home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  SLUT 35 Crystal Palace
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SLUT 35 Crystal Palace  (Læst 23038 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
SLUT 35 Crystal Palace
« : 01 Apr 2020, 15:18 »

BREAKNING NEWS; David Nielsen forlænger til 2023

Ny aftale med cheftræner David Nielsen, der forlænger sin kontrakt med AGF med tre år.


AGFs ledelse og klubbens cheftræner, David Nielsen har fået papir på hinanden frem til sommeren 2023. Dermed forlænger AGF og cheftræneren en aftale, der ellers stod til at udløbe til sommer. Den nye kontraktforlængelse gælder tre år yderligere - frem til 30. juni 2023. 



- Den strategi, spillestil og det udtryk, vi i fælleskab har vedtaget for fodbolden i AGF, er inde i en rigtig god udvikling og er kommet bedre og bedre til udtryk som tiden er gået. Ligesom hele træningskulturen i vores unikke faciliteter på Fredensvang er løftet kraftigt over perioden med David Nielsen som cheftræner. Det er noget som David og vores højt kvalificerede stab rundt om holdet skal have stor ros for, lyder det fra sportschef i AGF, Peter Christiansen i forbindelse med forlængelsen med cheftræneren.

- I løbet af den nye kontraktperiode med David Nielsen som cheftræner, vil vi - og det har vi haft stor enighed om og givet håndslag på - på alle områder nogle spadestik dybere ned i måden, vi gør tingene på i AGF. Fremtiden skal ikke kun handle om at fastholde, men i grad også om, at videreudvikle og nytænke den måde, vi arbejder på i dagligdagen - på alle områder rundt om Superligaholdet, men også i AGF helt generelt, tilføjer Peter Christiansen.

Med en kontraktforlængelse på plads ser David Nielsen nu frem til at arbejde videre med holdet i de kommende år.

- Jeg er rigtig glad for at være i AGF, hvor vi længe har haft gang i en god og spændende udvikling. Det vil jeg gerne fortsætte med at bidrage til og arbejde videre i det spor, vi i fællesskab har lagt. Så jeg er slet ikke klar til at forlade AGF, hvor jeg er omgivet af dygtige og kompetente folk - både omkring ligaholdet og i talentsektoren, og hvor jeg til daglig får lov til at arbejde med dygtige spillere i en fantastisk klub - det vil jeg fortsat gerne være en del af. Så jeg er meget glad for, at vi nu har lavet en ny aftale, siger David Nielsen, der kom til AGF i efteråret 2017.

« Seneste Redigering: 01 Maj 2020, 11:13 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #1: 01 Apr 2020, 15:19 »

Karriereoverblik

AGF [2019-2020]
Superliga: 1.
Pokal: 1/8
AGF [2020-2021]
Superliga: 1.
Pokal: Vinder.

Crystal Palace [2021-2022]
Championship: 1
FA Cup: Kvartfinale
Carabo Cup: 2 runde Exit
Pokalskabet

AGF:
  • Danmarks mesterskabet 2019/2020
  • Danmarks mesterskabet 2020/2021
  • Danmarks pokalturnering 2020/2021

Crystal Palace:
  • Mestre i Championship

Personligt:
  • Årets træner 2020/2021
  • Årets træner 2021/2022
  • Måndens manager, Championship x 6 2021/2022
« Seneste Redigering: 01 Maj 2020, 11:18 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #2: 01 Apr 2020, 15:33 »

Jamen velkommen til min blog i årets blogkonkurrence her på FmFreaks!
Jeg har valgt at spille med AGF, fordi jeg synes det kunne være sjovt og "lege" David Nielsen. Derfor har jeg oprettet mig med samme navn, fødselsdato, hjemby & billede (så godt som muligt) som ham, derudover har jeg ansat ham som assistent i AGF, så han ikke pludselig er træner i en anden superligaklub, så længe jeg er ansat i AGF.
Der bliver ikker så meget storytelling for mig, som jeg måske tidligere har forsøgt med, for så at gå i stå med. Jeg vil gerne holde min blog kørende hele måneden, så godt som jeg overhoved kan.

