home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  SLUT 35 Crystal Palace
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: SLUT 35 Crystal Palace  (Læst 23066 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18 - AGF - Uheldige CL kampe
« Svar #60: 16 Apr 2020, 21:57 »

Jeg er kommet foran i alle mine CL gruppe, det er sgu uheldigt jeg ikke har vundet endnu haha....
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 - AGF - Efteråret går på hæld
« Svar #61: 17 Apr 2020, 15:32 »


Slut på efteråret

Superliga
AGF 3-1 Silkeborg
Blume 16' Lunding 86' Gutierrez 88'
AGF 1-1 Esbjerg
Lunding 73'
Brøndby IF 0-1 AGF
Kaastrup 8'

CL Gruppespil
AGF 0-1 Leverkusen
Benfica 2-1 AGF

Bendtner 22'


AGF kan gå på vinterferie med et forspring på 12 point ned til både FCN & FCM, videre til kvartfinale i pokalen, men desværre også røget ud af Champions League på en 4. plads med 2 point efter 6 kampe.
-Nu har vi været ude og få en masse erfaring til vores trup, hvor især mange af de unge spillere virkelig har bygget på henover hele efteråret. Man kan også se hvordan vi har taget det høje tempo fra de internationale kampe med hjem til Danmark, det er klart en af grundene til vi er så langt foran i Superligaen, udover vores brede trupper hvor alle spillere stepper up når de får chancen, selvfølgelig. Fortæller David Nielsen til Tipsbladets udsendte journalist Sebastian Davidsen omkring efteråret.

Tipsbladet har kåret Nicklas Bendtner til Efterårets Profil foran Kudus & Fischer. Bendtner har scoret 14 mål i 20 kampe for AGF, det kunne måske være blevet til mere, hvis han ikke var blevet skadet og var ude i 5-6 kampe. Efter Bendtner flere gange er blevet udeladt af landsholdet, har han besluttet af stoppe for det danske landshold. Rygterne går også på det her af hans sidste sæson i AGF, hans agent skulle angiveligt prøve og få ham et sidste udlandseventyr. De fleste som har læst hans bog, ved måske han ikke har så mange penge tilbage, som han kunne have haft. Så spørgsmålet er om det er et comeback til England og Premier League eller en tur til Kina der evt. venter for Efterårets Profil i Superligaen.


Topscorer for efteråret                        Stillingen før vinterpausen                   Champions League Gruppe A
Nicklas Bendtner 11 mål
Mustahapa Bundu 11 mål
Juan Gutierrez 10 mål

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19- AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #62: 18 Apr 2020, 13:11 »

BREAKING NEWS: David Nielsen har fundet ny klub, følg med i morgen aften kl 19!
« Seneste Redigering: 19 Apr 2020, 02:19 af Arsrea » Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #63: 18 Apr 2020, 21:15 »

Nej?!?!?!?!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 19 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #64: 19 Apr 2020, 14:12 »

David Nielsen er eftersigende blevet set i London.....
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #65: 19 Apr 2020, 18:34 »

BREAKING NEWS: David Nielsen skriver kontrakt med engelsk hold


Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #66: 19 Apr 2020, 18:38 »




David Nielsen har fundet ny klub
Århus Stiftstidende kan nu berette om, at AGFs cheftræner David Nielsen har underskrevet kontrakt med Crystal Palace fra det sydlige London. Henover vinter har der været mange rygter omkring David Nielsens fremtid, Tipsbladet har skrevet om konkret interesse fra Tyskland, hvor Schalke & Köln har været nævnt, da de fyrede deres træner i løbet af december. Men nu er det Crystal Palace der løber med AGF træner, klubben som sidste sæson rykkede ned fra Premier League og i øjeblikket ligger nummer 9 i Championship med 8 point op til playoff.

