home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 418 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2020
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge  (Læst 61702 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #30: 17 Feb 2020, 10:35 »

jeg giver det til sæsonen 20/21 er slut, og hvis ikke starter jeg forfra.
Leverede faktisk ikke så gode resultater i mit save, hvilket kan spille ind
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #31: 17 Feb 2020, 10:37 »

Så skete det for mig, sorry Broxx.

Vi skulle helt hen til den 7. april 2020, så kan ikke nå så meget i denne sæson.
Men jeg blev manager for:


I ligaen har de skuffet lidt, og ligger nr.9:


Så skal lige kæmpe lidt for at blive i rækken Smiley Men nu satser jeg på at det nok skal gå!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #32: 17 Feb 2020, 11:18 »

Så skete det for mig, sorry Broxx.


Det er helt cool! Smiley Jeg er startet forfra, og denne gang valgte jeg Stirling Albion!
Jeg har sat mig for at i stedet for at køre de 100 dage af så hurtigt som muligt, vil jeg gøre ordentlig og forhåbentlig kunne vinde et job i championship.

Så jeg følger lidt din model, med licens mv.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #33: 17 Feb 2020, 12:05 »

Det er helt cool! Smiley Jeg er startet forfra, og denne gang valgte jeg Stirling Albion!
Jeg har sat mig for at i stedet for at køre de 100 dage af så hurtigt som muligt, vil jeg gøre ordentlig og forhåbentlig kunne vinde et job i championship.

Så jeg følger lidt din model, med licens mv.

Ok, forståeligt du vælger at starte forfra. Håber det lykkedes at få trænerlicens i Stirling Albion så!
Go go go!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #34: 17 Feb 2020, 15:28 »

Så blev de første sæson overstået, og trods sejr i de sidste 3 kampe, formåede jeg ikke at redde Patrick i første omgang.



Men vandt henldig nedrykngingspillet, og er derfor at finde i Championship i næste sæson.

HEr er de kampe jeg nåede at stå i spidsen for holdet:
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #35: 18 Feb 2020, 13:37 »

Altid spændende at læse om de her "eventyr". Kunne være, jeg selv skulle prøve det en dag, men nu nyder jeg bare at læse om jeres. Bliv endelig ved med at skrive om dem! Smiley
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #36: 21 Feb 2020, 17:58 »

Så blev min første hele sæson overstået med Patrick Thistle, og jeg rykkede suverænt op:


Prøv at læg mærke til de points, sidste år havde 65 point været nok til at vinde og rykke op. Men i år skulle man have 74 point. Jeg blev 2. sidst med 40 point, og iår skulle jeg bare have haft 28 point.

Vild sæson!

Nu vil jeg bruge sommerpausen på at se om der er nogle større klubber i Premier League, som fyrer deres træner, eller om jeg skal blive hvor jeg er! JEg er ikke sikker!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #37: 21 Feb 2020, 19:54 »

Tillykke B0nb0n!

Jeg er også hoppet med på bølgen, hvor jeg efter 100 dage, sagde op og nu er blevet tilbudt jobbet i Dunfermline:
Logged


Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #38: 21 Feb 2020, 20:00 »

Status efter 32/33 sæsonen:

Titler
Premier League -             3 (29/30, 31/32, 32/33)
FA Cup -                         3 (28/29+30/31, 23/33)
Carabao Cup -                 2 (27/28+30/31)
Europa League -              1 (28/29)
Champions League -        1 (31/32)
Klub WM -                       1 (33/34)

Titler i alt: 11

Saldo: -28.656,712,-

Kæmper efterhånden kun med Liverpool om titlerne, dog er der enkelte andre hold som skiftes til at blande sig. City har rigtig gode spillere og penge, men lykkes ikke med at lave mange point. I europæiske sammenhænge det stadig meget bredt og især PSG er godt mad (jeg tabte dog lige finalen til Milan)…

Jeg kæmper med økonomien, da jeg hele tiden går efter at forbedre truppen med talenter, som kan nå at blive egen avl - desværre er diverse frikøbsklausuler i spillet steget - især de sydamerikanske.
Kæmper også med at få de bedste trænere, så jeg kan få den bedste ungdomsafdeling - men scouter meget ungdomslandshold.