Jeg håber folk vil følge med, ikke bare i min blog, men også alle de andres blog her i April. Det ser ud til vi bliver en del der skal kæmpe om "årets blog", så held og lykke til alle andre deltagere herfra, nu skal vi i gang!

Logged


warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #3: 01 Apr 2020, 15:39 »

Anderledes start end så mange andre. Jeg er fan!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #4: 01 Apr 2020, 15:52 »

Som ovenstående siger så en kontroversiel start. Normalt regner man jo med en ny manager tager over! Opstemt
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #5: 01 Apr 2020, 17:00 »

Anderledes start end så mange andre. Jeg er fan!

Som ovenstående siger så en kontroversiel start. Normalt regner man jo med en ny manager tager over! Opstemt

Det var faktisk ikke mening det her save skulle blive til en blog, og da jeg lavede mit AGF save, havde jeg ingen idé om hvem der skulle være træner. Har altid godt kunne lide David Nielsen, så tænkte jeg, det kunne da være meget sjovt!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 - AGF - N. Bendtner!
« Svar #6: 01 Apr 2020, 19:27 »

Kæmpe transferbombe: Bendtner til AGF

Nicklas Bendtner skifter til AGF på en kontrakt der løber frem til sommeren 2020, med mulighed for forlængelse 1 år.

AGF henter Nicklas Bendtner på en fri transfer, Bendtner har senest været på kontrakt hos de norske mestre, Rosenborg.
31-årige Bendtner nåede 86 kampe og 35 mål for Rosenborg, og tidligere har han været forbi klubber som Arsenal, Wolfsburg, Juventus, Birmingham og Sunderland. Nu skal han altså for første gang tørne ud for et dansk hold.


- Vi er utrolig glade for den her aftale, det viser virkelig at AGF er på vej tilbage, hvor de hører til, i toppen af dansk fodbold. Det er helt vildt, at vi her i Århus kan tiltrække det måske største danskenavn i dette årtusind. Der er ikke nogen tvivl om, at PC har arbejdet døgn og nat den sidste uges tid, for at få det her på plads. Det har været vigtigt for os, at få styr på truppen så tidligt som muligt, så David kan komme i gang med at gøre klare den kommende sæson, siger Jacob Nielsen.

Nicklas Bendtner har indtilvidere optrådt for Danmark hele 81 gange, med 30 mål til følge.
- Jeg er meget tilfreds, og ikke mindst lettet over det lykkedes at komme til AGF. Min agent har arbejdet hårdt hele sommeren på at finde den rigtige klub til mig, og der er ikke nogen tvivl om AGF er det helt rigtige for mig, udtaler Nicklas Bendtner om skiftet.

David Nielsen er også meget tilfreds, da AGFs journalist fanger ham.
- Jamen det er jo helt sindsygt, at vi kan få en spiller som Nicklas til klubben. Jeg er helt sikker på vi nok skal få ham i gang, og måske tilbage på landsholdet igen. Det er en spiller som kan gå ind og smadre superligaen, hvis han kommer i form. Så jeg er selvfølgelig meget tilfreds med PC og Jacobs arbejde, og resten af AGF som har kæmpet en uge for, at det her skulle lykkedes.
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 2 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #7: 01 Apr 2020, 23:10 »

Du gør det ikke nemt som Brøndby-mand at holde af din blog Arsrea, når du både blogger om AGF og henter Bendter crazy men jeg skal selvfølgelig nok læse med alligevel Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #8: 02 Apr 2020, 08:27 »

Spændende om Bendtner kan få bombet AGF i det helt sjove selskab, eller FCM & FCK viser sig for stærke.  Smiley

God layout i bloggen, følger!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #9: 02 Apr 2020, 11:02 »

Du gør det ikke nemt som Brøndby-mand at holde af din blog Arsrea, når du både blogger om AGF og henter Bendter crazy men jeg skal selvfølgelig nok læse med alligevel Smiley

Jeg er blot en neutral fynbo i fodbold Danmark, jeg holder mig til engelsk fodbold og Valencia normalt ( Udover at se fodbold på Odense stadion i ny og næ, som sympatiser med OB, grundet en skør OB familie). Kan godt love Bendtner får succes, så det er måske nu, du skal skynde dig væk, mens du stadig kan!  crazy

Spændende om Bendtner kan få bombet AGF i det helt sjove selskab, eller FCM & FCK viser sig for stærke.  Smiley

God layout i bloggen, følger!

