner) som fra dag et, har været seriøs og professionel i en grad jeg ikke har set en spiller være før.

SE: Så de har ikke været nogen problemer med Bendtner?

DN: Nej, det er kun jer, alle jer medier der vil skabe problemer som ikke er der. Nicklas er en af de mest populære spillere i klubben, han har fået styr på sine problemer, og levere på et højt niveau, som måske ikke er set før i superligaen. Jeg forstår ikke hvordan Åge har kunne undgå ham her i efteråret.

SE: De tyske aviser skriver meget om dig, som den næste danske træner der skal ned og prøve sig af. Er der noget om snakken?

DN: For mig har der ikke været andre ting i hovedet end AGF. Vi er i gang med en sæson, og så ved jeg godt, at der omkring os er en stor verden. Men det har jeg ikke brugt ressourcer til at tænke over. Kort sagt: Jeg er ikke klar til at forlade AGF. Vi har gang i noget stort her i klubben.

SE: Får du overhoved tid til at holde ferie?

DN: Jeg har allerede planlagt ferie med familie, jeg tror det bliver værre for vores kære sportschef PC. Hans telefon kommer nok til at ringe hele december med klubber der er interesseret i vores dygtige spillere, men også agenter der vil forsøge at sælge deres spiller til vores klub.

SE: Før sæsonen skulle i være tilfredse, hvis i bare kom i top-6. Nu er i nærmest guldfavorit, hvordan er det?

DN: Vi er ikke guldfavorit, overhoved. Der er kæmpe pres på en klub som FCK, de skal vinde mesterskabet hvert år, nu går de sikkert ud og brænder 50 mio. Af til januar, det kan vi ikke. Og jeg ved godt FCM tit snakker sig selv ned, men de har en meget større, og dyre trup end vi har. Der er ingen tvivl om FCK & FCM er kæmpe guldfavoritter.

SE: Tror du i kan holde på jeres trup?

DN: Det er i hvert fald planen, men det er ikke til at sige om der pludselig kommer en klub fra Kina og byder 20 mio. for en af vores spiller. Så må Jacob & PC i sammenhæng finde ud om klubben kan sige nej til det, men min plan er klart at forsætte med den her trup, som har brugt os her til. Jeg er yder tilfreds med alle spillere i efteråret, f.eks. Mortensen. Han kommer til os oppe fra Norge og skal være vores første angriber, så får vi en kæmpe chance for at skrive med Nicklas, så ryger han på bænken. Man han arbejder knaldhårdt til hver træning, og kommer ind og scorer afgørende mål for os.

SE: Hvad med de unge spillere?

DN: Hvad med dem? Haus har slået Tingager af, Hvidt spiller næsten hver anden kamp for os. Ihler & Jacobsen som ligger nummer 1 med vores u19 hold har fået flere indhop. Trenskow har slået Amini af holdet. Jeg synes de unge virkelig byder sig til, de kæmper røven ud af bukserne.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2020, 19:12 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11- AGF - Stort januar salg
« Svar #41: 10 Apr 2020, 19:13 »


Her ses Mikkel i aktion for AGF.

AGF sælger talent til engelsk fodbold
Mikkel Møller Lassen, som spillede 6 kampe i efteråret for AGF er blevet solgt til West Brom i England for 15 mio kr.-
- Jamen vi kan ikke sige nej, når en stor engelsk klub kommer og byder mange penge for en af vores spillere. Samtidig synes Mikkel og hans agent, det var en chance, de ikke kunne sige nej til. Det er klart, så må vi for handle. Så vi får en god pris, Mikkel får en chance over i England. Heldigvis købte vi i sommers en ung back fra Vejle, som nu skal være andetvalg på backen for Munks. Udtaler PC.