Det er uden tvivl det længste spil jeg har haft kørende, men motivationen er stadig i top og nu hvor bl.a. Rashford er blevet 33 år gammel eller noget i den dur, begynder det kun er være regens i spillet.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #39: 21 Feb 2020, 20:05 »

Stærkt Kenitho Smiley OG såmed min ynglings klub Opstemt

Arsrea - Fedt! Det er altså en sjov, men svær challenges Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #40: 21 Feb 2020, 20:10 »

Stærkt Kenitho Smiley OG såmed min ynglings klub Opstemt

Arsrea - Fedt! Det er altså en sjov, men svær challenges Smiley

Tak Smiley - det er en fed klub - kan egentlig også godt lide dem irl, men har "heldigvis" fået droppet tankegangen om at prioritere portugisisk Opstemt
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #41: 22 Feb 2020, 12:29 »

Hvis du eventuelt får lyst et tidspunkt Kenitho, så må du for min skyld gerne lægge billeder af spillerne (regens). Se om de er helt overnaturligt gode, om de er jævnt gode eller hvad det er. I mine spil jeg har kørt til 2025 eller lignende, har jeg nemlig kun oplevet jævnt gode spillere - altså en 6-7 regens, der kan nå Modric niveau og lignende - ingen nye C. Ronaldo, Messi, Neymar stjerner eller lignende Skuffet
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #42: 22 Feb 2020, 18:47 »

Så fik jeg overstået sæson 2021/22 - Jeg valgte at sige op i fantastiske Patrick Thistle - Da jeg vurede at det ville være svært at tiltrække gode nok spillere, til til rigtig at kunne true Celtic og Rangers.

Fik først nyt job i april, måtte jo vente på det helt rigtige. Men det kom så også, da Hibernian kom på banen og tilbød mig en samtale, og jeg fik jobbet. De lå på en 3.plads da jeg overtog, og var 1!!!!!! mål fra at komme i CL, men må nøjes med 3.pladsen og Euro League kval.
Men fin start, og nu vil jeg rydde op i truppen, og udfordre Celtic i næste sæson.

Slutstilling:
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #43: 25 Feb 2020, 15:57 »

Så fik jeg overstået sæson 2021/22 - Jeg valgte at sige op i fantastiske Patrick Thistle - Da jeg vurede at det ville være svært at tiltrække gode nok spillere, til til rigtig at kunne true Celtic og Rangers.

Fik først nyt job i april, måtte jo vente på det helt rigtige. Men det kom så også, da Hibernian kom på banen og tilbød mig en samtale, og jeg fik jobbet. De lå på en 3.plads da jeg overtog, og var 1!!!!!! mål fra at komme i CL, men må nøjes med 3.pladsen og Euro League kval.
Men fin start, og nu vil jeg rydde op i truppen, og udfordre Celtic i næste sæson.

Slutstilling:


Stærkt med HIbernian - min skotske favorit efter mit eget spil Smiley

Rigtig gode muligheder, hvis man kigger på de andre skotskes klubbers unge spillere - det havde jeg i hvert fald succes med.
Logged

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge
« Svar #44: 26 Feb 2020, 07:11 »

Nu kunne jeg simpelthen ikke lade vær mere. Nu har jeg læst med og nu hopper jeg sku ud i denne kæmpe udfordring. Jeg har mine tvivl om hvor langt jeg når. Men nu må vi se Smiley

Jeg startede med Cove Rangers i fase 1.

Stoppede i klubben efter 100 dage og forlod dem på 1 første plads med 6 sejre og 1 nederlag. Det gik også hæderligt i pokalen. Sluttede i klubben med en 76% winrate og månedens manager 2 gange.

Cove

Jeg skulle helt hen til august 2020, og igennem 5 fyringer i The championship før en klub kiggede min vej. Hvilket var et hold der ikke havde ansat mig, ved deres første fyring af træner. De havde nu indset det var en fejl ikke at ansætte mig.

Partick Thistle bliver min klub for fase 2.

Som det ses på billede er det lidt af en udfordring jeg har sat mig selv i! Well, vi ser om jeg klare overlevelse!

Stilling


Ps. Måske en der kan lærer mig hvordan man sætter billedet direkte ind, uden at man skal trykke på et link, det kan jeg sku ikke huske hvordan man gør Smiley Opstemt

Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010