home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 61510 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #45: 26 Feb 2020, 08:23 »

Du indsætter blot denne kode (HUSK AT FJERNE ' før img - dette er blot så du kan se koden herunder):

['img] - HER INDSÆTTES LINK TIL BILLEDE - [/img]

Hvis du vil have det til at fylde den fulde størrelse indsætter du et mellemrum efter img, således:

['img ] - HER INDSÆTTES LINK TIL BILLEDE - [/img]

Hvis du vil definere en bestemt bredde på billedet gør du således (en side er ca 650 så vidt jeg ved - her benyttet 600):

['img width=600] - HER INDSÆTTES LINK TIL BILLEDE - [/img]
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #46: 26 Feb 2020, 08:24 »

Stærkt med HIbernian - min skotske favorit efter mit eget spil Smiley

Rigtig gode muligheder, hvis man kigger på de andre skotskes klubbers unge spillere - det havde jeg i hvert fald succes med.

Takker! Ja, det er også min plan at gå på rov i sommerpausen. Jeg har mange penge stående på kontoen når den nuværende sæson er slut!

Jeg er nået til januar i min 1. hele sæson! Det går godt indtil videre!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #47: 26 Feb 2020, 08:46 »

Du indsætter blot denne kode (HUSK AT FJERNE ' før img - dette er blot så du kan se koden herunder):

['img] - HER INDSÆTTES LINK TIL BILLEDE - [/img]

Hvis du vil have det til at fylde den fulde størrelse indsætter du et mellemrum efter img, således:

['img ] - HER INDSÆTTES LINK TIL BILLEDE - [/img]

Hvis du vil definere en bestemt bredde på billedet gør du således (en side er ca 650 så vidt jeg ved - her benyttet 600):

['img width=600] - HER INDSÆTTES LINK TIL BILLEDE - [/img]

Fedt det var virkelig fint beskrevet. Smiley Tak for din tid Broen Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #48: 26 Feb 2020, 08:53 »

Fedt det var virkelig fint beskrevet. Smiley Tak for din tid Broen Smiley

Det vi er her for! Wink Jeg er alligevel bare på arbejde! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #49: 26 Feb 2020, 09:05 »

Det vi er her for! Wink Jeg er alligevel bare på arbejde! Peace

Ja også her- Derfor jeg lige havde tid til at lave en update på mit spil!  Grin Grin  Hævet Øjenbryn
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #50: 26 Feb 2020, 09:47 »

Hvis du eventuelt får lyst et tidspunkt Kenitho, så må du for min skyld gerne lægge billeder af spillerne (regens). Se om de er helt overnaturligt gode, om de er jævnt gode eller hvad det er. I mine spil jeg har kørt til 2025 eller lignende, har jeg nemlig kun oplevet jævnt gode spillere - altså en 6-7 regens, der kan nå Modric niveau og lignende - ingen nye C. Ronaldo, Messi, Neymar stjerner eller lignende Skuffet

Nogen specifikke ønsker til alder eller er det mere generelt du tænker?

I mit save har der været mange som har vanvittige stats - ville bare ønske jeg havde penge nok til at købe dem Smiley

Skal nok prøve at samle nogen i et oplæg når jeg lige føler for det..
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #51: 26 Feb 2020, 09:55 »











Dette er et udpluk af de mange spillere der er - kunne nemt finde 10 mere, som vil være top spillere Smiley
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #52: 26 Feb 2020, 10:23 »











Dette er et udpluk af de mange spillere der er - kunne nemt finde 10 mere, som vil være top spillere Smiley


Godt nok nogle gode spillere der er kommet frem. Især Tommy drengen, render rundt med nogle virkelig gode stats.!
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #53: 26 Feb 2020, 13:16 »

Enig.. Han er vold god!! Har forsøgt at købe ham de sidste 4-5 sæsoner, men er bare for dyr..

Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #54: 26 Feb 2020, 13:35 »

Enig.. Han er vold god!! Har forsøgt at købe ham de sidste 4-5 sæsoner, men er bare for dyr..