Stort pressemøde på Fredensvang

Direktør Jacob Nielsen
-Vi skal først og fremmest være glade på Davids vegne, han har virkelig gjort sig fortjent til det her skifte. Han har arbejdet knaldhårdt i flere sæsoner nu for os, han har fået os i en pokalfinale og sikret os vores første mesterskab, i noget der føles som for evigt. Så er det klart det vækker interesse ude i Europa, vi har da også haft mange snakke med andre klubber og med David selv. Men vi har tidligere sagt nej til klubber fra Tyskland, Italien & England sammen med David, fordi det ikke har været det rigtige for hverken klubben eller David. Heldigvis for os har vi stadig David Nielsen indtil slutmaj, hvor vi skal have kørt det andet mesterskab i streg til Århus. Det betyder alt for os, at vi kan beholde ham indtil sæsonen er slut, samtidig får vi en god pose penge for at slippe ham.

Crystal Palace rykkede sidste sæson ned fra Premier League, men har stadig holdt fast i det meste af truppen og dermed satsede på og skulle rykke direkte op igen. Men klubben havde tydeligvis mistede troen på Roy Hodgson, som blev fyret for to uger siden. Crystal Palace spiller på Selhurst Park hvor der er plads til cirka. 25.000, så det er ikke et af Londons største stadions. Klubben har været i Premier League siden 2013, hvor de altså nu forsøger at komme tilbage til Englands bedste række.

David Nielsen
-Jeg har været i London flere gange og snakke med Steve Parish, han har virkelig været interesseret og har gjort sit forarbejde, han ved jeg selv har spillet herover i England og kender engelsk fodbold. Jeg har hørt nogen snakke om hvad jeg dog vil i Championship, men der er ikke nogen tvivl om Crystal Palace hører til i Premier League. Jeg har også en familie som nu har bopæl i Århus og dem kan jeg ikke bare flytte rundt som det passer mig længere. Derfor passer det mig perfekt at arbejde og bo i London, så kan jeg flyve hjem til familien på 2 timer.
Jeg kommer nok til at flyve meget frem og tilbage her i foråret for at se nærmere på truppen, men også de andre hold i den næstbedst række. Jeg skal have snakket med en masse spillere og ansatte, så det hele er klar til jeg flyver derover d. 30 maj og starter for alvor.


Århus Stiftstidendes journalist Mads Sørensen, har via en kilde i AGF fundet ud af hvad David Nielsen kommer til at tjene i hans nye klub. Det er noget af en lønstigning, hvor han kommer til at tjene 800 tusind om måneden, med mulighed for 50% lønforhøjelse hvis han rykker klubben op til Premier League.
AGF modtager også et beløb på næsten 10 mio. kr. Hvilket er helt uhørt efter danske standarder.

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #67: 19 Apr 2020, 19:35 »

*Jeg glemte og tilføje denne del  Grin  crazy

Ind:
Isak Petterson MM <-- Norrköping
Simon Thern MC <-- Norrköping
Jonathan Ring OMH <-- Djurgårdens
Didi AC <-- FLA


Ud:
Frederik Tingager 10 mio. --> Tianjin
Jorsi Masip 10 mio. --> Wolves
Jon Thorsteinsson 15 mio. --> Blackburn
Bo Tomassen* 4,5 mio. --> Crystal Palace
Carsten Gustavsen* 1,5 mio. --> FCN
Claus Hjort* 1,5 mio. --> Bordeaux
Kenn Myhrmann* 1,5 mio. --> Bordeaux
Marcus Svendsen* 2 mio. --> FCM

Thomas Gundelund --> Silkeborg
Mickey Hansen* --> Silkeborg
Didi --> Silkeborg
Magnus Kaastrup --> OB

