home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  Superligadrømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Superligadrømme  (Læst 18776 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Superligadrømme
« : 01 Apr 2020, 10:14 »



#1 Superligadrømme

Drømmen om superliga er en karriere hvor jeg spiller med Fc Fredericia, i karrieren skal jeg forsøge at få dem i superligaen. I Fc Fredericia har man i mange år prøvede at rykke op i superligaen, men det er aldrig lykkes. For et par år siden var et samarbejde med Vejle, Kolding og Fc Fredericia næsten ved at blive officielt. Det skete dog aldrig, da rivalerne fra Vejle afviste tilbuddet. Nu er alle 3 klubber 1 divisionsklubber, men det ville jeg prøve at lave om på i denne karriere. Budgettet i klubben er lavt, så det bliver svært at hente store forstærkninger, når jeg henter en spiller, ville jeg prøve at hente ham så billigt som muligt og han må rigtig gerne være dansk. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #1: 01 Apr 2020, 11:01 »

Jeg hepper på dig  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #2: 01 Apr 2020, 11:56 »

Også jeg - farmand skal skubbes af pinden - så afgiver jeg gerne min titel som forsvarende blogmester! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #3: 01 Apr 2020, 14:10 »

Stærkt! Godt at se de mål du har sat dig for i forhold til at hente danske spillere, skulle rive Vejle lidt af tronen og komme op i Superligaen Opstemt
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #4: 01 Apr 2020, 15:07 »

Jeg glæder mig til at følge med, så herfra skal der lyde et velkommen til siden, og selvfølgelig, held & lykke!
Logged


warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #5: 01 Apr 2020, 15:35 »

Jeg følger spændt med her jr.! Håber du kan slå din far, det er altid specielt at have håneretten over de gamle.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #6: 01 Apr 2020, 16:04 »

Tak for støtten til jer alle. Jeg glæder mig til at læse alle jeres blogs og forhåbentligt lære en masse.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #7: 02 Apr 2020, 00:20 »

Den sidste sætning forpligter, men jeg håber på at se nogle fremragende resultater på den front, altid fan af blogs der involverer de lidt mindre danske hold! Held og lykke i konkurrencen Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Superligadrømme
« Svar #8: 02 Apr 2020, 08:08 »

Jeg har stadig en 20 på dig Junior! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #9: 02 Apr 2020, 15:41 »



#2 Fc Fredericia for ny træner.

Det havde længe gået skidt for Fc Fredericia, der var mange interne problemer, mellem både spillere og trænere. Den 19. juni 2019 kom det ud på Fc Fredericias officielle hjemmeside at træneren Jonas Dal var fyret, det skabte stor forvirring i spillertruppen, for man vidste ikke hvem der kom ind som ny træner, men den 24. juni kom der en ny træner i omklædningsrummet. Alexander Westermann var den nye træner, han gik meget ind for angrebsfodbold og målet var oprykning til superligaen. Det havde været målet i mange år, men det var ikke sket. 

Da Westermann for første gang skulle snakke med spillerne, sagde han, at målet var at rykke op i superligaen, spillerne var ikke helt tilfredse, da de mente, at det var et lidt højt mål. Westermann kunne ikke helt forstå det, men han accepterede det. Målet var dog stadig at rykke op, han ville rigtig gerne føre superligadrømmende til virkelighed. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #10: 02 Apr 2020, 16:09 »

Farvel Jonas Dal, goddag Westermann og superliga! Det kan vi lide Opstemt
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Superligadrømme
« Svar #11: 02 Apr 2020, 21:38 »

Lækkert med en ambitiøs manager, vi må se om spillere kan leve op til det Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #12: 03 Apr 2020, 18:16 »


#3 Den dårlige økonomi.

Økonomien havde været et stort problem i klubben i rigtig mange år. Budget lå kun på 50.000 kr. Selvom Westermann flere gange gik ud og efter spurgte flere penge, så fik han afslag. Han kunne ellers godt have brugt et store budget, da bredden i truppen var ret smal. Især i midterforsvaret var det tyndt, de havde kun 2 i det centrale forvar, og Ritter deres venstre back som havde spillet den i nogle kampe. Westermann blev lidt bekymrede da han virkelig så hvor lidt han havde og handle med. Det var en tynd trup og nu kunne han kun hente spiller i laveste række eller spillere på fritransfer. Han kiggede lidt hvem der var på marked, men han kunne ikke finde det store. Han satte sin talentspejder også måtte han vente og se hvad han kunne hente, han satsede på at kunne 2 spiller til midterforsvaret. 1 midtbanespiller og 1 angriber. Der skulle komme lidt brede i truppen. Han håbede på at kunne finde en spiller til hver position. Der manglede virkelig lidt kvalitet, for at kunne opnå oprykning. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #13: 03 Apr 2020, 22:59 »

Lyder stramt med økonomien! Håber du finder en løsning Wink
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #14: 04 Apr 2020, 19:05 »



#4 Ny sportsdirektør og chefspejder

Westermann søgte ny sportsdirektør, da han synes han manglede en der kunne hjælpe ham med, at få styr på det sportslige i klubben. Til den opgave fandt han Patrick Mtiliga. Det var han rigtig tilfreds med, de første dage Mtiliga havde været i klubben var gået fint. Efter den opgave skulle han også finde en chefspejder, hvis opgave ville være at finde nogle gode unge talenter, på fri transfer eller til rigtig billige priser, da økonomien som sagt var dårlig! Det blev Brian Kristoffersen. Han håbede på at de 2 nye mænd kunne hjælpe, med projektet.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010