Ja han har jo Mbappe pris kan jeg se. Godt nok stabile præstationer må man sige! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #55: 26 Feb 2020, 15:04 »

Status efter 33/34 sæsonen:

Titler
Premier League -             4 (29/30, 31/32, 32/33, 33/34)
FA Cup -                         3 (28/29+30/31, 23/33)
Carabao Cup -                 3 (27/28+30/31, 33/34)
Europa League -              1 (28/29)
Champions League -        2 (31/32, 33/34)
Klub WM -                       1 (33/34)

Charity Shield -               2 (31/32, 33/34)

Titler i alt: 14

En god gennemført sæson med masser af spilletid til talenterne i diverse cups samt en sikker sejr i Premier League.
Vandt på straffe mod Barcelona i CL finalen.

Bikser lige nu med økonomien i klubben generelt, men sælger fint af spillere - mine lønninger stikker dog af.
Jeg arbejder på at få et nyt stadion, da det nuværende med plads til 46.278 slet ikke udnytter mulighederne.

Den ældste spiller på holdet er 3. målmand Gavin Bazunu med 32 år - ellers er alle andre under 30 år gammel, så successen kan bringes videre flere år endnu.
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #56: 26 Feb 2020, 15:25 »

Status efter 33/34 sæsonen:

Titler
Premier League -             4 (29/30, 31/32, 32/33, 33/34)
FA Cup -                         3 (28/29+30/31, 23/33)
Carabao Cup -                 3 (27/28+30/31, 33/34)
Europa League -              1 (28/29)
Champions League -        2 (31/32, 33/34)
Klub WM -                       1 (33/34)

Charity Shield -               2 (31/32, 33/34)

Titler i alt: 14

En god gennemført sæson med masser af spilletid til talenterne i diverse cups samt en sikker sejr i Premier League.
Vandt på straffe mod Barcelona i CL finalen.

Bikser lige nu med økonomien i klubben generelt, men sælger fint af spillere - mine lønninger stikker dog af.
Jeg arbejder på at få et nyt stadion, da det nuværende med plads til 46.278 slet ikke udnytter mulighederne.

Den ældste spiller på holdet er 3. målmand Gavin Bazunu med 32 år - ellers er alle andre under 30 år gammel, så successen kan bringes videre flere år endnu.


Så du mangler 3 cuptitler, 9 PL mesterskab og en kval til vm?
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #57: 26 Feb 2020, 15:38 »

Det er jo helt absurd så gode de spillere er jo haha. Jeg har ikke været i nærheden af at ramme så gode og ikke mindst så mange gode spillere for regens de sidste 5 managerspil, jeg har haft! Opstemt
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #58: 26 Feb 2020, 17:20 »

Endelig! Jeg kan berette at jeg endelig nåede at komme videre i challengen Opstemt

100 dage gik i Stirling Albion, og det blev til faktisk 100 rigtig gode dage!
Resultaterne var over al forventning, takket være ondsvage præstationer fra spillerne, og en faktisk ret så effektiv taktik, der byggede på solidt defensiv, med farlig kontra. Toppen var jeg lykkedes med at komme videre fra Betfred cuppen hvilket, udover penge til klubben, kastede en god bonus til mit omdømme af sig!


Som resultaterne vidner om, kunne jeg også forlade Stirling som førende af ligaen som ubsejret!


Herefter gik jobjagten igang, og det skulle vise sig at være meget anderledes end første forsøg. Jobsamtale efter samtale blev kastet min vej, og til sidst fandt jeg min hylde i Ladbrokes Championship, og hvilken hylde det blev!



Jeg ved stadigvæk ikke hvorfor de valgte at fyre deres træner. De skrev et par dårlige resultater, men alligevel? Da klubben fyrede deres manager lå de nummer 3 i ligaen, og var en af de tydelige favoritter der kæmpende med om oprykningen. De havde dog netop tabt både i William Hill Scottish Cup 5. runde, samt semifinalen i Tunnock's Wafer Cup, som måske var udslagsgivende:



Det hele betyder at jeg har vundet i lotto, og overtager en klub der ligger i en fremragende position til oprykning. Så fase 2 er næsten gennemført, hvis ikke jeg ødelægger det naturligvis Smiley (har jeg fået det jinxet?)




Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #59: 26 Feb 2020, 19:28 »


Så du mangler 3 cuptitler, 9 PL mesterskab og en kval til vm?

Jep - kval til VM er dog krymmel og ikke nødvendigt i challengen
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010