*u19


Transfernyt
Sportschef PC
- Men det er ikke kun dårlige nyheder vi har at fortælle i dag. Vi har en rigtig sund økonomi takket være bl.a. David og det betyder også vi har råd til at hente spillere, hvilket vi har gjort. Vi gør os meget i at holde øje med forskellige markeder, denne gang har vi været i Sverige og fundet nye spillere, faktisk hele 3 nye spillere. Der er tale om Isak Petterson og Simon Thern fra de svenske mestre IFK Norrköping og Jonathan Ring fra Djurgårdens IF. Vi har haft rigtig travlt her i januar, ikke nok med vi har solgt vores cheftræner, så betyder det selvfølgelig også noget for spillerne. Tingager, Masip & Thorsteinsson blev tilbudt så meget, de nok ikke har kunne sige nej, samtidig får vi en masse penge for alle 3. Desværre har Davids skiftet også haft stor betydning for vores unge spillere. Det har betydet vi har måtte sælge nogen af vores store talenter til andre klubber. Det er både David og jeg kede af, men vi ønsker al det bedste til drengene i hhv. Bordeaux, FCN & FCM. Tomassen følger med David til Crystal, så vi kommer selvfølgelig til at øje med dem.

Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #68: 19 Apr 2020, 20:35 »

Spændende klubskifte.  Pøj pøj i vejen retur til premier League
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #69: 19 Apr 2020, 22:53 »

Tillykke med skiftet til det engelske, det bliver spændende at se om du kan få ligeså meget succes der som i AGF Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #70: 20 Apr 2020, 18:34 »



AGF klar til slutspillet


Superliga
Vejle 1-2 AGF
Ring 21' Bendtner 67'
AGF 3-1 Sønderjyske
Blume 2' Bendtner 37' Gutierrez 81'
Randers 1-2 AGF
Bundu 29' Ring 86'
AGF 3-0 FCM
Ndoj 8' Gutierrez 56' Bundu 90+1'

DBU Pokalen
AGF 1-0 Sønderjyske
Bundu 61'


AGF er startet foråret ud med 5 sejre i 5 kampe og dermed er klubben klar til mesterskabsspillet, hvor mesterskabet skal forsvarets mod FCK, FCN, FCM, Aab & Randers. AGF fører med 14 point ned til FCK og 15 ned til FCN, så klubben er store favoritter til at vinde Danmarks mesterskabet for andet år i træk.
Det blev også til en 1-0 hjemme mod Sønderjyske i kvartfinalen, hvilket betyder AGF stadig har chancen for at vinde The Double, først skal FC Nordsjælland dog besejret i semifinalen, hvor Brøndby eller FCK venter.

David Nielsen
-Vi havde pludselig meget travlt i januar med at lave om på truppen, men det ser ud til AGF står stærkere end nogensinde. Så jeg synes fansene skal huske og klappe PC på skulderen, når de møder ham i supermarkedet. Der er ingen tvivl om vi selvfølgelig går efter at vinde Superligaen nu, men vores trup er, og skal være stærk nok til vi også kan komme i pokalfinalen. Nu har jeg været i finalen en gang med AGF, hvor vi desværre tabte, så nu vil jeg gerne slutte ordenligt af her i klubben. Så skal vi fandme have the Double til Århus, det er kæmpe fucking statement.

Topscorer for efteråret
Mustahapa Bundu 14 mål
Nicklas Bendtner 13 mål
Juan Gutierrez 12 mål

Stillingen før mesterskabslutspill et
]
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 20 - AGF - David Nielsen har fundet ny klub!
« Svar #71: 21 Apr 2020, 15:37 »

Spændende klubskifte.  Pøj pøj i vejen retur til premier League
For stor en mulighed og sige nej til!

Tillykke med skiftet til det engelske, det bliver spændende at se om du kan få ligeså meget succes der som i AGF Smiley
Ja for dælen, nu kom jeg vist til og spole lidt i mine nyheder... Men jeg spiller sæsonen færdig i AGF!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 22 - AGF vinder the double
« Svar #72: 21 Apr 2020, 18:32 »


AGF vinder "The Double"!