Tusind tak, har også brugt mere tid end jeg plejer på mit layout!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #10: 02 Apr 2020, 12:32 »



Det er min sidste chance, jeg er 31 år gammel. Jeg har brændt alle mine broer, tidligere forhold og hvad der ellers hører til i en fodboldverden. Jeg skal være ærlig og indrømme, jeg ikke havde set den komme for ti år siden, da jeg stadig troede på mig selv, da min drøm var at blive verdens bedste angriber. Nu står jeg så her, alene, eller det vil sige, at jeg stadig har min agent ved min side. Men jeg har mistet min kæreste og min familie, vennerne kommer og går, sådan har det altid været. Der er et par stykker tilbage fra folkeskoletiden ude på Amager, men de er nu ikke så meget værd.

Det er David som har givet mig den her chance, min sidste chance. Han minder på mange måder om mig selv, synes jeg. Han var også et stort talent, som var anderledes. Han ved hvordan det er at være mig, han forstår mig. Det lyder i hvert fald sådan, når vi har snakket sammen. Endelig en der forstår mig, det er første gang siden Morten Olsen eller Steve Bruce, at jeg får en træner, som faktisk forstår mig. PC øjnede nok også en gylden mulighed, om ikke andet, så bare for den massive medietid han vil få ud af det.. Lars Fournais har også været utrolig rar, da vi var ude og spise sammen nede ved åen i Aarhus. Det betyder meget for mig, at han sætter tid af til mig, vi fik snakket om en masse ting. Både Lars og David kan godt lide mig, men de ved hvad der skal til for at få mig til at præstere. Jeg skal have sat regler og grænser, ellers går det galt. Aarhus er en fed by, jeg har altid godt kunne lide Aarhus. Det er ikke København, men det er det tætteste på København jeg kan komme, og det er langt nok fra København til jeg ikke tager hjem hele tiden.

Jeg har fundet min indre ro, oppe i Trondheim, det var perfekt for mig med naturen. Men den gik ikke. Ikke længere. Så jeg er glad for David giver mig den her chance, men han ved også godt, det kan blive hans chance. Hvis jeg kommer i form.. Jeg kan nemt lave 15-20 mål i superligaen. Det har jeg bevist i Norge. Nu handler det om at finde sig til rette og komme i form, og vise David, at han kan stole på mig.

Det er min chance.. Min sidste chance.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2020, 12:34 af Arsrea » Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 2 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #11: 02 Apr 2020, 15:39 »

Jeg er blot en neutral fynbo i fodbold Danmark, jeg holder mig til engelsk fodbold og Valencia normalt ( Udover at se fodbold på Odense stadion i ny og næ, som sympatiser med OB, grundet en skør OB familie). Kan godt love Bendtner får succes, så det er måske nu, du skal skynde dig væk, mens du stadig kan!  crazy

Der skal mere til at skræmme mig væk  crazy

Og rigtig god update fra Bendtners perspektiv syntes jeg Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2 - AGF - kom så de hviie!
« Svar #12: 02 Apr 2020, 15:40 »

Der skal mere til at skræmme mig væk  crazy

Og rigtig god update fra Bendtners perspektiv syntes jeg Thumbs Up
Det er jeg glad for!  Cool
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3 - AGF - Bendtner
« Svar #13: 02 Apr 2020, 16:02 »

Elsker Lord, fedt at du har hentet ham. Glæder mig til at høre hvordan det går for ham og selvfølgelig for dig, i AGF
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3 - AGF - Bendtner
« Svar #14: 02 Apr 2020, 18:07 »

Elsker Lord, fedt at du har hentet ham. Glæder mig til at høre hvordan det går for ham og selvfølgelig for dig, i AGF
Tak Jr.!
Du skal glæde dig til at følge med i AGF & Bendtners vej tilbage mod toppen, har fundet den helt rigtige plads til ham på holdet, så han skal nok få scoret et par mål eller ti  Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010