AGF lejere spillere ud
Højer har sættet på venstrebacken hele efteråret, så spilletiden har desværre været for lille til Alex Gersbach. Derfor er han blevet lejet ud til Dijon i Ligue 1, hvor han skal hjælpe dem med at spille sig fri for nedrykning.
Gift Links har haft svært ved at vende sig til livet i Danmark, så vi har lavet en god aftale med Sundowns. Han skal ned og hjælpe dem med at vinde mesterskabet, så må vi se når han kommer tilbage til sommer.
Sidst, men ikke mindst. Har Daniel Jakobsen skiftet til vores venner, Århus Fremad på en lejeaftale. Daniel har flere gange været inde og snuse til førsteholdet, men der er langt til spilletid. Fremad mangler en stopper, så det passer perfekt. Så kan han forsat træne med hos os 1-2 gange om ugen, mens han spiller fast i 2. division og får hår på brystet.



Jacob i duel mod Blume i efteråret.



Jacob Steen Christensen kommer til fra FC Nordsjælland
AGF Henter Jacob Christensen i FCN for et beløb på 2 mio kr.-
-Jacob har ikke fået den spilletid, som han havde ønsket sig i FCN. Så vi har haft en god dialog med FCN, og synes vi kom frem til en god pris. Jacob skal kæmpe med Poulsen om at være vores 6'er, så kan vi rykke Skytte lidt længere frem på banen. I AGF er der altid plads til talent, vi satser benhårdt på at udvikle vores spillere, til og tage det næste skridt.

Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11 - AGF - Stort januar salg
« Svar #42: 10 Apr 2020, 19:25 »

Virkelig en dejlig og nydelig blog. Super nemt og lækkert at læse, og så ser det jo bare godt ud. Ser frem til at følge sidste del af sæsonen Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11 - AGF - Stort januar salg
« Svar #43: 11 Apr 2020, 10:17 »

Virkelig en dejlig og nydelig blog. Super nemt og lækkert at læse, og så ser det jo bare godt ud. Ser frem til at følge sidste del af sæsonen Smiley
Tusind tak!  Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12 - AGF - Mesterskabet skal afgøres!
« Svar #44: 11 Apr 2020, 14:37 »


26 kampe spillet

Superliga
AGF 4-1 Randers
Skytte 22' Lunding 29' 74' Bendtner 64'
AC Horsen 0-3 AGF
Thorsteinsson 39' Lunding 79' 88'
AGF 4-1 Hobro
Bendtner 5' 28' 32' Mortensen 81'
Silkeborg 0-3 AGF
Bendtner 20' Blume 52' 94+'
AGF 2-0 OB
Gundelund 37' Bendtner 89'
Aab 0-3 AGF
Lunding 36' 40' Tingager 73'



AGF åbner foråret med 6 i streg
AGF forsætter hvor de slap i efteråret, eller bygger faktisk på. Inden mesterskabsslutspil let skulle i gang, manglede AGF 6 kampe. Det blev til 6 ud af 6 og dermed 18 point, hvilket gør man går ind i slutspillet som nummer et. Især Kasper Lunding har grebet chancen efter en skade til Thorsteinsson. Han har scoret 6 mål i 5 kampe og er blevet kåret til månedens spiller to gange i streg. Mens også Bendtner har lavet sit første hattrick, så går AGF nogen spændende kampe i møde mod FCK, FCM, FCN, Sønderjyske & Randers FC.

-Når Bendtner spiller en kamp som gør mod os, kan man ikke gøre noget. Så har man tabt på forhånd. Han viste virkelig han er god til superligaen i dag Udtaler Peter Sørensen efter Hobros kamp mod AGF.

Også Thomas Tomasberg, cheftræner for Randers er imponeret over AGF.
- Efter AGF ikke har kunne slå os i noget der minder om 10 år, har de slået os med en målscorer på 8-2 over to kampe, det må man bare tage hatten af for. Så må vi se om vi kan drille dem lidt i slutspillet, så de ikke bliver danske mestre. Så bliver de slet ikke til at høre på.

Topscorer efter 26 kampe:
Nicklas Bendtner 15 mål
Mustapha Bundu 9 mål
Jon Thorsteinsson 8 mål
Kasper Lunding 7 mål
Patrick Mortensen 6 mål

Stillingen før slutspillet

Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010