Superliga
AGF 3-0 FCK
Hausner 5' Ring 44' Bundu 77'
FCN 1-3 AGF
Højer 19' Yttergård OG 21' Gutierrez 86'
AGF 5-0 Randers
Bundu 2' 18' Højer 22' Piersinger OG 68' Gutierrez 94'
Aab 1-3 AGF
Bundu 80' 90' Lunding 90+3'
FCM 2-1 AGF
Gutierrez 8'
AGF 1-1 FCN
Ring 12'
FCK 4-1 AGF
Bendtner 48'
AGF 2-1 Aab
Gutierrex 34' Bundu 86'
Randers 1-4 AGF
Gutierrez 24' 47' Bendtner 78' Thern 90+4'
AGF 0-2 FCM

DBU Pokalen
AGF 3-0 FCN
Gutierrez 4' Bendtner 61' 90'
AGF s0-0 Brøndby


David Nielsen slutter sin 4, og desværre sidste sæson for AGF med at vinde The Double til Århus. David har vundet Danmarksmesterskabe t back to back, samtidig med han også har vundet DBU pokalen i sin sidste sæson. Det er forståeligt at fansene er kede af og miste deres succestræner, som nu drager til England, nærmere betegnet det sydlige London, hvor Crystal Palace nu skal nyde godt af hans evner. 2 mesterskabet & 1 pokalfinale på 4 sæsoner lyder de kolde facts på.

Lars Fournais
-Hvad mere kan man ønske sig som formand? Det ved jeg ikke, vi er utrolige ked af vi nu skal sige farvel til David, men vi skal også huske og hylde ham for hans tid her i klubben. Det er uden tvivl David skyld, at AGF nu er tilbage i toppen af dansk fodbold. Hvem ved om han en dag kommer tilbage til klubben, det er jo før set med danske trænere der drager til udlandet og vender hjem til samme klub, som før de tog afsted. Det har både Ståle og Hjulmand gjort, så vidt jeg husker.

Slutspillet startet godt ud med 4 sejre og sejr i semifinalen inden AGF for første gang i sæsonen, rigtig mødte modstand og var ved at få kolde fødder. Herefter taber de i Midtjylland og åbnede en lille dør for Midtjyderne, efter de smed point hjemme mod FC Nordsjælland, for derefter at tage til Parken og få en røvfuld af FCK.

Pokalfinalen
Efter den dårligste periode i 2 år under David Nielsen, skulle AGF nu møde Brøndby i pokalfinalen. Det var tydeligt og se AGF spillerne var nervøse, selvom cheftræner David Nielsen uden tvivl har sagt de bare skulle glemme de sidste par kampe før finalen. Brøndby som misset slutspillet for andet år i træk er presset til at vinde noget, så deres spillere er tydeligvis også presset op til denne kamp. Måske derfor ender kampen 0-0 først i ordinær spilletid, dernæst i forlænget, hvilket betyder straffespark. 50-50 chance. Hvor dem der sparker sidst plejer og vinder, AGF taber lodtrækning og sparker først.

Nicklas Bendtner skal sparke for AGF, han har været sikkerheden selv på 10 straffespark i hans 2 sæsoner for AGF. Men han brænder desværre for De Hviie. Samtidig scorer Erceg for Brøndby og bringer dem foran 1-0.
Så skal Juan Cruz sparke for AGF, han udligner til 1-1. Men Radosevic scorer til 2-1 til Brøndby kort efter.
Gutierrez, årets unge spiller der har bombet mål ind hele sæsonen for AGF udligner igen til 2-2. Men igen scorer Brøndby, denne gang er det Uhre der gør det til 3-2.
Rygaard har spillet en god finale for AGF, han har skabt mange chancer. Nu scorer han selv og bringer AGF tilbage i kampen, 3-3. Jung bringer Brøndby foran 4-3.
Årets spiller, Bundu bringer AGF på 4-4, inden Tibbling brænder og dermed misser Brøndby chancen for at vinde i denne omgang.
Det betyder klubberne nu skal vælge nye skytter, AGF vælger svenske Ring som kan bringe AGF foran for første gang, 5-4. Det er tydeligt Brøndby spillerne er mere presset nu hvor det er dem skal score, ellers er det slut. Men gammelby udligner til 5-5.
Så er det AGFs anfører, Backman som skal sparke. Han scorer sikkert og jubler med tilskuerne bag målet. Brøndby har sat deres yngste spiller, Mohammed til at sparke. Den 17 årige kan ikke stå for presset, han brænder. AGF Vinder 6-5 på straffespark.

Prisudeling
Årets træner 2019 blev af uransagelige årsager ikke kåret (Seriøst, er det en bug?), så der har været stor spænding i Århus op til prisuddeling for 2020. Der er ikke nogen tvivl om AGF og fansene både håber og tror på en stor aften for klubben og spillerne.
David Nielsen vinder årets træner med 52 point, foran Flemming Pedersen fra FCN som fik 39 point og Brian Priske fra FCM med 13 point. David Nielsen kan også fremvise en sejrprocent på 74%, mod Flemming P's 51% og Priske's 52%.

Nicklas Bendtner løber med "Spilernes Årets Spiller" prisen. Han har i denne sæson scoret 21 gange for AGF i 31 kampe, hvilket bringer ham op på 45 mål i 63 kampe for AGF i hvad der godt kunne ligne hans sidste sæson i Århus. Der er ingen tvivl om AGF går en meget spændende sommer i møde, hvor fansene må frygte om AGF forsat kan holde på spillere som Bundu, Bendtner & Højer, nu hvor cheftræner er væk.


Årets spiller:
1. Mustapha Bundu
2. Nicklas Bendtner
3. Juan Manuel Gutierrez
Årets unge spiller:
Juan Manuel Gutierrez
Årets mål:
Juan Manuel Gutierrez, mod rivalerne fra Randers d. 18/5/21.
Årets køb:
Juan Manuel Gutierrez
Årets AGF'er:
Sebastian Hausner



Topscorer for efteråret
Mustahapa Bundu 20 mål
Juan Gutierrez 18 mål
Nicklas Bendtner 16 mål

Top-Assists for sæsonen
Casper Højer 10 assists
Mads Roerslev 7 assists
Juan Gutierrez 7 assists


Slutstilling
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 23 - Slut på AGF
« Svar #73: 22 Apr 2020, 19:45 »

Sæsonafslutning 2020/2021


Efter Årets træner ikke blev uddelt i 2019, var det endelig blevet David Nielsens tur til at modtage prisen. Det har uden tvivl været svært og komme uden om en træner der vinder The Double.
-Jeg er utrolig glad og stolt. Det er en god måde og slutte min tid af på her i AGF, jeg håber klubben kan forsætte oprustningen, så de også er en top klub om 5 år. Jeg kommer i hvert fald til at følge med over fra London og heppe på drengene. Jeg ønsker alt det bedste til alle omkring AGF, og hele klubben.


Samtidig slutter Bendtner også sin tid i AGF af med endnu en pris, nemlig Årets spiller, kåret af de andre spillere i superligaen.
-David tog en stor chance, da han valgte og tage mig ind. Jeg har altid troet på mig selv, og nu har jeg vist hele fodbold Danmark, jeg er den bedste angriber de sidste 10 år. Jeg har taget min tørn i Superligaen, nu er det tid til et sidste eventyr, enten i England eller måske i Kina eller noget helt tredje.


David Nielsen stats er intet mindre end fremragende, AGF kommer uden tvivl til at savne DN i næste sæson. Det bliver spændende og se hvem AGFs bestyrelse henter ind som ny cheftræner, når klubben skal ud og jagte det tredje mesterskab på stribe. Flere spillere har allerede meldt ud til klubben, de ønsker at skifte klub henover sommeren. Udover klubbens topscorer de seneste to sæsoner, Nicklas Bendtner, er der tale om Backman, Bundu & Højer.

Bundu er eftertragtet i hele Europa,
AGF har hele tiden planlagt et salg
denne sommer af den unge superliga stjerne.



Den svenske anfører Backman vil gerne hjem til Sverige med sin familie.


Casper Højer som efterhånden er blevet fast mand på det danske landshold er efterhånden også jagtet af hele Europa.

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 24 - Nyt eventyr
« Svar #74: 24 Apr 2020, 17:49 »

 
 

Transfer ind:
Sam Byram <-- Norwich 8 mio.-
Libor Cieslar <-- Slavia Prague 8 mio.-
Per Damgaard <-- AGF 5 mio.-
Jude Bellingham <-- Birmingham 18 mio.-
Tosin Adarabioyo <-- Man City Fri
Moritz Leitner <-- Norwich 3,5 mio.-
Luke Phelan<-- Chelsea 5 (35) mio.-
Ryan Shawcross <-- Fri
Wayne Rooney <-- Fri
Jacob Rasmussen <-- Fiorentina 11 mio.-
Mads Pedersen <-- Augsburg 18 mio.-
Mohamed Taabouni <-- AZ 23 mio.-
Christian Früchtl <-- Bayern 2,45 mio.-
Konstantinos Mavropanos <-- Arsenal 72,5 mio.-
Patrick Roberts <-- Man City 49 mio.-
Tom Heaton <-- Aston Villa 1,3 mio.-
Jacob Haahr <-- Bologna 1,2 mio.-
Matthew Targett <-- Aston Villa Leje
Hannibal Mejbri <-- Man United Leje
Ilaix Moriba <-- Barcelona Leje

Samlet xxx mio.-

Transfer ud:
Layvin Kurzawa --> Newcastle 150 mio.-
Andros townsend --> Norwich 147 (182) mio.-
Patrick Van Aanholt --> AEK Fri
Scott Banks --> Bournemouth 27 (65) mio.-
Joel Ward --> Spal 40 mio.-
Cheikhou Kouyaté --> CSKA Moskva 26 mio.-
James Tomkins --> Ulsan 25 mio.-
James McCarthy--> SAN 32 mio.-
Jamal Blackman --> West Ham 5 mio.-
Mamadou Sakho --> Newcastle 165 (230) mio.-
Jacob Haahr --> Blackburn Leje
Vicente Guita --> Coruna Leje
Sam Woods --> Sunderland Leje

Samlet 610 mio.-
 


   Wayne Rooney, Jacob Rasmussen & Jude Bellingham
Det er blot tre af de tyve nye spillere, som Crystal Palace har været ude og hente denne sommer. David Nielsen har virkelig haft gang i transfervinduet i hans første sæson som manager i Crystal Palace, det bliver spændende og se hvordan hans mange ny indkøb kommer til at gøre det i den kommende sæson.

- Nu er det jo mit første transfervindue som manager, tidligere har jeg kun været cheftræner. Så jeg har haft en sportschef eller sportsdirektør som har stået for det meste, når det kom til transfer. Heldigvis har jeg lært en masse, senest af PC i AGF, så jeg er sikker på nok jeg skal klare mig godt. Jeg har altid været god til at lære nye ting, så det skræmmer mig ikke. Det er pisse fedt med en masse ansvar, det betyder også det hele hænger på mig. Så hvis jeg køber en spiller til 50 mio.- og han ikke præstere, så har jeg bestyrelsen og fansene efter mig, med det samme. Heldigvis har jeg fået en masse spændende spillere, jeg er faktisk overrasket over, nogen af dem vil spille i Championsship, men det viser virkelig de tror på Crystal Palace hører til i Premier League. Det bliver en fucking fed sæson!

Det blev også farvel til nogen store profiler denne sommer, hvor de tre største handler var Andros Townsend, som blev solgt til Norwich. Kurzawa blev solgt til Newcastle, sammen med Mamadou Sakho for lidt over 400 mio.-


- Det har været vigtigt for mig og få ryddet op i truppen af flere forskellige årsager. Nogen af spillerne tjente simpelthen for meget, når man tænker på vi spiller i den næstbedste række og mistede oprykning sidste sæson. Så skal der spares, ellers kan økonomien ikke løbe rundt, sådan er det bare. Derudover har jeg altid haft fokus på, den klub jeg er cheftræner i, skal forsøge og skabe overskud hver sæson. Det er vigtigt og have en sund økonomi, det er sådan man skaber et tophold, det handler om at have plus på kistebunden hvert år.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2020, 18:49 af Arsrea » Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010